Vriendschap
maandag 30 januari 2012 om 21:02
maandag 30 januari 2012 om 21:16
Roddelen?
dat lijkt me eerlijk gezegd alleen maar menselijk
Geloof niet dat ik daar een vriendschap op zou laten klappen.
En dan heb je ook nog roddelen, en kwaad spreken van
Mijn vriendinnen mogen over mij roddelen hoor, maar ik ga ervan uit dat ze dat ook wel doen onder elkaar.
Maar ze zullen me nooit voor schut zetten
En dat is dab gelijk voor mij weer belangrijk, je in je waarde laten
En dat werkt twee kanten op
dat lijkt me eerlijk gezegd alleen maar menselijk
Geloof niet dat ik daar een vriendschap op zou laten klappen.
En dan heb je ook nog roddelen, en kwaad spreken van
Mijn vriendinnen mogen over mij roddelen hoor, maar ik ga ervan uit dat ze dat ook wel doen onder elkaar.
Maar ze zullen me nooit voor schut zetten
En dat is dab gelijk voor mij weer belangrijk, je in je waarde laten
En dat werkt twee kanten op
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 30 januari 2012 om 21:17
Heb daar allemaal niet zoveel mee. Ik heb afgelopen week gelzen dat innerlijk uit is, en uiterlijk in.
Heb mijn huidige vriendinnen aangegeven dat ik verwacht dat ze een make-over zullen doen. Ik heb inmiddels al verschillende modellen aangeschreven en ben vast gebroken met de meest onaantrekkelijke vrienden.
Dit is bijvoorbeeld Sjaak, momenteel dus vriendloos. Mocht je nog een plekje in je vriendengroep hebben. Hij is wel in voor een feestje!
Heb mijn huidige vriendinnen aangegeven dat ik verwacht dat ze een make-over zullen doen. Ik heb inmiddels al verschillende modellen aangeschreven en ben vast gebroken met de meest onaantrekkelijke vrienden.
Dit is bijvoorbeeld Sjaak, momenteel dus vriendloos. Mocht je nog een plekje in je vriendengroep hebben. Hij is wel in voor een feestje!
maandag 30 januari 2012 om 21:20
Ik ben erachter gekomen dat een vriendin van mij over mij roddelt of slecht praat! Zij heeft 2 vriendinnen dat ben ik en een andere vrouw. Nu heeftie andere vrouw ontzettend bot gereageerd tijdens het uitgaan toen ik haar wilde begroeten. Ik vroeg haar de rede en dat was; ik lul altijd over iedereen. Stond met me bek vol tanden. Dus vroeg haar hoe wat waarom. Want zo ben ik juist niet. De rede bleek mijn vriendin. Ik vroeg het haar en ze zei dus dat ik best vaak dingen wist. Dat die zwanger is en dat die een nieuw huis heeft. Is dat erg dan? Is dat gemeen. Dat is toch gewoon praatje poep.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
maandag 30 januari 2012 om 21:53
Uit je vorige topic
Nu gaan mijn buren verhuizen omdat man des huizen vreemd is gegaan en vader word van een kind bij een andere vrouw. Dus ik zei dat ik nieuwe buren kreeg, waarom vroegen ze en ik vertelde het verhaal. En werkelijk hun ogen begonnen te stralen ze wilde alles weten over mijn buren, en kregen zowaar de slappe lach. Ik dacht alleen maar, moet er dan altijd geroddeld worden voor dat het gezellig kan zijn.
Tja, blijkbaar hadden ze het samen dus niet gezellig..
en jij bent er ook niet vies van toch?
Nu gaan mijn buren verhuizen omdat man des huizen vreemd is gegaan en vader word van een kind bij een andere vrouw. Dus ik zei dat ik nieuwe buren kreeg, waarom vroegen ze en ik vertelde het verhaal. En werkelijk hun ogen begonnen te stralen ze wilde alles weten over mijn buren, en kregen zowaar de slappe lach. Ik dacht alleen maar, moet er dan altijd geroddeld worden voor dat het gezellig kan zijn.
Tja, blijkbaar hadden ze het samen dus niet gezellig..
en jij bent er ook niet vies van toch?
maandag 30 januari 2012 om 22:27
Even ter verduidelijking ik heb geen kind! Ik kon geen viva account aanmaken want mijn email kwam maar niet aan. Degene die de eerste topics heeft geschreven staat wel heel dicht bij me. En is absoluut geen roddelaar maar dat begrijp je niet als je dingen half leest!!!!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
maandag 30 januari 2012 om 22:27
Dat was de strekking idd Anouar. Maar als ik een hekel aan bier heb, ga ik het ook niet drinken omdat ik daarmee iemand anders een plezier mee doe.
Wat niet wil zeggen dat het evengoed puberaal gedrag is wat die 2 vriendinnen aan het doen zijn.
Mijn vriendinnen zouden het niet meer zijn in ieder geval.
Wat niet wil zeggen dat het evengoed puberaal gedrag is wat die 2 vriendinnen aan het doen zijn.
Mijn vriendinnen zouden het niet meer zijn in ieder geval.