Wat betekent dit?
maandag 30 september 2019 om 02:16
Ruim zeven maanden geleden, kreeg ik uit het niets een appje van de beheerder van de vereniging waar ik sport. Ik kende hem niet (alleen van naam en gezicht). Ondanks dat ik wist dat hij een vriendin had, werden de appjes al gauw wat/ veel spannender. Wel was er altijd veel interesse wat ik deed, hoe m’n dag was etc. Maandenlang kreeg ik dagelijks appjes, soms appten we úrenlang (vaak ook over gewone dingen in ons leven). Hoewel er kansen genoeg waren, is hij maar één keer langsgekomen en is er wat gebeurd. We appten wel verder over een vervolg. In het begin negeerden we elkaar op de vereniging. Later leerde ik de beheerder beter kennen in het echt en kregen we goede gesprekken, over onze families, hoe we opgroeiden, werk. We kletsen nu meerdere keren per week urenlang. Wel spreken we amper als er anderen in de buurt zijn. We hebben echt lol en de ‘spannende’ apps zijn afgenomen. De spanning is er volgens mij nog wel. Hij vraagt altijd wanneer ik kom en dan is hij er. Hij is altijd in m’n buurt. Maar hij heeft een vriendin, is elf jaar jonger, we zijn qua types elkaars tegenovergestelde. Ik wil daarom niets meer van hem, maar geniet er tegelijkertijd wel van. Ik vraag me af wat dit voor hem betekent en waarom hij zoveel tijd in me stopt, maar uiteindelijk maar 1x langskomt. Als ik het hem vraag, stelt hij dezelfde tegenvraag en die vind ik lastig te beantwoorden. Hij geeft wel aan dat als hij nog verder gaat, het problemen op gaat leveren op de vereniging en dat wil hij voorkomen. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik de enige ben met wie hij appt en dat hij verder een trouwe vriend is. TegelIjkertijd voelt het heel bijzonder. Ik ben benieuwd naar jullie objectieve kijk op zijn gedrag en wat hij van me wilt (of niet).
Dank!
Dank!
maandag 30 september 2019 om 02:26
Maar die kans krijgt hij en neemt hij dus niet. Dat vind ik zo vreemd. Wel uren appen en praten, maar hij komt niet in actie. Ik denk inderdaad niet dat ik de enige ben, dus ik pas zeker op mocht het ooit nodig wordenMarigold1986 schreef: ↑30-09-2019 02:23Jeetje... moeilijkHij wil neuken
. Echt niet in de gaten?
Pas op met SOA's. Waarschijnlijk ben jij niet zijn enige achterdehandje...
maandag 30 september 2019 om 02:32
Ja, heel bijzonder. Ik denk zo dat die vriendin van hem het ook heel bijzonder vindt. Bijzonder lullig dan.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 02:16Hij geeft wel aan dat als hij nog verder gaat, het problemen op gaat leveren op de vereniging en dat wil hij voorkomen. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik de enige ben met wie hij appt en dat hij verder een trouwe vriend is. TegelIjkertijd voelt het heel bijzonder.
maandag 30 september 2019 om 02:42
Wat moet hij doen dan? Misschien heeft hij genoeg van seks met je, wil hij nog wel ouwehoeren...RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 02:35Zeker, daar twijfel ik ook niet aan. Ik vraag me af waarom hij zoveel appt en praat en doet, maar niet in actie komt.
Hoe oud ben je, hoe is je eigen situatie?
maandag 30 september 2019 om 03:31
Wat dit betekent?
Ik zie het al. Dit betekent dat hij een lul is, want hij heeft een vriendin en gaat toch 10 stappen te ver door het 'spannend' te houden. Ook al is er niets spannends aan een sneuneus zoals hij blijkt te zijn.
En het betekent dat jij met je hormonen en onzekerheid denkt, en daarom bevestiging zoekt dat je de moeite waard bent, bij de verkeerde.
Ik voorzie een bak ellende waar je je vrijwillig in stort, want de aandacht is zoooo leuk.
Je vraagt je af waarom hij zoveel appt en praat en doet, maar niet in actie komt.
Welke actie ontbreekt?
Ah, ik zie het al. De actie in zijn relatie, de actie om in gesprek te gaan met zijn vriendin en te herstellen wat hij nu kapot maakt. De actie om als volwassen man verantwoordelijkheid te nemen voor wat hij doet, de actie om te zorgen dat hij haar niet kwetst zolang hij een relatie neemt, de actie om relatiemateriaal, of op zijn minst neukmateriaal te zijn, voor haar.
Ik zie het al. Dit betekent dat hij een lul is, want hij heeft een vriendin en gaat toch 10 stappen te ver door het 'spannend' te houden. Ook al is er niets spannends aan een sneuneus zoals hij blijkt te zijn.
En het betekent dat jij met je hormonen en onzekerheid denkt, en daarom bevestiging zoekt dat je de moeite waard bent, bij de verkeerde.
Ik voorzie een bak ellende waar je je vrijwillig in stort, want de aandacht is zoooo leuk.
Je vraagt je af waarom hij zoveel appt en praat en doet, maar niet in actie komt.
Welke actie ontbreekt?
Ah, ik zie het al. De actie in zijn relatie, de actie om in gesprek te gaan met zijn vriendin en te herstellen wat hij nu kapot maakt. De actie om als volwassen man verantwoordelijkheid te nemen voor wat hij doet, de actie om te zorgen dat hij haar niet kwetst zolang hij een relatie neemt, de actie om relatiemateriaal, of op zijn minst neukmateriaal te zijn, voor haar.
maandag 30 september 2019 om 03:34
RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 02:26Maar die kans krijgt hij en neemt hij dus niet. Dat vind ik zo vreemd. Wel uren appen en praten, maar hij komt niet in actie. Ik denk inderdaad niet dat ik de enige ben, dus ik pas zeker op mocht het ooit nodig worden![]()
Kostte even moeite.
Antwoord op waarom hij de kans die je geeft niet pakt:
Hij vindt je toch niet zo aantrekkelijk. Hij wil zijn relatie er in ieder geval niet voor op het spel zetten.
maandag 30 september 2019 om 05:34
Ik vind jouw gedrag ook vreemd.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 02:26Maar die kans krijgt hij en neemt hij dus niet. Dat vind ik zo vreemd. Wel uren appen en praten, maar hij komt niet in actie. Ik denk inderdaad niet dat ik de enige ben, dus ik pas zeker op mocht het ooit nodig worden![]()
Waarom ga je berichten beantwoorden van een man die jou uit het niets iets stuurt? Waarom ga je daar überhaupt op in? En dan ga je hem spannende berichten sturen, terwijl je weet dat hij een vriendin heeft. Je spreekt zelfs met hem af. Je maakt je druk om zijn gedrag, maar waarom gedraag jij je zo? Vind je dat normaal waar je mee bezig bent?
maandag 30 september 2019 om 05:41
Twee mogelijlheden:Hatchi schreef: ↑30-09-2019 05:34Ik vind jouw gedrag ook vreemd.
Waarom ga je berichten beantwoorden van een man die jou uit het niets iets stuurt? Waarom ga je daar überhaupt op in? En dan ga je hem spannende berichten sturen, terwijl je weet dat hij een vriendin heeft. Je spreekt zelfs met hem af. Je maakt je druk om zijn gedrag, maar waarom gedraag jij je zo? Vind je dat normaal waar je mee bezig bent?
To is een needy sneuneus
To komt uit Noorwegen
maandag 30 september 2019 om 08:49
Helaas zelf aan de zijkant staande meegemaakt met mijn vriendin die op deze manier appte met een man. Dat duurde al een jaar. Ze belden elkaar op een gegeven moment meer dan 50 keer in de maand. Maar nooit wanneer ik of zijn vriendin in de buurt was. Eigenlijk hebben jullie een mentale relatie gekregen. Je gaat niet (vaak, masr1 keer tot nu toe, maar jij wilt meer toch?) lichamelijk de relatie aan maar in de digitale contacten heb je dezelfde type gesprekken als jij zou kunnen hebben met je eigen man. Waarschijnlijk vervangen ze die voor een deel.
Wanneer je ogen staat voor meerdere relaties zou dit best kunnen. Maar wanneer jij maar 1 relatie wilt, zou ik een beslissing nemen.
Hij doet dit overduidelijk omdat hij jou al leuk vind. Dat jullie niet in the open zo met elkaar communiceren, geeft aan dat ook voor jou het stiekem is.
Wanneer je ogen staat voor meerdere relaties zou dit best kunnen. Maar wanneer jij maar 1 relatie wilt, zou ik een beslissing nemen.
Hij doet dit overduidelijk omdat hij jou al leuk vind. Dat jullie niet in the open zo met elkaar communiceren, geeft aan dat ook voor jou het stiekem is.
maandag 30 september 2019 om 09:00
Dat zou kunnen. Vanmorgen was ik er en hebben we samen ontbeten en weer enorm gelachen. Wellicht is dat genoeg samen met wat diepgaandere gesprekken en dubbelzinnige opmerkingen en blikken. Ik ben vrijgezel (sinds een jaar) en dat bevalt me goed. Hij is een stuk jonger! Ik eind 30, hij eind 20.Marigold1986 schreef: ↑30-09-2019 02:42Wat moet hij doen dan? Misschien heeft hij genoeg van seks met je, wil hij nog wel ouwehoeren...
Hoe oud ben je, hoe is je eigen situatie?
maandag 30 september 2019 om 09:07
Gewoon vrienden zijn is toch ook prima?RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 09:00Dat zou kunnen. Vanmorgen was ik er en hebben we samen ontbeten en weer enorm gelachen. Wellicht is dat genoeg samen met wat diepgaandere gesprekken en dubbelzinnige opmerkingen en blikken. Ik ben vrijgezel (sinds een jaar) en dat bevalt me goed. Hij is een stuk jonger! Ik eind 30, hij eind 20.
Ik heb ook wel eens een dubbelzinnige opmerking met vrienden. Maar no way dat ik daar het bed mee induik.
Maar behandel hem dan gewoon als een vriend en niet als potentieel voor de neuk.
maandag 30 september 2019 om 09:24
Hij is natuurlijk stapel verliefd en jij bent zijn enige ware liefde en hij wil zijn vriendin verlaten voor jou!
Kom op zeg... je kende hem niet en hij begon spannende appjes te sturen. Je bent echt niet speciaal voor hem en dit is echt niet de eerste keer dat hij dat doet (of t De eerste keer is dat hij beet heeft weet ik niet).
Er is niks speciaals of bijzonders aan. Hij heeft een vriendin en zoekt spanning. Hij is een kneus en vooral voor zijn vriendin en jij bent ook een kneus dat je je hier voor laat lenen en denkt dat het bijzonder is. Vindt je jezelf ni3t meer waard dan dit?
Kom op zeg... je kende hem niet en hij begon spannende appjes te sturen. Je bent echt niet speciaal voor hem en dit is echt niet de eerste keer dat hij dat doet (of t De eerste keer is dat hij beet heeft weet ik niet).
Er is niks speciaals of bijzonders aan. Hij heeft een vriendin en zoekt spanning. Hij is een kneus en vooral voor zijn vriendin en jij bent ook een kneus dat je je hier voor laat lenen en denkt dat het bijzonder is. Vindt je jezelf ni3t meer waard dan dit?
maandag 30 september 2019 om 09:25
Of hij vond de sex niks aan En zijn vriendin of een van zijn andere scharreltjes kan beter pijpen.stomwijnglas schreef: ↑30-09-2019 03:34![]()
Kostte even moeite.
Antwoord op waarom hij de kans die je geeft niet pakt:
Hij vindt je toch niet zo aantrekkelijk. Hij wil zijn relatie er in ieder geval niet voor op het spel zetten.
maandag 30 september 2019 om 09:28
Gewoon vrienden zijn is inderdaad wat ik wil. Tot voor kort kreeg een aantal keer per week de vraag of ik thuis was. Ik zei altijd dat ik niet thuis was en dan zei hij hoe jammer dat was en wat we anders konden doen samen (seks). Omdat ik dacht dat hij het nooit écht doen (hij kreeg maanden ‘nee, niet thuis te horen en vond dat kennelijk prima’) zei ik een keer: ‘ja, kom maar langs’. En dat deed hij... Dat was echt goed/ boven verwachting en daarna appten we verder ‘ben je thuis, nee op de sportschool’. Dat is nu verminderd. Maar geen goede basis voor een vriendschap. En zeker niet voor een relatie.
maandag 30 september 2019 om 09:36
De seks was heell goed, buitengewoon goed zelfs. Daar twijfel ik niet aan. Ongetwijfeld heeft hij andere scharrels die nog beter zijn. Dan is mijn vraag: waarom blijft hij appen, uren tijd aan me besteden met appen of praten. Hij kan in die tijd ook seksen met mij/ scharrels (en ja: hij kan die tijd nog beter aan z’n vriendin besteden).abracadabra schreef: ↑30-09-2019 09:25Of hij vond de sex niks aan En zijn vriendin of een van zijn andere scharreltjes kan beter pijpen.
maandag 30 september 2019 om 09:37
Ik vind het maar een vreemde vogel zoals je hem omschrijft.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 09:28Gewoon vrienden zijn is inderdaad wat ik wil. Tot voor kort kreeg een aantal keer per week de vraag of ik thuis was. Ik zei altijd dat ik niet thuis was en dan zei hij hoe jammer dat was en wat we anders konden doen samen (seks). Omdat ik dacht dat hij het nooit écht doen (hij kreeg maanden ‘nee, niet thuis te horen en vond dat kennelijk prima’) zei ik een keer: ‘ja, kom maar langs’. En dat deed hij... Dat was echt goed/ boven verwachting en daarna appten we verder ‘ben je thuis, nee op de sportschool’. Dat is nu verminderd. Maar geen goede basis voor een vriendschap. En zeker niet voor een relatie.
maandag 30 september 2019 om 10:09
Dat vind ik een dooddoener: ‘niet meer waars dan dit’. Op dit moment ben ik niet op zoek naar een serieuze relatie. Ik wil lol en ontspanning en dat krijg ik van hem. Hij behandelt me goed; we bespreken vertrouwelijke zaken samen: hij belt als een belangrijke ziekenhuisuitslag heeft, als ik een belangrijk gesprek heb gehad. Dat bedoel ik met bijzonder.abracadabra schreef: ↑30-09-2019 09:24Hij is natuurlijk stapel verliefd en jij bent zijn enige ware liefde en hij wil zijn vriendin verlaten voor jou!
Nee, zeker niet! Ik ben niet uit op een relatie met hem. Ik ben ook niet verliefd. Hij gaat vreemd en heeft heel andere interesses en achtergrond, dat zou nooit matchen in een relatie.
Ik sta vijf jaar met mijn opslag naast hem. Ik had een serieuze relatie dus geen oog voor hem. Hij wist wel wie hij appte. Ik zal zeker niet de eerste zijn die hij appt. En hij is heel aantrekkelijk, dus ook vast niet de eerste die er op ingaat.