Wat moet ik doen?

10-12-2011 13:22 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen

Na een relatie van 4 maand heeft mijn vriend er 2 weken geleden, na lang twijfelen, een punt achter gezet.

Tijdens de week, wanneer we elkaar niet zagen ging alles veel moeilijker. Maar tijdens het weekend ging alles perfect.

Ik heb hem ongeveer 1,5 week niets laten horen (ik weet het, niet echt lang). Maar het voelde niet goed om niets van hem te horen.

Ik heb hem een smsje gestuurd, redelijk kort, en kreeg onmiddellijk antwoord.

Ik belde hem de dag daarna. Vreemd genoeg nam hij direct op en hadden we een super gesprek. Hij vertelde me dat hij het de laatste weken ook niet gemakkelijk had en dat hij nog aan me denkt. We spraken af, nu zondag.

Hij zei wel eerst dat hij dacht dat hij al plannen had.

Ik was dus heel fier over dat telefoontje, het luchte me zelfs op..

Donderdagavond kreeg ik een berichtje dat het niet paste. Hij was al een andere afspraak vergeten.. Het gaat dus niet door, maar volgens hem zal het wel nog een andere keer passen..

Nu ben ik gisteren nogal redelijk duidelijk geweest naar hem toe.

Maar hij ziet een nieuw kans niet haalbaar. Hij heeft een beslissing genomen en blijft hierbij. Hij zal het wel merken als ik de vrouw van zijn leven ben, zegt hij.

Ik kan da hoop niet opgeven. Ik ben er van overtuigd dat het gevoel van ons alle2 er nog is. Dit merkte ik al na het telefoontje. Als ik er naar vraag krijg ik het antwoord dat hij bij z'n beslissing blijft.

Vanavond zou hij me bellen..

Hebben jullie tips hoe ik dit allemaal best aanpak?

Ik mis hem enorm.. En wil niet liever dan elkaar opnieuw leren kennen.

X
Neen, het is natuurlijk ook niet dat jullie de hele situatie kennen. Maar wij waren echt goed voor elkaar. Hij is een zeer onzeker iemand en zijn ouders maken hier misbruik van.

Ik hoopte gewoon dat via dit forum me iemand goede raad kon geven voor het telefoontje vanavond.

Hij verdwijnt niet uit m'n leven.. En datis momenteel belangrijk voor mij.
quote:toetie22 schreef op 10 december 2011 @ 14:13:

Neen, het is natuurlijk ook niet dat jullie de hele situatie kennen. Maar wij waren echt goed voor elkaar. Hij is een zeer onzeker iemand en zijn ouders maken hier misbruik van.

Ik hoopte gewoon dat via dit forum me iemand goede raad kon geven voor het telefoontje vanavond.

Hij verdwijnt niet uit m'n leven.. En datis momenteel belangrijk voor mij.wat maak je het moeilijk voor jezelf,......
Nee, jullie zijn niet goed voor elkaar, daarom maakt hij het uit.

Hij wil je niet. Haal dat bord voor je kop weg.
quote:hipslala schreef op 10 december 2011 @ 14:13:

Oh je gaat hem stalken?

Nou succes.

Stalken? Ik bel hem niet constant ofzo hoor..

Ik zou graag hem opnieuw leren kennen en als vriendschapsrelatie sluit hij me niet buiten.
TO wij proberen je een spiegel voor te houden.

Iemand die tegen je zegt: bewijs maar hoe leuk je me vindt.

Wat ben je een getrainde aap die door hoepeltjes springt.

Waar is je eigenwaarde?
Hem opnieuw leren kennen? Hoe bedenk je die onzin?

Hoe zie je dat voor je?
Opnieuw leren kennen, als in: een andere insteek bedenken om de relatie weder op te bouwen? Kom op...
Maakt niet meer uit.. Eigenlijk staat m'n besluit vast. Ik neem de telefoon op, heb weer een super gesprek en spreek opnieuw met hem af. Alleen wij twee zullen het moeten doen. ik geloof hier in.
Uiteraard kunnen alleen jullie twee dit doen. Mits beide partijen meedoen ja...
En daar heeft hij enkel tijd voor nodig, tijd die ik hem geven.
Je houdt jezelf voor de gek. En niet zo'n beetje ook..
Jij gelooft erin, hij alleen niet.

Zonde van de energie die je in deze kansloze missie gaat stoppen.
Sjonge jonge, ik ben blij dat jij er zelf zo in gelooft. Nou hij nog....
quote:toetie22 schreef op 10 december 2011 @ 13:45:

Ik verschiet een beetje van de reacties.

Hij ziet me nog graag.. Ik zie hem nog graag..

Er is nog altijd een goed contact. Hij wilt me niet zien (omdat zijn onderbewustzijn weet dat hij nog veel gevoelens voor me heeft, zegt hij zelf).

Dan kan je er toch nog voor vechten? Of ben ik zo mis?

Waarom wikl jij vechten? Hij wil dat duidelijk niet.

Je wilt blijven vasthouden in iets wat niet meer is en alhoewel je schrijft dat alles zo perfect is, waarom twijfelt hij dan al zo lang?

Echt... je trekt aan een dood paard
Het is in mijn ogen overigens ook verre van aantrekkelijk om je zo voor iemands voeten te werpen. Je wil toch dat hij jou op handen draagt en aan de hele wereld showt? Met minder zou ik geen genoegen nemen, hoor..
Tweede kans kan overigens best wel werken. Man en ik, waren beide na een andere relatie aan elkaar voorgesteld, leuk maar iets te vroeg denk ik. Een paar weken leuk gehad, maar het werkte toch niet helemaal. Het was uit, ik ging op vakantie. Wie stond er op Schiphol? Juist. Maar we hadden beide wel even tijd nodig om ons hoofd op orde te krijgen en we vonden elkaar te leuk om te laten gaan. Dus het kan wel. Omdat we het allebei wilden.

Laat het los, als het echte liefde is komt hij weer naar je toe.
Precies Mac123... geef de ander ruimte.

Dat doet TO niet. Ze krijgt niet wat ze wil, dus wurmt ze zich in zijn leven met valse voorwendselen aangaande een gewone vriendschap met als doel om toch weer elkaars liefje te worden.

Dat wordt bedoeld met stalken, TO!

En als hij het echt zo moeilijk zou hebben zoals jij denkt, dan maak je hem met je stalk-acties heel erg moeilijk.
Treist om zo wanhopig te zijn!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom vraag je advies als jij toch de enige bent die weet hoe het echt zit?
Ik zou je adviseren een rebound te zoeken. Maak veel lol en heb het naar je zin met jezelf!

Het heeft weinig zin achter hem aan te lopen als hij niet wil. Je krijgt er zelf alleen maar meer verdriet en frustraties van!

(geloof me ik heb ervaring ermee )
Ik snap je helemaal. Jij en deze jongen zijn voor elkaar gemaakt. Dit is het welbekende obstakel dat je kent van de boeketreeks. Als jullie dit overwonnen hebben is hij voor eeuwig de jouwe......

Ik snap je machteloze gevoel echt wel. Heb me zelf ook weleens zo gevoeld in een soortgelijke context. Mijn reactie daarop was alleeen heeeeeel anders. Als iemand je zo makkelijk aan de kant schuift om twijfelachtige redenen dan kan dat nooit iets goeds betekenen. Ik vond mezelf gelukkig meer waar dan dat en heb het achter me gelaten.

Iemands keuze respecteren houdt trouwens wel in dat je diegene niet probeert om te praten. Dus niet wat jij nu aan het doen bent.
Ik begrijp je wel toetie, dat hij zijn verstand heeft gevolgd onder druk van ouders, maar van binnen wel van je houd.

Maar dan nog, kiest hij zijn ouders boven jou. Stel dat hij je terugneemt en jullie een relatie weer hebben. Er gaat weer een dag komen, dat die ouders weer over je gaan praten waardoor hij ook zijn twijfels kan krijgen.

En waarom moet JIJ het bewijzen? Slaat echt nergens op!

Hij luistert eerst naar zijn ouders en dan moet jij t gaan bewijzen dat jullie bij elkaar horen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven