volledige intieme ontharing
zondag 28 november 2010 om 15:55
ik versta niet waarom vrouwen zich compleet ontharen, en overal.
het ontharen van overtollig 'mannelijke' beharing, ok, tot daar aan toe.
de reden van intieme beharing, oksels en genitalieen is de geuren vast te houden waarvoor de andere sexe gevoelig is en opwindend werken (afrodiciacum).
het compleet ontharen van de genitalieën vind ik zelfs het willen voldoen aan het aan onderdrukte pedofiele neigingen van mannen.
ik ben zelf een man, en heb het liever wel wat behaard, ook geen oerwoud, gewoon normaal laten wezen wat normaal is, zoals bij de meesten.
het ontharen van overtollig 'mannelijke' beharing, ok, tot daar aan toe.
de reden van intieme beharing, oksels en genitalieen is de geuren vast te houden waarvoor de andere sexe gevoelig is en opwindend werken (afrodiciacum).
het compleet ontharen van de genitalieën vind ik zelfs het willen voldoen aan het aan onderdrukte pedofiele neigingen van mannen.
ik ben zelf een man, en heb het liever wel wat behaard, ook geen oerwoud, gewoon normaal laten wezen wat normaal is, zoals bij de meesten.
zondag 28 november 2010 om 15:57
zondag 28 november 2010 om 16:13
zondag 28 november 2010 om 16:18
zondag 28 november 2010 om 16:19
zondag 28 november 2010 om 16:20
quote:gember999 schreef op 28 november 2010 @ 16:18:
[...]
Nemen mensen daar pijnstillers voor? Ik geef altijd de wax-mevrouw een schop als t teveel pijn doet, uit n soort van reflex
Hahahaha....ben bang dat ik de wax-mevrouw dan knock out schop
Nee hoor, nu geen pijnstillers mee, maar de eerste paar keren dat ik ging had ik er echt wel een paar nodig
(maar ik ben dan ook een onwijze huilie)
[...]
Nemen mensen daar pijnstillers voor? Ik geef altijd de wax-mevrouw een schop als t teveel pijn doet, uit n soort van reflex
Hahahaha....ben bang dat ik de wax-mevrouw dan knock out schop
Nee hoor, nu geen pijnstillers mee, maar de eerste paar keren dat ik ging had ik er echt wel een paar nodig
(maar ik ben dan ook een onwijze huilie)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 28 november 2010 om 16:21
quote:Tofitoke schreef op 28 november 2010 @ 15:55: de reden van intieme beharing, oksels en genitalieen is de geuren vast te houden waarvoor de andere sexe gevoelig is en opwindend werken (afrodiciacum).
O, dus daarom ben ik single. Ik ben te kaal en trek daardoor geen mannen aan.
Tja, sorry, maar ik hou het toch bij onthaard. Dat vind ik frisser en hygienischer dan al dat haar. Een leuk streepje of zo zou nog kunnen, maar daar ben ik niet zo handig in.
O, dus daarom ben ik single. Ik ben te kaal en trek daardoor geen mannen aan.
Tja, sorry, maar ik hou het toch bij onthaard. Dat vind ik frisser en hygienischer dan al dat haar. Een leuk streepje of zo zou nog kunnen, maar daar ben ik niet zo handig in.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zondag 28 november 2010 om 16:51
quote:Juf_achterbak schreef op 28 november 2010 @ 16:19:
Toch ben ik het gedeeltelijk wel met hem eens.
Mijn ex wilde ook totale ontharing, maar dat weigerde ik. Dan lijk je inderdaad op een kind. Ik heb altijd binnen de korste keren stoppeltjes en die hebben meisjes echt niet. Dus dat op een kind lijken valt wel mee.
Toch ben ik het gedeeltelijk wel met hem eens.
Mijn ex wilde ook totale ontharing, maar dat weigerde ik. Dan lijk je inderdaad op een kind. Ik heb altijd binnen de korste keren stoppeltjes en die hebben meisjes echt niet. Dus dat op een kind lijken valt wel mee.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.