Vreemde berichten

09-07-2020 23:35 511 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.

Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.

Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.

Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.

Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.

Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.

Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?

Alvast een fijne nachtrust gewenst!
anoniem_397770 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:39
0.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het verwijderen en verder leven. Overduidelijk iemand die erop uit is om onrust te veroorzaken op een nare wijze. Laat je maar niet verleiden tot allerlei aannames en hersenspinsels.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Peixe schreef:
10-07-2020 00:11
Met wat voor soort clienten werk je?

Kan er een techslimmerd zijn die tegen een psychose aanzit?
Als het een bekende is van haar vriend en TO's werknummer is zo op te zoeken en je weet hoe google werkt ( anoniem berichtje sturen googlen en klaar) dan kan je zonder ook maar iets qua techslimmerd te zijn, dit doen.
Alle reacties Link kopieren
Vindt je vriend het net zo erg/ raar als jij? Of reageert hij lauwtjes op?
Ik zou dit willen uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Maar Euhm een beschrijving van zijn piemel? Heeft hij dan zo’n bijzondere? Volgens mij kan je met wat algemeenheden de gemiddelde piemel wel beschrijven hoor. Dus om daardoor nu aan te nemen dat vriend de zijne heeft gebruikt bij een ander?
enn wijzigde dit bericht op 10-07-2020 00:16
0.62% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dat eerste bericht over 'als je een kind krijgt...' is een regelrechte bedreiging. Ik zou daarmee naar de politie gaan. Aan de hand van je vriend reactie kun je zien of hij iets voor je verzwijgt.
Luci_Morgenster schreef:
09-07-2020 23:39
Het kan een ex zijn of iemand waarmee hij heeft lopen kloten recentelijk. In ieder geval een bekende van hem. En die hem naakt heeft gezien blijkbaar.
Weten we al of het een accurate beschrijving van ze piemol was dan?
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
10-07-2020 00:15
Maar Euhm een beschrijving van zijn piemel? Heeft hij dan zo’n bijzondere? Volgens mij kan je met wat algemeenheden de gemiddelde piemel wel beschrijven hoor. Dus om daardoor nu aan te nemen dat vriend de zijne heeft gebruikt bij een ander?
Misschien een aparte piercing? Besneden? Heel klein/ krom?
Alle reacties Link kopieren
Peter R. de Vries contacten !
Bimzarellio...what else
Enn schreef:
10-07-2020 00:13
Ik zou het verwijderen en verder leven. Overduidelijk iemand die erop uit is om onrust te veroorzaken op een nare wijze. Laat je maar niet verleiden tot allerlei aannames en hersenspinsels.
Precies, hoe karakteristiek kan zo'n ding zijn? Moeten we denken aan 'hij is roze en langwerpig' of tot op mm nauwkeurige afmetingen?
Verschillendesokken schreef:
10-07-2020 00:05
Het lukte wel om op blokkeren te drukken, maar daarna kwam dan toch weer een bericht binnen. Zo apart dat mensen zomaar anonieme berichten kunnen sturen.

Verder ben ik misschien erg naïef maar ik heb geen seconde nagedacht over mogelijk vreemdgaan van mijn vriend. Dat hoop ik absoluut niet. De berichten zijn wel voor een groot deel aan hem gericht dus hij lijkt de persoon die deze berichten stuurt beter te kennen dan ik. Mijn werknummer is namelijk makkelijk te vinden omdat deze op de site van de organisatie vermeld staat en persoon in kwestie heeft het privé nummer van mijn vriend dus wel. Toch vermoed ik niet dat mijn vriend vreemd zou gaan. Misschien een hele jaloerse vriend/vriendin, iemand die stiekem verliefd is op mijn vriend, toch zijn ex.. ik weet het (nog) niet, zo frustrerend!
.
Really?

Doe ook maar geen moeite hem aan de tand te voelen dan.
Zal niet veel uithalen als je zo naif bent.

Gewoon negeren dan maar en wachten totdat de volgende rode vlag zich aandient.
lila01 schreef:
10-07-2020 00:17
Misschien een aparte piercing? Besneden? Heel klein/ krom?
Of al die dingen. En nog vreemdgaan ook.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
10-07-2020 00:13
Ik zou het verwijderen en verder leven. Overduidelijk iemand die erop uit is om onrust te veroorzaken op een nare wijze. Laat je maar niet verleiden tot allerlei aannames en hersenspinsels.
Dat is waar. Maar toch komt zoiets meestal niet zomaar uit de lucht vallen. Wel een creepy persoon dan.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
10-07-2020 00:16
Dat eerste bericht over 'als je een kind krijgt...' is een regelrechte bedreiging. Ik zou daarmee naar de politie gaan. Aan de hand van je vriend reactie kun je zien of hij iets voor je verzwijgt.
Zou de Politie hier iets mee doen?
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
10-07-2020 00:17
Misschien een aparte piercing? Besneden? Heel klein/ krom?
Weetikveel maar op basis van ‘een beschrijving van de piemel’ te concluderen dat hij dus vreemd is gegaan lijkt me ook wat idioot. Tijdens bijvoorbeeld het douchen na sporten, een saunabezoek of een weekend weg met vrienden kunnen zoveel mensen accuraat piemel een beschrijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Iemand probeert duidelijk een wig tussen jullie te drijven. Laat je niet gek maken.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
10-07-2020 00:20
Zou de Politie hier iets mee doen?
Of de wijkagent.
Damned if I don’t
Nee, vooral net doen alsof er geen gekkie is.
Een vrouw die echt met die man naar bed was geweest gaat echt niet zeggen 'het neuken was lekker hier is een beschrijving van je pik' en dat dan naar hem sturen. En dat hij het dan aan TO laat lezen.

Denk eerder aan een paar kinderen of tieners.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 00:22
Nee, vooral net doen alsof er geen gekkie is.
Jawel maar je niet gek laten maken door een gekkie.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Murrmurr schreef:
10-07-2020 00:23
Een vrouw die echt met die man naar bed was geweest gaat echt niet zeggen 'het neuken was lekker hier is een beschrijving van je pik' en dat dan naar hem sturen. En dat hij het dan aan TO laat lezen.

Denk eerder aan een paar kinderen of tieners.
Ow, jawel hoor. Zulke gekkies bestaan er echt.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel, een agent zit vaak bij de politie.
Damned if I don’t
Enn schreef:
10-07-2020 00:23
Jawel maar je niet gek laten maken door een gekkie.
Wat is niet gek laten maken dan?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
10-07-2020 00:20
Zou de Politie hier iets mee doen?
Melden kan altijd. En berichten bewaren.
Je weet niet of er nog meer dingen gaan gebeuren.
ViezeHond schreef:
10-07-2020 00:22
Of de wijkagent.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
10-07-2020 00:24
Wat is niet gek laten maken dan?
Niet gaan twijfelen aan die man en zoals viezehond en een ander schrijven, melden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven