Wat moet ik doen?

18-10-2011 20:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een tijdje een jongen in mijn leven (lees: begin januari dit jaar) waar ik echt heel gek op ben. Ik ben nog nooit zo gek van een jongen geweest en dit weet hij ook. Heb dit ook aan hem duidelijk gemaakt omdat elke keer dat we elkaar tegen komen weer gaan ‘ouwehoeren’ Kusje hier zoentje daar.. Heb na ongeveer 3 maand gevraagd hoe of wat want ik hou niet van onzekerheid. Hij zei me toen dat hij nog veel van zijn vrijgezellen leven geniet en het gewoonweg te druk heeft met zijn werk huishouden cursus en wat al nog niet meer.

Ben daarna erg boos op hem geworden omdat hij me toch elke x weer aanhaalde tijdens het uitgaan en me liet merken dat hij me dus ook echt wel zag zitten en me leuk vind. Dit heeft hij ook met zoveel woorden tegen me gezegd. Hij reageerde hier heel begripvol op en liet merken dat hij zich schuldig voelde daarover dat hij zo met mijn gevoel speelde (in mijn ogen). Heb daarna bijna 3 maand geen contact meer met hem gehad maar kwam hem weer tegen tijdens het uitgaan en toen sloeg de vonk weer over.

Nu ben ik vorige week verder met hem geweest waar ik op zich spijt van heb omdat dat niet bepaald meewerkt aan mijn gevoelens voor hem aangezien ik er nog vanuit ga dat hij niets meer dan dat wil. Ik denk zelf dat het misschien ook wel een beetje bindingsangst kan zijn. Na die 3 maand geen contact komt het initiatief wel veel meer van zijn kant. Is nu 2 x bij me geweest (we wonen ongeveer een uur bij elkaar vandaan).

Maar nu weet ik niet wat ik moet doen?! Hem uit mijn hoofd zetten of toch om duidelijkheid vragen aangezien het initiatief nu meer van zijn kant komt? Of het op zijn beloop laten...
quote:pinkaqua schreef op 18 oktober 2011 @ 20:00:

Nu ben ik vorige week verder met hem geweest waar ik op zich spijt van heb omdat dat niet bepaald meewerkt aan mijn gevoelens voor hem aangezien ik er nog vanuit ga dat hij niets meer dan dat wil. Ik denk zelf dat het misschien ook wel een beetje bindingsangst kan zijn. Na die 3 maand geen contact komt het initiatief wel veel meer van zijn kant. Is nu 2 x bij me geweest (we wonen ongeveer een uur bij elkaar vandaan).Is het hem niet gewoon om de seks te doen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 18 oktober 2011 @ 20:02:

[...]

Is het hem niet gewoon om de seks te doen?Nee lijkt me niet aangezien hij nog nooit zoiets bij me heeft geprobeerd, er op aangedrongen heeft of er uberhaupt over gehad heeft.
Toen ik een jaar of 17 was heb ik precies zoiets meegemaakt, hij zei ook niet toe te zijn aan een relatie, druk met z'n werk etcetera... Ondertussen had ie er geen problemen mee om met me naar bed te gaan. Dus als een vent zegt dat hij geen relatie wil dan zegt ie dat niet voor niets, dat is een les die ik na 2 jaar als een dolle achter hem aanlopen wel geleerd heb.
Hij wil jou als leuk voor de neuk.
Volgens mij hebben ze geen sex?
Zet hem uit je hoofd, echt. Hij wil je niet. Je pijnigt jezelf alleen maar zo.

OT: Zullen we afspreken dat we een beetje concretere topictitels maken :D? Duizelt met 'wat moet ik doen' 'hoe moet ik hiermee omgaan' 'advies gevraagd'
Als een man nou zegt niet toe te zijn aan een relatie (om wat voor reden dan ook)

Wat maakt het dan toch dat een hele hoop dames dat gewoon niet geloven???

En, het feit dat hij geen relatie wil wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij ook geen aandacht, warmte, seks wil.

En daar kom jij om de hoek piepen...want daar voorzie jij in.

Dus als je dat niet wil, dan moet je er mee stoppen, ik vind alleen niet dat je het hem kwalijk kan nemen dat hij daarvoor bij jou komt...

Jij geeft het toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zou zeker om duidelijkheid vragen. Voordat je er nog verder in duikt! Stel dat je niet hoort wat je wilt horen. Dan moet je jezelf gaan beschermen en afstand nemen.
Je kunt natuurlijk nog best een keer om duidelijkheid vragen. Misschien is hij inmiddels van gedachten veranderd.

Maar als hij nog steeds niks serieus met je wil, dan zou ik 't maar totaal afkappen als ik jou was. Je zou dan ook gewoon hem voor de lol/seks/je plezier kunnen gebruiken, maar zo te lezen ben je daar het type niet voor en je bent trouwens ook stapelgek op hem wat 't ook ingewikkeld maakt. Lijkt mij dat je gekwetst raakt da

Maar goed, als buitenstaander kan ik dat lekker rationeel adviseren, maar jij moet je gevoelens aan de kant kunnen schuiven. Lijkt me heel lastig...
wat je water geeft, groeit
quote:Waldorf114 schreef op 18 oktober 2011 @ 20:18:

Volgens mij hebben ze geen sex?

Hieruit maak ik op dat ze dat sinds kort wel hebben:

quote:Nu ben ik vorige week verder met hem geweest waar ik op zich spijt van heb omdat dat niet bepaald meewerkt aan mijn gevoelens voor hem aangezien ik er nog vanuit ga dat hij niets meer dan dat wil.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je ECHt gek op iemand bent, dan ga je er voor. En dat doet hij niet. Dus ik denk dat hij gewoon niet voldoende voor je voelt. Want dan had hij dat geliefde vrijgezellenleven graag aan jou geofferd.
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2011 @ 20:21:

Als een man nou zegt niet toe te zijn aan een relatie (om wat voor reden dan ook)

En, het feit dat hij geen relatie wil wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij ook geen aandacht, warmte, seks wil.

Dus als je dat niet wil, dan moet je er mee stoppen, ik vind alleen niet dat je het hem kwalijk kan nemen dat hij daarvoor bij jou komt...

Jij geeft het toch?

Eindelijk ben ik het een keer volledig met je eens ...

Sex is gewoon sex hoor, helemaal niet bijzonder.
Te druk met het huishouden!!!!
Het is inderdaad erg moeilijk mijn gevoelens aan de kant te zetten aangezien ik dit voor een paar maand geleden ook heb proberen te doen maar het niet vol kon houden.

En nee ik neem het hem natuurlijk ook allemaal niet kwalijk en dat is ook naar elkaar uitgesproken. Ben er natuurlijk zelf bij geweest. Maar op dat moment voelde ik dat wel zo.

Maar het lijkt me niet logisch dat het hem alleen om de seks te doen is aangezien we al vanaf januari dit jaar goed contact hebben en er nooit iets dergelijks als vorige week heeft voorgedaan. Behalve het zoenen wat eerste instantie ook alleen tijdens het uitgaan was.

Maar na die 3 maanden geen contact kwam het voor een groot deel allemaal van hem.

Als het hem echt alleen om de seks te doen was had hij lijkt mij in ieder geval toch wel meer moeite gedaan om aan zijn ‘trekken’ te komen?
quote:badmeester schreef op 18 oktober 2011 @ 20:41:

Te druk met het huishouden!!!!

Ja BM, die mannen heb je...

Ik ken ze ook niet, maar ze zijn er vast
Pink, nog maar een keer dan:quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2011 @ 20:21:

Jij geeft het toch?
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2011 @ 20:43:

Pink, nog maar een keer dan:

[...]

Wat ik al zei ik neem het hem niet kwalijk ben er zelf bij.. Maar kan er niet goed tegen hoe hij met mijn gevoelens speelt.
Wees eerlijk tegen hem; zeg dat je niet van plan bent om een romantische manier nog met hem om te gaan (dus geen gekus meer, laat staan wat anders) tenzij hij ooit er toch serieus voor wil gaan, en als hij dat ooit wil, moet hij daar gewoon zelf mee komen.

Nu schep je nl. een situatie waarin hij al duidelijk is geweest niets te willen en jij blijft hopen en invullen.

Kortom; hij wil niets. Klaar. Gewoon afstand houden, tenzij hij ooit aangeeft er zelf anders over te denken. En daar moet hij dan zelf mee komen.
quote:pinkaqua schreef op 18 oktober 2011 @ 20:49:

[...]

Wat ik al zei ik neem het hem niet kwalijk ben er zelf bij.. Maar kan er niet goed tegen hoe hij met mijn gevoelens speelt.

Hij speelt niet met je gevoelens hoor

Jij luistert gewoon niet naar hem, dat is wat anders

Hij geeft namelijk aan GEEN relatie te willen

Wat niet wil zeggen dat jij niet lekker wil kletsen, eten, knuffelen, op de bank wil hangen, neuken...hij wil alleen GEEN relatie

Als jij denkt dat dat niet zo is speelt niet hij maar jijzelf met je eigen gevoelens

Als een man namelijk WEL een relatie wil, dan zegt hij dat wel.
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2011 @ 21:23:

[...]

Hij speelt niet met je gevoelens hoor

Jij luistert gewoon niet naar hem, dat is wat anders

Hmm jaa zo kun je het natuurlijk ook bekijken..

In ieder geval bedankt voor de tips Kan er wel wat mee:)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven