Wat betekent het?

13-09-2011 18:21 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik volg al heel lang dit forum maar nu heb ik zelf ook iets en ben ik wel benieuwd naar jullie mening.

Ik ben trouwens 21 dus vrij jong nog.

Maar dit is mijn verhaal.

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een jongen/man leren kennen die wel een aantal jaar ouder is als mij. Hij woont een straat verder als mij haha.

We zagen elkaar wel om het weekend op een feestje en zoenden dan altijd, het was meestal voor de lol en had er ook geen verwachtingen bij, vond hem niet eens echt bijzonder leuk ofzo.

Tot de dag van vandaag zoenen we met elkaar wanneer we elkaar zien en er is ook een keer meer gebeurt. Alleen is het nu anders als eerst, we praten leuk met elkaar en hij heeft ook toegegeven dat hij mij leuk vond.

Ik heb altijd een beetje hard to gett gespeeld want wist dat ik nooit echt wat met hem wou, toch wel soms goede gesprekken gehad over dingen. We hadden ook een keer een misverstand waar hij best kwaad om werd, toen ik er vorig weekend om vroeg zei die; Dat laten we maar achter.

Maar sinds dit weekend toen we weer hebben gezoend en leuk gepraat en waarbij hij vertelde dat wij later wel met elkaar zouden trouwen ( haha voor de grap denk ik ), denk ik anders over hem.

Ik voelde wel iets maar wil geen verwachtingen hebben. Denk nu steeds aan hem en wil toch wel dat er meer komt dan altijd alleen maar voor de grap met elkaar doen.

Ik hoorde van mijn vriendin dat hij vorige week op een feestje heeft geroepen dat hij mijn vriend is.

Het gekste is, we hebben elkaars nummer, maar van smsen is er nooit iets gekomen.

Is dit gewoon echt alleen maar een grap van hem?
Huh, eerst zoenen en dan praten?

Huh, zoenen voor fun met je buurman?

Ben blij dat ik mijn buurmannen gewoon gedag zeg.

Playing hard to get is vast een heel leuk spelletje, maar je ziet wat er van komt. Twijfels aan beide kanten. Zucht.
Noja wel praten toen we altijd zoenden tuurlijk, maar geen boeinde gesprekken ofzo!

Ik wacht het af en zie wel wat er komt.

En zo gaat dat nou in ons dorpje dat je voor de 'grap' zo doet altijd..
TO, wat wil jij eigenlijk? En wat houdt "voor de grap het met elkaar doen" precies in? Wat is er grappig aan seks? Houden jullie iemand voor de gek ofzo?

TO, dit ligt niet aan je leeftijd, want de meeste mensen van 21 zijn echt een stuk volwassener dan dit. Je hebt de houding van een 7-jarig kind, helaas met de activiteiten van een 21-jarige...

Het lijkt me dat jij eerst eens aan je eigenwaarde en je zelfkennis moet werken, voordat je je met dit soort dingen bezig houdt. Echt, geef jezelf een schop onder de kont en gedraag je eens als een (bijna) volwassene!

Voor de duidelijkheid: dit soort spelletjes, onzekerheid en afhankelijkheid vallen daar niet onder.
"En zo gaat dat nou in ons dorpje dat je voor de grap zo doet altijd.."

Wow en geen lamme tong?
Common sense is not so common.
Voltaire
quote:Dickens schreef op 13 september 2011 @ 18:51:

En ik was al blij dat 'betekent' in de op correct was gespeld. Afgelikte boterhammen noemden wij in het stenen tijdperk meisjes die dit deden.

Dat is niet oud, dat is gewoon hypocriet. Aangezien dat joch dat dan net zo goed zou zijn.

(Ik denk, ik zeg het maar even, voordat TO zichzelf vannacht in slaap huilt over deze opmerking.)
quote:itsssme schreef op 13 september 2011 @ 19:00:

Noja wel praten toen we altijd zoenden tuurlijk, maar geen boeinde gesprekken ofzo!

Ik wacht het af en zie wel wat er komt.

En zo gaat dat nou in ons dorpje dat je voor de 'grap' zo doet altijd..Oftewel, je laat het van hem afhangen, zonder zelf te beslissen of je iets van hem wilt. Als je zo al je levensbeslissingen gaat nemen, heb je nog een hele zware tijd voor de boeg.
Jeemig. De OP lijkt wel sudoku. 5 sterren.
Jongens ook hoor friia. Ze zal hier niet huilend van wakker liggen, zo begroeten ze elkaar in haar dorp.
Kun je je openingspost misschien van een ondertitel voorzien?
verba volant, scripta manent.
Wie had het over seks? Ik heb geen seks met hem gehad hoor?

Je mag toch best wel op een feestje met elkaar zoenen. Je hebt toch niet meteen na 1 keer zoenen met elkaar een relatie.
quote:itsssme schreef op 13 september 2011 @ 19:13:

Wie had het over seks? Ik heb geen seks met hem gehad hoor?

Ok, dan heb ik de duidelijke OP niet goed gelezen.

Je mag toch best wel op een feestje met elkaar zoenen. Je hebt toch niet meteen na 1 keer zoenen met elkaar een relatie.Tja, als je een 14-jarig meisje bent, dan gaat dat zo ja.
Ja denk maar mooi he gember
En na 30 keer ook niet zoals jij het aanpakt.
Ik ga mijn nick veranderen in Oma Snormel.

Oma Snormels advies is: besluit dat je te goed bent en teveel zelfrespect hebt om vrijblijvend te zoenen met iemand die er zo vrijblijvend mee omgaat.

Scenario 1: dan verliest hij zijn interesse, maar jij hebt je zelfrespect terug en hoeft je niet meer onzeker te voelen.

Scenario 2: hij bedenkt dat hij jou echt leuk vindt en gaat serieus verkering aan je vragen.

Dat noemt Oma Snormel een win-winsituatie.
quote:itsssme schreef op 13 september 2011 @ 19:19:

Ja denk maar mooi he gember??
Tante Murdoch kan het aan haar reet roesten.

Tis in ieder geval geen leuke grap van hem, maar das een kwestie van smaak: jij vindt het al ontzettend komisch dat hij een straat verder woont.
Ik heb vaak gedacht om het anders aan te pakken maar zo gaat het nou steeds na wat drankjes op te hebben allebei..
Ik voelde wel iets maar wil geen verwachtingen hebben. Denk nu steeds aan hem en wil toch wel dat er meer komt dan altijd alleen maar voor de grap met elkaar doen.

Ik hoorde van mijn vriendin dat hij vorige week op een feestje heeft geroepen dat hij mijn vriend is.

Allejezus meid, wie hou je nou voor de gek? Hij vindt jou leuk, jij hem. Ogen dicht en springen in dat diepe en hem gewoon vertellen wat je voelt. Hij noemt je al zijn vriendin een blauwtje lopen is dus al uitgesloten. To gain you have to gamble in jouw geval is de buit al binnen
Wel raar dat hij dan mij al zijn vriendin noemt terwijl ik hem serieus nooit spreek buiten de feestjes om.

Ik ga echt proberen er voor te gaan en ik ga mijn best doen!
Heel goed itsssme! Volg je hart.
quote:ritmeester schreef op 13 september 2011 @ 18:24:

Het betekent dat ik echt oud ben.
Jezusmina zeg, je bent toch geen marionette pop? Hoezo "dat gebeurt nou eenmaal"? Het gebeurt omdat JIJ het doet. En als jij het NIET zou doen dan zou er ook niks gebeuren. Vind je hem leuk? Zo ja, doe er dan wat mee. Vind je hem niet leuk? Zeik dan niet. Mijn hemel, waar is de tijd gebleven dat je gewoon -heel primitief- verliefd op elkaar werd, een relatie begon en al dan niet bij elkaar bleef. (En daar tegenover: waar is de tijd dat je elkaar gewoon niet leuk vond en dus ook niet in dit soort toestanden verwikkeld raakte?)
quote:Waldorf114 schreef op 13 september 2011 @ 19:43:

Jezusmina zeg, je bent toch geen marionette pop? Hoezo "dat gebeurt nou eenmaal"? Het gebeurt omdat JIJ het doet. En als jij het NIET zou doen dan zou er ook niks gebeuren. Vind je hem leuk? Zo ja, doe er dan wat mee. Vind je hem niet leuk? Zeik dan niet. Mijn hemel, waar is de tijd gebleven dat je gewoon -heel primitief- verliefd op elkaar werd, een relatie begon en al dan niet bij elkaar bleef. (En daar tegenover: waar is de tijd dat je elkaar gewoon niet leuk vond en dus ook niet in dit soort toestanden verwikkeld raakte?)

Nou nou zeg.

TO zoent gewoon af en toe met een jongen op een feestje, en nu weet ze niet helemaal wat er tussen hun gaande is. Dat maakt haar heus niet gelijk een marionettepop.

Dat gebeurt wel vaker hoor. Ik had dat soort situaties ook wel toen ik 21 was, daarna ook nog wel. Achteraf gezien had ik wel vaker om duidelijkheid moeten vragen, maar verder niks aan de hand toch?
Juist lupine, dankje!

Waarom denk je nu dat je toch wel om meer duidelijkhuid moest vragen?
We zagen elkaar wel om het weekend op een feestje en zoenden dan altijd,

Ik heb altijd een beetje hard to gett gespeeld want wist dat ik nooit echt wat met hem wou, toch wel soms goede gesprekken gehad over dingen.

Meid, vraag hem volgend weekend, nadat jullie weer gezoend hebben, of hij met je naar de bios o.i.d. wil en klaar is kees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven