Vriend van moeder (85) kan zijn handen niet thuis houden

11-05-2023 23:31 171 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedenavond,

Ik hoop dat mijn berichtje nog op de site komt vanavond want ik zit met mijn handen in het haar en weet niet bij wie ik terecht kan. Ik schaam me namelijk.

Ik zal proberen om een lang verhaal kort te maken. Mijn moeder (70) heeft al 18 jaar een vriend, ze hebben een platonische relatie. Hij wilde altijd meer, zij niet. Hij is 85. Altijd al veel gedoe en ruzie geweest tussen hen. Hij is een rokkenjager en gewoon een viespeuk, in al die jaren heeft hij meerdere keren opmerkingen naar mij gemaakt, aan me gezeten op foute manieren en jaren terug me een zoen op m'n mond gegeven.

Ik heb dit toen tegen mijn moeder gezegd en het is een tijdje rustig geweest. Wel was hij boos op me want ik was een klikspaan enz.
Eind vorig jaar begon hij toen we even samen waren weer over dat hij behoefte heeft aan seks en mijn moeder dat niet wilt en dat hij te oud is om nog weg te gaan bij haar.
En hij wilde een knuffel van me. Hij had me net geholpen met wat karweitjes in huis, en ik dacht laat ik hem snel een knuffel geven. Toen pakte hij me hard vast en duwde tot meerdere keren aan toe zijn tong in mijn mond.

Ik bevroor en beet niet van mezelf af, ik deinsde alleen terug naar achteren.
Ik schaam me dat ik niet meer tegen hem toen heb gedaan, ik klap gewoon dicht op één of andere manier. Ik zie er tegenop op naar m'n moeder te gaan want zodra zij weg is uit de kamer begint hij.

Na een maand of twee heb ik het tegen m'n moeder gezegd. Ze vindt het rot voor mij maar zegt ook terecht dat ik voor mezelf moet opkomen. Ze heeft het ook tegen hem gezegd dat hij zich belachelijk maakt. Hij negeert me sindsdien.

Maar nu is het ergste, hij begint nu bij mijn oudste dochter (ik heb twee meiden van 15 en 18). Vanavond heeft hij voor de tweede keer ongepaste aanrakingen bij haar gedaan. Zij durft nu bijna niet meer naar haar oma.

Ik ga morgen met mijn moeder praten, en daarna met hem, dit gaat zo niet langer. Maar zij heeft een zwakke gezondheid en hij kan heel verward en boos doen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Mijn moeder is mijn enigste familie die ik nog heb en ik kan nooit op mijn gemak zonder stress daarheen en mijn kinderen ook niet meer.
Als dit verhaal waar is, denk ik eerder dat deze man gewoon strafbaar is. Dit is aanranding en kun je, als jullie er niet uitkomen, aangifte doen bij de politie. Uiteraard eerst met je moeder praten.
https://youtu.be/n-1scbFZRpw

:muziek:
Dark, Altea
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
creativeguy schreef:
13-05-2023 08:34
Als dit verhaal waar is, denk ik eerder dat deze man gewoon strafbaar is. Dit is aanranding en kun je, als jullie er niet uitkomen, aangifte doen bij de politie. Uiteraard eerst met je moeder praten.
Want?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Raar dit, to leek wanhopig in haar bericht, maar is nog steeds nergens te bekennen.

Mocht je toch nog besluiten te reageren to; het ligt niet aan jou, maar aan die vieze oude gek.

Kom op voor jezelf en je dochters, schaamte is nergens voor nodig in dit geval, je staat volledig in je recht.
Ik bloei op van een kop koffie!
Het maakt niet uit hoe oud een viespeuk is en welke relatie het is.
Aangifte doen! Wie weet bij wie hij nog meer zijn poten, en erger, niet kan/kon thuishouden.
Als je geen aktie onderneemt tegen dit soort wanstaltige figuren, blijven ze hun gang gaan!
Sowieso al flink wat kickjes in zijn kruis waard, jouw lastig vallen/aanranden, je dochter. En lekker gedrag tegenover je moeder ook dit.
Sorry hoor. Ik zou haar laten kiezen: haar dochter en kleindochter of die viespeuk.
Het kan je moeder zijn maar kom op voor jezelf en vooral voor je kind. Dat zou zij ook moeten doen.
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
Die vent is 85 jaar, hou op hoor.
Geef hem gewoon een trap voor zijn poten, breekt die wellicht een heup en probleem opgelost.
Geloof geen zak van dit verhaal.
Bobby75 schreef:
13-05-2023 10:56
Die vent is 85 jaar, hou op hoor.
Geef hem gewoon een trap voor zijn poten, breekt die wellicht een heup en probleem opgelost.
Geloof geen zak van dit verhaal.
Maar dat is vaak de pest. Hoe vaak slachtoffers niet geloofd worden.
Daarom zal ik altijd advies geven zoals bovenstaand. Of dit waar is of niet, er zit vast iemand tussen die dit leest en in een situatie zit, dat iemand zijn of haar handen niet thuis kan houden. Ik hoop dat die dan de moed vat etc. En weet dat het nooit de fout is van het slachtoffer.
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
makiko schreef:
13-05-2023 11:03
Maar dat is vaak de pest. Hoe vaak slachtoffers niet geloofd worden.
Daarom zal ik altijd advies geven zoals bovenstaand. Of dit waar is of niet, er zit vast iemand tussen die dit leest en in een situatie zit, dat iemand zijn of haar handen niet thuis kan houden. Ik hoop dat die dan de moed vat etc. En weet dat het nooit de fout is van het slachtoffer.

Dit!
Ik bloei op van een kop koffie!
Godverredomme zeg, wat nou praten, aangifte doen en eisen stellen aan moeder dat ze alleen nog zonder die viespeuk naar jullie toekomt. En überhaupt snap ik niet dat je nog contact met je moeder hebt als ze jou zo hard niet steunt nadat jij aangerand bent. Wat voor moeder houdt nou die relatie in stand? Bah!! Kom op vrouw, wees niet jouw moeder en neem je verantwoordelijkheid potdorie!!
Er wordt wel makkelijk gezegd dat TO aangifte moet doen. Iedereen gaat daarmee wel erg makkelijk voorbij aan het feit dat aangifte doen ook voor TO belastend is. En het kan dan een keuze zijn dat daarim niet te doen. Maar dat er iéts moet gebeuren en veranderen, lijkt me duidelijk.
Gelukkig is hij al 85...
Opkomen voor je dochter en opkomen voor jezelf.
Je stelt je dochter toch niet nog een keer bloot aan zo'n situatie?
Tothier1 schreef:
13-05-2023 17:37
Gelukkig is hij al 85...
Ja klopt, maar hij kan wel 100 worden, zeker als hij niet echt bestaat.
Altea schreef:
13-05-2023 17:48
Ja klopt, maar hij kan wel 100 worden, zeker als hij niet echt bestaat.
:proud:
Kan dat misselijke gehint achterwege blijven? Geen wonder dat TO niet reageert.

Jullie hebben de napraat voor dit soort shit.
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar. Het gehint begon juist doordat TO niet reageert.
Vanitei, kun jij dat gehak op napraat niet op napraat doen?
Altea schreef:
13-05-2023 18:29
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar. Het gehint begon juist doordat TO niet reageert.
Misschien is ze overdonderd door de reacties en wil ze alles eerst even laten bezinken.
meisje85 schreef:
13-05-2023 16:20
Er wordt wel makkelijk gezegd dat TO aangifte moet doen. Iedereen gaat daarmee wel erg makkelijk voorbij aan het feit dat aangifte doen ook voor TO belastend is. En het kan dan een keuze zijn dat daarim niet te doen. Maar dat er iéts moet gebeuren en veranderen, lijkt me duidelijk.
Ja natuurlijk is het moeilijk, maar dat neemt niet weg dat je het toch moet doen. Zo'n viespeuk kan toch niet ongestraft zijn praktijken blijven doen ?
Oh honey

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven