Verliefd op een oudere getrouwde man

10-10-2020 00:54 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Marelyse schreef:
10-10-2020 08:24
Nou ja, bij een getrouwde man van 45 die anderhalf uur ‘persoonlijk’ gaat zitten kletsen met een twintig jaar jongere vrouwelijke collega in combinatie met de hand op de schouder krijg ik wel iets van beeld, zeg maar.
Mijn lievelingscollega is twaalf jaar ouder dan ik en ook getrouwd. We gaan vaak samen wandelen tijdens de lunch en hebben het dan over persoonlijke gesprekken EN hij heeft me wel eens een knuffel gegeven, hoehoehoe, wat een schuinsmarcheerder :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Blijei96 schreef:
10-10-2020 09:05
Klopt, ik moet het gewoon een paar dagen de tijd geven. Hij wil ook niks van me, en ik eigenlijk ook niks van hem, wil geen relatie kapot maken. Dat is zijn insteek ook zeker niet. Zit gewoon met dat verliefde gevoel in m’n maag.. omdat ik weet dat het ‘fout’ is. Heb hem gister een bericht gestuurd, om te bedanken voor het goede gesprek, en dat hij het niet apart vindt dat ik hem daar voor bedank. Hij zei: ‘ nee hoor, vind ik helemaal niet gek! Mooi dat we elkaar in dit soort tijden kunnen helpen met goede gesprekken te voeren. Je mag altijd naar me toe komen voor een gesprek (voor wat dan ook)’ fijne avond. Grt (voornaam)’ dit zei hij! Heel professioneel! Moet het gewoon loslaten!
Dat was hopelijk dan ook wel gelijk het laatste bericht dat je hem gestuurdhebt, anders ben je het zelf aan het voeden.
Marelyse schreef:
10-10-2020 08:24
Nou ja, bij een getrouwde man van 45 die anderhalf uur ‘persoonlijk’ gaat zitten kletsen met een twintig jaar jongere vrouwelijke collega in combinatie met de hand op de schouder krijg ik wel iets van beeld, zeg maar.
Dat zegt dan iets over jou.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
10-10-2020 09:47
Bah, wat een trieste reacties van sommigen hier!

Als er een collega overlijdt, is het niet meer dan normaal dat je het daar op je werk over hebt. Iedereen zal flink aangeslagen zijn. Dan deel je samen je verdriet en steun je elkaar! Kom op zeg, in zulke gevallen pak je elkaar toch gewoon even vast? Niks dubbelzinnigs aan. Een troostende hand op een schouder is dan een fijne èn correcte manier van met elkaar omgaan. Dat verandert niet ineens als je toevallig van het andere geslacht bent en er een flink leeftijdsverschil is!

Ik vind het echt heel naar om van een man die op een correcte, vriendelijke manier betrokkenheid toont, te stellen dat hij waarschijnlijk bijbedoelingen heeft.

Bedenk eens wat je eigen vader zou doen.
Dat zeker! Hij blijft professioneel, en vind ik ook heel fijn! Dat trekt me juist aan, hij is een keurige man. Met het hart op de juiste plaats!

Iedereen was helemaal van slag, dus iedereen handelt dan anders. Ook qua emoties.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
10-10-2020 08:44
Vraag jezelf af wat je nu echt wil (en realistisch blijven). Onmogelijke dromen nastreven gaat je opbreken. Daar betaal je voor met een ongelukkige omgeving en een ongelukkige ik.
Ik wil gelukkig worden in de liefde! Met of zonder hem, en als ik realistisch nadenk zonder hem natuurlijk! Ik ga er ook niks mee doen, alleen weet gewoon niet wat ik met m’n gevoel aan moet. Vandaar dit topic.
Madeliefjees schreef:
10-10-2020 01:37
Van de vent van een ander blijf je af!!
Alles kan kapot
Blijei96 schreef:
10-10-2020 17:24
Ik wil gelukkig worden in de liefde! Met of zonder hem, en als ik realistisch nadenk zonder hem natuurlijk! Ik ga er ook niks mee doen, alleen weet gewoon niet wat ik met m’n gevoel aan moet. Vandaar dit topic.
Volgens mij is vooral het feit dat je telkens op onbereikbare mannen valt iets waar je wat mee moet doen, want dat maakt je vast niet gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Blijei96 schreef:
10-10-2020 17:24
Ik wil gelukkig worden in de liefde! Met of zonder hem, en als ik realistisch nadenk zonder hem natuurlijk! Ik ga er ook niks mee doen, alleen weet gewoon niet wat ik met m’n gevoel aan moet. Vandaar dit topic.
je kunt verder niets met het gevoel, als wachten tot het overgaat. En bedenken dat die hand op je schouder en dat fijne gesprek niet bedoeld was als flirt, maar als troost. Er komt vast wel iemand die minstens even leuk is als hij, en daarbij niet onbereikbaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
10-10-2020 17:35
Volgens mij is vooral het feit dat je telkens op onbereikbare mannen valt iets waar je wat mee moet doen, want dat maakt je vast niet gelukkig.
Nee dat weet ik wel, maar aan m’n gevoel kan ik niks doen helaas! Tips?
Alle reacties Link kopieren
Maduixa schreef:
10-10-2020 10:23
Dat was hopelijk dan ook wel gelijk het laatste bericht dat je hem gestuurdhebt, anders ben je het zelf aan het voeden.
Wel gezegd dat ik ermee in m’n maag zit, en hij vindt dat begrijpelijk! Heeft hij zelf ook. Hij vindt het heel verdrietig. Daarna wenste hij mij een goed weekend.
Blijei96 schreef:
10-10-2020 17:58
Wel gezegd dat ik ermee in m’n maag zit, en hij vindt dat begrijpelijk! Heeft hij zelf ook. Hij vindt het heel verdrietig. Daarna wenste hij mij een goed weekend.
Wilt hij jou ook zit hij daarmee??
Alle reacties Link kopieren
Vogeltjes schreef:
10-10-2020 18:03
Wilt hij jou ook zit hij daarmee??
Haha nee! Met de gebeurtenis van onze collega
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd met je collega wat verdrietig.

Sluit me aan bij de mensen die zeggen dat het wellicht een verwarrende tijd voor je is en dat het misschien geen echte verliefdheid is.
App hem niet meer dat maakt het alleen maar lastiger voor je. Hij klinkt als een verstandige collega die het gewoon goed bedoeld en geen bijbedoelingen heeft.
Zoals geschreven de meeste mensen deugen, ook mannen van rond de 45.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
10-10-2020 18:51
Gecondoleerd met je collega wat verdrietig.

Sluit me aan bij de mensen die zeggen dat het wellicht een verwarrende tijd voor je is en dat het misschien geen echte verliefdheid is.
App hem niet meer dat maakt het alleen maar lastiger voor je. Hij klinkt als een verstandige collega die het gewoon goed bedoeld en geen bijbedoelingen heeft.
Zoals geschreven de meeste mensen deugen, ook mannen van rond de 45.
Nee dat weet ik zeker! Dat hij geen bijbedoelingen heeft, alleen wil dat gevoel aan de ene kant wel voelen. Want verliefd zijn is heerlijk, maar weet dat het me alleen maar narigheid gaat opleveren. Is verwarrend, alsof het hart anders spreekt dan je verstand.
Alle reacties Link kopieren
To misschien is het al gevraagd en heb ik eroverheen gelezen.
Heb jij een vader / vaderfiguur in jouw leven ? En altijd al in je leven gehad?

Ik kan het me zo voorstellen als je dat niet hebt dat je verliefd op hem bent omdat je dat stukje mist. Hij geeft je opdat moment dat gevoel wat je dan eigenlijk altijd hebt willen hebben en verward dat misschien met verliefdheid.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Blijei96 schreef:
11-10-2020 01:48
Nee dat weet ik zeker! Dat hij geen bijbedoelingen heeft, alleen wil dat gevoel aan de ene kant wel voelen. Want verliefd zijn is heerlijk, maar weet dat het me alleen maar narigheid gaat opleveren. Is verwarrend, alsof het hart anders spreekt dan je verstand.
ik denk dat een ander lichaamsdeel spreekt, iets lager dan je hart
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
11-10-2020 13:15
To misschien is het al gevraagd en heb ik eroverheen gelezen.
Heb jij een vader / vaderfiguur in jouw leven ? En altijd al in je leven gehad?

Ik kan het me zo voorstellen als je dat niet hebt dat je verliefd op hem bent omdat je dat stukje mist. Hij geeft je opdat moment dat gevoel wat je dan eigenlijk altijd hebt willen hebben en verward dat misschien met verliefdheid.
Ja ik heb zeker een vader in m’n leven! En wat voor 1! Heb een goede band met m’n vader, ondanks de scheiding van m’n ouders!
Dus TO, wat ga je hier nu mee doen? Het loslaten neem ik aan, omdat het een getrouwde vent is?
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
10-10-2020 01:01
Hand op je schouder? Lekker dan, welke 1,5 meter? Ja zo gaan de besmettingen wel hard.
Hopeloos dit soort betweterige berichten.
Alle reacties Link kopieren
DontYouHatePants schreef:
11-10-2020 15:33
Dus TO, wat ga je hier nu mee doen? Het loslaten neem ik aan, omdat het een getrouwde vent is?
Ja ik heb weinig keuze, ook al is het lastig.........
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
11-10-2020 15:42
Hopeloos dit soort betweterige berichten.
Ja nou inderdaad! In dit geval gingen emoties voor. En uiteraard zijn we voorzichtig.
Alle reacties Link kopieren
jacoba51 schreef:
11-10-2020 14:36
ik denk dat een ander lichaamsdeel spreekt, iets lager dan je hart
Mens ga toch koken :nope:
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
14-10-2020 23:41
Mens ga toch koken :nope:
zit lekker aan de koffie nu
koken doe ik straks weer

maar zeg nou zelf, dit is toch een verhaal wat TO zelf voedt
kan niks goeds uitkomen
ze moet het stoppen en niet blijven voeden

hoe aantrekkelijk is ook een man die getrouwd is (zelfde geldt voor vrouw)? gatverdegatver
Alle reacties Link kopieren
jacoba51 schreef:
11-10-2020 14:36
ik denk dat een ander lichaamsdeel spreekt, iets lager dan je hart
Haha nee, dat heb ik dus niet! Of naja voel echt verliefdheid en dit is veel minder gericht op lust.
Alle reacties Link kopieren
Blijei96 schreef:
15-10-2020 19:09
Haha nee, dat heb ik dus niet! Of naja voel echt verliefdheid en dit is veel minder gericht op lust.
Nog steeds?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven