Wat betekent het?

13-09-2011 18:21 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik volg al heel lang dit forum maar nu heb ik zelf ook iets en ben ik wel benieuwd naar jullie mening.

Ik ben trouwens 21 dus vrij jong nog.

Maar dit is mijn verhaal.

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een jongen/man leren kennen die wel een aantal jaar ouder is als mij. Hij woont een straat verder als mij haha.

We zagen elkaar wel om het weekend op een feestje en zoenden dan altijd, het was meestal voor de lol en had er ook geen verwachtingen bij, vond hem niet eens echt bijzonder leuk ofzo.

Tot de dag van vandaag zoenen we met elkaar wanneer we elkaar zien en er is ook een keer meer gebeurt. Alleen is het nu anders als eerst, we praten leuk met elkaar en hij heeft ook toegegeven dat hij mij leuk vond.

Ik heb altijd een beetje hard to gett gespeeld want wist dat ik nooit echt wat met hem wou, toch wel soms goede gesprekken gehad over dingen. We hadden ook een keer een misverstand waar hij best kwaad om werd, toen ik er vorig weekend om vroeg zei die; Dat laten we maar achter.

Maar sinds dit weekend toen we weer hebben gezoend en leuk gepraat en waarbij hij vertelde dat wij later wel met elkaar zouden trouwen ( haha voor de grap denk ik ), denk ik anders over hem.

Ik voelde wel iets maar wil geen verwachtingen hebben. Denk nu steeds aan hem en wil toch wel dat er meer komt dan altijd alleen maar voor de grap met elkaar doen.

Ik hoorde van mijn vriendin dat hij vorige week op een feestje heeft geroepen dat hij mijn vriend is.

Het gekste is, we hebben elkaars nummer, maar van smsen is er nooit iets gekomen.

Is dit gewoon echt alleen maar een grap van hem?
Het betekent dat ik echt oud ben.
Vraag het hem!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En ik sluit me aan bij ritmeester, ik ben ook te oud!
Dat is nou het probleempje, hij heeft 3 maand geleden vertelt dat hij voor de vakantie nog geen relatie wil omdat hij nog gek wil doen op vakantie.

En ben bang als ik vraag of hij meer wil met mij ofzo dat ik hem afstoot en dat het dan zeker nooit iets word.

Dat misverstand was trouwens ook omdat ik vroeg of hij alles voor de grap doet met mij, toen werd hij boos om de gedachte dat ik zoiets dacht. Hij vertelde toen juist dat hij mij een leuk meisje vond.
OMG, ik ben nog ouder dan ik al dacht!
"ouder als mij".. Brrr.
Vraag het hem (nogmaals) wij kunnen het ook niet ruiken!

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Niet geschoten is altijd mis.

Etc etc
ja, als hij nog behoefte heeft aan lekker gek doen op vakantie dan schrik je hem zeker af als je aangeeft serieus met hem iets te willen beginnen.

Want als hij je echt leuk vindt dan had hij had niet gezegd/gewild
Ongelooflijk!

Doe mij dan toch maar het "help, witte vlekken in vriends onderbroek, wat is het?" topic.
Je zoent met iemand waar je niets mee hebt, niets mee wil hebben, gewoon voor de lol. Je doet ook "iets meer". Hij wil geen relatie omdat hij in de vakantie nog even de beest wil uithangen. En je kan beter op een forum vragen of iedereen even in de glazen bol wil kijken, want gewoon even vragen aan die vent, tussen het zoenen door, wat hij van je wil, is te ingewikkeld.

Goed, mijn slechte ogen, uitgezakte lijf en voorliefde voor klassieke muziek deden al vermoeden dat ik oud ben, maar dit bewijst het wel. Ik snap echt niets van je TO.
Is het heel ouderwets als ik zeg gewoon vragen dan weet je meteen waar je aan toe bent?
Ik denk dat hij geen relatie met je wilt, maar wel met je wilt zoenen.
quote:superstar_2 schreef op 13 september 2011 @ 18:35:

Is het heel ouderwets als ik zeg gewoon vragen dan weet je meteen waar je aan toe bent?Tssskkk wat zeg jíj nou??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mannen kun je vaak op hun woord geloven. Zegt hij dat hij je leuk vindt, dan zal dat wel zo zijn. Aan jou de schone taak om hem ''verkering'' te vragen. Hij heeft immers het balletje al opgegooid!
Oke leuke reacties weer.

Ik zou het hem ooit wel een keer vragen ( als ik zoveel moed krijg ).
quote:ritmeester schreef op 13 september 2011 @ 18:30:

OMG, ik ben nog ouder dan ik al dacht!ouder als...
Precies, probeer je tong net lang genoeg uit z'n bakkes te halen om het hem te vragen. Schijnt anatomisch mogelijk te zijn. Leren schrijven ook.
quote:pop1980 schreef op 13 september 2011 @ 18:39:

Mannen kun je vaak op hun woord geloven.als ze niet liegen, that is. En dat schijnt dan ook weer niet totaal zeldzaam te zijn.
Ja Ritmeestert hoe moeten we nou weten of dat waar is dan?
Ik denk dat het betekend dat hij dit weekend een nieuwe tv gaat kopen. En een nieuw spel voor de X box.
quote:nouschi schreef op 13 september 2011 @ 18:36:

[...]

Tssskkk wat zeg jíj nou??Sorry
quote:ritmeester schreef op 13 september 2011 @ 18:46:

[...]

als ze niet liegen, that is. En dat schijnt dan ook weer niet totaal zeldzaam te zijn.Je hebt een punt!
En ik was al blij dat 'betekent' in de op correct was gespeld. Afgelikte boterhammen noemden wij in het stenen tijdperk meisjes die dit deden.
Ik ben 23 en zelfs ik voel me hier te oud voor. Conclusie: ga er voor of stop met huighockeyen!
Common sense is not so common.
Voltaire

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven