Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Ik ben geen held. Maar als jullie al SMSen lijkt het me best makkelijk om daar eens iets luchtigs doorheen te gooien. waar SMSen jullie nu over?
Eigenlijk alleen maar over wanneer de volgende afspraak is/als ik niet kan, dat soort dingen.

Het zal wel raar zijn als ik ineens een omschakeling maak naar een sms die helemaal niks daarmee te maken heeft...

Aan de andere kant is het voor hem dan wel wat duidelijker dat ik er wat meer van wil.

Het is ook zo stom want ik heb wel eens via de e-mail een bericht gestuurd waarin ik het niet alleen maar had over de training maar in plaats van daarop te antwoorden, kwam hij erop terug toen we elkaar weer terug zagen. En dan ben ik weer te laf om er meer uit te halen.
Oh leuk, dit keer is het de personal trainer. Ik ben hier dol op. Ik heb thee en Tucjes, dus ga er even goed voor zitten om zo met goed advies te komen
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:MarlaSinger schreef op 12 januari 2010 @ 22:18:

Eigenlijk alleen maar over wanneer de volgende afspraak is/als ik niet kan, dat soort dingen.

Het zal wel raar zijn als ik ineens een omschakeling maak naar een sms die helemaal niks daarmee te maken heeft...

Aan de andere kant is het voor hem dan wel wat duidelijker dat ik er wat meer van wil.[...]Daarom kan je als tussenvorm hem uitnodigen op een andere plek dan gewoonlijk over je schema te praten of over iets anders dat met trainen te maken heeft.
Ik zou eens vragen of hij zin heeft om zich buiten de sportschool met jou in het zweet te werken
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Nee heb je...ja kun je krijgen.

En ja, ik heb dit wel eens met een stagiare gehad. We konden het erg goed met elkaar vinden, maar bij mij werd het verliefdheid. Ik heb het risico genomen en hem verteld over mijn gevoel. Het werd niet beantwoord, maar hij wilde wel graag vrienden blijven, mits ik dat aankon. Ik vond die vriendschap belangrijk, dus we zijn elkaar blijven zien, leuke dingen ondernomen samen etc. De verliefdheid ging vanzelf over...
quote:MarlaSinger schreef op 12 januari 2010 @ 21:21:

Omdat ik:

- niet weet of hij nou een vriendin heeft of niet

- bang ben om afgewezen te worden

- altijd hevig reageer op afwijzingen --> wss dus mn gezicht een tijdlang niet durf te vertonen bij de sportschool

- hem nu heb ingehuurd en het dus raar vind om hem mee uit te vragen

- dat echt niet durf, geloof mij dangeensuus, ik loop er elke dag mee in mijn hoofd, in het begin had ik nog de illusie dat ik het wel zou durven. Elke keer als er een stilte viel in het gesprek en ik het kon vragen kreeg ik het gevoel dat ik moest overgeven (a la southpark )

Nou ja als dat allemaal zo is dan is het antwoord toch ook al duidelijk?

Dat komt het nooit tot een date.

het leven is een beetje risico's nemen normaal gesproken toch?

Hij zal je echt niet gaan uitlachen hoor.

Dat zou van hem ook redelijk onprofessioneel zijn.

Ik heb zelf een tijdje als PT gewerkt en ook daar kreeg ik wel eens uitnodigingen voor een date.

Zag ik het niet zitten wimpelde ik het netjes af maar ging dat vervolgens echt niet op de sportschool rondbazuinen hoor.

Ik begrijp dan ook echt niet wat er fout kan gaan met een beetje flirten.

Ik zou hem alleen niet gelijk een aanzoek doen...dat staat namelijk wel raar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als jullie zo veel gemeen hebben dan weet je waarschijnlijk ook wel waar ie zoal uithangt als ie niet in de sportschool is, daar kun je hem natuurlijk altijd toevallig tegenkomen.

Het is nogal makkelijk om te vragen of ie een relatie heeft, als je niet verliefd op 'm was dan had je het vast al gewoon gevraagd. Ik weet bijvoorbeeld van al mijn sportinstructeurs die ik heb gehad namelijk wel of ze samenwonen, getrouwd zijn, wel of geen kinderen hebben, en ik ben niet verliefd op ze, nooit geweest ook.

Maar als je dat eng vindt, wat ik ook vond, wanneer ik wel verliefd was, dan kun je het ook zo aanpakken:

Vraag eens of ie graag kookt of dat ie zo iemand is voor wie het eten altijd klaar staat om 6 uur. Uit het antwoord kun je meestal wel iets opmaken. En zo niet dan kun je zelf altijd nog zeggen dat je het wel leuk vind om te koken maar niet voor jezelf alleen, of iets in die trant.

Of je zegt wat jij met kerst hebt gedaan, en daarna vraag je hem wat hij heeft gedaan. Als ie een dag bij zijn schoonouders heeft gezeten dan weet je genoeg.

Vertel hem iets over waar en hoe jij woont, vraag hem hoe en waar hij woont. Of hij echt zo'n typisch mannenhuis heeft bijvoorbeeld. Moet gek gaan wil hij het dan niet over een ander hebben als ie samenwoont.
Nou dan breng ik die ring maar weer terug...

Ging je ook wel eens wél in op die vragen om een date? Of gaat dat tegen een eventueel sportschoolbeleid in?

En bedoel je dat flirten ook een beetje bij dat werk hoort?
Ja daar zal ik ook nog even op reageren, ik heb dus al gevraagd hoe z'n woonsituatie is: bij z'n ouders dus nog!

Met kerst is hij naar familie in het buitenland gegaan met z'n broertje.

Hij kookt wel eens zelf maar niet vaak omdat mamma dus nog zorgt voor het eten.

Zie je ik stel op zich die vragen wel maar er komt niks bruikbaars uit. Ook als hij naar de bios is geweest/uit/schaatsen/fietsen/alles! vraag ik altijd met wie dan en het is altijd 'met vrienden'.
quote:MarlaSinger schreef op 12 januari 2010 @ 22:35:

Nou dan breng ik die ring maar weer terug...

Ging je ook wel eens wél in op die vragen om een date? Of gaat dat tegen een eventueel sportschoolbeleid in?

En bedoel je dat flirten ook een beetje bij dat werk hoort?

Ik heb er met één 2 jaar lang een relatie gehad

Al begon die pas nadat wij ons trainingsprogramma af hadden gewerkt.

Komt ook omdat ik er niet eerder mee bezig was.

Ik werk, hij wilde trainen...

Maar flirten deden we wel, hoort ook een beetje bij het vak.

Niet ranzig, gewoon op een leuke manier, niet in het geniep.

Maar voor wij gingen daten wisten wij wel al heel veel van elkaar.

Dat we beide single waren, dat we een moord deden voor sushi en dat we beide sport freaks zijn

Dus onze eerste date was een halve marathon (hoe romantisch) en daarna sushi eten in de stad.

Ik werkte alleen op dat moment niet voor een sportschool maar voor mezelf (wel in een sportschool) maar er waren voor mij dus geen regels

Maar ik heb op de sportschool wel meer romances zien ontstaan hoor
quote:MarlaSinger schreef op 12 januari 2010 @ 22:40:

Ja daar zal ik ook nog even op reageren, ik heb dus al gevraagd hoe z'n woonsituatie is: bij z'n ouders dus nog!

Met kerst is hij naar familie in het buitenland gegaan met z'n broertje.

Hij kookt wel eens zelf maar niet vaak omdat mamma dus nog zorgt voor het eten.

Zie je ik stel op zich die vragen wel maar er komt niks bruikbaars uit. Ook als hij naar de bios is geweest/uit/schaatsen/fietsen/alles! vraag ik altijd met wie dan en het is altijd 'met vrienden'.Okeey........dan zou ik om de een of andere reden zeggen "Ik heb geen relatie" en direct erachteraan "Jij?". Als je eerst over jezelf vertelt en daarna naar zijn situatie vraagt dan lijkt het namelijk vaak wat minder ondervragerig.
Kijk als hij een trouwring draagt( maar dat kan hij ook uit doen als hij eventeel traint naast het coachen) . Stel hem de vraag zoals: "traint je vriendin/vrouw ook hier?" Met deze vraag toon je een beetje sociale interesse

mosterd
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Summerdance schreef op 12 januari 2010 @ 22:44:

[...]

Maar ik heb op de sportschool wel meer romances zien ontstaan hoorJa, ik ook met als gevolg gebroken gezinnen.
quote:Jaja007 schreef op 12 januari 2010 @ 23:05:

[...]

Ja, ik ook met als gevolg gebroken gezinnen.

Ja maar das niet alleen op de sportschool toch?

Wat ik wilde zeggen is dat het niet zo heel wereldvreemd is dat het gebeurd.

En geloof me, mijn relatie met klant is zeker niet uitgelopen op een gebroken gezin

Het kan namelijk ook gewoon zo zijn dat mensen single zijn
Summerdance, ik twijfel absoluut niet aan jouw profesionaliteit, hoor.

Flirten gebeurt overal en is ook goed voor klantenbinding.
Daar was ik ook niet bang voor hoor

Kijk flirten wordt overal gedaan, dus ook op een sportschool

En hoe leuk wordt het als beide partijen single zijn?
quote:Star schreef op 12 januari 2010 @ 21:05:

Buurman, tandarts, dierenarts, personal trainer

Ik wou het niet zeggen .

@TO - Eens in de zoveel tijd wordt er een topic geopend met: "Ik ben verliefd op de...." Buurman/dierenarts/vuilnisman/visboer... Vandaar .

Ik ben het overigens met Himalaya eens! Zo moeilijk moet dat niet uit te vogelen zijn. Of bijvoorbeeld als jullie een gezamenlijke filminteresse hebben eens voorstellen om samen een film te bekijken! Het klinkt in ieder geval leuk! Hou je ons een beetje op de hoogte?
In ieder geval ben je nu wel "Whipped into Shape", "What does not kill you makes you hotter!", moet je maar denken...
Ik raak inderdaad wel heel aardig in vorm op deze manier.

Ik denk dat ik de volgende keer in ieder geval ga vragen of hij een vriendin heeft, heb al een invalshoek bedacht.

Eigenlijk vind ik het helemaal niet fijn om van te voren te bedenken wat te zeggen, word ik ook nerveus van.

Maar goed ik zal de vorderingen wel posten!
Wil je nu zeggen dat je het nu ineens wel durft?

Leuk!
Er is een hele makkelijke manier om het onderwerp 'single zijn' ter sprake te brengen. Jij bent single. Vertel daar iets over. Hoe moeilijk het is om een leuke man te vinden. Of bijvoorbeeld: je bent in het weekend uit geweest met een vriendin, die ook vrijgezel is. Vertel dat je sjans had bv.

Gewoon, begin het gesprek op die manier. En vraag dan of hij ook single is.

Omdat het inderdaad zoals al eerder gezegd gewoon een normaal gespreksonderwerp is.

Dan wil ik er nog aan toevoegen dat ik je heel goed begrijp! Afgaan doet pijn, en in je droomwereldje blijven zoals dat nu is is fijner. Maar dat zal je helaas nergens brengen.

Ik denk dat er pas echt wat kan gebeuren als jullie zakelijke relatie voorbij is. Het zou zo maar kunnen dat hij niet te privé met je mág omgaan. Er zijn al een heleboel suggesties gedaan, van marathon rennen to bios pakken.

Probeer lijntjes uit te gooien en kijk goed of hij daar op reageert. Het moet namelijk niet allemaal van jóuw kant komen!
Summerdance; nee ik durf nu niet ineens wel, maar ik voel me wel gemotiveerd door de reacties hier en doordat ik mezelf tot waanzin drijf.

Het was de afgelopen tijd erg fijn in mijn droomwereldje maar hij wordt nu echt te klein, dus tijd voor een verandering.

Grote praatjes he. Morgen zie ik hem waarschijnlijk, hij vroeg namelijk de laatste keer wanneer ik weer ging sporten en zei dat hij dan zelf ook zou gaan sporten dusssss....

Wish me luck!
YOU GO GIRL!!!!

(en wel even komen posten daarna)
Gewoon doen MarlaSinger! Het lijkt mij ook super eng om te doen, maar ja anders weet je het nooit. Ik zou ook vertrouwen op de motiverende posts. Heb ik ook gedaan en alles is goed gekomen . Ik blijf meelezen! Spannend.

Enne... You can do it!! Tsjakka

(sorry hoor, ik heb koffie gedronken, word ik altijd een beetje raar van )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven