Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)
donderdag 19 april 2018 om 19:38
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
maandag 4 juni 2018 om 15:52
Ik weet niet of het nog relevant is, maar ten eerste vind ik het goed van je dat je actie hebt genomen zonder al teveel na te denken.
Je had de mail zelfs al verstuurd zonder 'm eerst hier wekenlang kapot te analyseren. Dat is echt een progressie, nadat je toch heel lang stil leek te staan. Complimenten daarvoor.
Over de inhoud van de mail: Het is niet te lang en niet te kort, dus dat is goed. De kwinkslag naar de koffie vond ik ook leuk. Maar je zet jezelf in een te ondergeschikte positie, en het is te vrijblijvend. Ik denk dat het best lastig is om op zo'n mail te reageren, omdat er eigenlijk geen echte vraag of concreet voorstel in staat.
maandag 4 juni 2018 om 16:03
maandag 4 juni 2018 om 16:11
maandag 4 juni 2018 om 16:16
maandag 4 juni 2018 om 16:23
Ik had idd die test maar dan de nl versie.safrat schreef: ↑04-06-2018 16:11https://www.16personalities.com/
Al die testen zijn hetzelfde of zouden dat moeten zijn.
Als ik hem rustig overdoe verschuift er vast wel iets maar niet heel veel gok ik. Mmmm.
maandag 4 juni 2018 om 16:25
En? Wat ben je?ooitverlegen schreef: ↑04-06-2018 16:23Ik had idd die test maar dan de nl versie.
Als ik hem rustig overdoe verschuift er vast wel iets maar niet heel veel gok ik. Mmmm.
maandag 4 juni 2018 om 16:25
Leuke test. Er komt uit dat ik een Campaigner ben. Ik herken er wel wat in.safrat schreef: ↑04-06-2018 16:11https://www.16personalities.com/
Al die testen zijn hetzelfde of zouden dat moeten zijn.
maandag 4 juni 2018 om 16:31
Je bent een E-tje??ooitverlegen schreef: ↑04-06-2018 16:28Dat durf ik hier niet te schrijven, moet onderduiken of een andere test uitslag scoren.
maandag 4 juni 2018 om 16:36
Iets met lemmingen of lammetjes.
Zoveel waarde heeft die test niet. De uitslag daarentegen...
Ik denk dat iedereen de test wel in het juiste perspectief kan plaatsen.
maandag 4 juni 2018 om 16:44
Dat is een esfp-a?ooitverlegen schreef: ↑04-06-2018 16:33Ja meer dan I idd.
Extravert 57%
Introvert 43%
Intuïtief 45%
Realistisch 55%
Op logica gericht 36%
Op principes gericht 64%
Plannend 29%
Zoekend 71%
Assertief 78%
Voorzichtig 22%
Je weet wat je moet doen nu he?
maandag 4 juni 2018 om 16:57
Dat probleem heb ik er op sommige punten heel sterk mee inderdaad. Mijn eerste gedachte bij entertainer was: Dit kan gewoon niet kloppen. Later bedacht ik dan wel wat uitzonderingen maar dat is toch niet de hoofdmoot, ben er dus nog lang niet uit.
maandag 4 juni 2018 om 16:59
Die kans bestaat natuurlijk wel maar dan niet in dit topic gok ik.Sheldon-Lee-Cooper schreef: ↑04-06-2018 16:51Goed nieuws voor de verandering: ik heb later deze week een telefoondate![]()
Nou maar hopen dat ze hier niet mee leest![]()
Maar leuk!!