Wat doe ik verkeerd?

25-01-2019 17:55 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een pril begin van een relatie beëindigd. Het komt er eigenlijk bij bijna alle 'relaties' op neer dat ik 'niet goed genoeg' ben, althans zo voelt het voor mij.

Ondanks dat er moeite wordt gedaan om mij te zien is er achteraf altijd een 'maar' die ik te horen krijg met een reden waarom het niks zal worden. Of ik word aan het lijntje gehouden waardoor ik hoop hou en toch nog geduld heb dat het goed komt.

Omdat ik hierdoor aan mijzelf begin te twijfelen omdat ik maar niet begrijp wat ik 'fout' doe begin ik te denken dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb om moeite te steken in een man.

Wat kan het zijn dat ik schijnbaar niet door heb dat ik gewoon gebruikt word, want zo voelt het wel achteraf.
Vervelend, waarom wilde hij niet meer?
Zijn het ook altijd dezelfde types?
Say it like you mean it.
Foute mannen die alleen seks willen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Is het een idee om wat informatie te geven, of moet iedereen maar wat willekeurigs roepen?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik heb relatie beëindigd omdat ik geen zin meer had in niet weten wat hij wilde. De ene keer doen alsof hij serieus is en daarna mindgames spelen als negeren.

Ook bepaalde opmerkingen maken die ik niet leuk vind.
Tigress schreef:
25-01-2019 18:42
Ik heb relatie beëindigd omdat ik geen zin meer had in niet weten wat hij wilde. De ene keer doen alsof hij serieus is en daarna mindgames spelen als negeren.

Je vraagt wat JIJ verkeerd doet en geeft geen enkele informatie over JOU. Denk je vaker dat mensen telepatisch zijn?
(Dead Kennedys)
Oké, sorry. Zoals wat voor informatie? Ik weet niet goed wat jullie willen weten?
Ik denk dat je op de verkeerde types valt. Misschien heb je wat weinig zelfvertrouwen en trek je dat soort types aan.
Tigress schreef:
25-01-2019 18:45
Oké, sorry. Zoals wat voor informatie? Ik weet niet goed wat jullie willen weten?
Jij wil weten wat jij verkeerd doet en je vertelt niets over jezelf, wat je doet, etc.

Ik begin al een vermoeden te krijgen
(Dead Kennedys)
Ik denk dat je valt op mannen die vooral willen scharrelen, maar geen relatie materiaal zijn.
Tigress schreef:
25-01-2019 18:42

Dan doe je het juist.
@Jollyrider, wees eens duidelijk; waar verdenk jij mij van? Vraag en ik zal naar waarheid antwoorden. Wie weet krijg ik duidelijkheid.
Tigress schreef:
25-01-2019 18:50
@Jollyrider, wees eens duidelijk; waar verdenk jij mij van? Vraag en ik zal naar waarheid antwoorden. Wie weet krijg ik duidelijkheid.
Mijn hemel, ik verdenk je nergens van. Je vraagt mensen te reflecteren zonder iets te vertellen, dus krijg je uitsluitend standaard stokpaardjes die NIETS over jou zeggen. Je gaat zo geen enkele duidelijkheid krijgen.
(Dead Kennedys)
Tigress schreef:
25-01-2019 18:50
Huh?
Volgens mij hebben we hier het probleem te pakken. Mijn hemel, doe je dat bij iedereen TO?
JollyRider schreef:
25-01-2019 18:52
Mijn hemel, ik verdenk je nergens van. Je vraagt mensen te reflecteren zonder iets te vertellen, dus krijg je uitsluitend standaard stokpaardjes die NIETS over jou zeggen. Je gaat zo geen enkele duidelijkheid krijgen.
Nou inderdaad!
Staan je voelsprieten wel goed afgesteld? Als een man je echt leuk vindt, dan merk je het heus wel. Juist mannen kunnen dat slecht verbloemen.

En neem er de tijd voor om iemand beter te leren kennen. Wat meer op je hoede zijn, kan volgens mij nooit kwaad.
Wat doe je dan? En wat is dan de reden dat mensen niet meer met je willen daten?

Hoe ging dat negeren en welke opmerkingen krijg je dan?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Iemand die jou negeert en rare opmerkingen maakt, moet je gelijk de eerste keer dat dat gebeurd al dumpen.
Waar pik je die mannen op? Je weet dat tinder vooral om neukdates draait? Maar heel zelden komt daar een serieuze relatie uit. En in de kroeg vind je meestal ook niet de meest serieuze mannen.
Je komt vermoeiend over.
¡Apagando las luces!
Vertel eens wat meer. Hoe oud ben je, wat voor werk doe je, waar ontmoet je die mannen, hoe lopen de dates, enz. enz.
Anders kunnen wij ook niet zeggen of jij iets fout doet.
Je communiceert zo onduidelijk als de pest. Dat is volgens mij het antwoord op de vraag
JollyRider schreef:
25-01-2019 18:52
Heb het idee dat dit nog even gaat duren. :biggrin:
TO, het kan zoveel zijn.
Misschien praat je wel constant over jezelf en toon je geen interesse in de ander.
Heb je het constant over je goudvissen.
Volg je elke stap die hij zet en zit je hem de hele dag te appen.
Laat je tijdens de orale seks constant merken dat je ‘s avonds bruine bonen hebt gegeten.

Wij kunnen het niet weten. Wij kennen jou niet. Mogelijk is er een ex die eerlijk en ophartig wil zeggen wat er minder leuk is aan jou.
Laat ik het zo zeggen: ik loop niet achter een man aan, ik heb niet de behoefte om de hele dag te appen en te weten wat hij doet, ik gaf hem de ruimte. Wat is het dan dat hij wel moeite deed om mij te zien maar daarna ineens weer anders doet. Ik vind dat raar, wees dan eerlijk en zeg dat het niks wordt. Weet ik ook waar ik aan toe ben

Voelde alsof ik steeds net genoeg kreeg om te blijven wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven