Vriend liegt

27-09-2018 11:31 139 berichten
Hallo allemaal.

Ik wil even mijn verhaal kwijt omdat ik maar niet bij me vriend kan doordringen en niet meer goed weet wat ik moet doen.
Ik heb 7 jaar een relatie wonen niet samen en door de afatand zien we elkaar alleen in het weekend. Toen we elkaar leerden kennen loog hij over zijn echte naam. Door zijn moeder kwam ik na 5 mnd erachter hoe hij echt heette. Zij snapte namelijk niet over wie ik het steeds had als ik zijn naam zei. Waarop zei antwoordde hij heet ..... hij loog en liegt nog steeds over zijn leeftijd terwijl ik al 10x zijn rijbewijs heb gezien (stiekem en niet stiekem). Tegen mij familie/vrienden zegt hij ook nog steeds zijn neppe baam en leeftijd. Ik heb dat zo gelaten omdat ik vind dat hij dat uit zichzelf moet vertellen en oplossen. Is niet aan mij omdat goed te praten. Daarnaast heeft hij mij meerdere keren geslagen en scheldt hij mij tot op de dag van vandaag nog steeds uit. Voor k**hoer, zwerver,kansloosfiguur, domwijf etc.. Dan gaat het weer een tijdje goed en dan begint het weer. Tijdje terug stuurde hij mij een berichtje dat hij stond te doichen en me zo zou bellen. Wordt ik 10 min later door zijn moeder gebeld dat hij op schiphol staat en voor 3 dgn naar turkije ging. Als ik hem bel zegt hij dat hij niet kan opnemen omdat hij aan het rijden is, terwijl ik zijn auto ziet staan en hij in de winkel loopt.. als ik vraag heb je een nieuqe briek en achteraf blijkt van wel. Dus zoals je begrijpt liegt hij werkelijk over van alles. Hierdoor is mijn vertrouwen aardig aangetast en geloof ik niet alles meer wat hij zegt. Dat kan dgn goed gaan en dan heb ik een terugval en geloif ik hem niet.. maar nu vind hij dat hij mij geen verantwoording schuldig is als ik weleens om iets vraag om het te bewijzen zeg maar. Ik vind daar en tegen dat hij dat wrl is als hij wilt dat deze relatie goed komt. En dat wil dat niet zeggen dat hij alles moet blootgeven. Maar op moment als ik hem wantrouw daar gewoon normaal antwoord op moeten kunnen geven of dingen kan laten zien om zijn waarheid te bevestigen zodat ik mijn vertrouwen in hem weer kan opbouwen. Maar hij vind het mijn probleem dat ik hem niet vertrouw en dat ik dan maar gewoon weg moet gaan als het me niet bevalt. Hoe kijken jullie daar tegen aan.
Alle reacties Link kopieren
Euh euh
Jane1978 schreef:
27-09-2018 11:31
Hallo allemaal.

Ik wil even mijn verhaal kwijt omdat ik maar niet bij me vriend kan doordringen en niet meer goed weet wat ik moet doen.

[knip]

Maar hij vind het mijn probleem dat ik hem niet vertrouw en dat ik dan maar gewoon weg moet gaan als het me niet bevalt. Hoe kijken jullie daar tegen aan.
Voila. Probleem opgelost.
En jullie wonen niet eens samen! Je bent financieel niet afhankelijk van hem. Wat let je om er gewoon eens een punt achter te zetten? Hij laat al 7 jaar zien wie en wat hij is. Heb jij teveel sprookjesboeken gelezen in het verleden dat je daadwerkelijk denkt dat hij gaat veranderen in de prins op het witte paard die je op handen draagt ipv een mishandelende, schofferende, pathologische leugenaar?
Dit kán gewoon niet echt zijn! :woa:
Ik heb nog nooit zoiets kansloos gelezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
loisnvt schreef:
27-09-2018 12:37
Dit kán gewoon niet echt zijn! :woa:
Hoe kom je erbij?

Als je vriend je moeder al zeven jaar wijs maakt dat hij Johnny Depp heet, dan laat je dat toch zo?
Maar hij vind het mijn probleem dat ik hem niet vertrouw en dat ik dan maar gewoon weg moet gaan als het me niet bevalt. Hoe kijken jullie daar tegen aan.

Dat is het enige verstandige aan hem in je hele OP. Jou aanraden om weg te wezen.
Is ook het enige wat je hoeft te doen van alles wat hij voorstelt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat een delight. Ik zou gaan trouwen en zeven kinderen maken. Eentje voor elk jaar dat jullie zo gelukkig samen zijn.
Goeie grap, Sanoma.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
nieuqe briek

wat is dat ?

heeft werkelijk niemand jou geleerd dat een jongen (ik kan het namelijk geen man noemen want weet zijn leeftijd niet maar zijn gedrag is in elk geval niet naar een volwassen man)
maanden liegt over zijn naam en leeftijd en je uitscheld + slaat
geen goede partij is voor je ?

waarom verspil jij 7 jaar met deze jochie ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Bee_Kind schreef:
27-09-2018 12:04
En je woont niet samen vanwege afstand maar als je belt en hij zegt dat hij in de auto is zie je z'n auto staan en hem in de winkel?
Scherp.
goed verhaal dit
Joanjett schreef:
27-09-2018 11:57
Gauw gaan samenwonen en kindjes maken. Wat een parel, houden die man!
:hihi:
Ik zou echt gauw wegwezen uit deze "relatie" (of hoe je dit kan noemen). Dit is verre van normaal en het lijkt er bijna op dat dit een grap is. Al dat liegen en uitschelden en weet ik veel wat.. Ik kan hier echt nauwelijks iets positiefs uit halen.
Lucifer2018 schreef:
27-09-2018 13:19
Scherp.

Ah joh, hij staat ook te appen tijdens het douchen. In dit verhaal kan alles.
Ik vind hem de wijste in dit verhaal.
Ik zou zijn beste vriend neuken. Als hij je daarna weer even een paar keer flink op je bakkes mag slaan en je hem zelf even naar schiphol brengt, dan zit je relatie weer goed.
Run Forest Run en ga dan wat (laten) doen aan je eigenwaarde!
Je kunt maar beter jezelf zijn, er zijn al genoeg anderen.
Ik kom alleen terug op je één na laatste zin;
zeg hem dat het je niet bevalt en vertrek!
Orangetree schreef:
27-09-2018 12:33
En jullie wonen niet eens samen! Je bent financieel niet afhankelijk van hem. Wat let je om er gewoon eens een punt achter te zetten? Hij laat al 7 jaar zien wie en wat hij is. Heb jij teveel sprookjesboeken gelezen in het verleden dat je daadwerkelijk denkt dat hij gaat veranderen in de prins op het witte paard die je op handen draagt ipv een mishandelende, schofferende, pathologische leugenaar?
+ 1000!!!!
Ik vind dat iedereen helemaal zelf mag bedenken en besluiten hoe ze hun 'relatie' invullen etc. Maar dit een relatie noemen, manmanman.

Ik voel me bijna persoonlijk beledigd dat je hetzelfde woord gebruikt als mijn partner en ik doen.

Ga eens even iets leukers doen met je leven.
Wolves don't lose sleep over the opinion of sheep
Ben je serieus? o_o O_O
Nemaìn’ schreef:
27-09-2018 12:27
Ik snap niet dat je zoveel te klagen hebt. Af en toe klappen en wat gelieg, wat is nou het probleem?
😂
En zijn moeder vindt het ook maar normaal dat haar zoon over alles liegt? Wat voor opvoeding heeft hij gehad?
Helaas,ik geloof er helemaal niets van :nooo:
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven