Wat is zijn probleem?

29-01-2012 21:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb een paar jaar geleden met een jongen gedated, alles leuk en aardig, hij is toen terug gegaan naar zijn ex. Ik ben lange tijd stapel op hem geweest. En hij waarschijnlijk ook op mij, nog lange tijd contact gehad zo af en toen. Daar was ik zelf bij en dat vond ik op dat moment prima. Hij heeft me nog eens een liefdesverklaring gedaan, maar daar bleef hij bij (hij had toendertijd ook nog die vriendin). Die vriendin heeft die overigens nu nog. Ik hem verteld dat ik er totaal klaar mee ben en dat ik geen behoefte meer heb aan hem.

Ik heb nu een lieve vriend waar ik dolgelukkig mee ben. Het enigste probleem is dat hij gewoon aan de deur komt hier. Vandaag dus weer, ik heb hem verteld dat die moet vertrekken. Hij vertelde dat hij me miste en weet ik niet wat meer. Ik ben flink boos geworden en heb gezegd dat hij in al die jaren geen keuze kon maken en dat hij nu gewoon op kan rotten, dat al zijn kansen voorbij zijn. En dat hij het niet in zijn hoofd moeten halen om nogmaals aan de deur te komen.

Ik snap er geen hout van.
Moet dat dan?

Het snappen bedoel ik?

Gewoon de deur dicht houden en klaar lijkt me
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, waarom doe je de deur nog open? Waarom ga je de discussie aan?
Mannen hè...maar doet het je nog wat dan als je hem ziet? Anders idd die deur niet open doen.
Je bent niet meer beschikbaar, dus aantrekkelijk. Trap er niet in.
Tsja, hij zal wel enorme jeuk ergens gehad hebben en een vriendin die er geen zin in had. Dingen zijn meestal niet zo moeilijk.....
Een beetje wel ja! Was dol op hem. Maar goed hij is net een wandeld cryptogram, altijd geweest. Ik ben wel even een klein beetje van de wap! Maar van de andere kant weet ik donders goed dat dit nooit goed kan komen al gaan we een relatie aan, der is geen evenwicht en hij kan niet communiceren over zijn gevoelens. Toch blijkt hij al vier jaar een struikelbok te zijn in mijn leven en hij wandeld iedere keer weer binnen. Ben vooral heel boos flikker op ....
Op wie ben je precies heel boos?

Op jezelf toch zeker?

Dat je jezelf elke keer zo van je stuk laat brengen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hmmm dat gevoel ken ik wel een btje.. zon onbereikbare liefde...

Je weet dat het nooit wat wordt, maar je blijft een zwak voor hem hebben.

Ik denk dat t goed is dat je hem de waarheid hebt gezegd en de deur weer heb dichtgedaan.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ja op mezelf idd! Spijker op zijn kop een zwak ja.

Waardeloos dat je zo met je gevoel kan laten spelen. Ik weet een ding zeker en dat is dat ik wat ik nu heb niet ga voorspelen voor een zacht gekookt ei. Dankje dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven