Verliefd op een oudere getrouwde man

10-10-2020 00:54 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?

Liefs
Lorrelies schreef:
15-10-2020 19:19
Nog steeds?
Jaa, wordt er niet minder op helaas! Tegenovergestelde..
Dag Blijei96,

Hier iemand met eenzelfde ervaring. Vanuit het man-perspectief dan en een iets minder groot leeftijdsverschil.

Ik kwam inmiddels al weer een paar jaar geleden iemand tegen. Ik vond haar gelijk leuk - maar in mijn hoofd heb ik er een soort van blokkade op gegooid, waardoor ik nu in een beetje gekke levensfase verkeer.

Als die verliefdheid echt is. En er is iets wederzijds. Denk er goed over na en als het zo bedoeld is, dan is het zo bedoeld. Mensen komen elkaar tegen, vinden elkaar leuk. Alleen makkelijk wordt het niet. Ik heb mezelf op een hele gekke manier leren kennen in ieder geval.

Succes in ieder geval.
hoekkeper schreef:
15-10-2020 21:35
Dag Blijei96,

Hier iemand met eenzelfde ervaring. Vanuit het man-perspectief dan en een iets minder groot leeftijdsverschil.

Ik kwam inmiddels al weer een paar jaar geleden iemand tegen. Ik vond haar gelijk leuk - maar in mijn hoofd heb ik er een soort van blokkade op gegooid, waardoor ik nu in een beetje gekke levensfase verkeer.

Als die verliefdheid echt is. En er is iets wederzijds. Denk er goed over na en als het zo bedoeld is, dan is het zo bedoeld. Mensen komen elkaar tegen, vinden elkaar leuk. Alleen makkelijk wordt het niet. Ik heb mezelf op een hele gekke manier leren kennen in ieder geval.

Succes in ieder geval.
Hi,
Wat lief dat je je ervaring wilt delen op dit platform. Helpt enorm, ondanks dat we niet in hetzelfde schuitje bivakkeren. Hoe ga je daar nu mee om?
Blijei96 schreef:
15-10-2020 22:00
Hi,
Wat lief dat je je ervaring wilt delen op dit platform. Helpt enorm, ondanks dat we niet in hetzelfde schuitje bivakkeren. Hoe ga je daar nu mee om?
Nou... ik had me niet helemaal gerealiseerd dat ik nog een keer iemand heel erg leuk zou vinden. Dus het heeft even geduurd voordat ik dat voor mezelf wilde toegeven. Het was voor mij leuk afspreken totdat ik er eigenlijk zelf gek van werd. En dus uiteindelijk tot een beslissing gekomen.

Op dit forum kan en wil ik er niet openlijk over praten, maar in de PB wil ik wel wat meer in detail treden als je daar behoefte aan hebt.
hoekkeper schreef:
16-10-2020 08:44
Nou... ik had me niet helemaal gerealiseerd dat ik nog een keer iemand heel erg leuk zou vinden. Dus het heeft even geduurd voordat ik dat voor mezelf wilde toegeven. Het was voor mij leuk afspreken totdat ik er eigenlijk zelf gek van werd. En dus uiteindelijk tot een beslissing gekomen.

Op dit forum kan en wil ik er niet openlijk over praten, maar in de PB wil ik wel wat meer in detail treden als je daar behoefte aan hebt.
Je had er twee topics over. Maar ik begrijp dat je toch niet voor je vrouw gekozen hebt? Of in ieder geval toch een relatie bent begonnen met die ander?
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Blijei96 schreef:
15-10-2020 20:33
Jaa, wordt er niet minder op helaas! Tegenovergestelde..
Voedt je het?

Je kunt er echt zelf een streep onder zetten.
Net zo als na een afwijzing. Dit is ook een afwijzing maar dan van jouw kant, gewoon omdat het niet kan.
Dat is een keuze die je maakt.

Uithuilen en door.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
En alsof die man dan zelfde voelt. Of er mee lastig gevallen moet worden.

Lekker genieten in stilte en verder door met je leven. Gaat vanzelf wel over en anders is werken extra leuk, zo van een afstand een beetje verliefd zitten zijn.
hoekkeper schreef:
16-10-2020 08:44

Jajaja.
Hexopbezemsteel schreef:
16-10-2020 09:13
Je had er twee topics over. Maar ik begrijp dat je toch niet voor je vrouw gekozen hebt? Of in ieder geval toch een relatie bent begonnen met die ander?
Er is veel gebeurd. Maar voor nu houd ik me even op de vlakte.
Lorrelies schreef:
16-10-2020 09:15
Voedt je het?

Je kunt er echt zelf een streep onder zetten.
Net zo als na een afwijzing. Dit is ook een afwijzing maar dan van jouw kant, gewoon omdat het niet kan.
Dat is een keuze die je maakt.

Uithuilen en door.
Dit impliceert duidelijk dat je een keus maakt. Of je gaat er mee door. Of je gaat er niet mee door. Geen van beide keuzes is de juiste.
hoekkeper schreef:
16-10-2020 09:29
Dit impliceert duidelijk dat je een keus maakt. Of je gaat er mee door. Of je gaat er niet mee door. Geen van beide keuzes is de juiste.
beide keuzes zijn juist
geen keus maken, is het enige wat niet oke is
Blijei96 schreef:
10-10-2020 01:11
We droegen mondkapjes, en soms als de emoties wat oplopen schiet dat er wel eens bij in.

Mondkapje of geen mondkapje, gewoon minstens 1,5 meter afstand bewaren!
En niks persoonlijks meer delen.
hoekkeper schreef:
15-10-2020 21:35
Dag Blijei96,

Succes in ieder geval.
Jaja, het overkomt je ook allemaal maar, en als dat gebeurt, dan moet je er uiteraard meteen gehoor aangeven. Want dan is het zo bedoeld. :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Daveotion schreef:
16-10-2020 10:03
Jaja, het overkomt je ook allemaal maar, en als dat gebeurt, dan moet je er uiteraard meteen gehoor aangeven. Want dan is het zo bedoeld. :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Je vult iets in dat ik nooit heb gezegd.
lilalinda schreef:
16-10-2020 09:55
beide keuzes zijn juist
geen keus maken, is het enige wat niet oke is
En dat is maar al te waar :-(
hoekkeper schreef:
16-10-2020 10:08
Je vult iets in dat ik nooit heb gezegd.
Dat je er heeeeeeeeeeel lang over nadenkt maakt het nog niet beter dat je achter de eerste de beste verliefdheid aan loopt.
Daveotion schreef:
16-10-2020 10:25
Dat je er heeeeeeeeeeel lang over nadenkt maakt het nog niet beter dat je achter de eerste de beste verliefdheid aan loopt.
Je hebt verliefdheid en verliefdheid. Uiteindelijk is iedere verliefdheid willekeurig. Maar toch benieuwd: hoe maak je die keuze dan. Wanneer ga je achter een liefde aan en wanneer niet?
hoekkeper schreef:
16-10-2020 10:29
Je hebt verliefdheid en verliefdheid. Uiteindelijk is iedere verliefdheid willekeurig. Maar toch benieuwd: hoe maak je die keuze dan. Wanneer ga je achter een liefde aan en wanneer niet?
Ik kan er geen cijfertjes voor je op plakken.
Maar wat ik wel weet is dat een verliefdheid altijd weer over gaat, en wat blijft er dan nog over? Dat is de vraag waar je werkelijk over moet nadenken, niet over hoe leuk mevrouw X vergeleken met mevrouw Y is.

En als je dan vrouw en kind eenmaal aan de kant hebt geschoven voor een verliefdheid die uiteindelijk toch niet blijkt stand te houden (want dat doen verliefdheden nou eenmaal nooit), dan is de kans groot dat je dingen kapot hebt gemaakt die niet meer heel te maken zijn.

Maar goed, ik dwaal af van dit topic.
Daveotion schreef:
16-10-2020 10:36
Ik kan er geen cijfertjes voor je op plakken.
Maar wat ik wel weet is dat een verliefdheid altijd weer over gaat, en wat blijft er dan nog over? Dat is de vraag waar je werkelijk over moet nadenken, niet over hoe leuk mevrouw X vergeleken met mevrouw Y is.

En als je dan vrouw en kind eenmaal aan de kant hebt geschoven voor een verliefdheid die uiteindelijk toch niet blijkt stand te houden (want dat doen verliefdheden nou eenmaal nooit), dan is de kans groot dat je dingen kapot hebt gemaakt die niet meer heel te maken zijn.

Maar goed, ik dwaal af van dit topic.
Ik zou nooit een kind aan de kant schuiven. Eeuwig blijven hangen omwille van "het maatschappelijke plaatje" is evenmin goed. Soms neem je een gecalculeerd risico. Ja dat kan slecht uitpakken. Dat hoort erbij.
hoekkeper schreef:
16-10-2020 09:29
Zeker wel er is maar een optie.
De enige juiste keuze is dat je er niet mee door gaat. Getrouwde veel oudere man.
Echt de enige juiste keuze is uithuilen en door gaan met je leven.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
hoekkeper schreef:
16-10-2020 10:47
Ik zou nooit een kind aan de kant schuiven. Eeuwig blijven hangen omwille van "het maatschappelijke plaatje" is evenmin goed. Soms neem je een gecalculeerd risico. Ja dat kan slecht uitpakken. Dat hoort erbij.
Niemand heeft het over het maatschappelijke plaatje. Dit gaat over de pijn die je bij vrouw en kind berokkent omwille van een tijdelijke gekte. Want meer is een verliefdheid niet.
Maar goed, misschien moet jij dat eerst zelf ervaren om het te kunnen zien.
Daveotion schreef:
16-10-2020 11:04
Niemand heeft het over het maatschappelijke plaatje. Dit gaat over de pijn die je bij vrouw en kind berokkent omwille van een tijdelijke gekte. Want meer is een verliefdheid niet.
Maar goed, misschien moet jij dat eerst zelf ervaren om het te kunnen zien.
Vraag dat inderdaad maar eens aan mijn kinderen. Mijn ex vindt dat hij alles kwijt geraakt is en weigert te zien dat zijn eigen gedrag daar de oorzaak van is. Het verdriet van mijn kinderen ontkent hij.
Blijei, voed het niet. Het gaat jou niets geven behalve ellende. Ik weet dat je nu liever van gedachten wisselt met mensen die in jouw straatje praten, omdat het voelt alsof ze je begrijpen. Ik weet ook hoe moeilijk het is om afstand te houden, zeker als hij toenadering zoekt.

Maar begin er toch maar niet aan.
Zit die man er op te wachten? Of gaan we er van uit dat als een van de 2 verliefd is de ander daar automatisch ook iets mee moet of wil. Die man doet iets heel normaals en reageert ook als een normale aardige man op TO, meer niet.

Hoezo denkt iedereen dat TO er iets meer kan uberhaupt, Heeft die man nog wat te willen of te vinden? Of nog beter. Laat hem met rust verder.

Hou het lekker voor je.
Als die man bereid is om zijn vrouw en/of gezin te verlaten voor een twintig jaar jongere collega, dan denk ik dat zijn vrouw beter af is zonder hem.

Toch zou ik hem met rust laten, geen privé berichten meer sturen. Ik denk dat je goed weet wat je aan het doen bent als je hem een privé bericht stuurt nadat jullie al 1,5 in gesprek zijn geweest (wat ik overigens onnodig lang vind voor een emotioneel één op één gesprek met een collega onder werktijd; zulke heftige gebeurtenissen kan je ook met het team bespreken zodat iedereen steun aan elkaar heeft, maar goed).

Indien jij besluit dit toch te blijven voeden, en hij besluit zijn vrouw/gezin voor jou te verlaten, dan verdienen jullie elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven