Wat betekent dit?
maandag 30 september 2019 om 02:16
Ruim zeven maanden geleden, kreeg ik uit het niets een appje van de beheerder van de vereniging waar ik sport. Ik kende hem niet (alleen van naam en gezicht). Ondanks dat ik wist dat hij een vriendin had, werden de appjes al gauw wat/ veel spannender. Wel was er altijd veel interesse wat ik deed, hoe m’n dag was etc. Maandenlang kreeg ik dagelijks appjes, soms appten we úrenlang (vaak ook over gewone dingen in ons leven). Hoewel er kansen genoeg waren, is hij maar één keer langsgekomen en is er wat gebeurd. We appten wel verder over een vervolg. In het begin negeerden we elkaar op de vereniging. Later leerde ik de beheerder beter kennen in het echt en kregen we goede gesprekken, over onze families, hoe we opgroeiden, werk. We kletsen nu meerdere keren per week urenlang. Wel spreken we amper als er anderen in de buurt zijn. We hebben echt lol en de ‘spannende’ apps zijn afgenomen. De spanning is er volgens mij nog wel. Hij vraagt altijd wanneer ik kom en dan is hij er. Hij is altijd in m’n buurt. Maar hij heeft een vriendin, is elf jaar jonger, we zijn qua types elkaars tegenovergestelde. Ik wil daarom niets meer van hem, maar geniet er tegelijkertijd wel van. Ik vraag me af wat dit voor hem betekent en waarom hij zoveel tijd in me stopt, maar uiteindelijk maar 1x langskomt. Als ik het hem vraag, stelt hij dezelfde tegenvraag en die vind ik lastig te beantwoorden. Hij geeft wel aan dat als hij nog verder gaat, het problemen op gaat leveren op de vereniging en dat wil hij voorkomen. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik de enige ben met wie hij appt en dat hij verder een trouwe vriend is. TegelIjkertijd voelt het heel bijzonder. Ik ben benieuwd naar jullie objectieve kijk op zijn gedrag en wat hij van me wilt (of niet).
Dank!
Dank!
maandag 30 september 2019 om 11:21
Ik geef inderdaad eerlijk toe dat ik dat zijn verantwoordelijkheid vindt ja.vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:19Je had er niet heel veel moeite mee want dan was het sowieso niet zo ver gekomen. Wees gewoon eerlijk dat je totaal schijt hebt aan zijn relatie en zijn vriendin.
maandag 30 september 2019 om 11:23
Waarom dan zeggen dat je er veel moeite mee hebt? Omdat er anders mensen over je heen vallen?RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 11:21Ik geef inderdaad eerlijk toe dat ik dat zijn verantwoordelijkheid vind ja.
maandag 30 september 2019 om 11:23
Als jij niets meer wil dan dit, alleen lol en af en toe wat spanning, het oké vindt een andere vrouw te besodemieteren, waarom maakt je je dan zo druk wat deze man wil?
Heb dan gewoon de lol en voor de rest, who cares?
Feit dat je dat niet doet zegt dan toch dat je wél meer wil. En wat moet je met een snotbrakkie van begin 20?
Een jongen is dan nog helemaal niet volwassen, komt bij mannen gemiddeld pas rond de 28 of nog later. Jij wordt verondersteld dat wel te zijn.
Ben eens eerlijk, wat wil jij van die jongen?
Feit dat je dat niet doet zegt dan toch dat je wél meer wil. En wat moet je met een snotbrakkie van begin 20?
Een jongen is dan nog helemaal niet volwassen, komt bij mannen gemiddeld pas rond de 28 of nog later. Jij wordt verondersteld dat wel te zijn.
maandag 30 september 2019 om 11:24
Je komt voornamelijk heel onzeker over. Sorry, meer kan ik er niet van maken.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 11:17Tot nu toe negeerde ik ook elke poging van een bezette man. Deze app begon neutraal en ontwikkelde zich op natuurlijke wijze. Deze man vind ik namelijk wel interessant en leuk voor het moment. Ik besteed veel tijd op de vereniging en die tijd wordt zo leuker. Wat ik al eerder schreef: we hebben ook veel gesprekken over serieuze onderwerpen en hij appt of belt bij elke belangrijke afspraak/ gebeurtenis. Ik zou het inderdaad niet zo moeten analyseren. Ik doe dat vaker, vind gedachtegangen interessant.
Wat anderen hier ook zeggen: Ken je plek als je de andere vrouw bent...
maandag 30 september 2019 om 11:28
Waar lees je dat hij begin 20 is?FlowerSpirit schreef: ↑30-09-2019 11:23Als jij niets meer wil dan dit, alleen lol en af en toe wat spanning, het oké vindt een andere vrouw te besodemieteren, waarom maakt je je dan zo druk wat deze man wil?
maandag 30 september 2019 om 11:30
Hoe kom je erbij dat hij begin 20 is? Hij wordt volgende week 30.FlowerSpirit schreef: ↑30-09-2019 11:23Als jij niets meer wil dan dit, alleen lol en af en toe wat spanning, het oké vindt een andere vrouw te besodemieteren, waarom maakt je je dan zo druk wat deze man wil?
maandag 30 september 2019 om 11:31
Het een sluit het ander toch niet uit?vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:23Waarom dan zeggen dat je er veel moeite mee hebt? Omdat er anders mensen over je heen vallen?
maandag 30 september 2019 om 11:31
Oh ja klopt. Dat had een kennis van mij ook. Toen iedereen het op de sportschool wist kreeg ze nog veel meer goedkoop aanbod van andere 'betrouwbare en gezellige' kerels...
Was erg genant voor haar trouwens. De lol was er in een keer af...
maandag 30 september 2019 om 11:33
En dan sta ik voor paal? Omdat ik een leuke tijd heb? Ik ben vrijgezel en iedereen die mij daar kent, weet dat ik niets meer van hem zou willen dan dat. Dan staat eerder hij voor paal omdat hij z’n vriendin belazerd.
maandag 30 september 2019 om 11:35
Wat wil je nou horen eigenlijk? Dat je vast heel speciaal bent, anders dan zijn andere neukertjes? Soulmate enzovoorts...RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 09:36De seks was heell goed, buitengewoon goed zelfs. Daar twijfel ik niet aan. Ongetwijfeld heeft hij andere scharrels die nog beter zijn. Dan is mijn vraag: waarom blijft hij appen, uren tijd aan me besteden met appen of praten. Hij kan in die tijd ook seksen met mij/ scharrels (en ja: hij kan die tijd nog beter aan z’n vriendin besteden).
Je zegt dat het voor de lol is en dat je dit alleen wilt weten omdat gedachtengangen jou intersseren maar dat betwijfel ik.
maandag 30 september 2019 om 11:35
Dat kan. Ik voel me niet heel onzeker. Ook niet de ‘andere vrouw’. Dat zou ik me wel voelen als hij elke week voor mn deur stond, maar dat is dus niet.Marigold1986 schreef: ↑30-09-2019 11:24Je komt voornamelijk heel onzeker over. Sorry, meer kan ik er niet van maken.
Wat anderen hier ook zeggen: Ken je plek als je de andere vrouw bent...
maandag 30 september 2019 om 11:36
Nee, mijn vraag is meer wat een man hier uit haalt. Ik snap dat niet.vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:35Wat wil je nou horen eigenlijk? Dat je vast heel speciaal bent, anders dan zijn andere neukertjes? Soulmate enzovoorts...
Je zegt dat het voor de lol is en dat je dit alleen wilt weten omdat gedachtengangen jou intersseren maar dat betwijfel ik.
maandag 30 september 2019 om 11:39
Maar ze weten toch niks van jullie? Dan kunnen ze ook niet weten dat het voor jou niet serieus is.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 11:33En dan sta ik voor paal? Omdat ik een leuke tijd heb? Ik ben vrijgezel en iedereen die mij daar kent, weet dat ik niets meer van hem zou willen dan dat. Dan staat eerder hij voor paal omdat hij z’n vriendin belazerd.
En tja veel mensen vinden dat degene met wie wordt vreemdgegaan ook blaam treft. Dat zie je wel aan de reacties.
maandag 30 september 2019 om 11:42
Mwah, als een zogenaamd casual contact zo snel ontaardt in allerlei geflirt, heb je er niet heel veel moeite mee. Als je iets eigenlijk niet vindt kunnen en het is slechts voor de lol, dan kun je er net zo goed mee stoppen. Voor hem ben jij niet bijzonder hoor.
maandag 30 september 2019 om 11:44
Dat ontken ik ook niet.vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:39Maar ze weten toch niks van jullie? Dan kunnen ze ook niet weten dat het voor jou niet serieus is.
Ze kennen mij toch? Weten wat ik wil en hoe ik ben. Ze weten echt wel dat ik niet wil van een man die tien jaar jonger is en heel anders in het leven staat. Tel erbij op dat hij heel aantrekkelijk is en dan is het duidelijk. Ik denk verder niet dat het groot ding zou zijn als het uitkomt.
En tja veel mensen vinden dat degene met wie wordt vreemdgegaan ook blaam treft. Dat zie je wel aan de reacties.
maandag 30 september 2019 om 11:44
Bevestiging, tijdverdrijf, aandacht, misschien nog de optie om nog eens snel te scoren mocht dat zo uitkomen. Niet meer dan dat hoor, maak je geen illusies. Dan was hij wel vaker langsgekomen en had hij wel het respect getoond om je niet te negeren.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 11:36Nee, mijn vraag is meer wat een man hier uit haalt. Ik snap dat niet.
maandag 30 september 2019 om 11:45
Waarom dan zo krampachtig negeren als het toch geen big deal is?
maandag 30 september 2019 om 11:46
Bijzonder genoeg om elke dag te appen en meteen naar me toe te komen zodra ik op de vereniging ben. Meer (bijzonder) inderdaad niet. Ik kan er zeker mee stoppen, maar juist omdat ik het (nog) leuk vind, doe ik dat niet.vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:42Mwah, als een zogenaamd casual contact zo snel ontaardt in allerlei geflirt, heb je er niet heel veel moeite mee. Als je iets eigenlijk niet vindt kunnen en het is slechts voor de lol, dan kun je er net zo goed mee stoppen. Voor hem ben jij niet bijzonder hoor.
maandag 30 september 2019 om 11:50
Oké ik zie dit zelf niet als moeite voor iemand doen. Op de vereniging is hij toch al en appen is zo gedaan. Kun je ook met meerdere tegelijkertijd doen. Maar goed, als je het leuk hebt, doe vooral je ding. Verwacht er niet teveel van. Hij lijkt je in ieder geval niet leuk genoeg te vinden om echt meer met jou af te spreken.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 11:46Bijzonder genoeg om elke dag te appen en meteen naar me toe te komen zodra ik op de vereniging ben. Meer (bijzonder) inderdaad niet. Ik kan er zeker mee stoppen, maar juist omdat ik het (nog) leuk vind, doe ik dat niet.
maandag 30 september 2019 om 11:51
Ik vind hem dan weer wel respectvol, is heel geïnteresseerd, belt en appt op belangrijke momenten. Belt om zijn zorgen te bespreken (ivm gezondheid). Het negeren is afgesproken, heeft eerlijk gezegd iets spannends. De blikken, de appjes en de afterborrel.vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:44Bevestiging, tijdverdrijf, aandacht, misschien nog de optie om nog eens snel te scoren mocht dat zo uitkomen. Niet meer dan dat hoor, maak je geen illusies. Dit zou goed kunnen. Klinkt logisch. Ik maak me geen illusies. Dan was hij wel vaker langsgekomen en had hij wel het respect getoond om je niet te negeren.
Heeft niets met respect voor elkaar te maken.
maandag 30 september 2019 om 11:55
Hij vindt me zeker niet passend voor meer dan dit. Hij zal ook zien dat onze levens nooit zouden matchen. Neemt niet weg dat we elkaar volgens mij wel waarderen.vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:50Oké ik zie dit zelf niet als moeite voor iemand doen. Op de vereniging is hij toch al en appen is zo gedaan. Hij is er inderdaad, maar ik kom tegen einde werktijd en dat zitten we zo twee uur te kletsen. Hetzelfde voor het appen, we zijn gemakkelijk twee uur verder. Hij kan die tijd ook anders besteden.
Kun je ook met meerdere tegelijkertijd doen. Maar goed, als je het leuk hebt, doe vooral je ding. Verwacht er niet teveel van. Hij lijkt je in ieder geval niet leuk genoeg te vinden om echt meer met jou af te spreken.
maandag 30 september 2019 om 11:55
In je reactie van 11:08 zei je nog dat je het vreemd vond en nu is het ineens afgesproken?RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 11:51Ik vind hem dan weer wel respectvol, is heel geïnteresseerd, belt en appt op belangrijke momenten. Belt om zijn zorgen te bespreken (ivm gezondheid). Het negeren is afgesproken, heeft eerlijk gezegd iets spannends. De blikken, de appjes en de afterborrel.
Heeft niets met respect voor elkaar temaken.
maandag 30 september 2019 om 11:56
Deze begrijp ik niet?vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:45Waarom dan zo krampachtig negeren als het toch geen big deal is?
maandag 30 september 2019 om 11:57
Belachelijk dat de vrouw zich zou laten gebruiken. De man in kwestie loopt de kans veel meer te verliezen. Zij krijgt wat ze wil: aandacht en ook een keer goede seks. Hij kan zijn vaste relatie verliezen. Het lijkt me dat als er al sprake is van gebruiken, dat TO daar dan precies krijgt wat ze wil. Alleen als je denkt dat seks iets is dat vrouwen geven en mannen nemen zou je kunnen denken dat zij gebruikt wordt. Maar zo denkt TO volgens mij niet. En dat is maar goed ook, want het is onzin. Zij neemt net zo zeer. Of misschien wel meer, als de seks goed is en zij meer orgasmes krijgt!