Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Vergeet niet dat hij als leraar meer te verliezen heeft dan jij als leerling. Stel nou dat je een superblauwtje loopt en je je daar niet meer durft te vertonen, dan ga je gewoon niet meer naar die sportschool. Dat kan hij niet, als hij zijn baan niet op wil geven.

Jeetje, dat ie een heel uur naar dansles staat te kijken! En dan die opmerking erna! En die kusjes onderaan zijn bericht. Moet je eens voorstellen hoe je je had gevoeld als je niet verliefd op hem was geweest! Joh, dan had je je vreselijk opgelaten gevoeld waarschijnlijk. Ik denk dat ie je toch wel heel erg leuk vindt hoor.

Zelf zou ik 'm een beetje gaan plagen, dingen zeggen als "wedden dat je zus en zo niet durft?" of "Ik wil jou wel eens zien Zumba-en" of zoiets. Dan is de sfeer aan de ene kant gezellig en lacherig en aan de andere kant is het ook makkelijker om in een grapje wat meer gedurfds te zeggen, zoals "lekker broekje heb je aan, krijg je zo niet alle mannen achter ja aan?", "Nee, doe ik speciaal voor jou", "Ow, heb je dan nog niet zo'n glanzend adidas broekje, daar val ik op ;-)". Als het met een grapje gaat dan is het wat makkelijker om te flirten. Want als het dan voor je gevoel net even te ver gaat dan kun je altijd nog "GEINTJE....sjeesss, tsss....." zeggen.
Zo ladies, ik boek zowaar vooruitgang geloof ik!

Even een verslag van vandaag, toen ik aankwam wilde hij eigenlijk net naar buiten lopen, is hij teruggelopen om me in te checken (terwijl er gewoon mensen bij de receptie aanwezig waren). Toen zei ik: wat lief van je (Hierbij dacht ik bewust aan de tips van vl43inder!). En toen zei hij: ach voor jou altijd + knipoog.

Haha jullie denken vast big deal, maar tis al heel wat dat ik niet gewoon hoi heb gemompeld en door ben gerend .

Daarna maakte hij nog een opmerking over het adres dat in de computer stond, die klopte een hele tijd geleden niet, waardoor het leek alsof ik in zijn straat woonde. Dus hij zei: er staat hier nog steeds de Dahliastraat, maar dat klopte niet toch. Nou ik weer: nee inderdaad, maarja geeft voor de rest niet joh. Toen zei hij: weet je wel dat dat mijn straat is? Ik weer: jaja weet ik... toeval? ik weet het niet hoor... En hij: haha ja verdacht he, misschien heeft het zo moeten zijn.

Nou de toon was gezet voor de avond, hij heeft eigenlijk vrijwel constant bij me gelopen, gezellig gepraat enzo. Ik zal de verleiding weerstaan om elk detail van elk gesprek hier neer te kwakken maar het waren zulke leuke gesprekken, heerlijk!

Op een gegeven moment had hij het ook over een jongen die aan het sporten was (hij was aan het roddelen ). Hij vertelde dat die jongen altijd het leukste meisje uitzocht, daarnaast ging sporten en haar dan steeds meer aankeek totdat hij een gesprek kon aanknopen. Nadat hij een impressie deed van de jongen waar ik smakelijk om heb gelachen zei hij: nou ik zal zo maar gaan, dan is deze plek vrij want ik denk dat hij wel naast jou zal willen sporten

Goed nu stap ik even van mn wolkje af en benoem ik een negatief punt: heb niet gevraagd naar een vriendin. Wel weer naar weekendactiviteiten en het gezelschap daarbij, wederom 'vrienden'. Ergens heb ik ook een beetje het gevoel dat ik het niet wil weten Super slecht, maar stel dat hij nou toch een vriendin heeft dan ben ik teleurgesteld en dan is het gewoon niet meer zo gezellig... goed ik ben nog in de war over dit punt.

Morgen hebben we een PT sessie, hopelijk wordt het net zo leuk (of nog veul leuker) dan vandaag.

Ik voel in ieder geval dat ik op het goede pad bezig ben en meer van mezelf durf te laten zien en soms zowaar een heel klein beetje flirt!

Ik ben zo blij dat ik dit topic heb geopend, de reacties hebben me echt vooruit geholpen, vorige week zat ik nog helemaal vast.

Ik hoop dat jullie nog een beetje reageren, wat vinden jullie van zijn gedrag, hetgeen jullie hier allemaal lezen dan?

En extra tips (niet te direct) zijn altijd welkom!
Verwacht morgen niet teveel dan kan het ook niet tegenvallen!
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ja, dat is inderdaad een valkuil waar ik op moet passen arrasje, thanks! Ik was alweer bezig met doordraven met m'n dagdromen.
Goed hee dat je zo lekker met hem heb gekletst!

Weet ie wel dat jij geen vriend hebt? Zo nee, dan was dit misschien een verkapte poging van hem om daar achter te komen.
Maria, klinkt goed!

Het lijkt er toch op dat hij je leuk vindt, zoals ik het lees, maar waarschijnlijk is hij extra voorzichtig omdat zijn baan op het spel kan staan.

Hij is waarschijnlijk nog jong (woont nog bij zijn ouders) dus misschien heeft hij nog niet zoveel ervaring met het versieren van vrouwen. Als hij eens een flirterige opmerking maakt en je reageert er niet echt op, dan zal hij daar van denken dat je geen interesse hebt. Dus flirt terug! Goed dat je dat nu doet!

Als je weer alleen gaat trainen, en dus niet meer zijn cliënt bent, zal er veel meer ruimte zijn voor afspreken buiten het sporten om. Dus denk er eens goed over na of je er niet mee kan stoppen. Je zal hem nog steeds tegenkomen dan, toch?
Hij weet niet dat ik geen vriend heb, tenminste, hij heeft er nog nooit expliciet naar gevraagd. Ik heb het natuurlijk wel subtiel duidelijk proberen te maken.

Het lijkt wel alsof hoe meer ik loskom, dat hij ook steeds een stapje verder gaat. Vandaag was weer een hele leuke, gezellige training die veel te lang duurde (afspraak was half uur, we zijn anderhalf uur bezig geweest).

Wat mij opviel vandaag is dat hij ineens een artikel tevoorschijn toverde, over de perfecte man/vrouw. Dus hij vroeg aan mij wat ik nou van die man vond. Daarna vroeg ik natuurlijk gelijk wat hij van die vrouw vond en hij zei: niet lelijk maar gewoon normaal, niet bijzonder. En hij wees een andere vrouw aan (die meegenomen was in de vergelijking) en zei dat het niet zijn type was. Ik baal echt want ik reageerde er niet op een handige manier op! Ik had natuurlijk kunnen vragen wat zijn type dan wel was! *slaatopvoorhoofd*. Een ander moment maakte hij ook een opmerking over mannen die daar aan het sporten zijn en zgn. naar me zouden kijken terwijl ik bezig was (heb ik zelf nóóit gezien!). Dus ik zei: niks van gemerkt maar het lijkt me niet prettig nee als ik dat zou merken.... tenminste, hangt ervanaf wie. Hij: misschien ben ik het wel. :-D

Kortom, flirten gaat wel de goede kant op! Het verbeterd echt ontzettend nu dat ik ook ietjes meer durf en ik durf ook steeds meer daardoor.

Ik denk inderdaad dat het meer vrijheid om af te spreken geeft als we stoppen met het trainen. Vind het alleen erg moeilijk om zoiets aan te geven, wil hem niet teleur stellen of laten denken dat ik niet tevreden ben. Hier heb ik net zo'n dubbel gevoel over als vragen of hij een vriendin heeft. Alles wijst erop van niet maar misschien vermijd hij het bewust wel een beetje en als ik er direct naar vraag dan zal hij het wel moeten zeggen. Zal ik het toch vragen?
Hey Marla,

als je niet direct DE vraag durft te stellen, probeer het dan wat subtieler?

(ik heb een vraag over het wassen van sportkleding, was jij het zelf?, Is beschuit eten goed als hapje voor het sporten? (inkopper voor hem met dat samen een beschuitje eten), waar woon je dan precies in de Dahliastraat? Woon je daar alleen?)

Wie weet is dit wat makkelijker voor je dan de directe manier? Succes!!
Wat een leuk topic is dit! Ik lees al een tijdje mee en denk dat ie je echt wel leuk vindt hoor Marla. Is er niet iemand bij de sportschool die je ook wat beter kent en aan wie je zou kunnen vragen of hij een vriendin heeft?

Ben benieuwd hoe het afloopt
Nou, erg veel duidelijker kan ie niet zijn volgens mij.

Vertel hem wat je plannen voor het weekend zijn, dan kan ie daar op inhaken door zichzelf uit te nodigen of jouw uit te nodigen. Of zeg als ie positief op je plannen reageert zelf "Dan ga je toch mee, leuk!"
Op welke dagen mag je sporten? Dan schrijf ik in mijn agenda dat ik dit topic in de gaten moet houden.. Ik voel dat er liefde in de lucht hangt!
Die fitnessaparaten zijn trouwens geweldig
Hey wat leuk die reacties weer! En zo positief ook!

Nou ik sport zo vaak mogelijk, alleen vandaag ff niet, ik verrek van de spierpijn door gisteren. Dinsdag is dan altijd met hem meestal 's avonds, deze week toevallig niet. En op de andere dagen kom ik hem ook altijd tegen eigenlijk omdat we op dezelfde tijden gaan sporten.

Ik heb het echt wel te pakken ben ik bang, kan de hele dag alleen maar aan hem denken, ik hoef jullie denk ik niet te vertellen hoe het met de kwaliteit van mijn werk gesteld is...

Toch knaagt het nog een klein beetje, waarom vraagt hij mij niet uit als hij interesse heeft? Klein voorbeeld: gisteren tijdens de training zei ik: heerlijk dat ik straks niet meer terug hoef naar het werk, ben lekker vrij... (hint hint hint HINT). Daar reageert hij dan op met: hmm ja, ik ga straks nog even naar huis, wat eten en dan weer om 20u iemand trainen.

Of maak ik hier teveel van? Ik wou dat ik het gewoon durfde, om te zeggen, kom je anders wat bij mij eten?
quote:Vl43inder schreef op 20 januari 2010 @ 12:56:

Die fitnessaparaten zijn trouwens geweldig

Welke?

@ Miffa: ik ken helaas de andere mensen niet van de sportschool en kan dus niet echt informeren bij iemand, was het maar zo, zou echt lekker makkelijk zijn.
anoniem_98673 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 13:10
Reden: Stukje toegevoegd
% gewijzigd
Wat een leuk topic om te lezen, het gaat helemaal de goede kant op Marla! Het laatste stapje nog: vraag of hij iets wil gaan drinken...:)
quote:MarlaSinger schreef op 20 januari 2010 @ 13:07:

Hey wat leuk die reacties weer! En zo positief ook!

Nou ik sport zo vaak mogelijk, alleen vandaag ff niet, ik verrek van de spierpijn door gisteren. Je kunt ook vragen of een massage bij het contract zit in begrepen...
ja, je kunt dat pt-gedoe toch opzeggen zoals suy voorstelde? Dat je die gezelligheid wel gaat missen dus of hij een keer meegaat wat drinken?
quote:toffifee schreef op 20 januari 2010 @ 13:15:

[...]

Je kunt ook vragen of een massage bij het contract zit in begrepen... hijs fijn! Ben wel benieuwd wat zijn reactie daarop zou zijn... is het fout om dit te smsen?
oh dat lijkt me wel een goeie: 'goh, die training van jou was wel heftig, ik verrek van de spierpijn. valt een massage ter compensatie ook binnen het contract?' :-D
Het gaat leuk!!

Oh trouwens, wat je zei over dat je duidelijk was door bijvoorbeeld te zeggen dat je vrij was... zodat hij dan wist dat hij je kon uitnodigen om iets leuks te doen...? Tsja, dan was hij ook duidelijk door te zeggen dat hij nog moest eten... zodat jij dan wist dat jij hem kon uitnodigen om te komen eten! Kortom: zie de dingen in verhouding.

Ik ben benieuwdddd....
quote:Laura289 schreef op 20 januari 2010 @ 13:37:

oh dat lijkt me wel een goeie: 'goh, die training van jou was wel heftig, ik verrek van de spierpijn. valt een massage ter compensatie ook binnen het contract?' :-DJaaaaaaah, DOEN!
Oh men ik durf niet! Straks straks... leest hij mee op dit forum en weet hij dus dat ik het ben.

Straks heeft ie toch een vriendin, die meeleest op dit forum en hem dus haarfijn kan vertellen dat ik onwijs verliefd ben.

Straks reageert hij super droog met 'nee' en dan durf ik me niet meer te vertonen!

Allemaal beren op de weg ladies
Ja, wie niet waagt.....

Laat dan dat stuk van de massage weg, maar sms wel dat je de training heftig vond en verrekt van de spierpijn. Dan komt dat massagegebeuren waarschijnlijk een paar smsjes later wel
Oke!

Sms getyped: Hey *naam*, hoe is het? De training van gister was wel heftig, ik verrek van de spierpijn, kon bijna niet naar mijn werk vanochtend, nog tips om ervanaf te komen? xxx

*op verzenden gedrukt en telefoon in de hoek gesmeten*

Nu moet ik echt weer aan het werk, ik zal later de afloop rapporteren.
anoniem_98673 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 14:08
Reden: Even naam gewist, niet zo slim van me
% gewijzigd
Okeey! Spannend!

Je, moet wel effe zijn naam wissen denk ik.

Nu is ook later hoor..............en nu.................en nu.............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven