Verdeling huistaken

31-05-2018 16:45 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben er al een paar keer ruzie over gemaakt. Hoe overtuig ik mijn vrouw dat ze meer ( of zelf alle ) van de huishoudelijke taken moet overnemen.
Ik ben momenteel met te veel dingen bezig en deze taken kunnen er echt niet meer bij. Zij is echter van mening dat ze dat ook niet graag doet en dat het dus best 50/50 kan blijven.

Wat denken jullie hier over?
Neem een werkster
Klaar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En deze vraag stel je op een vrouwenforum. Dat kan maar twee dingen betekenen: je bent een troll of je bent heel naïef.
yeah right
Doei!
Jammer, probeer het nog eens
Ketting inkorten.
What have we done....
Gedraag je als een man en los dit zelf lekker op!
koekies zijn lekker
Ketting inkorten.
What have we done....
Summerdance schreef:
31-05-2018 16:45
Neem een werkster
Klaar!
Dit. Zo simpel kan het zijn.

Nu vraag ik me wel af met welke zaken jij het zo druk hebt? Jouw vrouw heeft zeeën van tijd?
En deze vraag stel je op een vrouwenforum. Dat kan maar twee dingen betekenen: je bent een troll of je bent heel naïef.
Met dat soort vragen moet ik heus niet afkomen op een mannenforum. En neen, de vraag is serieus.
Neem een werkster
Klaar!
Een werkster is geen optie
Gewoon gaan scheiden en een goeie vrouw zoeken.
Waarom vind jij dat jouw vrouw meer moet doen? Wat doet jouw vrouw verder nog?
hoeveel uren werk jij. Hoeveel uren werkt zij? Hebben jullie kinderen?
Blondie456 schreef:
31-05-2018 16:54
Gewoon gaan scheiden en een goeie vrouw zoeken je vrouw een leukere man gunnen.
JohanCorn1 schreef:

Huh? Waarom niet?
Paar flinke tikken helpt meestal ook wel.
What have we done....
Universeinmotion schreef:
31-05-2018 16:56
Dit. Laat die flauwe reacties maar even, vertel eerst eens hoe het zit. En met welke dingen ben je bezig dat je dit er niet bij kunt hebben?
anoniem_369961 wijzigde dit bericht op 31-05-2018 16:58
13.29% gewijzigd
En waarom is een werkster geen optie?
ik geef mn bek ook maar een douw
nbk schreef:
31-05-2018 16:57
Paar flinke tikken helpt meestal ook wel.
Met de stofzuigerslang. Kan ze daarna gelijk aan de slag.
JohanCorn1 schreef:
Met dat soort vragen moet ik heus niet afkomen op een mannenforum. En neen, de vraag is serieus.

Waarom niet?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mijn vrouw is een tijdje geleden werkloos geworden. Daarom ben ik avondles gaan geven om een extra inkomen te hebben. Ik heb maar twee avonden per week vrij, anders kom ik om 11 uur 's avonds thuis.
Daarenboven is mijn moeder alleen komen te vallen en heeft het er moeilijk mee, en ze komt om de haverklap af met een aantal klusjes. Ik begrijp dat ergens wel.
Mijn zoon, die aan het verbouwen is, vraagt ook regelmatig om hulp. Veelal zit ik daar volledige weekends.
Madeliefjees schreef:
31-05-2018 16:58
En waarom is een werkster geen optie?
Niet iedereen heeft financieel de ruimte voor een werkster.
JohanCorn1 schreef:
31-05-2018 17:00
Mijn vrouw is een tijdje geleden werkloos geworden. Daarom ben ik avondles gaan geven om een extra inkomen te hebben. Ik heb maar twee avonden per week vrij, anders kom ik om 11 uur 's avonds thuis.
Daarenboven is mijn moeder alleen komen te vallen en heeft het er moeilijk mee, en ze komt om de haverklap af met een aantal klusjes. Ik begrijp dat ergens wel.
Mijn zoon, die aan het verbouwen is, vraagt ook regelmatig om hulp. Veelal zit ik daar volledige weekends.
Als jouw vrouw niet werkt, en jij tot laat moet werken, dan is het niet meer dan normaal dat zij het huishouden op zich neemt. Zo te lezen zijn jullie wat ouder. Heeft ze misschien weinig energie? Wat zegt je vrouw wanneer jij vraagt waarom ze dat niet wil doen?
Dit. Laat die flauwe reacties maar even, vertel eerst eens hoe het zit. En met welke dingen ben je bezig dat je dit er niet bij kunt hebben?
Mijn vrouw is werkloos. Ik werk ongeveer 45 + 24 = 70 uur per week. Bij mijn zoon zit ik ongeveer 20 uur per week, bij mijn moeder ongeveer 6 à 8 uur ( wat ze veel te weinig vindt trouwens ).
We hebben geen kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven