vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 15:08:

[...]

Goed idee.. we wonen alleen niet officieel samen. Wat wil zeggen ik heb ook nog een eigen huisje, maar ben ongeveer 50% van de tijd bij hem (nu dus ook). Dan is hij dus gelijk dakloos, misschien nog beter haha.Waarom is hij dan dakloos? Je hebt toch twee huizen lees ik hieruit?
Je gaat pas weg als je er zelf aan toe bent, let maar op. Dat ben je nu nog niet en dus zal hij je waarschijnlijk vroeg of laat overtuigen. Dat geeft helemaal niets, je bent niemand hier iets verschuldigd. Zeggen is makkelijk, doen niet. Net als Biebelie ben ik ook te lang bij een man gebleven ooit. (Heb foto's laten afdrukken en op tafel gelegd, ben vervolgens voor een weekendje weg vertrokken. Mobiele telefoons waren er nog niet en ik zat in een tentje op een camping. Razend was hij. Toen had ik moeten gaan, maar deed ik ook pas twee jaar later.) Jouw tijd komt echt wel.

Sterkte.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 21:14:

[...]

Super lief, dank jullie wel!!

Natuurlijk doe ik het allemaal niet precies hoe het moet en zal ik vast keihard onderuit gaan door hier te blijven ipv weg te gaan, maar alles voelt k*t op dit moment.

Later kan ik ervast met een objectieve blik op terug kijken en zie ik wat ik fout heb gedaan.Het gaat niet om goed en fout. Je hoeft maar één ding te doen: Duidelijk te maken dat hij over de grens is gegaan en dat jij dat niet pikt. Simple as that. En dat kan je!
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 21:11:

Weet je wat het is, als je bij hem wil blijven is het óók goed. Jouw keuze. Wij zullen er hier geen nacht minder om slapen.

Maar jij weet dat het zou betekenen dat je een stukje zelfrespect inlevert door niet nu en hier een grens te stellen. En ik gun je liever een kloterige kutnacht nu, waarin je denkt dat de wereld vergaat, waarvan je later kan denken: "Maar ik kwam wél voor mezelf op!", dan dat je eigenwaarde een knauw krijgt. Helemaal mee eens.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 21:14:

[...]

Super lief, dank jullie wel!!

Natuurlijk doe ik het allemaal niet precies hoe het moet en zal ik vast keihard onderuit gaan door hier te blijven ipv weg te gaan, maar alles voelt k*t op dit moment.

Later kan ik ervast met een objectieve blik op terug kijken en zie ik wat ik fout heb gedaan.Ik denk dat jij de nacht bij je vriend door gaat brengen...Wat denk je zelf?
quote:Pannetje schreef op 15 mei 2010 @ 21:14:

[...]

Waarom is hij dan dakloos? Je hebt toch twee huizen lees ik hieruit?Ik heb een huis en hij heeft een huis. Als ik zijn huis de sloten vervang is hij dakloos, bij mij komt ie er niet in namelijk ;)
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 21:16:

[...]

Ik denk dat jij de nacht bij je vriend door gaat brengen...Wat denk je zelf?Ik hoop het niet, eerlijk!
quote:misspoez schreef op 15 mei 2010 @ 21:06:

t Wordt een beetje ongeloofwaardig, als je t mij vraagt. Mijn neus jeukt...Daar heb ik ook een beetje last van.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Heb je je spullen al gepakt? vriendin gebeld? Echt, face it, het IS al DEFINITIEF! Het wil gewoon niet tot je doordringen... Lees die A4'tjes nog eens, hier is GEEN excuus voor! Gooi die A4'tjes in zijn gezicht en ga in een cafeetje op je vriendin wachten...

Ik begrijp dat het heel erg moeilijk is maar echt... blijf daar niet! Je gaat er zo ontzettend spijt van krijgen... je hoopt dat het goed komt maar zo'n man wil je toch niet?? 3 jaar is een lange tijd maar jij verdient een veel lievere man dan dit!!!
Vriendin bellen en zeggen dat jouw vriendin ook langs komt.Kan ze mooi zijn vriend bezig houden als jij vriend wilt confronteren.

Je hoeft niets te beslissen en je nergens schuldig over te voelen.

Het is jouw leven.

Denk alsjeblieft dus ook om JOUW toekomst

maar volg je hart EN hersens.

Houd ons op de hoogte en veel sterkte
Hij zal er elk moment zijn, dus ben zo weg. Ik weet niet hoe het gaat, wat ik doe, het is toch allemaal k*t. Jullie horen het! Super bedankt voor jullie lieve en behulpzame reacties!
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 21:17:

[...]

Ik hoop het niet, eerlijk!Dat hoop je niet? Nu gooi je jezelf een beetje in een slachtofferrol. Je bent een volwassen vrouw en je maakt je eigen keuzes. Als je daar wil slapen dan slaap je daar. Wil je dat niet, dan vertrek je. Je bent je eigen baas hoor. Door te doen alsof dat niet zo is maak je jezelf wel een heel makkelijke prooi voor hem.
succes VF!!!
quote:biebelie schreef op 15 mei 2010 @ 21:14:

[...]

dan ga je toch op een ander topic krabben...hoe bijdehand
quote:Rosalindaa schreef op 15 mei 2010 @ 21:18:

Heb je je spullen al gepakt? vriendin gebeld? Echt, face it, het IS al DEFINITIEF! Het wil gewoon niet tot je doordringen... Lees die A4'tjes nog eens, hier is GEEN excuus voor! Gooi die A4'tjes in zijn gezicht en ga in een cafeetje op je vriendin wachten...

Ik begrijp dat het heel erg moeilijk is maar echt... blijf daar niet! Je gaat er zo ontzettend spijt van krijgen... je hoopt dat het goed komt maar zo'n man wil je toch niet?? 3 jaar is een lange tijd maar jij verdient een veel lievere man dan dit!!!Misschien kiest TO er wel voor om bij een man te blijven die zo doet. Ze zal de eerste niet zijn. Zou wel heel erg zonde zijn, dat wel.
sterkte meis! hou ons op de hoogte! knuff
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 21:20:

Hij zal er elk moment zijn, dus ben zo weg. Ik weet niet hoe het gaat, wat ik doe, het is toch allemaal k*t. Jullie horen het! Super bedankt voor jullie lieve en behulpzame reacties!

Kom op meid, gooi een beetje pit erin. Anders haal je ons er maar bij, met alle forumdames blazen we hem zó omver!

Neehoor, je kan het!
Vriendin is dus nog niet gebeld......
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 21:25:

Vriendin is dus nog niet gebeld......

Denk ook niet dat dat gaat gebeuren to be honest.

Ook de zin: ik neem hem even apart voor de confrontatie"....
Ben er ook bang voor, maar wij kunnen haar niet dwingen.

Als ze niet wil, houdt het op.
Huts!
Nee hoor, ze blijft daar lekker vanavond.. moet ze ook zelf weten... inderdaad wel klassieke slachtoffer rol maar ze moet het zelf inzien...
Nou ...dan is dit nog niet het definitieve einde waarschijnlijk...ze is daar denk ik nog niet helemaal aan toe

Geloof me (uit eigen ervaring) dit gaat etteren en niet beter worden net zolang VF er zelf aan toe is en die lamzak dumpt.

Misschien wel niet vanavond direkt maar wel binnenkort.
*houdt gewoon nog even goeie hoop, beetje vertrouwen tonen in iemand kan haske helpen*
*hoopt met Frizzy mee*
Succes Vivaforummm!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven