Verliefd op leraar
zondag 12 april 2020 om 05:42
Ik ben een meisje van bijna 18 jaar en ik ben dus verliefd op iemand, alleen het is een leraar. Voordat jullie nu allemaal komen met reacties als: dat kan toch nooit: hij was ook verliefd op mij. We hebben het alleen nooit naar elkaar uitgesproken, alleen de teamleider en mijn mentor hebben het wel soort van gezegd en we waren ook wel close samen.
Hij vertoont alleen heel wisselend gedrag:
Het ene moment loopt hij ontzettend met mij te flirten en allemaal aandacht geven enzo, maar er zijn ook momenten waarop hij me compleet negeert.
Nu is het zo dat wij van school geen contact mogen hebben met elkaar en niet met elkaar mogen praten, omdat school doorhad dat wij elkaar leuk vinden, maar ik merk dat hij me toch elke keer weer opzoekt en aandacht vraagt.
In deze tijd is er natuurlijk geen school, maar ik zie hem toch nog wel eens en ik merk dat hij nog steeds een enorme aantrekkingskracht op mij heeft.
Ik word er gewoon gek van dat hij mij het ene moment keihard negeert en het andere moment ontzettend lief doet en loopt te flirten, zo erg zelfs dat het anderen ook opvalt.
Hij heeft me gisteren alleen wel geblokkeerd, nadat ik hem iets gevraagd had over school en nu ben ik weer helemaal in de war. Heeft iemand alsjeblieft tips?
Is het beter om hem helemaal te negeren of kan ik toch nog ergens hoop houden dat het ooit wel goed komt?
Hij vertoont alleen heel wisselend gedrag:
Het ene moment loopt hij ontzettend met mij te flirten en allemaal aandacht geven enzo, maar er zijn ook momenten waarop hij me compleet negeert.
Nu is het zo dat wij van school geen contact mogen hebben met elkaar en niet met elkaar mogen praten, omdat school doorhad dat wij elkaar leuk vinden, maar ik merk dat hij me toch elke keer weer opzoekt en aandacht vraagt.
In deze tijd is er natuurlijk geen school, maar ik zie hem toch nog wel eens en ik merk dat hij nog steeds een enorme aantrekkingskracht op mij heeft.
Ik word er gewoon gek van dat hij mij het ene moment keihard negeert en het andere moment ontzettend lief doet en loopt te flirten, zo erg zelfs dat het anderen ook opvalt.
Hij heeft me gisteren alleen wel geblokkeerd, nadat ik hem iets gevraagd had over school en nu ben ik weer helemaal in de war. Heeft iemand alsjeblieft tips?
Is het beter om hem helemaal te negeren of kan ik toch nog ergens hoop houden dat het ooit wel goed komt?
zondag 12 april 2020 om 09:42
Ok even een keiharde reality check, jij kan van school worden getrapt, hij kan zn baan verliezen, en je bent ontzettend dom als je nu nog contact zoekt in deze tijd waar er tig keer wordt gezegd dat je binnen moet blijven en afstand moet houden.
Kappen dus, je weet zelf ook wel dat dit niet slim is...
Kappen dus, je weet zelf ook wel dat dit niet slim is...
zondag 12 april 2020 om 09:45
Niet doen. Hij is fout en een man zonder ethisch besef moet je niet willen. Maar wees jij dan de wijste en zoek geen contact meer tot je van school af bent. Als jullie voor elkaar bestemd zijn kunnen jullie best nog even wachten tot je niet meer in zo'n ongelijkwaardige positie zit.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
zondag 12 april 2020 om 10:05
zondag 12 april 2020 om 10:13
Nou ja, dat hoeft niet hè. We weten niet hoe oud de leraar is. Ik snap best dat een 23 jarige leraar en een bijna 18 jarige meid verliefd op elkaar kunnen worden -en ook bij meer leeftijdsverschilBetty_Slocombe schreef: ↑12-04-2020 10:09Als dit echt zo is, dan is hij een foute kerel. Uithuilen en verder gaan met je leven, want een leraar die flirt met een minderjarige leerling is een foute griezel.
zondag 12 april 2020 om 10:19
School, mentor en teamleider waren op de hoogte?2209180720142016 schreef: ↑12-04-2020 05:42We hebben het alleen nooit naar elkaar uitgesproken, alleen de teamleider en mijn mentor hebben het wel soort van gezegd en we waren ook wel close samen.
....
Dit klinkt alsof er wel meer gebeurd is dan alleen elkaar leuk vinden?
School heeft nog coulant gehandeld door hem niet op staande voet te ontslaan en jou van school te sturen. Verknal die 2e kans niet door nu weer contact te gaan zoeken of in te gaan op zijn flirten, dat gaat alleen maar narigheid opleveren. Een 3e kans zal er niet meer komen.
Je hebt geen invloed op het gedrag van een ander, wel op hoe jij daar mee omgaat.
zondag 12 april 2020 om 10:22
Jullie gedrag heeft ervoor gezorgd dat teamleider en mentor er iets van gezegd hebben en dat jullie van school geen contact meer mogen hebben. En toch blijft hij je soms opzoeken en flirten?
Hij is heel onprofessioneel bezig! En gedraagt zich als een hufter, door je zulke verschillende signalen te geven. Twee hele grote no-no's.
Hoe moeilijk ook, neem afstand van hem, want dit gaat je alleen maar gedonder en verdriet opleveren.
Weten je ouders hiervan? Zo niet, neem ze in vertrouwen. Dan kunnen zij ook een beetje in de gaten houden hoe e.e.a. verloopt. Als die docent dan nog steeds contact blijft zoeken dan moet je dat melden, want hij maakt het voor jou alleen maar moeilijker door dat te doen.
Hoe oud is hij trouwens?
Hij is heel onprofessioneel bezig! En gedraagt zich als een hufter, door je zulke verschillende signalen te geven. Twee hele grote no-no's.
Hoe moeilijk ook, neem afstand van hem, want dit gaat je alleen maar gedonder en verdriet opleveren.
Weten je ouders hiervan? Zo niet, neem ze in vertrouwen. Dan kunnen zij ook een beetje in de gaten houden hoe e.e.a. verloopt. Als die docent dan nog steeds contact blijft zoeken dan moet je dat melden, want hij maakt het voor jou alleen maar moeilijker door dat te doen.
Hoe oud is hij trouwens?
zondag 12 april 2020 om 11:11
Hoe oud is deze man? Flink verschil tussen 23, 43 en 63. Overigens eens met bovenstaande reacties, hij kan zijn baan verliezen.
Verder hangt mijn mening flink af van zijn leeftijd. Ik kan me best voorstellen dat je als 18 jarige verliefd wordt op de 22 jarig, startende docent. Ik kan me ook voorstellen dat de 22 jarige startende docent verliefd wordt op een bijna 19 jarige in 6 VWO.
Verder hangt mijn mening flink af van zijn leeftijd. Ik kan me best voorstellen dat je als 18 jarige verliefd wordt op de 22 jarig, startende docent. Ik kan me ook voorstellen dat de 22 jarige startende docent verliefd wordt op een bijna 19 jarige in 6 VWO.
zondag 12 april 2020 om 11:19
zondag 12 april 2020 om 11:20
School zegt niet voor niets dat jullie geen contact mogen. Dat is vooral ook ter bescherming van jou als minderjarige. Houd je daar dan ook aan, zo moeilijk is 'mag niet, dus niet doen' echt niet en er is dus helemaal geen sprake van een dilemma. Je moet het simpelweg loslaten. Als je echt volwassen genoeg zou zijn voor een relatie zou je het waarom van deze maatregel wel begrijpen... Maar nu is het gewoon zaak te luisteren naar mensen die reëeler tegen de situatie aan kunnen kijken dan jij dat kunt en je te laten helpen. Praat hierover met je ouders, mentor, wie dan ook. Want dit is best pittig allemaal en verwarrend voor een 17jarige.
En 'jullie zien elkaar nog wel'? Hoe dan? Je docent zit echt heel erg fout met dit gedrag en zou - terecht - zijn baan kunnen verliezen als dit uitkomt hè?
En 'jullie zien elkaar nog wel'? Hoe dan? Je docent zit echt heel erg fout met dit gedrag en zou - terecht - zijn baan kunnen verliezen als dit uitkomt hè?
zondag 12 april 2020 om 11:33
Ik zou afstand nemen nu ja er bestaan knappe leuke leraren ik heb zelf ook een knappe leraar maar dan in het volwassen onderwijs we schelen niet veel met hem, het is voor hem best ongemakkelijk om schunnige opmerkingen te krijgen van sommige dames bij ons en ja zijn baan is belangrijker in dit geval dit geld ook voor jouw leraar en plus je bent pas bijna 18 meid dit gaat het niet worden echt niet je wilt beide geen problemen.