Vriendin vreemd gegaan, help ....

31-10-2011 17:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier meld een man zich op het Viva forum.
Ik ben het eens met de mensen op fok!
Internagelaktisch
Ik ook!
Natuurlijk is je eis niet irreëel, deze vrouw is een notoire vreemdganger. Hoevaak moet ze nog tegen je liegen voordat je het gaan zien?

Dus inderdaad, dumpen, uithuilen en een betere vriendin nemen in de toekomst.
Wat respectloos van haar.. helemaal geen vreemde vraag die je haar stelt. Meeste mensen zouden dit al uit zichzelf doen, waarom nog contact onderhouden met een 'seksvriend' als je een leuke relatie hebt.

Vrees dat je het onderspit gaat delven in deze situatie, ze klinkt niet erg betrouwbaar...
:-)

En iets meer onderbouwing ?

is mijn vraag/eis niet reeel ?
Ik vind het ook een hele redelijke eis, maar ik betwijfel of ze zich hiernaar zal schikken.. Heeft ze eerder ook niet gedaan toch?
Ik denk dat je een leuker leven hebt zonder haar er in.
1- wat is de reden waarom je bij haar wilt blijven?

2- ze bedriegt je aan de lopende band met dezelfde man. Ze heeft tig loze beloftes gedaan over het contact verbreken en steeds kom je er opnieuw achter dat ze liegt. Ze probeert je zelfs haar n**kpartner op te dringen.

In hoeverre denk jij dat ze jou respecteert? Denk je dat ze jou en jullie relatie prioriteit geeft terwijl ze notabene na zoveel nieuwe kansen steeds weer contact met hem heeft?

In een relatie is het geven en nemen en zij neemt van twee walletjes en zal dat - zoals ik het nu lees - weigeren op te geven. Kies voor jezelf en *zoals de fok forummers* dump haar.

Succes
Je vraag is wel reeel, maar ik denk dat de situatie dat niet meer is.

Er is te veel ellende gebeurd tussen jullie en ik denk eerlijkgezegd niet dat dat nog goed gaat komen. Het is al zo'n ontzettende berg gedoe en ellende, het volgende hoofdstuk zal echt niet eindigen met "en ze leefden nog lang en gelukkig".
Ehm. pull yourself together en kies voor jezelf:)
Wat vind je eigenlijk zo leuk aan haar? Wat maakt haar speciaal?

En hoe zit het met jou eigenwaarde?
Je klinkt waanzinnig verliefd... op iemand die je niets anders dan ellende geeft. Zij houdt waarschijnlijk niet van jou. Al zou ze het misschien wel willen.

En jij, kan echt maar beter helemaal voor jezelf kiezen want je klinkt als een geweldige kerel die beter verdiend.
..popcorn?
Geen leuke mevrouw, geen goede(monogame) relatie mee op te bouwen. Dat ligt blijkbaar niet in haar vermogen.

Ik neem aan dat je dat zelf ook wel in kunt zien.
Het lijkt er niet op dat deze dame serieus verliefd is of vreselijk gek op je, TO.

Als je in april een relatie krijgt, dan horen de vonken er nu nog af te spatten, je zou verliefd moeten zijn en het lijkt mij niet gezond om in zo'n kort tijdsbestek al een open relatie te creëeren. Als deze dame wel de behoefte heeft om rond te neuken, dan moet ze dát lekker gaan doen.

Als dat niet past binnen jouw voorwaarden van een relatie, dan zou ik ermee kappen. In de eerste plaats omdat je pas in de fase van verliefdheid zou moeten zitten en niet met dit soort problemen zou moeten kampen.

Jij geeft meer om deze vrouw dan dat zij om jou doet. Ik denk niet dat je terug gaat krijgen wat je geeft of verwacht in een relatie. Sterker nog; het komt op mij over dat deze mevroi weg is zodra er een beter neukie voorbij komt.
Ik heb het verhaal niet eens helemaal gelezen.

TO, gun jij jezelf niet iets beters dan dat?

Waarom laat jij jezelf zo gebruiken?
Doe jezelf dit niet aan. Zij heeft je al zovaak teleurgesteld/pijn gedaan...! Heb respect voor jezelf en kap hiermee!
Dumpen dus.
quote:dude-it schreef op 31 oktober 2011 @ 17:36:

:-)

En iets meer onderbouwing ?

Meer onderbouwing? Dude, hoe dik is die plaat voor jouw kop? Where's your self-respect?
Kijk met deze reacties kan ik wat. Om een paar antwoorden te verstrekken op vragen en opermkingen:

Heeft ze eerder ook niet gedaan toch?

Nee tot nu toe blijft ze de gemaakte beloftes verbreken.

Ik denk dat je een leuker leven hebt zonder haar er in.

Die mening deel ik inmiddels.

In hoeverre denk jij dat ze jou respecteert? Denk je dat ze jou en jullie relatie prioriteit geeft terwijl ze notabene na zoveel nieuwe kansen steeds weer contact met hem heeft?

Ik denk dat er wat dit item betreft weinig sprake is van respect naar mij.

Wat vind je eigenlijk zo leuk aan haar?

Het is op zich een leuke/gezellige/bijzondere/intelligente waar ik bijzonder goed mee kan praten en erg veel leuke dingen mee kan delen.

En hoe zit het met jou eigenwaarde?

Mijn eigenwaarde is door haar wel zover beneden peil gezakt dat ik van mening ben ik dat ik hierna zelf therapie nodig heb

Tot dusver, thaks voor alle berichten.
Dumpen die h@$r

Serieus, wat wil je nog met haar, ze liegt, gaat vreemd, en heeft schijt aan je gevoelens. Echt een pareltje hoor, deze dame, lot uit de loterij.
Grief is just love with nowhere to go
Ik vind het dom dat je nog met haar op vakantie ging, terwijl ze met een ander wipt. Zo ook achteraf te horen.

Waarom nog nadenken over zo'n geval?

Daar ben je toch te goed voor??
Even voor de goede orde. Sinds afgelopen vrijdag is het uit.
Wat had je dan precies onderbouwd willen zien?

Je mevrouw liegt, neukt buiten de deur, is sielug, neukt nogmaals buiten de deur, liegt daar nogmaals over en als jij heel begrijpelijk en gezond, een grens trekt ben jij de kwaaie pier, want je gunt haar de vriendschap bijneuker niet.
Ligt dat FOK verhaal eens toe als je wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven