volledige intieme ontharing
zondag 28 november 2010 om 15:55
ik versta niet waarom vrouwen zich compleet ontharen, en overal.
het ontharen van overtollig 'mannelijke' beharing, ok, tot daar aan toe.
de reden van intieme beharing, oksels en genitalieen is de geuren vast te houden waarvoor de andere sexe gevoelig is en opwindend werken (afrodiciacum).
het compleet ontharen van de genitalieën vind ik zelfs het willen voldoen aan het aan onderdrukte pedofiele neigingen van mannen.
ik ben zelf een man, en heb het liever wel wat behaard, ook geen oerwoud, gewoon normaal laten wezen wat normaal is, zoals bij de meesten.
het ontharen van overtollig 'mannelijke' beharing, ok, tot daar aan toe.
de reden van intieme beharing, oksels en genitalieen is de geuren vast te houden waarvoor de andere sexe gevoelig is en opwindend werken (afrodiciacum).
het compleet ontharen van de genitalieën vind ik zelfs het willen voldoen aan het aan onderdrukte pedofiele neigingen van mannen.
ik ben zelf een man, en heb het liever wel wat behaard, ook geen oerwoud, gewoon normaal laten wezen wat normaal is, zoals bij de meesten.
zondag 28 november 2010 om 17:38
Als je denkt dat je als geschoren vrouw op een kind lijkt, moet je beter kijken naar je eigen kut. Een kut van een volwassen vrouw ziet er ook als ze geschoren is, toch echt wel anders uit dan die van een klein meisje.
Mijn man scheert zich ook, maar hij lijkt in geschoren toestand ook echt niet op onze twee zoontjes
Echt, je hoeft je van mij niet te scheren, maar oordeel alsjeblieft niet over zaken waar je geen kaas van gegeten hebt.
Mijn man scheert zich ook, maar hij lijkt in geschoren toestand ook echt niet op onze twee zoontjes
Echt, je hoeft je van mij niet te scheren, maar oordeel alsjeblieft niet over zaken waar je geen kaas van gegeten hebt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
zondag 28 november 2010 om 18:05
quote:Tofitoke schreef op 28 november 2010 @ 15:55:
Dat vonden we opwindend toen we nog neanderthalers waren en elkaars kruis besnuffelden als begroeting. Tegenwoordig ruiken we liever deodorant en zeep. Maar omdat evolutie langzaam gaat, zitten we nog met die neanderthalerrestjes die in de hedendaagse samenleving geen functie meer hebben.
Dat vonden we opwindend toen we nog neanderthalers waren en elkaars kruis besnuffelden als begroeting. Tegenwoordig ruiken we liever deodorant en zeep. Maar omdat evolutie langzaam gaat, zitten we nog met die neanderthalerrestjes die in de hedendaagse samenleving geen functie meer hebben.
Ik vind hier dingen van.
zondag 28 november 2010 om 18:08
quote:kleurig schreef op 28 november 2010 @ 17:14:
Moet toch iedereen lekker zelf weten! De een vindt het wel fijn om haar te hebben, en de ander niet.. Ik niet! Ik voel me schoon en hygienisch zonder haar!! En ik heb geen vent, dus ik heb er helemaal zelf voor gekozen. Raar he!
En met haar impliceer je dus dat je je niet schoon voelt, maw als je je doos afveegt denk je dat je je allerlei resten laat zitten?
Denk je dat ook bij andere vrouwen als je die ziet in de sauna of na het sporten onder de douche?
Dit is echt de grootste onzin die er is
Moet toch iedereen lekker zelf weten! De een vindt het wel fijn om haar te hebben, en de ander niet.. Ik niet! Ik voel me schoon en hygienisch zonder haar!! En ik heb geen vent, dus ik heb er helemaal zelf voor gekozen. Raar he!
En met haar impliceer je dus dat je je niet schoon voelt, maw als je je doos afveegt denk je dat je je allerlei resten laat zitten?
Denk je dat ook bij andere vrouwen als je die ziet in de sauna of na het sporten onder de douche?
zondag 28 november 2010 om 18:16
quote:spectral schreef op 28 november 2010 @ 18:08:
[...]
Waarom is dat onzin?
Kleurig voelt dat zo
Ze zegt toch ook dat ZIJ het zo voelt
Niet dat het een gegeven is?
Ik vind spruiten ook smerig
Wil niet zeggen dat dat zo is....
Vriend vindt ze namelijk heerlijk!
[...]
Waarom is dat onzin?
Kleurig voelt dat zo
Ze zegt toch ook dat ZIJ het zo voelt
Niet dat het een gegeven is?
Ik vind spruiten ook smerig
Wil niet zeggen dat dat zo is....
Vriend vindt ze namelijk heerlijk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 28 november 2010 om 18:20
quote:Sabeltandcavia schreef op 28 november 2010 @ 18:05:
[...]
Dat vonden we opwindend toen we nog neanderthalers waren en elkaars kruis besnuffelden als begroeting. Tegenwoordig ruiken we liever deodorant en zeep. Maar omdat evolutie langzaam gaat, zitten we nog met die neanderthalerrestjes die in de hedendaagse samenleving geen functie meer hebben.Jammer dan wel dat wetenschappelijk onderzoek het tegendeel aantoont, dat natuurlijke lichaamsgeuren als afrodiciacum nog steeds de juiste geuren zijn. dit item heb om die reden dan ook gelanceerd. Ik vind het walgelijk iemand in m'n bed die niet ruikt nara zichzelf, maar naar een chemisch sproeisel, ja zelfs chemische sproeisels voor het kruis. moeder natuur omzeil je niet, en dat is te zien op vele vlakken ... op deze aarde
[...]
Dat vonden we opwindend toen we nog neanderthalers waren en elkaars kruis besnuffelden als begroeting. Tegenwoordig ruiken we liever deodorant en zeep. Maar omdat evolutie langzaam gaat, zitten we nog met die neanderthalerrestjes die in de hedendaagse samenleving geen functie meer hebben.Jammer dan wel dat wetenschappelijk onderzoek het tegendeel aantoont, dat natuurlijke lichaamsgeuren als afrodiciacum nog steeds de juiste geuren zijn. dit item heb om die reden dan ook gelanceerd. Ik vind het walgelijk iemand in m'n bed die niet ruikt nara zichzelf, maar naar een chemisch sproeisel, ja zelfs chemische sproeisels voor het kruis. moeder natuur omzeil je niet, en dat is te zien op vele vlakken ... op deze aarde
zondag 28 november 2010 om 18:45
quote:Summerdance schreef op 28 november 2010 @ 18:22:
[...]
same here....frisser, mooier en verzorgder
Verzorgder... ook weer zo'n nieuwerwets begrip.
Vooral jeukend als een eis is mbt een man... hij moet wel verzorgd zijn...
Maar wat is er in godsnaam meer verzorgd aan een kale doos dan een netjes bijgewerkte?
[...]
same here....frisser, mooier en verzorgder
Maar wat is er in godsnaam meer verzorgd aan een kale doos dan een netjes bijgewerkte?
zondag 28 november 2010 om 18:53
quote:spectral schreef op 28 november 2010 @ 18:45:
[...]
Ik vind het meer verzorgd
Ik hou gewoon van kaal en glad
Noem het een voorkeur
Niet alleen bij mezelf, ook bij mijn vent
[...]
Ik vind het meer verzorgd
Ik hou gewoon van kaal en glad
Noem het een voorkeur
Niet alleen bij mezelf, ook bij mijn vent
zondag 28 november 2010 om 19:16
quote:meds schreef op 28 november 2010 @ 19:11:
[...]
dan heb je hopelijk ook geen hoofdhaar? Of is dat niet " onfris" ??
Heb ik wel eens overwogen...
Maar ik heb een heel raar kaal hoofd vind ik zelf (en JA ik heb de baby foto's om het te bewijzen)
Maar verder hier geen haar
Niet onder mijn oksels, niet op mijn benen, en niet op mijn doos kut
Borsthaar ben ik nu ik erover nadenk ook niet zo'n fan van
[...]
dan heb je hopelijk ook geen hoofdhaar? Of is dat niet " onfris" ??
Heb ik wel eens overwogen...
Maar ik heb een heel raar kaal hoofd vind ik zelf (en JA ik heb de baby foto's om het te bewijzen)
Maar verder hier geen haar
Niet onder mijn oksels, niet op mijn benen, en niet op mijn doos kut
Borsthaar ben ik nu ik erover nadenk ook niet zo'n fan van