Vriend met strafblad

18-10-2011 17:38 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik zou mij minder druk maken om je VOG de kans is in die zin klein dat daar iets mee word gedaan omdat je vriend in de gevangenis heeft gezeten zolang je niet binnen justitie gaat werken of waar hij heeft gezeten.

Ik zou me meer druk om maken dat hij dit heeft gedaan...

Uit eigen ervaring te spreken bleek dat mijn ex- vriend nog lang niet zo ver was zoals hij dacht. En bleek nog het en ander voor hem niet te zijn opgelost, zijn ervaringen in de gevangenis, zijn vrienden , zijn blijkbaar phygische problemen en zijn misdaad...

Hou er rekening mee mocht hij een voorwaardelijke straf hebben dat hij niet op vakantie kan zomaar... Moet hij ook toestemming voor gaan vragen..

ookal lijkt het klein je wilt niet weten hoeveel gevolgen er aan zo'n man zit.

Ik werd zijn hulpverlener inplaats van zijn vriendin.

Hij was er heilig van overtuigd dat hij zijn leven had verbeterd, geen drugs meer, geen vechtpartijen enz. De drug bleven weg (joehee) , alleen gebeurde het tijdens het stappen dat hij wel eens te veel dronk en dan kwam zijn agressie kant naar boven en dat was alles behalve leuk...

Nou ja om lang verhaal kort te maken.....

Blijf je zelf! Ik wil niet zeggen dat iedereen die ooit veroordeelt is niet een nieuw begin kan maken en het verleden kan laten rusten, maar wees gewoon allert!

Zorg er voor dat je bij jezelf blijft en mocht hij iets doen waarvan je denkt NEE wees niet te lief voor, maar wees eerlijk naar jezelf en wat jij wilt!
He, heb ik iets gemist? Heeft hij een voorwaardelijke straf en in de gevangenis gezeten? Ik dacht dat hij alleen een ruit had ingegooid en iemand een mep had verkocht. En iets met handel in wiet. Of was dat de reden dat hij in de gevangenis zat?
Sorry, zie dat dat in je topic staat. Een paar dagen in de cel en taakstraffen. Die paar dagen zijn er vast 3 geweest, voor verhoor en daarna weer vrijgelaten. Ik weet dat anderen er anders over denken, maar dit klinkt niet echt als een zware crimineel. Je schrijft in je topic ook dat hij iemand een mep heeft verkocht om wat diegene over zijn moeder zei (is al geweldpleging) en een ruit heeft ingegooid (is al huisvredebreuk). Krijg je taakstraf voor. Ik denk dat hij zijn leven gebeterd heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven