Wanneer thuis afspreken?

06-05-2019 21:47 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even benieuwd hoe anderen hier over denken.

Ik heb een drie dates gehad met een man die ik via werk ken. Dat was leuk en gezellig, dus wilde hem wel beter leren kennen. Wel er zat behoorlijk wat tijd tussen en nu hebben we elkaar al zo'n 6 weken niet gezien. Wel al die tijd contact gehad via WhatsApp. Niet veel ofzo, hooguit 2 berichten per dag. Niet mijn keuze, spreek iemand liever "live", maar hij had het erg druk met werk en studie en daarna ging ik op vakantie.

De keren dat we elkaar zagen, was het gezellig, maar ik had moeite om wat diepgang te krijgen. Ik realiseerde me vlak voor mijn vakantie dan ook dat ik hem eigenlijk nog helemaal niet ken (wat natuurlijk niet gek is na 3x afspreken, maar iets meer van elkaar weten dan waar iemand is opgegroeid etc wist ik van andere dates wel). Fysiek is er niets meer gebeurd dan knuffel bij afscheid.

Nu ik terug ben van vakantie, wil hij weer een keer afspreken. Tot nu toe kwam het initiatief van mij en ik was benieuwd waar hij wil afspreken.
Hij stelde voor om iets voor mij te koken. Maar dat betekent ook dat hij bij hem thuis wil afspreken. En eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat wel wil. Ik ben nog bij een date thuis geweest voor het iets serieus werd/leek te worden.

Ik ben wel benieuwd hoe anderen dit doen?
Yupp schreef:
06-05-2019 23:27
Als ik al dat bovenstaande lees zou ik erg lang over deze beslissing gaan nadenken en twijfelen
Maar in eerste instantie dacht ik leuk!
En dan zie je wel hoe het loopt toch?
Is het niks dan ga je weer, is het leuk dan blijf je wat langer.
Ja hallo wat is het nou
Een huis, een inrichting, zegt je vaak al weer meer over iemands persoonlijkheid, dus alleen al daarom zou ik gewoon gaan. Spreek overdag af en voor 'n gezellige lunch. Kun je altijd 's avonds nog naar huis mocht ie wat anders willen dan jij.
Je wil hem toch graag beter leren kennen? Hij jou blijkbaar ook.
En als het niet klikt (waarom niet,je buikgevoel zegt toch al dat hij leuk is). Ben je na de koffie vertrokken. En investeer je niet meer in hem
Bedankt voor de reacties weer!

Ik wil hem ook graag nog een keer zien. Het probleem (als je het al zo kunt noemen) is meer dat nog nooit bij een man thuis ben geweest die ik zo slecht ken. Daar zit misschien ook wel de grootste twijfel.
Ik zou het niet doen hoor. Een huis, dat is wel heel eng.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Dus hij heeft nog nooit initiatief genomen tot een date buiten de deur en je ziet hem zo 6 weken niet....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou luisteren naar je twijfel. Die heb je niet zomaar. Of je stelt een date buiten de deur voor en kijkt hoe hij reageert.
Ik vind het altijd van manieren en inzicht getuigen als een kerel me naar een leuke neutrale lokatie uitnodigd, uit eten is voor een eerste keer (weer sinds lange tijd) toch veel beter? Als dat bevalt dan kan dat thuis voor je koken altijd nog. Dus ik zou antwoorden dat het heel lief is van hem maar dat je heel benieuwd bent naar bistro zus en zo en toch eens wat vaker de stad in zou willen. Als hij dan de hint niet snapt kun je altijd nog zeggen dat je iemand liever eerst leert kennen voor je thuis afspreekt.
turquasi wijzigde dit bericht op 07-05-2019 10:05
2.39% gewijzigd
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
07-05-2019 09:49
Ik vind het altijd van manieren en inzicht getuigen als een kerel me naar een leuke neutrale lokatie uitnodigd, uit eten is voor een eerste keer toch veel beter? Als dat bevalt dan kan dat thuis voor je koken altijd nog. Dus ik zou antwoorden dat het heel lief is van hem maar dat je heel benieuwd bent naar bistro zus en zo en toch eens wat vaker de stad in zou willen. Als hij dan de hint niet snapt kun je altijd nog zeggen dat je iemand liever eerst leert kennen voor je thuis afspreekt.
Het is de vierde keer en hij lijkt niet echt een persoonlijkheid te hebben om te leren kennen.
hm, ja goed punt :hihi:
Lorem Ipsum
Gewoon batsen dus.
Echt? Derde date en je wilt niet bij hem thuis eten? O mai.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Misschien heeft hij niet veel geld te besteden, en lost hij het op door zelf te koken.
Als je alles bij elkaar optelt vraag ik me af of hij intentie heeft om elkaar goed te leren kennen. Er is weinig diepgang, je ziet elkaar langere tijd niet. Em dan ineens thuis af willen spreken? En hij lijkt niet te springen om iets buitenshuis te doen, want doet geen voorstellen
Tja, beetje lauwtjes hoor, dat hij op de derde date nog niet over de brug kwam. Ik zou dan toch ook echt wel seks verwachten. Of het hem dan wel wordt op een vierde date vraag ik me af. Misschien wel omdat het dan bij hem thuis is....ik zou gewoon gaan en maar zien waar her toe leidt. Bang voor een enge creep zou ik iig niet zijn. Wel teleurgesteld als hij geen move maakt.
Murrmurr schreef:
07-05-2019 10:08
Gewoon batsen dus.
Dit
Julus schreef:
07-05-2019 11:01
Als je alles bij elkaar optelt vraag ik me af of hij intentie heeft om elkaar goed te leren kennen. Er is weinig diepgang, je ziet elkaar langere tijd niet. Em dan ineens thuis af willen spreken? En hij lijkt niet te springen om iets buitenshuis te doen, want doet geen voorstellen

Ik denk dat mijn twijfel vooral hierin zit. Ik ben niet bang om bij hem thuis af te spreken, hij is geen enge creep ofzo en hij zal me heus niet gelijk bespringen. Maar het punt dat er zo lang tussen zit (hij stelt voor eind volgende week, dan zit er ruim 7 weken tussen), weinig diepgang... Misschien is hij gewoon onhandig ofzo, maar ik krijg dan niet echt het gevoel dat iemand me leuk vindt. Zoiets bespreek ik liever live dan via WhatsApp, maar omdat ik hem zo weinig zie krijg ik daar niet de kans voor.

Tot nu toe ben ik pas bij iemand thuis geweest, of hij bij mij, als ik het gevoel had hem beter te kennen. Na de eerste keer zoenen in ieder geval.
Daarom was ik benieuwd hoe anderen dit doen (een date bij iemand thuis voor enige blijk van affectie).
LuckyDucky_001 schreef:
07-05-2019 20:18
Ik denk dat mijn twijfel vooral hierin zit. Ik ben niet bang om bij hem thuis af te spreken, hij is geen enge creep ofzo en hij zal me heus niet gelijk bespringen. Maar het punt dat er zo lang tussen zit (hij stelt voor eind volgende week, dan zit er ruim 7 weken tussen), weinig diepgang... Misschien is hij gewoon onhandig ofzo, maar ik krijg dan niet echt het gevoel dat iemand me leuk vindt. Zoiets bespreek ik liever live dan via WhatsApp, maar omdat ik hem zo weinig zie krijg ik daar niet de kans voor.
Grijp je kans!
Hij biedt hem je
Door op zijn uitnodiging voor het eten in te gaan bedoel je?
LuckyDucky_001 schreef:
07-05-2019 20:26
Door op zijn uitnodiging voor het eten in te gaan bedoel je?
Jahaaaaaaa :)
Tijdens het daten houd ik er juist van dat de spanning zich een beetje opbouwt...steeds stapje verder totdat je denkt; yesssssssss date bij hem/ mij thuis komt eraan!
Van te voren moet er dus zeker gezoend zijn! Dan heb ik het hier over de categorie 'eventueel relatiemateriaal'.

Maar...vind jij hem wel echt 'leuk leuk' tot nu toe...hij komt bij mij een beetje slaapverwekkend / suf over ...
lilalinda schreef:
07-05-2019 20:27
Jahaaaaaaa :)
:)
BellaBlue schreef:
Tijdens het daten houd ik er juist van dat de spanning zich een beetje opbouwt...steeds stapje verder totdat je denkt; yesssssssss date bij hem/ mij thuis komt eraan!
Van te voren moet er dus zeker gezoend zijn! Dan heb ik het hier over de categorie 'eventueel relatiemateriaal'.

Maar...vind jij hem wel echt 'leuk leuk' tot nu toe...hij komt bij mij een beetje slaapverwekkend / suf over ...
Dit gebeurt/gebeurde dus niet.
Na de eerste en tweede date vond ik hem zeker leuk, maar daarna zat er een tijdje tussen. Derde date was ook zeker leuk, maar kreeg niet het gevoel dat hij toenadering zocht. Daarom durfde ik ook niet echt iets te doen ofzo. Dit voelt dus niet bepaald als spanning opbouwen :P
BellaBlue schreef:

Hoe is iemand die je 6 weken niet ziet vanwege te druk en die nooit een date organiseert (buiten de deur) relatiemateriaal?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
LuckyDucky_001 schreef:
07-05-2019 20:18

Tot nu toe ben ik pas bij iemand thuis geweest, of hij bij mij, als ik het gevoel had hem beter te kennen. Na de eerste keer zoenen in ieder geval.
Daarom was ik benieuwd hoe anderen dit doen (een date bij iemand thuis voor enige blijk van affectie).
Hij vindt jou niet erg leuk en daardoor vind jij hem ook niet erg leuk. Dit is echt niet raar: iemand die 0 initiatief neemt, nooit tijd heeft en die geen affectie toont. het is maar wat je jezelf gunt. Ik zou het wel weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven