Wat is zijn probleem?
zondag 29 januari 2012 om 21:13
Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb een paar jaar geleden met een jongen gedated, alles leuk en aardig, hij is toen terug gegaan naar zijn ex. Ik ben lange tijd stapel op hem geweest. En hij waarschijnlijk ook op mij, nog lange tijd contact gehad zo af en toen. Daar was ik zelf bij en dat vond ik op dat moment prima. Hij heeft me nog eens een liefdesverklaring gedaan, maar daar bleef hij bij (hij had toendertijd ook nog die vriendin). Die vriendin heeft die overigens nu nog. Ik hem verteld dat ik er totaal klaar mee ben en dat ik geen behoefte meer heb aan hem.
Ik heb nu een lieve vriend waar ik dolgelukkig mee ben. Het enigste probleem is dat hij gewoon aan de deur komt hier. Vandaag dus weer, ik heb hem verteld dat die moet vertrekken. Hij vertelde dat hij me miste en weet ik niet wat meer. Ik ben flink boos geworden en heb gezegd dat hij in al die jaren geen keuze kon maken en dat hij nu gewoon op kan rotten, dat al zijn kansen voorbij zijn. En dat hij het niet in zijn hoofd moeten halen om nogmaals aan de deur te komen.
Ik snap er geen hout van.
Ik heb nu een lieve vriend waar ik dolgelukkig mee ben. Het enigste probleem is dat hij gewoon aan de deur komt hier. Vandaag dus weer, ik heb hem verteld dat die moet vertrekken. Hij vertelde dat hij me miste en weet ik niet wat meer. Ik ben flink boos geworden en heb gezegd dat hij in al die jaren geen keuze kon maken en dat hij nu gewoon op kan rotten, dat al zijn kansen voorbij zijn. En dat hij het niet in zijn hoofd moeten halen om nogmaals aan de deur te komen.
Ik snap er geen hout van.
zondag 29 januari 2012 om 21:33
Een beetje wel ja! Was dol op hem. Maar goed hij is net een wandeld cryptogram, altijd geweest. Ik ben wel even een klein beetje van de wap! Maar van de andere kant weet ik donders goed dat dit nooit goed kan komen al gaan we een relatie aan, der is geen evenwicht en hij kan niet communiceren over zijn gevoelens. Toch blijkt hij al vier jaar een struikelbok te zijn in mijn leven en hij wandeld iedere keer weer binnen. Ben vooral heel boos flikker op ....
zondag 29 januari 2012 om 21:40