Wat betekent het?

13-09-2011 18:21 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik volg al heel lang dit forum maar nu heb ik zelf ook iets en ben ik wel benieuwd naar jullie mening.

Ik ben trouwens 21 dus vrij jong nog.

Maar dit is mijn verhaal.

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een jongen/man leren kennen die wel een aantal jaar ouder is als mij. Hij woont een straat verder als mij haha.

We zagen elkaar wel om het weekend op een feestje en zoenden dan altijd, het was meestal voor de lol en had er ook geen verwachtingen bij, vond hem niet eens echt bijzonder leuk ofzo.

Tot de dag van vandaag zoenen we met elkaar wanneer we elkaar zien en er is ook een keer meer gebeurt. Alleen is het nu anders als eerst, we praten leuk met elkaar en hij heeft ook toegegeven dat hij mij leuk vond.

Ik heb altijd een beetje hard to gett gespeeld want wist dat ik nooit echt wat met hem wou, toch wel soms goede gesprekken gehad over dingen. We hadden ook een keer een misverstand waar hij best kwaad om werd, toen ik er vorig weekend om vroeg zei die; Dat laten we maar achter.

Maar sinds dit weekend toen we weer hebben gezoend en leuk gepraat en waarbij hij vertelde dat wij later wel met elkaar zouden trouwen ( haha voor de grap denk ik ), denk ik anders over hem.

Ik voelde wel iets maar wil geen verwachtingen hebben. Denk nu steeds aan hem en wil toch wel dat er meer komt dan altijd alleen maar voor de grap met elkaar doen.

Ik hoorde van mijn vriendin dat hij vorige week op een feestje heeft geroepen dat hij mijn vriend is.

Het gekste is, we hebben elkaars nummer, maar van smsen is er nooit iets gekomen.

Is dit gewoon echt alleen maar een grap van hem?
Of vraag of ie ieder weekend mee wil brommers kieken
Je klinkt eerder als een 15jarige, dan iemand van 21. Enne...als hij graag de beest uit wil hangen op vakantie, dan vraag je hem toch gewoon ná de vakantie of ie verkering met je wil?
quote:itsssme schreef op 13 september 2011 @ 20:09:

Juist lupine, dankje!

Waarom denk je nu dat je toch wel om meer duidelijkhuid moest vragen?

Omdat dat soort dingen in een vaagheid kunnen blijven hangen en er dan uiteindelijk niks gebeurt. Pas achteraf kwam ik erachter dat we elkaar wel echt leuk vonden, maar toen durfden we dat allebei niet tegen elkaar te zeggen.

Plus: dan weet je het maar, dan heb je duidelijkheid, anders blijft het zo doormodderen.
Ja dat klopt ook allemaal wel, dit duurt al 2 jaar en heb vaak gedacht dat ik het niet zo langer verder wil.
Daarom dus. Gewoon vragen.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven