Wachten, of...

15-02-2010 11:51 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Weet niet zo goed wat ik op het moment moet doen, dus ik dacht ik vraag hier om advies.

Afgelopen weekend date gehad met erg leuke jongen, was een gezellige avond en we gaan zeker nog een keer met elkaar afspreken.

De dag na de date heb ik een berichtje gestuurd dat ik het gezellig vond. Krijg vrij vlot een berichtje terug dat hij dat ook vond.

Maar nu weet ik niet of ik nou moet wachten met nog een bericht sturen of via de mail weer een datum afspreken. Of moet ik wachten totdat hij contact opneemt ?

Voel me zo stom, ben een volwassen vrouw maar lijk wel een puber op dit moment. Kan hier zo onzeker van worden
Alle reacties Link kopieren
Tja hoe moeilijk en jammer ik het ook vind, met mijn hoofd heb ik al lang besloten dat dit hoofdstuk is afgesloten. Maar me gevoel is nog niet helemaal overtuigd helaas.

Dus dit was het dan, had zo graag gehoopt dat dit anders was gelopen, had ook niet verwacht dat het zo zou gaan. Ben altijd vrijgezel geweest en hij is een van de weinige die dit gevoel bij mij weet los te maken. Vind het gewoon een beetje zuur zo, zeg het dan gewoon. Maar goed live goes one !

Vind het trouwens erg fijn om jullie antwoorden te lezen. Zet me soms toch weer met beide beentjes op de grond !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven