Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Druif Gefeliciteerd!!!!

Jeetje zouden onze aagententakels niet meer zo gevoelig zijn?

Had mijn reageerscherm wel zo lang open staan dat jouw post nog voor me kwam!

Gaaf hoor!
Vergeet in de consternatie zelfs m'n kleurtje...
Ha Druif, gefeliciteerd! Ik zag je wel iets naar Pip schrijven waar ik weinig van begreep, verder heb ik inderdaad niets gemerkt.

En inderdaad raar: met een net een kat vangen? Ik hoop dat die kids begrepen hebben dat dat niet de handigste manier is om een kat aan te halen..
@Gayl: tja, katten...

Leuk dat het gezellig was gisteren/vannacht! Inderdaad erg jammer als een relatief kleine groep het voor de rest verknald, maar gelukkig hebben jullie er geen last van gehad verder.
*kan opgelucht adem halen zonder geheimpjes te verklappen*
quote:Pippin schreef op 26 augustus 2007 @ 12:11:

*kan opgelucht adem halen zonder geheimpjes te verklappen* Oh, en Anne... Heb je al wat gehoord?
Druif! Gefeliciteerd!! Wow, een derde madeliefje! Heb even terug gelezen, maar zelfs ik heb de boodschap over het hoofd gezien, zou Gayl dan toch gelijk hebben?! Ons Agententakelgevoel is minder gevoelig!

Maar goed, dat heeft dan misschien aan deze kant een oorzaak en als we het dan toch over 'geheimpjes' hebben........ mijn hele leven staat op zijn kop, ondersteboven en totaal niet meer gestructureerd (als dat ooit al het geval was). Mijn leven is roze op dit moment....oftewel; Jonna is vanaf afgelopen week officieel geen single meer

Alle (nou ja....bijna alle) details volgen volgende week zondag!
En dan ben ik er niehiet... DAt is niet eerlijk Jon, weeeeeeh!!! *huilt hard*
Jonna, geweldig!!

Wow wat sneeky... , ook al niets van gemerkt!

Ben zeer benieuwd naar de details, mens gun je alle geluk van de wereld, wat gaaf!!
Druif: Gefeliciteerd!!!

Jon: Vertel....... Wij zijn er namelijk dan niet bij Dus kan je niet een tipje van de sluier oplichten??????

En mijn vriendje is nu net een egel...... Kan iemand mij uitleggen waarom mannen zich niet scheren als ze bij hun vriendin zijn of is dat nou samenwonen???
@Jonna dat kan niet he, details graag:

hoe oud istie

wat verdient hij

wat dat hij voor de kost

heeft hij nog vrijgezellige mannen in zijn omgeving

@druif, heerlijk nieuws zowel van 3e als Teun

en die kinders met t net katten vangen (ik denk dat mijn reaktie ietsjes bozer zou zijn geweest en ik zou op zoek gaan naar de ouders van die kids)
Heeee leuk Jon! Misschien idd leuk als je hier of op de groep iets (of veel ) schrijft over wie, wat, waar, waarom, hoe, wat hij verdient, etc, haha! We zijn namelijk niet met een heel grote groep zondag.
Ik word er toch zo simpel van, steeds als ik een plaatje wil plaatsen doettie t niet....er staat wel een fotootje in me profiel (zie ik dan) ttsssssss hoe kan dat nou???
Tja Dvem... IE6 he. Treed binnen in de wondere wereld van IE7 en/of FireFox en merk dat het dan allemaal nog steeds niet werkt. Sorry, persoonlijke frustratie. Alles wordt op IE6 gegooid en nu heb ik FF en het werkt nog steeds ontzettend traag.

Bug melden maar weer? (van mij worden ze al aardig gek denk ik haha).
Oh, wat allemaal leuke nieuwtjes hier!

Druif en family: van harte gefeliciteerd! Moet zeggen dat ik dat berichtje wel heb gelezen, maar ik wist niet wat ik er nu mee moest (ik ben blond, dus dat is een goed excuus...). En wat een geluk dat Teun weer terug is.

En Jon, wat leuk zeg! En je denkt toch niet dat we tot volgende week zondag (weet je wel hoe lang dat nog duurt?!) kunnen wachten op de details?

Hier geen schokkend nieuws, lekker rustig weekend en dat had ik ook nodig. Mezelf verwend met leuke nieuwe spulletjes, waaronder een paar kekke laarzen. Verder veel tijd besteed aan F-je en dat doet ons beiden goed.

Nu ga ik kokkerelen, er komen eters vanavond.
KLinkt goed, je weekend, Clogs!
Gefeliciteerd Druif!

En Kiss, Tink vindt het om de een of andere reden sexy als ik me niet scheer. Vind het er zelf niet uitzien, maar goed.
Hoewel ik hopeloos verliefd ben, vind ik het ook doodeng. Het is me in mijn leven te veel gebeurt dat ik 'in de prullenmand' gegooid ben. Kijk ik naar de periode met jwww dan denk ik: ik heb zoveel van mezelf laten zien, hem zo dichtbij me laten komen om vervolgens letterlijk en figuurlijk in de prullenmand gegooid te worden. Durf ik dit opnieuw? Durf ik mezelf te geven? Durf ik hem nu zo dichtbij te laten komen? Ik geniet, geniet van ons samen zijn, van de vlinders, maar ergens zit er ook die angst. Ik hoef volgens hem niet bang te zijn, hij is als een blok voor me gevallen. En voor het geval ik wel ga rennen, heeft hij de lasso al klaar liggen. Het is nog heel pril allemaal en wáár heb ik het over? Ik wil me niet laten leiden door angst, angst voor iets wat helemaal niet ter sprake moet zijn in een prille relatie. Ik wil én mag genieten!

En nu ga ik geloof ik maar even op het dak staan......schreeuwen!
Hai Tijn! Nachtdienst?
Yups! De laatste van de drie. En dan heb ik vrij tot volgende week maandag.

Klinkt goed Jonna! Ga ervoor.

Even 2 uitspraken voor je, cliché of niet:

What doesn't kill you makes you stronger.

It's better to have loved and lost than to never have loved at all.

In 't Engels klinkt t allemaal net iets mooier.

En ik vind het nog steeds een ontzettend stom forum met stomme smileys.
Tijn, natuurlijk heb ik mezelf al met de clichés om de oren gegooid en natuurlijk is het allemaal waar, maar dat maakt het er soms niet makkelijker op. Ik ben een piekerkont van nature en ben ik weer alleen in mijn huisje dan komen die donderwolken er als vanzelf aan. Ik kan die knop dan even niet vinden om die gedachten uit te schakelen. Gelukkig kunnen we er over praten en het is voor hem net zo eng als voor mij. En dan weet ik weer dat die beren en tijgers voornamelijk in mijn eigen hoofd zitten!

En het forum? Het went!

Ik ga mijn mandje opzoeken....dromen..... héle mooie dromen dromen!

Werk ze!
Dank je!

Sweet dreams!
Heb nog niks bijgelezen, laatste paar dagen zonder internet gezeten. Vriendje is verhuisd Ik verhuis over een paar weken definitief. Veel geklust, geschilderd en zaterdag de Ikea gesponserd. Het is nog niet af maar het begint ergens op te lijken! Nu weer aan het werk (En niks meer gehoord van vorige week maandag, heel vaag. Ik had geen tijd om te bellen, ga ik morgen doen, maar vind het wel erg onbeschoft!)
Waaaaahh, dat forum is weer zo vlug als...... , zo ga ik er nooit aan wennen, het is iedere keer maar afwachten of je pagina gaat laden, hoe lang hij erover gaat doen en of je ondertussen je muis wel van de net op geklikte link af kunt halen, want anders kom je helemaal nergens meer!!!!

pffff zo dat wilde ik even kwijt

Anne spannend nog ff en dan zitten jullie samen in je nieuwe huisje!

Wel raar hoor dat je nog niets gehoord hebt!

Jonna ook al spannend, heerlijk verliefd zijn en van genieten, als je van te voren gaat bedenken wat er allemaal wel fout kan gaan hoef je nergens meer aan te beginnen!

Maak er wat moois van!!

Nou zag vanochtend in de kranten wel dat mijn werkdurp zich weer "leuk" op de kaart heeft gezet!

Ben ik blij dat wij daar niets van gemerkt hebben!
@Jon: herkenbaar hoor. Ik was ook een paar keer op mijn ziel getrapt, de laatste keer zelfs door vriendje in kwestie, dus heb ook mijn dosis onzekerheden wel gevoeld in het begin. Laat het er ook maar af en toe zijn, zo lang je inderdaad weet waar het vandaan komt. Als jouw vriend het zelf ook eng vindt, zal hij het wel begrijpen toch?

@Anne: wat raar dat ze nog niks hebben laten horen. Kan het ook iets met vakantie te maken hebben? Lijkt me eerlijk gezegd niet logisch ook. Vreemd hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven