Wat nu?

08-05-2019 11:00 16 berichten
Hoi!
Even het verhaal in het kort: drie jaar geleden een Tinder-date, leuke man, heel aardig, paar dates maar er leek geen vonk over te slaan, en er is niets gebeurd, dus het verwaterde weer. Vorig jaar zomer kwam ik hem toevallig op een camping tegen waar hij met zijn kind op vakantie was. Toen vond ik hem ineens wel heel leuk, maar bleek hij een nieuwe vriendin te hebben (die er overigens niet was, op die camping). Nu zocht hij weer contact, het is alweer een poosje over met die vriendin. We hebben afgelopen weekend afgesproken, en dat was een super avond (en nacht :-) )
We vinden elkaar dus kennelijk toch echt leuk. Nu appen we elke dag maar hij neemt geen initiatief om tot een nieuwe afspraak te komen en ik weet dus nu niet helemaal zeker hoe leuk hij mijn vindt, en of hij hiermee verder wil. Ben nu toch een beetje bang dat ik ‘gebruikt’ ben voor een nachtje lol. En ik durf zelf niet zo heel goed het initiatief te nemen om weer wat af te spreken (mijn trots zit me geloof ik in de weg).
Wat jullie?
Je bent al met hem naar bed geweest. Dus dat beviel hem in elk geval goed! Je kan toch gewoon zelf een date regelen? Als je bang bent dat het alleen voor de seks is dan seks je daarna even niet. Zeg Hans, ik wil je echt wat beter leren kennen. Zin om met mij te eten bij een restaurant. Simpel!
Alle reacties Link kopieren
Waarom trots? Het is de moderne tijd. Vraag hem gewoon. Dan weet je direct waar je aan toe bent. Misschien is hij verlegen. Je vind hem leuk toch?
Ik heb de indruk dat hij je wel aantrekkelijk vindt, maar geen relatiemateriaal. Je hoeft je niet gebruikt te voelen als je er zelf ook plezier aan had.
Als je afgelopen weekend samen hebt doorgebracht en sindsdien elke dag contact hebt gehad op de app dan zou ik nog niet meteen concluderen dat het voor hem verder niet hoeft. Misschien heeft hij het de komende dagen gewoon ontzettend druk en heeft hij nog geen concrete dag in zijn hoofd voor een nieuwe afspraak. Je schrijft dat hij een kind heeft, dan is hij buiten werktijd niet continu vrij om op date te gaan. Ik zou het hem gewoon vragen, in plaats van te zitten speculeren.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Waarom ben je dan ook al op de eerste date het bed in gedoken?
En waarom zie je hier uberhaupt toekomst in als hij al aan kinderverplichtingen vast zit? Zie hem gewoon als bootycall materiaal en zoek naar 'n vent die nog beschikbaar is.
En misschien is hij wel wat onzeker omdat jij het vorige keer hebt afgekapt... Ik zou gewoon een voorstel doen.
Het leven is niet eerlijk
redbulletje schreef:
08-05-2019 11:17
Niks mis mee hoor, beiden jeuk, beiden een fijne nacht

een leuke vent, vindt het echt niet erg, dat er de eerste nacht al seks was.
Hij kan wel hetzelfde denken, misschien wacht hij wel tot jij juist het initiatief neemt. Ik zou gewoon vragen of hij zin heeft ergens te gaan eten.
redbulletje schreef:
En waarom zie je hier uberhaupt toekomst in als hij al aan kinderverplichtingen vast zit? Zie hem gewoon als bootycall materiaal en zoek naar 'n vent die nog beschikbaar is.
Nou ja, eerste date....Ik ken hem inmiddels al heel lang en ook best goed....
redbulletje schreef:
Huh??
Dus als je kinderen hebt ben je niet meer beschikbaar? 🤔
Droom19 schreef:
08-05-2019 11:49
Huh??
RB houdt niet zo van minderjarigen
Droom19 schreef:
08-05-2019 11:49
Huh??
Dan ben je volgens sommigen een soort van schijndood.
Waarom zou je dan in ene met terugwerkende kracht gebruikt zijn? En waarom zou hij per se degene moeten zijn die iets voorstelt?
Je kiest er voor om "de ander" te worden.

Of je neemt afscheid van hem, en mocht hij zijn huidige relatie beëindigen, en het is allemaal netjes afgerond. Dan kan hij contact opnemen, en wie weet wat er dan gebeurd. Ondertussen ga jij gewoon door met je leventje.

Nu vindt hij je gewoon leuk, geil, sexy etc. Een vrouw zonder oude koeien en normale beslommeringen. Veel leuker dan de partner die gestrest is over werk, zegt dat je vuilnisbak buiten moet zetten, even geen aandacht heeft voor je, et.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wanneer je dit gebruikt noemt waarom deuk je dan bij de 1e mogelijkheid met hem het bed in? Indien je zo over jezelf en anderen denkt dan check je toch eerst wat hier uit gaat komen voordat je aan seks begint.

Misschien ziet hij het als een ONS omdat de klik er eerder ook niet was. Je kan hem trouwens ook op date vragen. Het is geen 1950. Genieten van seks mag en initiatief nemen ook.

Het is een beetje raar dat je wel het meest intieme durft te delen op fysiek gebied maar dat je niet iemand op date durft te vragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven