Wat betekent dit?
maandag 30 september 2019 om 02:16
Ruim zeven maanden geleden, kreeg ik uit het niets een appje van de beheerder van de vereniging waar ik sport. Ik kende hem niet (alleen van naam en gezicht). Ondanks dat ik wist dat hij een vriendin had, werden de appjes al gauw wat/ veel spannender. Wel was er altijd veel interesse wat ik deed, hoe m’n dag was etc. Maandenlang kreeg ik dagelijks appjes, soms appten we úrenlang (vaak ook over gewone dingen in ons leven). Hoewel er kansen genoeg waren, is hij maar één keer langsgekomen en is er wat gebeurd. We appten wel verder over een vervolg. In het begin negeerden we elkaar op de vereniging. Later leerde ik de beheerder beter kennen in het echt en kregen we goede gesprekken, over onze families, hoe we opgroeiden, werk. We kletsen nu meerdere keren per week urenlang. Wel spreken we amper als er anderen in de buurt zijn. We hebben echt lol en de ‘spannende’ apps zijn afgenomen. De spanning is er volgens mij nog wel. Hij vraagt altijd wanneer ik kom en dan is hij er. Hij is altijd in m’n buurt. Maar hij heeft een vriendin, is elf jaar jonger, we zijn qua types elkaars tegenovergestelde. Ik wil daarom niets meer van hem, maar geniet er tegelijkertijd wel van. Ik vraag me af wat dit voor hem betekent en waarom hij zoveel tijd in me stopt, maar uiteindelijk maar 1x langskomt. Als ik het hem vraag, stelt hij dezelfde tegenvraag en die vind ik lastig te beantwoorden. Hij geeft wel aan dat als hij nog verder gaat, het problemen op gaat leveren op de vereniging en dat wil hij voorkomen. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik de enige ben met wie hij appt en dat hij verder een trouwe vriend is. TegelIjkertijd voelt het heel bijzonder. Ik ben benieuwd naar jullie objectieve kijk op zijn gedrag en wat hij van me wilt (of niet).
Dank!
Dank!
maandag 30 september 2019 om 11:58
Wat betekent dit?
Dit betekent dat hij weet dat jij seks wilt met hem, dat je jezelf gewoonweg aanbiedt, dat je op afroep beschikbaar zult zijn als hij wil, dat je jezelf in de aanbieding hebt gezet, dat je lak hebt aan zijn relatie, dat je niet kunt wachten tot hij langskomt...
Kortom: dat je een verdraaid makkelijk te krijgen n**kertje voor hem bent.
En dat hij blijft appen om je warm te houden en vervolgens bij zijn vriendin in bed kruipt...
Dit betekent dat hij weet dat jij seks wilt met hem, dat je jezelf gewoonweg aanbiedt, dat je op afroep beschikbaar zult zijn als hij wil, dat je jezelf in de aanbieding hebt gezet, dat je lak hebt aan zijn relatie, dat je niet kunt wachten tot hij langskomt...
En dat hij blijft appen om je warm te houden en vervolgens bij zijn vriendin in bed kruipt...
maandag 30 september 2019 om 12:03
Dit vind ik dus ook! En niet alleen in mijn geval. Waarom zou ik gebruikt worden als ik seks heb met een man die geen relatie met me wil (en andersom). Ik doe alleen wat ik zelf wil, geniet ervan en loop geen risico.aikidoka schreef: ↑30-09-2019 11:57Belachelijk dat de vrouw zich zou laten gebruiken. De man in kwestie loopt de kans veel meer te verliezen. Zij krijgt wat ze wil: aandacht en ook een keer goede seks. Hij kan zijn vaste relatie verliezen. Het lijkt me dat als er al sprake is van gebruiken, dat TO daar dan precies krijgt wat ze wil. Alleen als je denkt dat seks iets is dat vrouwen geven en mannen nemen zou je kunnen denken dat zij gebruikt wordt. Maar zo denkt TO volgens mij niet. En dat is maar goed ook, want het is onzin. Zij neemt net zo zeer. Of misschien wel meer, als de seks goed is en zij meer orgasmes krijgt!
maandag 30 september 2019 om 12:08
Heb je m’n topic gelezen? Ik gaf aan dat hij steeds vraagt of ik thuis ben en ik steeds aangeef van niet (op 1x na). En dat zeven maanden lang. Ik vraag me juist af waarom hij dit volhoudt, wat hij eruit haalt. Het is dus niet dat ik op afroep beschikbaar ben. Dán had ik wel begrepen wat hij eruit haalt.Parallella schreef: ↑30-09-2019 11:58Wat betekent dit?
maandag 30 september 2019 om 12:12
Ik vind het nu (de laatste tijd) vreemd dat we stiekem moeten doen. In het begin was dat logisch en toen spraken we dat af. Als hij niets van me wil, behalve aandacht en bevestiging, hoeven we dat niet meer te verbergen. In het begin was het voor mij logisch, toen was hij net langs geweest.vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 11:55In je reactie van 11:08 zei je nog dat je het vreemd vond en nu is het ineens afgesproken?
maandag 30 september 2019 om 12:13
Hij heeft toch 1 x succes gehad en blijkbaar vindt hij dat rendement voldoende.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 12:08Heb je m’n topic gelezen? Ik gaf aan dat hij steeds vraagt of ik thuis ben en ik steeds aangeef van niet (op 1x na). En dat zeven maanden lang. Ik vraag me juist af waarom hij dit volhoudt, wat hij eruit haalt. Het is dus niet dat ik op afroep beschikbaar ben. Dán had ik wel begrepen wat hij eruit haalt.
Wat voor problemen krijgt hij eigenlijk als het uitkomt? Want je zegt dat de andere leden er geen probleem van zullen maken.
En was het negeren nou wel of niet met jouw instemming? Je spreekr jezelf een beetje tegen.
Heb je meer van dit soort projectjes?
maandag 30 september 2019 om 12:13
Ja maar hij gaat natuurlijk nog wel emotioneel vreemd. Vergeet dat niet...RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 12:12Ik vind het nu (de laatste tijd) vreemd dat we stiekem moeten doen. In het begin was dat logisch en toen spraken we dat af. Als hij niets van me wil, behalve aandacht en bevestiging, hoeven we dat niet meer te verbergen. In het begin was het voor mij logisch, toen was hij net langs geweest.
maandag 30 september 2019 om 12:14
RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 12:12Ik vind het nu (de laatste tijd) vreemd dat we stiekem moeten doen. In het begin was dat logisch en toen spraken we dat af. Als hij niets van me wil, behalve aandacht en bevestiging, hoeven we dat niet meer te verbergen. In het begin was het voor mij logisch, toen was hij net langs geweest.
En zijn vriendin dan? Dan komt ze er wel achter hoor. En dat wil hij blijkbaar niet.
maandag 30 september 2019 om 12:15
Ah we typten min of meer gelijk.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 12:12Ik vind het nu (de laatste tijd) vreemd dat we stiekem moeten doen. In het begin was dat logisch en toen spraken we dat af. Als hij niets van me wil, behalve aandacht en bevestiging, hoeven we dat niet meer te verbergen. In het begin was het voor mij logisch, toen was hij net langs geweest.
Hoezo moet je stiekem doen? Moet dat van hem?
maandag 30 september 2019 om 12:15
In haar antwoord op hoe oud zij is vertelt ze dat
maandag 30 september 2019 om 12:17
Goed gelezen dan maar
Ze schrijft daar dat hij EIND 20 is...
maandag 30 september 2019 om 12:17
RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 12:08Heb je m’n topic gelezen? Ik gaf aan dat hij steeds vraagt of ik thuis ben en ik steeds aangeef van niet (op 1x na). En dat zeven maanden lang. Ik vraag me juist af waarom hij dit volhoudt, wat hij eruit haalt. Het is dus niet dat ik op afroep beschikbaar ben. Dán had ik wel begrepen wat hij eruit haalt.
Ja hoor, gelezen. Ook de topictitel waarin je vraagt wat het betekent. En daarop kreeg je mijn reactie. Het is een nogal sneu, stiekem gedoe waar niemand van mag weten en jij vindt dat oke. Nou prima toch.
Maar wat voor mij vooral opvalt is dat jij jezelf aanbiedt op een presenteerblaadje. Hij zal t wel grappig vinden. Ik vind het ook nogal vermakelijk.
maandag 30 september 2019 om 12:19
Waarom ben ik wel geïnteresseerd volgens jou en hij niet? Ik begin nooit het gesprek, niet op de app en niet in op de vereniging. Ik laat het initiatief aan hem over. Gisteren vroeg hij of ik iemand van zijn leeftijd te jong zou vinden voor een serieuze relatie en op welk type ik val. Ik heb toen duidelijk aangegeven niet op zoek te zijn en nergens op uit te zijn.Marigold1986 schreef: ↑30-09-2019 12:12Zijn ei bij iemand kwijt kunnen, vindt hij duidelijk prettig. Het is ook fijn als je onbeperkt tegen iemand kan lopen aankletsen als diegene in jou geinteresseerd is, toch? ík zou er iig gebruik van maken... (als ik geen relatie had)
maandag 30 september 2019 om 12:27
Ja, net zo leuk, maar niet bezet. Dat deed ik nooit eerder...vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 12:13Hij heeft toch 1 x succes gehad en blijkbaar vindt hij dat rendement voldoende.
Kennelijk. En dat begrijp ik dus niet (wel als hij alle contacten had verbroken daarna)
Wat voor problemen krijgt hij eigenlijk als het uitkomt? Want je zegt dat de andere leden er geen probleem van zullen maken.
Hij heeft een contract waarin staat geen relaties (in brede zin) met de leden. Hij woont ook op de vereniging. En hij heeft een vriendin. Hij kan dus genoeg problemen krijgen.
En was het negeren nou wel of niet met jouw instemming? Je spreekr jezelf een beetje tegen.
Absoluut met mijn toestemming. Ik ben altijd veel voorzichtiger geweest dan hij. Inmiddels vind ik het minder belangrijk en vind ik het juist opvallender dat we soms drie uur bij de opslag praten, maar op een borrel niet.
Heb je meer van dit soort projectjes?
maandag 30 september 2019 om 12:30
Waar lees jij dat ik mezelf aanbied op een presenteerblaadje? Ik zeg juist steeds dat ik niet thuis ben, dat hij elk gesprek start? Gisteren was ik heel stil en snel weg en toen belde hij ‘s avonds wat er was. (Ik was gewoon moe). Waarom is mijn gedrag vermakelijk en zijn gedrag niet?Parallella schreef: ↑30-09-2019 12:17Ja hoor, gelezen. Ook de topictitel waarin je vraagt wat het betekent. En daarop kreeg je mijn reactie. Het is een nogal sneu, stiekem gedoe waar niemand van mag weten en jij vindt dat oke. Nou prima toch.
Maar wat voor mij vooral opvalt is dat jij jezelf aanbiedt op een presenteerblaadje. Hij zal t wel grappig vinden. Ik vind het ook nogal vermakelijk.
maandag 30 september 2019 om 12:34
Oke dan snap ik nog steeds niet dat het negeren moet. Je kunt toch gewoon zelf met hem een gesprekje beginnen als je het zo raar vindt?RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 12:27Ja, net zo leuk, maar niet bezet. Dat deed ik nooit eerder...
En waarom niet bezig zijn met niet bezette projectjes? Zo bijzonder klinkt hij niet en lol hebben kun je met zoveel mensen.
maandag 30 september 2019 om 12:37
Als t voor jou goed voelt Rosa moet je vooral doorgaan.
Maar je vindt t zelf ook niet normaal, anders zou je geen topic openen en ook niet steeds krampachtig jezelf blijven verdedigen en maar vragen wat hem beweegt (en maar benadrukken dat er maar 1x sex is geweest, wat aangeeft hoe jammer je dat vindt). Dan zou je zelf bedenken dat stiekem chatten iets anders is dan een leuke vriendschap. Jij voelt je bijzonder door een aandacht van een stiekemerd die zijn vriendin bedriegt. Tja...
Succes ermee.
Maar je vindt t zelf ook niet normaal, anders zou je geen topic openen en ook niet steeds krampachtig jezelf blijven verdedigen en maar vragen wat hem beweegt (en maar benadrukken dat er maar 1x sex is geweest, wat aangeeft hoe jammer je dat vindt). Dan zou je zelf bedenken dat stiekem chatten iets anders is dan een leuke vriendschap. Jij voelt je bijzonder door een aandacht van een stiekemerd die zijn vriendin bedriegt. Tja...
Succes ermee.
maandag 30 september 2019 om 12:38
Ik ben vaak op de vereniging, het kost mij geen extra moeite en maakt mijn tijd daar een stuk leuker. Hij is juist anders dan de anderen en daardoor bijzonder. Deze lol en diepgaande gesprekken kan ik niet met veel mensen hebben hoor.vivautrecht85 schreef: ↑30-09-2019 12:34Oke dan snap ik nog steeds niet dat het negeren moet. Je kunt toch gewoon zelf met hem een gesprekje beginnen als je het zo raar vindt?
Dat doen we nu langzaam, maar dat voelt wat ongemakkelijk. Het is in het begin afgesproken en daarna niet meer besproken.
En waarom niet bezig zijn met niet bezette projectjes? Zo bijzonder klinkt hij niet en lol hebben kun je met zoveel mensen.
maandag 30 september 2019 om 12:39
Aandacht en goede seks kun je ook vinden bij iemand die géén relatie heeft, willens en wetens vreemdgaan faciliteren is laten zien dat je weinig om normen en waarden geeft en kennelijk heeuul erg om aandacht verlegen zit en weinig eisen hebt. Dat vind ik voor paal ja...aikidoka schreef: ↑30-09-2019 11:57Belachelijk dat de vrouw zich zou laten gebruiken. De man in kwestie loopt de kans veel meer te verliezen. Zij krijgt wat ze wil: aandacht en ook een keer goede seks. Hij kan zijn vaste relatie verliezen. Het lijkt me dat als er al sprake is van gebruiken, dat TO daar dan precies krijgt wat ze wil. Alleen als je denkt dat seks iets is dat vrouwen geven en mannen nemen zou je kunnen denken dat zij gebruikt wordt. Maar zo denkt TO volgens mij niet. En dat is maar goed ook, want het is onzin. Zij neemt net zo zeer. Of misschien wel meer, als de seks goed is en zij meer orgasmes krijgt!
wanneer je 'gewoon' je vrijgezelle leven viert met een scharrel hier en daar prima hoor... maar wat meer grenzen stellen kan geen kwaad in ieder geval... elke vrouw op de vereniging weet straks dat ze jou beter niet thuis op bezoek kan vragen... elke man denkt 'die is te makkelijk, als mijn beste vriend haar zou zien zitten dan raadt ik hem af met haar te daten...'
Lorem Ipsum
maandag 30 september 2019 om 12:41
Parallella schreef: ↑30-09-2019 12:37Als t voor jou goed voelt Rosa moet je vooral doorgaan.
Maar je vindt t zelf ook niet normaal, anders zou je geen topic openen en ook niet steeds krampachtig jezelf blijven verdedigen en maar vragen wat hem beweegt (en maar benadrukken dat er maar 1x sex is geweest, wat aangeeft hoe jammer je dat vindt).
Ik vind dat vreemd, niet perse jammer. Als ik aangeef thuis te zijn, staat hij voor de deur.
Dan zou je zelf bedenken dat stiekem chatten iets anders is dan een leuke vriendschap. Dat weet ik wel hoor. Het lijkt zich nu in die richting te ontwikkelen.
Jij voelt je bijzonder door een aandacht van een stiekemerd die zijn vriendin bedriegt. Tja...
Succes ermee.
maandag 30 september 2019 om 12:44
Hoe komt het dat je hem, zijn gedrag en zijn beweegredenen wilt begrijpen ?RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 10:12Haha, zo noemt mijn vriendin hem ook. Ik heb ook moeite om hem te begrijpen, vandaar dit topic.
Wat levert dat jou op ?
Waarom is dat zo belangrijk voor jou ?
anoniem_386639 wijzigde dit bericht op 30-09-2019 12:44
0.00% gewijzigd
maandag 30 september 2019 om 12:44
Diepgaande gesprekken kun je (hopelijk) ook met je goede vrienden hebben. Zonder gedoe, zonder stiekem en zonder voorwaarden. ik zou dat prefereren maar heb ergens de indruk dat het toch meer voor jou is.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 12:38Ik ben vaak op de vereniging, het kost mij geen extra moeite en maakt mijn tijd daar een stuk leuker. Hij is juist anders dan de anderen en daardoor bijzonder. Deze lol en diepgaande gesprekken kan ik niet met veel mensen hebben hoor.
maandag 30 september 2019 om 12:46
Ik heb een grote vriendengroep met veel mannen. Die denken daar niet echt over na volgens mij.turquasi schreef: ↑30-09-2019 12:39Aandacht en goede seks kun je ook vinden bij iemand die géén relatie heeft, willens en wetens vreemdgaan faciliteren is laten zien dat je weinig om normen en waarden geeft en kennelijk heeuul erg om aandacht verlegen zit en weinig eisen hebt. Dat vind ik voor paal ja...
wanneer je 'gewoon' je vrijgezelle leven viert met een scharrel hier en daar prima hoor... maar wat meer grenzen stellen kan geen kwaad in ieder geval...
Maar hij gaat mijn grens toch niet over? Ik wil geen relatie met hem en vind het geen probleem dat hij dat ook niet met mij wil. Niet alle (seksuele) contacten hebben een relatie als doel.
elke vrouw op de vereniging weet straks dat ze jou beter niet thuis op bezoek kan vragen... elke man denkt 'die is te makkelijk, als mijn beste vriend haar zou zien zitten dan raadt ik hem af met haar te daten...'
En wat denken ze van hem? Of gaan de slechte verhalen alleen over de vrouw. Hij is net zo gemakkelijk en moet dus uit de buurt van alle vrouwen blijven? Wat als je een iemand leuk vindt, vind je meteen iedereen leuk?
maandag 30 september 2019 om 12:49
Wat doet het er dan toe wat het voor hem betekent? Of vraag het hem eens. We kunnen alleen maar gissen.RosainVietnam schreef: ↑30-09-2019 12:19Waarom ben ik wel geïnteresseerd volgens jou en hij niet? Ik begin nooit het gesprek, niet op de app en niet in op de vereniging. Ik laat het initiatief aan hem over. Gisteren vroeg hij of ik iemand van zijn leeftijd te jong zou vinden voor een serieuze relatie en op welk type ik val. Ik heb toen duidelijk aangegeven niet op zoek te zijn en nergens op uit te zijn.