Verloofde liegt over schulden

woensdag 7 juni 2017 om 15:51
Hallo allemaal,
Ik heb al veel mee gelezen op dit forum, maar nog nooit iets geplaatst dus dit is mijn eerste bericht hier.
Ik woon samen met mijn vriend, over 3 maanden gaan we trouwen! Heel leuk natuurlijk allemaal, maar er knagen wat dingen aan me en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Mijn vriend verbergt en liegt over schulden, al een hele tijd geleden kwam er een aangetekende brief van de ING, ik vroeg wat het was en hij zei dat het ging over rood staan bij de bank, een informatieve brief.. niks bijzonders, scheurde het in stukjes en hij heeft het weg gegooid.
Dit vond ik vreemd en ik heb een dag later de brief uit de container gehaald en als puzzelstukjes weer in elkaar gelegd en wat ik al dacht, een schuld bij de hypotheek...
even later weer een brief, ik hem ermee geconfronteerd en toen zei die dat het een schuld van een paar jaar terug was???? Hij zou het betalen zei die.
Op de computer hebben we de nieuwste Windows en staat ingelogd mijn zijn mail, af en toe zie ik dus ook rechts onder in het scherm dat er een mailtje binnenkomt, ik heb al mail gezien van de eon(we zouden al afgesloten worden!) en dat heeft die niet gezegd maar meneer had snel geregeld dat we over gingen naar de Nuon, waar ik ook zelf achter moest komen en hem ook mee geconfronteerd. Hij wou mij er niet mee lastig vallen zei die en zou niet weer liegen en verder waren er geen schulden zei die etc etc
Laatst deed de WiFi en de tv het niet, stond er op mijn telefoon in beeld dat we waten afgesloten en er pas weer verbinding was als het werd betaald, ik heb een paar dagen met 4g rond gelopen thuis omdat we geen internet hadden en ik nieuwschierig was als hij er ook wat over zou zeggen.... nee hoor helemaal niks.
Ik kan nog wel een heel lang verhaal schrijven want dit soort dingen zijn dus vaker gebeurd, steeds zegt hij dat hij eerlijk zal zijn en steeds blijkt hij weer te liegen over dit soort dingen!
Vandaag kwam er dus een brief van de deurwaarder, ik heb het geopend. Weer een schuld van de hypotheek....
Die staat nu nog op zijn naam, gaat ook van zijn rekening, maar als we straks gaan trouwen......
Weet even niet wat ik moet, niks zeggen, boos worden?
Ik heb altijd alles op orde financieel, zorg ook dat we geld op de spaarrekening hebben enzo, en ik heb nog nooit een woord tegen hem gelogen.
Bedankt voor het lezen en ben erg benieuwd naar de reacties!
Ik heb al veel mee gelezen op dit forum, maar nog nooit iets geplaatst dus dit is mijn eerste bericht hier.
Ik woon samen met mijn vriend, over 3 maanden gaan we trouwen! Heel leuk natuurlijk allemaal, maar er knagen wat dingen aan me en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Mijn vriend verbergt en liegt over schulden, al een hele tijd geleden kwam er een aangetekende brief van de ING, ik vroeg wat het was en hij zei dat het ging over rood staan bij de bank, een informatieve brief.. niks bijzonders, scheurde het in stukjes en hij heeft het weg gegooid.
Dit vond ik vreemd en ik heb een dag later de brief uit de container gehaald en als puzzelstukjes weer in elkaar gelegd en wat ik al dacht, een schuld bij de hypotheek...
even later weer een brief, ik hem ermee geconfronteerd en toen zei die dat het een schuld van een paar jaar terug was???? Hij zou het betalen zei die.
Op de computer hebben we de nieuwste Windows en staat ingelogd mijn zijn mail, af en toe zie ik dus ook rechts onder in het scherm dat er een mailtje binnenkomt, ik heb al mail gezien van de eon(we zouden al afgesloten worden!) en dat heeft die niet gezegd maar meneer had snel geregeld dat we over gingen naar de Nuon, waar ik ook zelf achter moest komen en hem ook mee geconfronteerd. Hij wou mij er niet mee lastig vallen zei die en zou niet weer liegen en verder waren er geen schulden zei die etc etc
Laatst deed de WiFi en de tv het niet, stond er op mijn telefoon in beeld dat we waten afgesloten en er pas weer verbinding was als het werd betaald, ik heb een paar dagen met 4g rond gelopen thuis omdat we geen internet hadden en ik nieuwschierig was als hij er ook wat over zou zeggen.... nee hoor helemaal niks.
Ik kan nog wel een heel lang verhaal schrijven want dit soort dingen zijn dus vaker gebeurd, steeds zegt hij dat hij eerlijk zal zijn en steeds blijkt hij weer te liegen over dit soort dingen!
Vandaag kwam er dus een brief van de deurwaarder, ik heb het geopend. Weer een schuld van de hypotheek....
Die staat nu nog op zijn naam, gaat ook van zijn rekening, maar als we straks gaan trouwen......
Weet even niet wat ik moet, niks zeggen, boos worden?
Ik heb altijd alles op orde financieel, zorg ook dat we geld op de spaarrekening hebben enzo, en ik heb nog nooit een woord tegen hem gelogen.
Bedankt voor het lezen en ben erg benieuwd naar de reacties!
dinsdag 13 juni 2017 om 13:38
Zo zeg, dat vind ik nogal gevaarlijk wat je daar zegt. Als ik dat doortrek... stel dat jij weleens slaat, mag ik dan aannemen dat jij (over een paar jaar) vast wel iemand met een mes zal bewerken!?tampontouwtje schreef: ↑13-06-2017 12:36Daarnaast, als TO's vriend dit bekijkt, bekijkt hij (over een paar jaar) vast ook ergere dingen.

dinsdag 13 juni 2017 om 14:31
Als iemand een kick krijgt van geweld toepassen, dan bouwt zich dat op. Het blijft dan niet bij een klap.GijsdeGoede schreef: ↑13-06-2017 13:38Zo zeg, dat vind ik nogal gevaarlijk wat je daar zegt. Als ik dat doortrek... stel dat jij weleens slaat, mag ik dan aannemen dat jij (over een paar jaar) vast wel iemand met een mes zal bewerken!?

dinsdag 13 juni 2017 om 14:35
Dat heel veel posters hier heel erg goed zijn om van een mug een enorme olifant (of 2) te maken.
Nu wil ik het niet goed praten wat deze kerel doet (als het al waar is). Maar om nu heel stellig te gaan beweren dat het een vaststaand feit is dat hij vroeg of laat meisjes gaat misbruiken is wel heel erg kort door de bocht en uit een hele grote duim gezogen wat mij betreft.

dinsdag 13 juni 2017 om 15:14
Dat beweerde tampontouwtje ook niet. Over grote duimen gesproken.ghostly41 schreef: ↑13-06-2017 14:35
Nu wil ik het niet goed praten wat deze kerel doet (als het al waar is). Maar om nu heel stellig te gaan beweren dat het een vaststaand feit is dat hij vroeg of laat meisjes gaat misbruiken is wel heel erg kort door de bocht en uit een hele grote duim gezogen wat mij betreft.

anoniem_234989 wijzigde dit bericht op 13-06-2017 15:26
0.35% gewijzigd
dinsdag 13 juni 2017 om 15:20
Een man die zich voordoet als meisje van 14 hoeft inderdaad helemaal geen pedofiel te zijn. Er zijn ook andere logische verklaringen. Toevallig kwam ik net deze tegen:
http://www.ad.nl/tilburg/brabanders-opg ... s~a80be8f6
http://www.ad.nl/tilburg/brabanders-opg ... s~a80be8f6
Spreuken 18:2

dinsdag 13 juni 2017 om 22:03
gelderka schreef: ↑13-06-2017 21:37Er wordt hysterisch gereageerd op die ene foto.
Weet ze van wie die foto is? Nee. van zijn nichtje
Weet ze of het zijn nichtje is? Nee. ja het was zijn nichtje
Kan ze de foto nog vinden? Nee. die profielfoto heeft hij veranderd nadat ik hem er mee geconfronteerd heb.
Weet ze wat hij met dat profiel gedaan heeft? Nee. ik heb contact gezocht met twee van de vele meiden, die vertelden me alletwee hetzelfde, dat ze dachten te chatten met een lesbisch meisje van 14 die nog maagd was
Weet ze of hij er heel actief mee is geweest of juist niks mee gedaan heeft? Nee.
Weet ze of er iets strafbaars mee gedaan is? Nee.
Er is dus gelukkig totaal geen informatie, dus kunnen de speculaties werkelijk alle kanten op gaan.
En dat gaan ze dan ook.
Van pedofilie tot een voorspelling van mishandeling, tot een verklaring van al zijn leugens: Alles wordt aan die éne foto opgehangen.
Wat mij betreft ging het licht uit na die vakantie; hij is totaal niet geweest, maar doet tijdens contact wél of hij inderdaad op vakantie is, en scheurt ook nog zijn tent om een vakantie-verhaal te maken.
Dat beschrijft een persoon voor wie de werkelijkheid en de waarheid totaal onbelangrijk zijn. Die totaal niet snapt dat liegen kwetsend is.

dinsdag 13 juni 2017 om 22:19
Ik heb altijd wel geweten dat het zijn nichtje was, maar toen die foto ineens was veranderd ging ik aan mezelf twijfelen omdat hij me zo wist te manipuleren.
Ja die twee meisjes heb ik even mee gesproken,

dinsdag 13 juni 2017 om 22:21
Hij heeft inderdaad met ze gechat, en gevraagd om naakt foto's van hunzelf.appelientjex schreef: ↑13-06-2017 22:10Dat is heel naar Anna, maar hii heeft dus niks gedaan met die 14-jarige meisjes? Behalve chatten?
Hebben ze afgesproken? Heeft hij gevraagd of ze een naaktvideo opstuurden etc? Wat was de inhoud van die gesprekken?
Vanavond is zijn broertje bij hem geweest en die heeft goed met hem gepraat. Volgens zijn broertje is het kwartje bij hem gevallen en ergens zegt mijn gevoel ook dat hij deze week open kaart gaat spelen, mijn intuïtie zat altijd goed dus laten we nu dan ook hopen, zodat ik voor mijn gevoel verder kan.
Vanavond heb ik met een vriendin afgesproken, ik heb haar echt alles verteld, was fijn om er over te kunnen praten met haar

dinsdag 13 juni 2017 om 22:22
Dus je hebt met die meisjes gesproken, maar de belangrijkste vraag ben je vergeten te stellen?
Edit: laat maar het staat al in de post hierboven

dinsdag 13 juni 2017 om 22:59
Wat een opluchting, ik schrok even toen je vertelde dat hij Googelde op tienermeisjes in ondergoed: dat is echt raar....Anna2017 schreef: ↑13-06-2017 22:21Hij heeft inderdaad met ze gechat, en gevraagd om naakt foto's van hunzelf.
Vanavond is zijn broertje bij hem geweest en die heeft goed met hem gepraat. Volgens zijn broertje is het kwartje bij hem gevallen en ergens zegt mijn gevoel ook dat hij deze week open kaart gaat spelen, mijn intuïtie zat altijd goed dus laten we nu dan ook hopen, zodat ik voor mijn gevoel verder kan.
Vanavond heb ik met een vriendin afgesproken, ik heb haar echt alles verteld, was fijn om er over te kunnen praten met haar

Gewoon om naaktfoto's vragen: dat doen we bijna allemaal weleens nietwaar?
En wat kan er achter zitten, niet veel meer dan belangstelling, zich willen verplaatsen of verlegen zoals meerdere mensen hier als verklaring aandroegen, het spelletje leuk vinden of zo, wat denk jij?
Enfin, je zag het eerder al in dat linkje naar het AD een enkeling probeert zulke meisjes dan te chanteren of weetikwat maar dat is wel vergezocht...
De meeste mannen zijn gewoon onzeker als ze dat doen, dat kwartje is bij mij ook gevallen; niks aan de hand. Interessant dat hij nu opeens een lesbische maagd van 14 was, weet je zeker dat je hem wel zo keihard af kan wijzen als hij zo onzeker is? Ik vind je namelijk wel bikkelhard opeens, zo kent hij je helemaal niet, je stuurt zijn broertje op hem af die gaat zitten preken... je drijft hem tot wanhoop ben ik bang.
Om hem echt helemaal aan de kant te zetten terwijl hij je keihard nodig heeft en eigenlijk niets verkeerd heeft gedaan dan een paar leugentjes om bestwil, wat vreselijk.
Denk je er wel eens bij na dat hij OOK aan anderen moet vertellen dat de bruiloft niet doorgaat, hoe sneu is dát voor hem

Wat moet hij zeggen dan, en dat geld op jouw naam zetten pfff... waar moet hij dan zijn rekeningen van betalen? Je weet heel goed dat hij moeilijk zit en minder inkomen heeft dan je dacht.
Probeer wel menselijk te blijven, je kan toch nog een poosje met hem blijven samenwonen en omdat je een goede intuïtie hebt zou ik zeggen: laat de bruiloft doorgaan want dat is wat je eigenlijk wilde.. hij heeft vast een goede verklaring voor die vakantie. Wie weet een hele dure trouwring gekocht van dat geld... en jij stapt meteen op. Die tent kan toch gewoon gemaakt worden ik vind het overdreven om je bruiloft te cancelen om een kapotte tent.
Maar dat is mijn mening, het is jouw leven dappere, lieve, arme Anna

ps: Mijn intuïtie zit ook altijd goed, we lijken eigenlijk best op elkaar weet je dat? En mijn intuïtie zegt: je rent veel te snel bij hem weg, je geeft hem geen enkele kans om ook maar iets uit te leggen.. NIET aardig van je!

woensdag 14 juni 2017 om 00:19

woensdag 14 juni 2017 om 00:28
Nee, hij vroeg om naaktfoto's. Geen video en ik denk niet dat hij het meteen op zou biechten dat hij met ze heeft afgesproken. Kan ook bijna niet want dan valt hij toch door de mand als 32-jarige man?appelientjex schreef: ↑13-06-2017 22:10Dat is heel naar Anna, maar hii heeft dus niks gedaan met die 14-jarige meisjes? Behalve chatten?
Hebben ze afgesproken? Heeft hij gevraagd of ze een naaktvideo opstuurden etc? Wat was de inhoud van die gesprekken?

woensdag 14 juni 2017 om 00:32
Ik weet niet waar jij je mee bemoeit?? Gaat het wel goed met jou? Heb geen quote of wat dan ook van je gezien, waar héb je het over? Denk dat je in de war bent met een ander maar zie toevallig net dat je dit plaatst.
O, enneh.. als je iets niet wil lezen dan scroll je maar door, doeg!

woensdag 14 juni 2017 om 00:32
Haar post is toch overduidelijk sarcastisch?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.