Unhappy single? Samen zijn we hier unhappy singles :)

16-08-2018 21:08 3045 berichten
Ik kan wel weer schrijven in mijn dagboek, maar die zegt niks terug :) En heb behoefte aan relativering, gesprekspartners en ook ben ik benieuwd of ik nu nou de enige ben....Of in ieder geval de enige die er open over is :)

Ik ben unhappy single. Er lijkt wel hier een taboe op te rusten, want iedereen is happy single. Natuurlijk is samen leuker, maar alleen moet je het ook fijn kunnen hebben. Nou, ik vind er maar weinig aan. Ik kan mijzelf prima vermaken, maar regelmatig ook niet (soms wanneer ik iets leuks doe) en dan vliegen de muren, mijn gevoelens en gedachtes mij aan.

Ik vind het jammer dat ik tegen een muur van onbegrip stuit, zowel van mensen in een relatie als andere singles. Het is zoals het is, dus je kan het maar beter accepteren en het beste ervan maken. Maar wanneer dat niet altijd lukt, dan lijkt het alsof mensen niet zo goed weten te reageren. Ik hoef heus niet gelijk bij je op de sofa te liggen en mijn diepste problemen erover te delen. Maar iets meer in de trant van: (ongewild) single zijn suckt!

Voordat iedereen erover heen valt. Ik heb een prima leven met wat vrienden en ben bezig om contacten op te doen en mijn kennissenkring uit te breiden. Dat gaat schelen. Ik ben wisselend actief aan het daten. Soms geen zin en te druk met (leuk) werk. Soms is het even weer leuk en dan heb ik weer een paar dates gehad. Ik laat het een beetje op zijn beloop :)

Mijn relatiecv, voor wie het interesseert :-P)
Kalverliefde van een paar maanden. En 2 liefdes gehad. 4 en 5 jaar. Daarna nog een intense relatie gehad van een paar maanden, waar ik wisselend nog liefdesverdriet van heb. Allemaal stuk voor stuk fijne mannen. Met hun tekortkomingen, die heb ik ook en daardoor was de relatie niet perfect maar grotendeels van de tijd wel goed. We pasten niet bij elkaar of de tekortkomingen braken ons op. Ik spreek bijna al mijn exen nog. Ik herken mij zelden in sommige horrorverhalen op het forum. Ik realiseer mij dat ik daarmee geluk heb gehad dat ik hele fijne mannen en fijne relaties heb gehad. Ik weet hoe het is om geliefd te worden door je lief en samen door het leven te gaan. Ik heb ze nog niet gehoord, maar het is wachten wanneer iemand zegt: onbegrijpelijk dat jij single bent. Jij bent zo leuk! :roll:

We weten niet hoe het leven loopt en wie weet blijf ik wel even single en blijft die behoefte om erover te praten en schrijven. Kan ik ook eens mijn dagboek met rust laten ;-D Dus klets away :) Wat is jouw relatiecv? Hoe beleef jij je singleleven? Wat zijn de momenten dat je haat om single te zijn en wanneer juist niet (elk nadeel hep zijn voordeel :hihi: ) Wat zeggen mensen over jou als single? Kijk je ook weleens jaloers naar stelletjes? Hoe doe je sommige dingen als single (die spin loopt echt niet vanzelf de deur uit :O )
Ik kon de verleiding niet aan en heb mij aangemeld voor zo'n gratis datingsite. Puur voor de lol. Het is echt waar dat oude mannen (50 plus) een jonge vrouw (28) willen :rofl:

Tussenstand dag 1: 13 berichten, waarvan 9 van 50 plus zijn, 3 van 40 plus en 1 van 30 plus.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Die datingsites zijn toch wel zo troosteloos ook.
Just looking for someone to be the Kanye to my Kanye
Dating sites zijn idd troosteloos, soms goed voor je ego maar ik heb niet het idee dat ik hem daar ga vinden.

Niet alles terug gelezen maar wilde jullie een kleine update vanuit mijn eenouder camping niet onthouden...

Conclusie tot nu toe is dat het heel handig is als je kleine kinderen hebt en je even wilt douchen of broodjes wil halen en de kinderen gewoon even bij de tent willen blijven, iedereen wil wel even oppassen. Nu zijn die van mij oud genoeg om even alleen te blijven maar goed.

Mijn ding is het geloof ik niet helemaal. Er wordt toch wel een beetje verwacht dat je iedere avond gezellig doet en bij elkaar zit, en zit je alleen dan schuift er al gauw iemand bij je aan. Heeft zijn leuke kanten maar ik wil ook wel een even alleen zijn. Of zelf wat met de kinderen doen zonder dat verwacht wordt dat ik mensen mee vraag of dat ze spontaan aanbieden om mee te gaan.

Ik heb het best naar mijn zin maar ik denk niet dat ik hier nog eens voor zou kiezen.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
20-08-2018 21:52
Ik kon de verleiding niet aan en heb mij aangemeld voor zo'n gratis datingsite. Puur voor de lol. Het is echt waar dat oude mannen (50 plus) een jonge vrouw (28) willen :rofl:

Tussenstand dag 1: 13 berichten, waarvan 9 van 50 plus zijn, 3 van 40 plus en 1 van 30 plus.
😂😂😂😂
Vreselijk hè? Collega's van me zeiden vorige week nog; ga anders op een datigsite. Toen heb ik ze ook even uitgelegd hoe het er daar aan toe gaat. Ook begonnen ze over Tinder. Ik zei: daar doe ik inmiddels al meer dan 4 jaar aan. Ik ken inmiddels iedere vrijgezelle man in een straal van 5 km. De meeste geprekken bloeden dood of ze willen maar één ding. Dus...
Alle reacties Link kopieren
@Filee; Vreselijk is dat... ik val op oudere mannen, maar bij mij is de max toch wel 35! (Zelf ben ik 25)
Barnabas schreef:
21-08-2018 09:59
@Filee; Vreselijk is dat... ik val op oudere mannen, maar bij mij is de max toch wel 35! (Zelf ben ik 25)
Ik val ook op oudere mannen, maar mijn max is 6-7 jaar ouder. Dus 34-35 jaar, terwijl ik 28 ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik merkte dat ik wat jonger ging kijken :$

Ik ben 36, maar keek niet ouder dan 40. Sommige mannen zijn (en zien) op die leeftijd al zo oud.
Just looking for someone to be the Kanye to my Kanye
Alle reacties Link kopieren
Als "oudere" man ben ik genoodzaakt om naar een stuk jonger ook te kijken, tenminste wel wanneer je nog wat wil opbouwen. Want het merendeel in mijn leeftijdscatagorie is gescheiden met kinderen, en zijn vooral op zoek naar iets voor tijdelijk voor het lekkere, dus vaak een stuk jonger.

En ja, een heleboel vrouwen zien er echt oud uit, zelfs begin 30 al, wat an sich niet erg is, maar je ziet gewoon ook dat ze zichzelf gewoon al jaren geen aandacht meer hebben gegeven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
21-08-2018 12:00
Als "oudere" man ben ik genoodzaakt om naar een stuk jonger ook te kijken, tenminste wel wanneer je nog wat wil opbouwen. Want het merendeel in mijn leeftijdscatagorie is gescheiden met kinderen, en zijn vooral op zoek naar iets voor tijdelijk voor het lekkere, dus vaak een stuk jonger.

Het grappige is (ik weet niet hoe oud je bent) maar dat ik dan misschien zo'n 'jongere' vrouw ben, en toch niet op zoek naar huisje boompje beestje. Ik hoef geen kinderen bijvoorbeeld. Dus in die zin zegt leeftijd misschien weinig, al verbaast het me niet dat er ook vrouwen zijn die al vroegtijdig oud zijn.
Just looking for someone to be the Kanye to my Kanye
Alle reacties Link kopieren
Hmm Sansa dat klinkt toch niet helemaal als mijn ding.
Zie je heen ouders met elkaar flirten?
Zullen sommige niet die verwachting hebben?
Alle reacties Link kopieren
@Jaw wat bedoel je met iets opbouwen? Dat je zelf nog kinderen wil?

Ik ben denk ook zo'n 'jonge vrouw met kinderen, maar ik wil zeker wel iets langdurigs met iemand. Voor mij voelt het juist andersom. Bij jongere mannen denk ik dat zij of juist nog niks vasts willen of juist iets willen opbouwen en misschien nog kinderen. Beiden niet meer aan mij besteed. En de 'oudere' mannen, waar ik juist op val, hebben de fase met kleine kinderen achter de rug en twijfelen of ze dat wel weer van de zijlijn willen meemaken (toevallig pas ervaren.)
TinderExpert schreef:
20-08-2018 22:09
:rofl: Die datingsites zijn toch wel zo troosteloos ook.
Jep...
Tinder, gratis datesites, betaalde datesites, allemaal compleet nutteloos want veel te makkelijk...
Leeftijd is i.m.o niet belangrijk, en dat vrouwen er snel oud uitzien is onzin, ik word vrijwel altijd een stuk jonger geschat en ik ben echt niet de enige merk ik.
(Ik ben overigens klein van stuk, daarom word ik ook snel jonger geschat denk ik)
Sommige misschien, niet allemaal...
Datingsites zijn echt zo vreselijk, en wat ook erg is is dat mannen van 50+ ook gerust iemand van 30+ benaderen. Echt wat denken die mannen :@@:

Ik ben van de week weer eens benaderd door zo'n getrouwde sukkel die er wel een snoepje naast wil. Echt ik vind dit soort mannen echt zo kansloos.

En dit is dan ook gelijk de druppel, nu weet ik het zeker voor mij nooit meer een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
21-08-2018 15:03
Datingsites zijn echt zo vreselijk, en wat ook erg is is dat mannen van 50+ ook gerust iemand van 30+ benaderen. Echt wat denken die mannen :@@:
Misschien wel zoiets van; Als anderen uit mijn leeftijdscatagorie er mee wegkomen, waarom zou ik dat dan niet proberen?


Kijk, wat betreft Kinderen; wanneer je als man kinderen wilt, ben je aangewezen op een vrouw die dat ook wil en daarbij de juiste leeftijd heeft. Wanneer je maar geen succes hebt met het vinden van die vrouw, dan kan je als man niet besluiten om het dan maar alleen te doen, zoals vele vrouwen doen die geen man kunnen vinden. Dus blijf je doorgaan in de leeftijdscatagorie waar er vrouwen zitten die hetzelfde doel hebben, zelfs al ben je voor die vrouwen veel te oud, hopende dat er een vrouw met kinderwens eens de moeite neemt om voorbij het leeftijdslabeltje te kijken naar de persoon. En ja, dat gebeurd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
21-08-2018 15:03
Datingsites zijn echt zo vreselijk, en wat ook erg is is dat mannen van 50+ ook gerust iemand van 30+ benaderen. Echt wat denken die mannen :@@:

Ik ben van de week weer eens benaderd door zo'n getrouwde sukkel die er wel een snoepje naast wil. Echt ik vind dit soort mannen echt zo kansloos.

En dit is dan ook gelijk de druppel, nu weet ik het zeker voor mij nooit meer een relatie.
Nou nou nou nou nou
Westerpaviljoen schreef:
21-08-2018 18:28
Nou nou nou nou nou
Blijf je hangen :hihi:
jaw schreef:
21-08-2018 17:58
Misschien wel zoiets van; Als anderen uit mijn leeftijdscatagorie er mee wegkomen, waarom zou ik dat dan niet proberen?


Kijk, wat betreft Kinderen; wanneer je als man kinderen wilt, ben je aangewezen op een vrouw die dat ook wil en daarbij de juiste leeftijd heeft. Wanneer je maar geen succes hebt met het vinden van die vrouw, dan kan je als man niet besluiten om het dan maar alleen te doen, zoals vele vrouwen doen die geen man kunnen vinden. Dus blijf je doorgaan in de leeftijdscatagorie waar er vrouwen zitten die hetzelfde doel hebben, zelfs al ben je voor die vrouwen veel te oud, hopende dat er een vrouw met kinderwens eens de moeite neemt om voorbij het leeftijdslabeltje te kijken naar de persoon. En ja, dat gebeurd.
Ik snap nog wel dat een man die wat ouder is en graag een gezin wil voor een iets jongere vrouw gaat. Maar er zijn zat oude(re) mannen die denken nog wel in de smaak te vallen bij jongere vrouwen. Met als stokpaardje je volgende woorden: Ik ben nog jong van geest, ik zie er minstens 15 jaar jonger uit. Ik sta nog vol in het leven enz enz
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
21-08-2018 17:58
Misschien wel zoiets van; Als anderen uit mijn leeftijdscatagorie er mee wegkomen, waarom zou ik dat dan niet proberen?


Kijk, wat betreft Kinderen; wanneer je als man kinderen wilt, ben je aangewezen op een vrouw die dat ook wil en daarbij de juiste leeftijd heeft. Wanneer je maar geen succes hebt met het vinden van die vrouw, dan kan je als man niet besluiten om het dan maar alleen te doen, zoals vele vrouwen doen die geen man kunnen vinden. Dus blijf je doorgaan in de leeftijdscatagorie waar er vrouwen zitten die hetzelfde doel hebben, zelfs al ben je voor die vrouwen veel te oud, hopende dat er een vrouw met kinderwens eens de moeite neemt om voorbij het leeftijdslabeltje te kijken naar de persoon. En ja, dat gebeurd.
Maar als man kan je toch ook, net als vrouwen, hoe moeilijk me dat ook lijkt overigens, besluiten dat je na een bepaalde leeftijd niet meer aan kinderen wil/kan beginnen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je als, ik noem maar wat, 46- of 50-jarige nog bewust op zoek gaat naar een vrouw van 30 om een gezin mee te stichten. Het lijkt me dat je als man op een gegeven moment ook accepteert dat dat misschien iets is wat er niet meer voor jou in zit in het leven?
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: (bovenstaande reacties)

Anyway, ik heb gisteren en vandaag per toeval een aantal (bloed)mooie vrouwen buiten gezien (gewoon in en rondom winkelcentra), waarvan de meeste denk ik wel 30+ waren. Ik durf niet echt zo’n knappe vrouw (die misschien een paar jaar ouder is dan ik) aan te spreken, tenminste niet als we niet eerder oogcontact gemaakt hebben of naar elkaar geglimlacht hebben. Ik ben bang voor afwijzingen, de meeste 30+ vrouwen hebben natuurlijk een partner en kinderen, zeker in de omgeving waar ik woon. Ik weet ook niet echt wat ik moet zeggen en voel me slecht als ik een vrouw alleen afreken op haar uiterlijk (de reden dat ik op haar afstapte). Ik hoop dat ik gewoon eens op een natuurlijke manier in contact met zo’n vrouw kom. Het lijkt echter maar niet te gebeuren. Nooit komt eens een (met nadruk op) ‘leuke jonge’ vrouw naar mij toe met een vraag als ‘kun je dit voor mij pakken’, ‘kun je me helpen de auto te starten’, ‘hoe moet ik daar komen?’ etc. Het zijn altijd flink oudere mensen die mij dat vragen of vrouwen die ik niet aantrekkelijk vind. Wanneer komt mijn kans? :-|
Don't follow me. I'm lost too..
Timetraveler schreef:
21-08-2018 19:10
Maar als man kan je toch ook, net als vrouwen, hoe moeilijk me dat ook lijkt overigens, besluiten dat je na een bepaalde leeftijd niet meer aan kinderen wil/kan beginnen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je als, ik noem maar wat, 46- of 50-jarige nog bewust op zoek gaat naar een vrouw van 30 om een gezin mee te stichten. Het lijkt me dat je als man op een gegeven moment ook accepteert dat dat misschien iets is wat er niet meer voor jou in zit in het leven?
Ja dat lijkt mij dus ook. Op een gegeven moment zal je ook als man moeten accepteren dat kinderen niet weggelegd zijn voor je.
anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 19:18
0.30% gewijzigd
BruinHondje schreef:
21-08-2018 19:11
:popcorn: (bovenstaande reacties)

Anyway, ik heb gisteren en vandaag per toeval een aantal (bloed)mooie vrouwen buiten gezien (gewoon in en rondom winkelcentra), waarvan de meeste denk ik wel 30+ waren. Ik durf niet echt zo’n knappe vrouw (die misschien een paar jaar ouder is dan ik) aan te spreken, tenminste niet als we niet eerder oogcontact gemaakt hebben of naar elkaar geglimlacht hebben. Ik ben bang voor afwijzingen, de meeste 30+ vrouwen hebben natuurlijk een partner en kinderen, zeker in de omgeving waar ik woon. Ik weet ook niet echt wat ik moet zeggen en voel me slecht als ik een vrouw alleen afreken op haar uiterlijk (de reden dat ik op haar afstapte). Ik hoop dat ik gewoon eens op een natuurlijke manier in contact met zo’n vrouw kom. Het lijkt echter maar niet te gebeuren. Nooit komt eens een (met nadruk op) ‘leuke jonge’ vrouw naar mij toe met een vraag als ‘kun je dit voor mij pakken’, ‘kun je me helpen de auto te starten’, ‘hoe moet ik daar komen?’ etc. Het zijn altijd flink oudere mensen die mij dat vragen of vrouwen die ik niet aantrekkelijk vind. Wanneer komt mijn kans? :-|
Kom je niet in bepaalde gelegenheden waarbij het gemakkelijker is om op vrouwen af te stappen?
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
21-08-2018 19:18
Kom je niet in bepaalde gelegenheden waarbij het gemakkelijker is om op vrouwen af te stappen?
Ik ga nooit (meer) uit en heb geen vrienden (van mijn leeftijd), helaas. Met familie heb ik geen goed of bijna nooit contact. Ik moet het van ontmoetingen op straat hebben.
Don't follow me. I'm lost too..
BruinHondje schreef:
21-08-2018 19:36
Ik ga nooit (meer) uit en heb geen vrienden (van mijn leeftijd), helaas. Met familie heb ik geen goed of bijna nooit contact. Ik moet het van ontmoetingen op straat hebben.
Wat is er met je ava gebeurd :O

Toevallige ontmoetingen op straat blijven toevallige ontmoetingen, vluchtig en nou niet zo per diect geschikt om je eventuele liefde van je leven tegen het lijf te lopen. Wellicht is het raadzaam een leuke hobby te zoeken waarbij je nieuwe mensen ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
21-08-2018 20:29
Wat is er met je ava gebeurd :O

Toevallige ontmoetingen op straat blijven toevallige ontmoetingen, vluchtig en nou niet zo per diect geschikt om je eventuele liefde van je leven tegen het lijf te lopen. Wellicht is het raadzaam een leuke hobby te zoeken waarbij je nieuwe mensen ontmoet.
Je hebt een PM ontvangen.
Don't follow me. I'm lost too..
BruinHondje schreef:
21-08-2018 20:41
Je hebt een PM ontvangen.
Ik vind je nieuwe ava ook eng :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven