Verboden verdriet

02-10-2011 12:50 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getrouwde vent gaat vreemd met getrouwde vrouw.

Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.

Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.

Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.

Dat is het ongeveer.
anoniem_132375 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 17:30
Reden: aangepast op verzoek
% gewijzigd
quote:flowerbombje schreef op 02 oktober 2011 @ 15:41:

[...]

Sorry, maar ik weet heel goed hoe het echte leven inelkaar zit. Ik ben van mening dat het je niet overkomt inderdaad. Misschien de eerste verliefdheid wel, maar wat je er dan mee doet daar heb je toch echt zelf de hand in en ben je zelf verantwoordelijk voor. Door wel vreemd te gaan hou je geen enkele rekening met de gevoelens van de mensen die je ermee treft. Wat jij wil dat is het belangrijkste. En dat vind ik inderdaad niet kunnen ja en daar kan ik ook op geen enkele manier begrip voor opbrengen. Als je dan zo nodig met een ander iets aan wil leggen sluit dan eerst je huidige relatie af. Maar nee, het is veel te moeilijk om eerst je ouder schoenen weg te gooien voordat je nieuwe hebt.Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!
quote:Kier_V schreef op 02 oktober 2011 @ 12:54:

Waarom vind je het zo raar dat een vrije vrouw, een ander heeft gevonden?

Ik kan me indenken dat je je bedonderd voelt ergens, omdat ze 'beloofd' had jou trouw te zijn.

Dat is haar niet gelukt, blijkt. En dat kan ik me nog beter indenken.

Waarom jezelf apart houden voor een man, die duidelijk nooit voor haar kiezen gaat?

Zo zie ik het hoor.Daar heb je ook gelijk in. Maar ik ontken dat toch ook niet?
quote:VotesforLeo schreef op 02 oktober 2011 @ 15:49:

[...]

Hier ben ik het absoluut met je eens. Maar angst, omgeving, twijfel, veroordeling etc etc. kunnen ervoor zorgen dat dit niet altijd zo simpel is. Dan soms liever de schijn ophouden En ben het echt met je eens, ik vind ook dat mensen dan een keus moeten maken. Maar ik snap wel dat er factoren mee kunnen spelen waardoor iets ineens lang duurtTsja, ik vind dat als je ballen (man/vrouw) genoeg hebt om vreemd te gaan, je ook ballen genoeg moet hebben om om te gaan met de angs/twijfel/omgeving/etc.
..
Sukkel, zoek je een nieuw slachtoffer?

gaat je niet lukken op Viva iig.

Tjonge wat een zielige gast ben je zeg.
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 15:53:

[...]

Daar heb je ook gelijk in. Maar ik ontken dat toch ook niet?Ik geloof niet dat dat de meest voorkomende vraag was.
quote:flowerbombje schreef op 02 oktober 2011 @ 15:53:

[...]

Tsja, ik vind dat als je ballen (man/vrouw) genoeg hebt om vreemd te gaan, je ook ballen genoeg moet hebben om om te gaan met de angs/twijfel/omgeving/etc.eens!
quote:hipslala schreef op 02 oktober 2011 @ 12:57:

Tja, risico van dit spel joh.

Even huilen en weer doorgaan.

En bedenk eens wat je je eigen gezin aandoet.

Hoezo ben je nog bij je vrouw als je haar zo voor de gek houdt?Dat klopt ook. Maar nogmaals gevoel en verstand liggen mijlenver uit elkaar in dit soort situaties. Hoe verder met mijn huwelijk is een apart onderwerp.

[...]

Daar heb je ook gelijk in. Maar ik ontken dat toch ook niet?

Waarom heb je niet voor haar gekozen? Waarom ben je niet gaan scheiden?

Geef daar eens antwoord op.
quote:flowerbombje schreef op 02 oktober 2011 @ 15:53:

[...]

Tsja, ik vind dat als je ballen (man/vrouw) genoeg hebt om vreemd te gaan, je ook ballen genoeg moet hebben om om te gaan met de angs/twijfel/omgeving/etc.Dat vind ik ook maar daarmee ontken ik niet dat ik snap dat dat niet altijd volgens de gestelde regels gaat en het op een gegeven moment een echte strijd wordt tussen gevoel en ratio. En ik snap ook van TO dat hij nu verdriet heeft en juist misschien wel om zijn gemiste kansen of dat hij het niet goed heeft aangepakt. Dat mag er dan toch zijn zonder zo veroordeeld en onder de grond geschoffeld te worden. NIet iedereen heeft the guts die de ander heeft. Zeker niet als er ook nog kinderen in het spel zijn. Die enige reden dat die vriendin het toch met haar man blijft proberen is hun kind. En dat is dan de andere kant: je houdt niet meer van iemand maar je blijft wel omdat je dat belangrijk vindt voor een kind. Daar geloof ik dan persoonlijk niet in.

[...]

Daar heb je ook gelijk in. Maar ik ontken dat toch ook niet?He's back!
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 15:57:

[...]

Dat klopt ook. Maar nogmaals gevoel en verstand liggen mijlenver uit elkaar in dit soort situaties. Hoe verder met mijn huwelijk is een apart onderwerp.En nog steeds geen antwoorden... jammer!
quote:Kier_V schreef op 02 oktober 2011 @ 13:01:

[...]

Besef eerst maar ns even wat je je gezin aa

ndoet in plaats van zo zielig te doen over je eigen 'verdriet'Geloof me maar dat ik me dat wel besef. Maar het is gebeurt en ik kan het niet terugdraaien.
quote:ashley1983 schreef op 02 oktober 2011 @ 13:56:

Iemand kan ook gewoon een lul zijn zonder een stoornis te hebben.Prachtig! Mag ik daar mijn motto van maken?
Waarom brei je niet een eind aan je relatie als je een tweede vrouw nodig hebt om het leven met je eerste vol te kunnen houden? Als je echt zo verliefd was op je minares had je dat ook wel gedaan... Sneu dat je nu je hartzeer bij niemand kwijt kunt en het zelf moet verwerken maar je verwacht toch niet dat een single vrouw gaat wachten op kruimels? Als je van haar zou houden zou je haar ook meer gunnen...
Hele topic doorgelezen. Interessant studieonderwerp ben jij, TO. En omdat je zo narcistisch bent doe ik je een plezier, hier is mijn analyse over jou.

- interessant hoe je schrijft, je maakt van deze feiten een verhaal, waarin jij en zij personages zijn. Je wilt van jouw realiteit fictie maken. Dat verklaart ook waarom je vindt dat alles je overkomt.

- Je wilde haar niet echt hebben. Je wilde een droom en een heftige liefde met haar, die niet bestaat in de alledaagsheid van het echte leven.

- Nu heb je precies wat je wilt: verdriet om een verloren dramatische gebeurtenis. Dramatiek, ipv. sleur en realiteit.

- De reden dat je het op een vrouwenforum zet: boze reacties, zodat je het gevoel hebt dat je boete kunt doen. Ook wederom in een fictieve wereld (digitaal ditmaal).

Conclusie: je hebt precies wat je wilt (dit bedoel ik echt niet sarcastisch: je houdt gewoon erg van drama in je leven.)
For what do we live, but to serve as sport for our neighbours, and laugh at them in our turn?
quote:zammm schreef op 02 oktober 2011 @ 15:58:

[...]

Waarom heb je niet voor haar gekozen? Waarom ben je niet gaan scheiden?

Geef daar eens antwoord op.

Dit dus!

Ik quote de vraag maar even, voor het geval je hem gemist hebt derringer.
quote:Zonka schreef op 02 oktober 2011 @ 16:01:

Hele topic doorgelezen. Interessant studieonderwerp ben jij, TO. En omdat je zo narcistisch bent doe ik je een plezier, hier is mijn analyse over jou.

- interessant hoe je schrijft, je maakt van deze feiten een verhaal, waarin jij en zij personages zijn. Je wilt van jouw realiteit fictie maken. Dat verklaart ook waarom je vindt dat alles je overkomt.

- Je wilde haar niet echt hebben. Je wilde een droom en een heftige liefde met haar, die niet bestaat in de alledaagsheid van het echte leven.

- Nu heb je precies wat je wilt: verdriet om een verloren dramatische gebeurtenis. Dramatiek, ipv. sleur en realiteit.

- De reden dat je het op een vrouwenforum zet: boze reacties, zodat je het gevoel hebt dat je boete kunt doen. Ook wederom in een fictieve wereld (digitaal ditmaal).

Conclusie: je hebt precies wat je wilt (dit bedoel ik echt niet sarcastisch: je houdt gewoon erg van drama in je leven.)
quote:Zonka schreef op 02 oktober 2011 @ 16:01:

Conclusie: je hebt precies wat je wilt (dit bedoel ik echt niet sarcastisch: je houdt gewoon erg van drama in je leven.)Helemaal mee eens!
quote:eleonora schreef op 02 oktober 2011 @ 13:01:

Pijn doet zeer, ook jouw pijn, al vind ik het vooral lullig voor je gezinsleden, die van niks weten terwijl jij dippig door het leven gaat. Daar belast je ze waarschijnlijk mee en ze kunnen niks voor je doen. Moeilijk lijkt me dat.

Is in therapie gaan een idee?Die dip overleef ik wel, de tijd heelt al de wonden. Tegen mijn vrouw zeggen heeft in dit stadium geen zin meer. Het is voorbij en ik zal zelf moeten uitzoeken hoe verder met mijn huwelijk. Daar is inderdaad iets mee mis als ik vreemdga.
quote:twilight123 schreef op 02 oktober 2011 @ 16:02:

[...]

Dit dus!

Ik quote de vraag maar even, voor het geval je hem gemist hebt derringer.Had deze vraag ook al 2 keer gesteld. Voor de derde maal: Waarom heb je je vrouw niet verlaten voor haar, Derringer?
[quote]derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 16:07:

[...]

Die dip overleef ik wel, de tijd heelt al de wonden. Tegen mijn vrouw zeggen heeft in dit stadium geen zin meer. Het is voorbij en ik zal zelf moeten uitzoeken hoe verder met mijn huwelijk. Daar is inderdaad iets mee mis als ik vreemdga.[/quote]

Goh, zou je denken?

Nogmaals: Waarom heb je toendertijd niet voor vrouw nr 2 gekozen?
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 16:07:

[...]

Die dip overleef ik wel, de tijd heelt al de wonden. Tegen mijn vrouw zeggen heeft in dit stadium geen zin meer. Het is voorbij en ik zal zelf moeten uitzoeken hoe verder met mijn huwelijk. Daar is inderdaad iets mee mis als ik vreemdga.Wat ben jij een lafbek! Laat je vrouw zelf beslissen of ze met je verder wil.
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 16:07:

[...]

Die dip overleef ik wel, de tijd heelt al de wonden.

Maar laat wel een litteken achter, ik weet het.

Je klinkt al een stuk vrolijker!
Ga in therapie!
quote:annabellarossa schreef op 02 oktober 2011 @ 16:08:

[...]

Had deze vraag ook al 2 keer gesteldDenk niet dat we daar een antwoord op gaan krijgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven