Wat te doen
maandag 13 mei 2019 om 10:29
Dag ladies,
Ik zit gigantisch met mijn gevoel- verstand in de knoop.
Ik heb een man leren kennen die gesteriliseerd is. Ik heb getwijfeld om überhaupt af te spreken, maar we bleven aan de klets en ik was best nieuwsgierig naar hem. We hebben nu een paar keer wat afgesproken en het voelt goed, maaar.. ik heb wel een kinderwens. Hij heeft 2 kinderen, maar dat vind ik toch anders. Hij zei open te staan voor een hersteloperatie, maar grote kans bestaat dat het niet meer lukt en hij wil niet de koe helemaal uitmelken (operaties, tot in den treure medische behandelingen). Daarbij wil hij eerst zeker weten dat de relatie goed is, want hij wil niet 3 kinderen bij 2 verschillende vrouwen, wat ik ook snap. Maar ik ben net 29, dus ook geen leeftijd meer om nog jaren te wachten.
Ik heb dit aan een goede collega verteld en zei gaf als tip om in het nu te leven. Hij wil geopereerd worden, dus dat is positief. En wie zegt dat het wel met een andere man lukt?! Misschien ontmoet je wel een man waarmee het minder klikt..
Heeft er iemand zoiets meegemaakt? Of iemand wijze raad? Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet.
Ik zit gigantisch met mijn gevoel- verstand in de knoop.
Ik heb een man leren kennen die gesteriliseerd is. Ik heb getwijfeld om überhaupt af te spreken, maar we bleven aan de klets en ik was best nieuwsgierig naar hem. We hebben nu een paar keer wat afgesproken en het voelt goed, maaar.. ik heb wel een kinderwens. Hij heeft 2 kinderen, maar dat vind ik toch anders. Hij zei open te staan voor een hersteloperatie, maar grote kans bestaat dat het niet meer lukt en hij wil niet de koe helemaal uitmelken (operaties, tot in den treure medische behandelingen). Daarbij wil hij eerst zeker weten dat de relatie goed is, want hij wil niet 3 kinderen bij 2 verschillende vrouwen, wat ik ook snap. Maar ik ben net 29, dus ook geen leeftijd meer om nog jaren te wachten.
Ik heb dit aan een goede collega verteld en zei gaf als tip om in het nu te leven. Hij wil geopereerd worden, dus dat is positief. En wie zegt dat het wel met een andere man lukt?! Misschien ontmoet je wel een man waarmee het minder klikt..
Heeft er iemand zoiets meegemaakt? Of iemand wijze raad? Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet.
maandag 13 mei 2019 om 15:57
Ja juist, dan zou ik pech hebben..Susan schreef: ↑13-05-2019 13:39Hij zal niet bewust oneerlijk zijn, ik denk wel dat hij zoiets heeft van: dat is nog zo ver weg, dat zien we dan wel weer. Ik zou mijn geld er niet op inzetten dat hij er niet op terugkomt als het echt zo ver is.
En stel dat hij wil maar het lukt niet. Donor wil hij niet, zegt hij. Dus dan heb jij gewoon pech gehad, daar komt het op neer?
bij een ‘gezonde’ man is het ook niet gezegd dat het lukt, het is niet vanzelfsprekend maar nu wéét ik het al... ik word er gefrustreerd van, ben alleen maar aan het denken. Ik wil dat niet. Ik geloof maar dat ik voor mezelf kies ondanks dat hij wel leuk is.
maandag 13 mei 2019 om 15:59
We zijn beiden wel bereid om halverwege te wonen, dat is het probleem niet. Zijn onvruchtbaarheid is het grootste probleem. Als dat er niet was geweest had ik mij ook meer open gesteld.SweetFirefly schreef: ↑13-05-2019 13:40Je hebt elkaar net een paar keer ontmoet, je weet niet eens of jullie bereid zijn te verhuizen, of dat uberhaupt wel mogelijk is etc. Hoe oud zijn zijn kinderen, is er co-ouderschap? Want dat zal betekenen dat jij zijn kant op moet. Ook zou ik goed nadenken of je meer dan 1 kind zou willen als het jullie gegeven is. Sommige mensen kiezen bewust voor 1 kind, andere juist bewust voor 2 of meer. Wat als hij de grens trekt bij 1 (omdat hij al kindere heeft) en jij er meer wil?
maandag 13 mei 2019 om 16:06
Maar ook weer als het stabiel is.gelukkigedame schreef: ↑13-05-2019 15:59We zijn beiden wel bereid om halverwege te wonen, dat is het probleem niet. Zijn onvruchtbaarheid is het grootste probleem. Als dat er niet was geweest had ik mij ook meer open gesteld.
Denk je echt dat hij gaat verhuizen? Jij bent serieus. Van hem, met een leven met al 2 kinderen, moet ik het allemaal echt nog maar zien.
Zoek in je eigen woonplaats en iets daar omheen voor een leuke vent. Meld je vrienden, familie en kennissen dat je zoekende bent. Zoek het liever dichter bij huis.
maandag 13 mei 2019 om 16:14
Zou ie dan uberhaupt nog binnen een acceptabele afstand wonen om te kunnen co-ouderen met zijn kinderen?gelukkigedame schreef: ↑13-05-2019 15:59We zijn beiden wel bereid om halverwege te wonen, dat is het probleem niet. Zijn onvruchtbaarheid is het grootste probleem. Als dat er niet was geweest had ik mij ook meer open gesteld.
Het klinkt alsof ie nu gewoon door 'n roze bril kijkt omdat ie verliefd is, maar erg realistisch komt ie niet over. Laat staan dat ie het belang van zijn kinderen voorop zet.
maandag 13 mei 2019 om 16:48
+1 Dit is niet alleen raar, maar ronduit bizar. Ten eerste ga je binnen een paar dates niet over het wel of niet hebben van kinderen hebben. De meeste mannen zouden niet weten hoe hard ze moeten rennen. En dan zeggen dat hij eventueel een hersteloperatie wil uitvoeren, tegen een vrouw die hij twee a drie dates kent? Dan heb je ze echt niet helemaal op een rijtje. Je laat toch niet een sterilisatie uitvoeren zonder daar goed over na te denken. Dat doe je echt alleen als je zeker weten geen kinderen meer wil. Dit lijkt me een gevalletje; ik zeg wat ze wil horen zodat ik met haar naar bed kan! Echt hoor! TO ik zou rennen!
anoniem_649221621c0c7 wijzigde dit bericht op 13-05-2019 17:01
Reden: Foutje
Reden: Foutje
1.40% gewijzigd
maandag 13 mei 2019 om 17:13
Dat zou dan een half uur rijden zijn van zijn kinderen. Hij woont nu ook leuk maar praktisch is het niet voor mij, ik kan mijn motor bijvoorbeeld niet kwijt omdat hij geen schuur heeft. Ik wil niet dingen gaan zoeken maar dat zou een reden zijn om niet daar heen te gaan..redbulletje schreef: ↑13-05-2019 16:14Zou ie dan uberhaupt nog binnen een acceptabele afstand wonen om te kunnen co-ouderen met zijn kinderen?
Het klinkt alsof ie nu gewoon door 'n roze bril kijkt omdat ie verliefd is, maar erg realistisch komt ie niet over. Laat staan dat ie het belang van zijn kinderen voorop zet.
maandag 13 mei 2019 om 17:19
Dan kan hij met goed fatsoen dus geen co-ouderschap meer doen. Bedenk eveneens dat hij een potentieel kind van jou ook zo in de steek zou laten als zn kruis gaat Jeuken voor een ander.gelukkigedame schreef: ↑13-05-2019 17:13Dat zou dan een half uur rijden zijn van zijn kinderen. Hij woont nu ook leuk maar praktisch is het niet voor mij, ik kan mijn motor bijvoorbeeld niet kwijt omdat hij geen schuur heeft. Ik wil niet dingen gaan zoeken maar dat zou een reden zijn om niet daar heen te gaan..
maandag 13 mei 2019 om 17:20
Dan kan hij met goed fatsoen dus geen co-ouderschap meer doen. Bedenk eveneens dat hij een potentieel kind van jou ook zo in de steek zou laten als zn kruis gaat Jeuken voor een ander.gelukkigedame schreef: ↑13-05-2019 17:13Dat zou dan een half uur rijden zijn van zijn kinderen. Hij woont nu ook leuk maar praktisch is het niet voor mij, ik kan mijn motor bijvoorbeeld niet kwijt omdat hij geen schuur heeft. Ik wil niet dingen gaan zoeken maar dat zou een reden zijn om niet daar heen te gaan..
maandag 13 mei 2019 om 17:26
Een goeie!redbulletje schreef: ↑13-05-2019 17:20Dan kan hij met goed fatsoen dus geen co-ouderschap meer doen. Bedenk eveneens dat hij een potentieel kind van jou ook zo in de steek zou laten als zn kruis gaat Jeuken voor een ander.
maandag 13 mei 2019 om 17:53
En ik zou dus niet voor jouw motor gaan verhuizen als ik prima woon en nu dicht bij mijn kinderen ben. Misschien als ze echt tegen jong volwassen aanlopen. Kinderen gaan voor. Zeker die kinderen die er al zijn.gelukkigedame schreef: ↑13-05-2019 17:13Dat zou dan een half uur rijden zijn van zijn kinderen. Hij woont nu ook leuk maar praktisch is het niet voor mij, ik kan mijn motor bijvoorbeeld niet kwijt omdat hij geen schuur heeft. Ik wil niet dingen gaan zoeken maar dat zou een reden zijn om niet daar heen te gaan..
maandag 13 mei 2019 om 17:57
Dat zeg ik ook niet. Maar halverwege was prima te doen. Maar daar gaat het ook niet om nu. Ik vind het een risico om met hem in zee te gaan om zijn sterilisatie.Lucifer2018 schreef: ↑13-05-2019 17:53En ik zou dus niet voor jouw motor gaan verhuizen als ik prima woon en nu dicht bij mijn kinderen ben. Misschien als ze echt tegen jong volwassen aanlopen. Kinderen gaan voor. Zeker die kinderen die er al zijn.
maandag 13 mei 2019 om 18:04
Halverwege ook niet.gelukkigedame schreef: ↑13-05-2019 17:57Dat zeg ik ook niet. Maar halverwege was prima te doen. Maar daar gaat het ook niet om nu. Ik vind het een risico om met hem in zee te gaan om zijn sterilisatie.
Ik snap uberhaupt niet waarom je er al zover mee bezig bent in je hoofd na een paar dates. Veels te veel en veels te snel.
Ook van zijn kant.
maandag 13 mei 2019 om 19:21
Dit inderdaad! Te bizar!Lucifer2018 schreef: ↑13-05-2019 18:04Halverwege ook niet.
Ik snap uberhaupt niet waarom je er al zover mee bezig bent in je hoofd na een paar dates. Veels te veel en veels te snel.
Ook van zijn kant.
maandag 13 mei 2019 om 19:31
Al was het 3 'paar' keren..Sjaantje37 schreef: ↑13-05-2019 19:30Even hoor, je hebt hem een paar keer ontmoet, een paar is toch twee keer? En je bent nu al een toekomst aan het plannen.
Wat is er met jou aan de hand?
maandag 13 mei 2019 om 19:45
Ik ben het hier mee eens.Madeliefjees schreef: ↑13-05-2019 10:34Hij heeft zich niet voor niks laten steriliseren. Die wil, denk ik, echt geen kinderen meer. Afkapppen.
Laat je niet met de “misschien” belofte aan de lijn houden.
maandag 13 mei 2019 om 19:51
maandag 13 mei 2019 om 20:40
Hahaha koekoek!!BellaBlue schreef: ↑13-05-2019 19:51Owwww nu begrijp ik waarom dates bij mij altijd zo ruk lopen, ik pak het totáál verkeerd aan. In het vervolg ga ik op date 2 beginnen over het eventueel ongedaan maken van zijn sterilisatie en hoe het zit met de plaats waar we gaan samenwonen.
Dating-land here I come!![]()
maandag 13 mei 2019 om 22:07
Mannen doen soms leuke beloftes om een leuke vrouw aan zich te binden. Een beetje hoop bieden over een mogelijke kinderwens hoort daar ook bij. Denk echt dat er veel mannen zijn die tegen een vrouw zeggen “misschien wil ik dat wel” terwijl ze het eigenlijk niet willen maar het zeggen omdat ze bang zijn om de vrouw in kwestie te verliezen.gelukkigedame schreef: ↑13-05-2019 12:42Ja daar zit ook wat in.. maar ik neem aan dat hij nu wel eerlijk is, hij zegt niet dat hij geen kind meer wil. Maar het moet wel lukken. En daar weet hij geen antwoord op. Maar dat weet je pas als het lukt, hoe dan ook
Lekker verder gaan daten met een man die een uitgesproken kinderwens heeft.
dinsdag 14 mei 2019 om 06:49