wanneer eerste ruzie?
zondag 24 februari 2019 om 23:38
je hoeft niet overal op te reageren he meid...
zondag 24 februari 2019 om 23:50
En dat was gisteren en het maakte zoveel indruk dat je je hier aangemeld hebt voor dit topic?
Serieuze vraag: wat is je doel hiermee?
Wil je een luisterend oor of advies of alleen een "grappig" topic over ruzies?
Ik weet zelf niet meer wanneer ik voor het eerst ruzie had met man.
Iedereen heeft wel eens wat gebek en gesnauw. ....en weer door.
zondag 24 februari 2019 om 23:50
maandag 25 februari 2019 om 00:24
En wat ben jij dan? Een viva Undercover darkie maar geen forummer?-Darkside- schreef: ↑25-02-2019 00:09Vivaforummers hebben nooit ruzie met hun partner. Dat hoort namelijk niet.
Afijn, geen idee meer wanneer we voor het eerst ruzie hebben gemaakt, ik ken de man al meer dan 25 jaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 25 februari 2019 om 00:42
maandag 25 februari 2019 om 05:03
Tie?!
TO, waarom zou je je in godsnaam gaan bezighouden met wanneer je voor het eerst ruzie hebt gemaakt, laat staan wanneer voor jou volstrekt vreemden ruzie hebben gemaakt? Wat een verspilling van je tijd om je daarmee bezig te houden. Jij hebt dus ruzie gemaakt over niets en dat kom je even melden? Denk je dat er iemand hier is die dat ook maar iets kan schelen? Ik denk dat er niemand is die zin heeft om dit soort onzinnigheden aan te horen. Houd je bezig met je eigen relatie en met de positieve kanten van je relatie.
maandag 25 februari 2019 om 05:08
Monchu69 schreef: ↑25-02-2019 05:03Tie?!
TO, waarom zou je je in godsnaam gaan bezighouden met wanneer je voor het eerst ruzie hebt gemaakt, laat staan wanneer voor jou volstrekt vreemden ruzie hebben gemaakt? Wat een verspilling van je tijd om je daarmee bezig te houden. Jij hebt dus ruzie gemaakt over niets en dat kom je even melden? Denk je dat er iemand hier is die dat ook maar iets kan schelen? Ik denk dat er niemand is die zin heeft om dit soort onzinnigheden aan te horen. Houd je bezig met je eigen relatie en met de positieve kanten van je relatie.
Hahaha schrijf je nu een heel stuk over dat TO haar tijd verdoet?
maandag 25 februari 2019 om 06:21
-Darkside- schreef: ↑25-02-2019 00:09Vivaforummers hebben nooit ruzie met hun partner. Dat hoort namelijk niet.
Voor wat betreft deze forummer klopt dat. Niet omdat het ‘niet hoort’, maar omdat het nooit zo hoog oploopt dar het een ruzie wordt. Een verschil van mening, hoogstens. En daar praten we gewoon over. Een minuut of 5.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje