Uitgemaakt

08-10-2018 20:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik heb voor de eerste keer een relatie beëindigd.
Ik voel mij in een woord rot en huil veel.
Ik dacht dat als ik degene zou zijn, het iets makkelijker zou zijn dan gedumpt worden.

Iemand tips?
Heel herkenbaar. Geef het even de tijd :there:
Ja nieuwe vriend zoeken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Het is ook echt moeilijk en vervelend om iemands hart te moeten breken. Het komt goed. Geef het tijd.
Madeliefjees schreef:
08-10-2018 20:38
Ja nieuwe vriend zoeken.
Ja dat zou echt een leuke date worden..ik huilend en alles aan vergelijken..
Leuke afleiding zoeken tussen het treuren door. Huilen mag best af en toe ook, eventjes.
En het wordt beter hoor! Geef het een paar dagen, dan voel je je vast weer minder aangeslagen.
Waarom heb je het uitgemaakt dan? Ik herken het helemaal niet van relaties die ik zelf beëindigd heb.
Ja ik herken het wel

Mijn vorige relatie heb ik beindigd omdat het gewoon niet anders kon maar de liefdesverdriet was er wel enorm,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
MinkeDeWit schreef:
08-10-2018 21:00
Waarom heb je het uitgemaakt dan? Ik herken het helemaal niet van relaties die ik zelf beëindigd heb.
Misschien twijfelde je al zo lang erover dat het je niet meer boeide toen het moment daar was.
Je hebt het toch niet met een appje uitgemaakt?
Raflesia schreef:
08-10-2018 21:58
Misschien twijfelde je al zo lang erover dat het je niet meer boeide toen het moment daar was.
Ik heb wel eens een middagje gehuild, maar achteraf bezien was dat eerder gekwetste trots of teleurstelling dan liefdesverdriet. De meneer in kwestie wilde niet exclusief, dus toen heb ik er een punt achter gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven