Vind hij mij leuk...?

31-07-2018 22:25 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Graag zou ik jullie,objectieve,mening willen horen over het volgende.
Sinds een maand of 4 (ongeveer anderhalf jaar kom ik in zijn winkel, toen geen oog voor hem,maar hij wel voor mij want ik heb natuurlijk mijn ogen niet in mijn zak en zie echt wel wanneer iemand naar mij kijkt, hij keek dan weer snel weg,net alsof hij betrapt 'werd'.Ik vond hem toen niet interessant dus gaf er geen aandacht aan en hij heeft mij toen ook nier geholpen als ik als klant er was.) is er een man (hij werkt in een winkel en ik ben een klant, eerst viel hij mij totaal niet op maar nu dus wel) waarvan ik vind dat zijn gedrag anders is wanneer ik in zijn buurt kom. Ongeveer een jaar geleden was dit absoluut niet zo, maar het valt nu echt op,ook anderen hebben dit in de gaten en spreken dit ook uit richting mij. Enkele voorbeelden zijn.
- Blozen/ zenuwachtig gedrag. Controleren of zijn kleding/haar goed zit.
Gericht oog contact zoeken met mij,ook wanneer hij met anderen in gesprek is.
Dichter bij mij in de buurt komen, om 'hoi' te zeggen (hij doet dat terwijl hij dan niks hoef te doen in mijn buurt) en staat er dan een beetje bij van ' en nu' ,perfecte kans om een gesprek aan te gaan zou je zeggen, maar dat kan dus niet want er zijn altijd klanten/collega's bij, en op zo'n moment weet ik ook niet zo goed wat ik verder kan zeggen dan 'hoi' want ik heb niet veel ervaring op dit gebied, laatst genoemde hebben de situatie ook al door lijkt het.
Waarom wil ik dit weten? Omdat ik moet toegeven dat ik het een leuke man vind,en ik het idee heb dat hij ook zo over mij denkt, alleen weet ik dit niet zeker natuurlijk. Wat ik wel weet is dat hij single is en wij hebben elkaar op FB. Echter plaatsen wij beide geen nieuwe berichten, dus ik kan ook geen 'like o.i.d. als reactie geven. Wat ik wel weet is dat hij al 3 jaar single is, net als ik.
anoniem_373711 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 22:39
Reden: Onduidelijk
22.65% gewijzigd
Bekijk dit even.
https://youtu.be/7bjG8N3fPA0
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. The mediocre mind is incapable of understanding the man who refuses to bow blindly to conventional prejudices and chooses instead to express his opinions courageously and honest
Niet echt heel duidelijk op te maken uit je verhaal.
Als je wil weten hoe het zit wacht je een keer met naar de winkel gaan tegen sluitingstijd. Mocht hij je leuk vinden zal hij wellicht gebruik maken van de kan een prive gesprek aan te knopen.
:popcorn:
Ja
Geef hem een briefje met je nummer.
Als ik mijn OP zo lees lijkt het ofdat wij een stel pubers zijn, echtwr is dit niet het geval :facepalm: :-]
MMXVIII schreef:
31-07-2018 22:38
Geef hem een briefje met je nummer.
Dat zou ik nou niet zo snel doen
Of een briefje met je telefoonnummer aan hem geven.
Oifa schreef:
31-07-2018 22:39
Nee precies. Was hier eens een topic van een vrouw die de klantvriendelijkheid van de verkoper verkeerd opvatte. Hier kreeg ze t advies vraag hem mee uit en doen, leuk je hebt niets te verliezen. Had ze de beste man gevonden op facebook met een foto van zijn vers geperste baby en mevrouw verkoper.
Gatekeeper* schreef:
31-07-2018 22:52
Nee precies. Was hier eens een topic van een vrouw die de klantvriendelijkheid van de verkoper verkeerd opvatte. Hier kreeg ze t advies vraag hem mee uit en doen, leuk je hebt niets te verliezen. Had ze de beste man gevonden op facebook met een foto van zijn vers geperste baby en mevrouw verkoper.
Ach, dan loop je een blauwtje als je je nummer geeft zonder FB te hebben nagekeken (als hij dat al heeft). Beetje gênant misschien maar lijkt mij ook geen drama. Hele generaties zonder Facebook hebben het ook overleefd :)
Womanonheels schreef:
31-07-2018 22:38
Als ik mijn OP zo lees lijkt het ofdat wij een stel pubers zijn, echtwr is dit niet het geval :facepalm: :-]
Hoeveel puber ben je dan niet?
Tegen sluitingstijd gaan inderdaad, wat Oifa zegt. Dan kan je altijd nog je nummer geven, of die van hem krijgen.
Enne pubers... ach ik ben op het moment helemaal een puber. Te verschrikkelijk voor woorden... :-D
kliefje schreef:
31-07-2018 23:28
Tegen sluitingstijd gaan inderdaad, wat Oifa zegt. Dan kan je altijd nog je nummer geven, of die van hem krijgen.
Enne pubers... ach ik ben op het moment helemaal een puber. Te verschrikkelijk voor woorden... :-D
Als je verliefd ben gedraag je je altijd als puber? Leuk toch?
Nee...lijkt mij ook niet verstandig.
Oifa schreef:
31-07-2018 22:39
Wij staan jn elkaars FB lijst, maar persoon in kwestie heeft geen relatie. Ook zet hij geen berichten op FB waar ik eventueel op kan reageren met een 'like'. En een PB sturen wil ik (nog) niet,zou graag in het echt een gesprekje aan willen gaan.
kirjailija schreef:
31-07-2018 22:57
Ach, dan loop je een blauwtje als je je nummer geeft zonder FB te hebben nagekeken (als hij dat al heeft). Beetje gênant misschien maar lijkt mij ook geen drama. Hele generaties zonder Facebook hebben het ook overleefd :)
Puber qua... hoe pak ik dit aan.
Wellicht heb ik er het verkeerde woord voor gebruikt,puber, maar ik heb niet zo heel veel ervaring op dit gebied.
daddy_gijs schreef:
31-07-2018 23:17
Hoeveel puber ben je dan niet?
Je gaat toch niet echt iets doen, he?
Laat hem wat doen als hij wil.
Wat zoek je altijd in die winkel en hoe heb je hem al op FB?
Ik zou er weinig van verwachten, eerlijk gezegd.
Ik sta er wel in om zelf niks te doen,
laat hem maar komen. Maar dan moet ik mij wel 'open stellen' dat ik hem ook wel zie zitten, en geen gesloten houding aannemen. Dit probeer ik dan ook niet te doen.
Het is net de tango, allebei doen we kleine stapjes, dan hij dan ik.
Als ik mijn OP terug lees is het erg beknopt opgeschreven. Ik zal dit proberen aan te passen.
Ksenija schreef:
01-08-2018 21:13
Je gaat toch niet echt iets doen, he?
Laat hem wat doen als hij wil.
Wat zoek je altijd in die winkel en hoe heb je hem al op FB?
Ik zou er weinig van verwachten, eerlijk gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven