Wat nu?

02-06-2019 18:51 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb dringend advies nodig, het is een nogal ingewikkeld verhaal.

Een aantal maanden vind ik een jongen enorm leuk. Constant wel wat snapchats naar elkaar sturen maar puur om algemene dingen, niets inhoudelijks.
Ik kreeg maar geen hoogte van hem en wilde weten of hij iets bedoelde met die snapchats, was dit misschien een voortekenen dat hij meer contact wilde.. Hier durfde ik eigenlijk niets over te vragen bang voor het antwoord en na een tijdje stopte ook het snap contact.

Een paar weken later begon hij weer met snapchats sturen maar weer over algemene dingen.

Ik wilde weten wat hij van mij vond en durfde niet via 'mijzelf' te vragen. Hierdoor heb ik een nieuw snapchat account aangemaakt en gedaan alsof ik het nichtje ben van mezelf, oke dit klinkt heel raar.
Zonder foto's of iets te sturen alleen zwarte beelden, raakte we in contact, ik dus via het neppe account. Hierna vroeg ik wat hij van mij, de echte ik dus vond. Hierop gaf hij een beetje vaag antwoord dat hij niet voor mij gemaakt is terwijl we nooit contact hebben.
Na een tijdje contact te hebben over koetjes en kalfjes met dat neppe account en hem vraagt hij steeds wanneer we gaan afspreken omdat hij me leuk vind enz.

Nu merk ik dat ik mezelf in de nesten heb gewerkt en ik geen antwoord meer heb op de vraag wanneer hij vraagt wanneer we gaan afspreken.

Hebben jullie tips hoe ik dit moet aanpakken?
Account verwijderen of zeg ik nu iets heel raars?

O en een ander account aanmaken om te vragen wat hij van jou vindt klinkt niet alleen raar, dat is raar. Je bent toch geen 13 meer?
Gewoon dat neppe account wissen en nooit meer over hebben, met niemand.
Schat, jij hebt jezelf helemaal niet in de nesten gewerkt.
Het is duidelijk dat deze jongen niet op 1 paard wed, maar graag aan risico spreiding doet.
Dus die kun je beter overslaan, trust me.
Zoek iemand die wel meteen duidelijk de voorkeur voor jou durft uit te spreken.
Dat neppe account wissen.
Niks meer laten horen via ander account.

Uithuilen.

Volgende vent zoeken.

Nooit nog een ander zo bedonderen, want je merkt nu hoe hard je jezelf daarmee vooruit helpt.
Je nepaccount verwijderen en hem laten voor wat hij is. Je hebt er zelf een rommeltje van gemaakt.
Over jouw situatie zijn al talloze seizoenen van gemaakt op MTV.
catfish heet het programma.

Doe daar je inspiratie op.
Mijn idee, stop met dit hele domme onhandige onzeker gevis. Het gaat je niets maar dan ook nooit iets opleveren. De leuke, normale mannen knappen hier totaal op af en gelijk hebben ze en dus blijf je zitten met de losers.
Echt een prima begin van een nieuwe relatie. Leuk om ooit jullie kleinkinderen te vertellen.
Je zou ook een derde account aan kunnen maken waarin je je voordoet als een ander nichtje van jullie twee en dan tegen hem zeggen dat de neppe jij stiekem al een relatie heeft en dat de echte jij heel leuk is.
Maar misschien is hij wel helemaal niet wie jij denkt dat hij is en zit er achter zijn account wel je sneue buurjongetje van dertien.
Ingewikkeld allemaal he.
Doreia* schreef:
02-06-2019 19:16
Over jouw situatie zijn al talloze seizoenen van gemaakt op MTV.
catfish heet het programma.

Doe daar je inspiratie op.
Mijn idee, stop met dit hele domme onhandige onzeker gevis. Het gaat je niets maar dan ook nooit iets opleveren. De leuke, normale mannen knappen hier totaal op af en gelijk hebben ze en dus blijf je zitten met de losers.
Aangezien TO de catfish is hoeft dat niet meer hoor. :rofl:
palhaco schreef:
02-06-2019 18:56
Schat, jij hebt jezelf helemaal niet in de nesten gewerkt.
Het is duidelijk dat deze jongen niet op 1 paard wed, maar graag aan risico spreiding doet.
Dus die kun je beter overslaan, trust me.
Zoek iemand die wel meteen duidelijk de voorkeur voor jou durft uit te spreken.
Dit.
Ik zou ook niet aan iedereen gaan vertellen wat ik van iemand vind. Dadelijk zitten ze zich rot om me te lachen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als iemand speciaal een account aanmaakt om mij te vragen wat ik van iemand vind, dan is die persoon daar duidelijk erg mee bezig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zou hiermee stoppen. Spelletjes zijn voor kinderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven