Wat moet ik toch doen?

06-09-2010 19:25 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een meisje van 20 jaar en heb iets langer dan een jaar een relatie met een jongen van 22.

ik zal snel eens wat over ons vertellen. Ik ben redelijk onzeker, maar merk dat het na loop van jaren wel betert. ik zit heel graag bij mijn vriend.

Mijn vriend heeft zware ADHD en is verslaaft aan weed. elke avond van de week moet hij iets doen, hij kan niet gewoon thuiszitten.

Awel een 2 maanden geleden ging het slecht tussen ons en hebben we even een 'pauze' gehad. een week voordat we die 'pauze' nomen heeft hij een meisje leren kennen en in die maand dat we een 'pauze' hadden is die met haar en nog wat vrienden opstap geweest met hun.. maargoed er is niks gebeurd zegt hem en daar geloof ik hem ook in. mijn vertrouwen in hem is wel hard verzwakt. Maar dat snapt hij niet. Hij wilt dat ik hem van de volgende dag terug 100% kan vertrouwen. en soms zit ik nog met vragen en dan kan ik die niet stellen want ik mag niet over dat onderwerp beginnen.

Dan nog over zijn verslaving. Hij wilt er niet mee stoppen. En ik weet van mezelf dat ik niet met zo iemand kan blijven samenleven...

Ook het feit dat hij elke avond bij vrienden moet zitten vind ik nogal storend. Hij maakt nooit een avond voor mij alleen vrij. Als ik dan vraag of ik hem zie vandaag zegt hem dat ik maar moet meekomen. Anders zie ik hem dus niet.

Goed communiceren doen we niet. Want door zijn adhd kan hij soms goed kwaad worden. Ik ben dan iemand die snel in tranen vliegt..

Ik mis dat soms zo een romantisch avondje met hem alleen of eens goed babbelen. Soms lijkt het erop dat hij mij gewoon niet wilt..

Ik weet van mezelf dat ik soms te goed ben , want als hij iets vraagt laat ik alles vallen om voor hem klaar te staan in alle opzichten.. maar omgekeerd is het helemaal zo niet.. soms is het zelf zo dat hij eerst iets met mij afspreekt en dan vraagt een vriend om iets te doen en dan kiest hij voor zijn vriend en laat hij mij 'vallen'.

Ik wil jullie meningen eens horen of ik overdrijf of niet (want volgens hem wel). Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, want ik zie hem nog zo graag, maar hij houd zo weinig rekening met mij.

Soms kijk ik na andere koppels en word ik zo jaloers hoe zij tegen elkaar doen...
quote:toydinky schreef op 06 september 2010 @ 21:32:

lovepotion

Je zegt ik zie hem zo graag,en heb het hart niet om het uit te maken. .Je ziet hem eigelijk alleen ,met zijn vrienden erbij,dat is geen relatie hoor.

Maar als jij je leven wilt verpesten door met deze looser om te gaan,moet jezelf weten maar dan moet je niet klagen .

maar als ik je reacties lees denk ik,word eerst maar een beetje volwassen want je klinkt niet als een meisje van 20 maar als een bakvis van 16 die nog niks snapt van hoe een relatie hoort te zijn.

En dat is absoluut niet hoe jullie met elkaar omgaan.sorry, maar mij moet ge geen bakvis noemen, een beetje respect graag.Ik weet goed genoeg wat een relatie is.. Hiervoor heb ik ook al serieuze relaties gehad, zelf 1 van 2,5 jaar dus ik weet goed genoeg hoe het ineen zit. en het is ten eerste niet dat ik nooit met hem alleen ben.
Lovepotion,

als ik degene was geweest die jouw berichten had geschreven, wat zou je mij dan adviseren?
Dan nog over zijn verslaving. Hij wilt er niet mee stoppen. En ik weet van mezelf dat ik niet met zo iemand kan blijven samenleven...

dan is het toch duidelijk?
nog even voor de duidelijkheid:

Ademen, dat moet je doen.

En als dat niet lukt de relatie verbreken. Zomaar, omdat dat goed is voor je.
Er is maar een die geen respect voor jou opbrengt,en dat is je vriend,als jij ondanks alle reacties nog steeds beter denkt te weten

dan blijf jij toch lekker bij je vriend.

Maar vergeet 1ding niet, wij proberen je voor een grote fout te behoeden,en zolang jij dit niet wil horen moet je hier ook geen topic openen

Ik wens je veel succes in de toekomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven