Wat wil hij nou?

07-05-2018 19:37 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een heel lang verhaal samengevat:

Een jaar lang ben ik smoorverliefd geweest op een collega. Een jaar lang hadden we dag en nacht contact. Chat, whatsapp, op het werk.
6 maanden daarvan hadden we ook regelmatig seks. Een relatie zal ik het zeker niet noemen. Er zijn een hoop complicerende factoren in het spel geweest.

Nu 7 maanden geleden is het abrupt geeindigd. Hij kon mij niet geven wat ik wilde. Ik kon niet meer tegen de niks-status.
Zeker 4 maanden lang ben ik er compleet kapot van geweest. Nu kan ik zeggen dat ik weer normaal functioneer en niet meer hele dagen obsessief met hem bezig ben. Ik ben mezelf echt compleet in hem verloren en moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds van hem houdt. Voor mij is hij de liefde van mijn leven.

Ik zie hem dageijks op het werk wat zwaar is. Maar door hem 100% te negeren is het me gelukt weer normaal te functioneren en mijn leven op te pakken.
Ik weet bij hem nooit of hij me aan het lijntje houdt of dat hij me mist.

Maar nu:

Mijn directe collega krijgt ontslag. Er moet iemand worden voorgedragen voor de functie. Ik heb hem laten weten dat ik het nog steeds moeilijk heb met onze breuk, nog steeds om hem geef en dat ik het zou waarderen als hij niet zou solliciteren. Hij had hiervoor alle begrip en zou dat niet doen.
Vervolgens is hij 2 uur later benaderd voor de functie door zijn manager. En in plaats van dat hij nee zegt, komt hij terug bij mij om te vragen of ik het erg zou vinden.

Ik heb hem gevraagd hoe hij dat dan voor zich ziet. Het is een functie waarbij we met z'n 2en dan 40 uur bij elkaar op de lip zitten. Veel samen met de auto moeten reizen etc.
Hij doet er wat grapperig over.

Hoe dan ook: hij heeft dus geen ' nee' gezegd. En uiteindelijk ligt de beslissing waarschijnlijk straks bij mij.
Ik word er door verscheurd. Wie wil er nu niet al zijn werktijd met haar grote liefde doorbrengen? Maar ja, wie is er zo dom om dat te doen wetende dat het toch verkeerd afloopt.

Eigenlijk is mijn vraag:

Egoistische klootzak of stiekem wil hij toch wat van mij en ziet dit als kans tijd met me door te brengen?
anoniem_369123 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 22:01
Reden: Herkenbaarheid
4.20% gewijzigd
Ik weet het wel zeker Bblientje!

Komt helemaal goed :flirting:
Wat leuk! Je kunt dus zorgen dat hij niet die baan krijgt? Ik zou voor die optie kiezen :biggrin:
MissMaran schreef:
07-05-2018 20:48
Wat leuk! Je kunt dus zorgen dat hij niet die baan krijgt? Ik zou voor die optie kiezen :biggrin:
:high5:
Jenny9899 schreef:
07-05-2018 20:22
:-)

Nee hij heeft geen ander.

Nee, ik ga geen andere baan zoeken. Hij zoekt dan zelf maar iets anders.

Jullie hebben gelijk. Ik weet het wel.

Maar wat ik me afvraag (met mijn domme verliefde hoofd): hoe ziet hij dit zelf op lange termijn voor zich? Zoals gezegd. We zitten dan met zijn 2en in een kantoor. Moeten praktisch alles samen doen inclusief reizen (binnen NL, dus niet met overnachting).
Hij zou zich toch ook kunnen bedenken dat dat op lange termijn een onhoudbare situatie is? Ook voor hemzelf.
Welnee.

Jij kan je nog steeds niet voorstellen dat hij vermoedelijk maar zelden aan jou denkt. Op zijn werk ziet hij jou vermoedelijk ook alleen maar als een kantoorjuf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De typemiep

Of de neukmiep
koko67 schreef:
07-05-2018 19:40
Ik denk dat hij gewoon die baan wil en schijt aan jou heeft.
.
+1
Andere baan zoeken, uit het oog uit het hart.
Je kwelt jezelf alleen maar en je hoopt op meer.

Laat het los en zoek ander werk.
Misschien leidt het wel tot een man die jou ook wilt?
Zo kan je jezelf niet openstellen voor iets beters.
MissMaran schreef:
Ja of dit.
En hem dan verder negeren.

Maar je zegt toch 'ja'...dat weet iedereen op dit forum.
MissMaran schreef:
Klopt.

Bedankt voor de adviezen en iets minder bedankt voor de sneren.

Ik weet heus wel dat jullie gelijk hebben. Maar ik heb echt veel verdriet gehad om deze man.

Ik mag bepalen of hij de functie krijgt. A. omdat het een proeftraject is met zicht op promotie. B. omdat er zoals gezegd een zeer grote mate van samenwerking bij komt kijken en het moet dus wel werkbaar zijn voor beide partijen.

Ik zal netjes aangeven bij mijn manager en bij hem dat ik denk dat het op persoonlijke vlak niet gaat matchen.
Er zijn meer geschikte gegadigden dus er is geen man overboord daarmee.
Die man doet helemaal niets verkeerd. Het is TO die zich van alles in haar hoofd haalt. Die man wil gewoon werk en denkt geen seconde aan wat dat voor TO betekent. Hij wil niets met haar, dus het kan hem niets schelen wat zij denkt.
TO heeft het over veel samenwerken en samenreizen, maar volgens mij is dat meer haar hoop dan de realiteit.
Waarom zou je samen moeten reizen? Onzin. Hij pakt zijn auto en TO reist lekker zelf naar de locatie. Samenreizen zal die man vast ook geen zin in hebben.
En negeren kun je elkaar ook prima als je zelfs naast elkaar in een kantoor zit.
Bblientje schreef:
07-05-2018 20:44
Maar misschien wordt ie wel velieff door zo een innige samenwerking. Een gouden kans voor To :blond:
Je bedoelt een neukpartij op kantoor en dan is het zover... de liefdesbeeb... :flirting:
Jenny9899 schreef:
07-05-2018 21:18
Klopt.

Ik weet heus wel dat jullie gelijk hebben. Maar ik heb echt veel verdriet gehad om deze man.

Ik mag bepalen of hij de functie krijgt. A. omdat het een proeftraject is met zicht op promotie. B. omdat er zoals gezegd een zeer grote mate van samenwerking bij komt kijken en het moet dus wel werkbaar zijn voor beide partijen.

Ik zal netjes aangeven bij mijn manager en bij hem dat ik denk dat het op persoonlijke vlak niet gaat matchen.
Krijg je toch nog de kans om hem te naaien. Wat ongelofelijk onprofessioneel.
Jenny9899 schreef:
Klopt.

Dus je gaat je manager vertellen dat jullie bedpartners geweest zijn van elkaar?
Chique hoor!

En als ik eerlijk ben lees ik geen sneren
Alleen een hoop waarschuwingen
Niet geheel onterecht als ik het zo allemaal lees.

Jij bent verliefd, je krijgt je zin niet en dus wil je hem naaien?
Wow.....
Zie je zelf niet in hoe ontzettend laag bij de grond dat Is?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jenny9899 schreef:
Klopt.

Dus omdat jij hem niet kunt loslaten, zorg je ervoor dat hij geen kans op promotie maakt? Wow. En dat voor iets wat al een half jaar over is. Ik heb zomaar het vermoeden dat jij het je met deze actie niet makkelijker gaat maken.
Jij: "Goh baas, nee het gaat hem niet worden, er is op persoonlijk vlak geen match."
Baas: "Kun je dat nader toelichten?"
Jij: "Tja, uhhhhmmm, pfff, tja gewoon geen klik, weetje wel."

Baas tegen hem: "Het gaat hem niet worden. Ik heb nl. begrepen dat er op persoonlijk vlak geen klik is."
Hij: "oh echt?? Wat raar nu. Zal vast komen omdat ik haar een half jaar geleden afgewezen heb. Ik krijg idd nog regelmatig berichten van haar dat ze zo verliefd op me is. Dus eigenlijk is ze gewoon niet in staat om professioneel te zijn? Wat vind jij daar nu van baas?"

En vul de rest zelf maar in.
Deze man geeft niets om jou en je gevoel. En het zou zo maar kunnen zijn dat hij het hard gaat spelen. En aangezien hij heel erg goed is om jou aan het lijntje te houden zou het zo maar kunnen zijn dat hij de baas ook heel makkelijk kan overtuigen van zijn kunde en jouw onkunde. En uit ervaring kan ik je vertellen dat dit vaker gebeurt.
GenieInABottle schreef:
07-05-2018 21:33
Dus omdat jij hem niet kunt loslaten, zorg je ervoor dat hij geen kans op promotie maakt? Wow. En dat voor iets wat al een half jaar over is. Ik heb zomaar het vermoeden dat jij het je met deze actie niet makkelijker gaat maken.
Jij: "Goh baas, nee het gaat hem niet worden, er is op persoonlijk vlak geen match."
Baas: "Kun je dat nader toelichten?"
Jij: "Tja, uhhhhmmm, pfff, tja gewoon geen klik, weetje wel."

Baas tegen hem: "Het gaat hem niet worden. Ik heb nl. begrepen dat er op persoonlijk vlak geen klik is."
Hij: "oh echt?? Wat raar nu. Zal vast komen omdat ik haar een half jaar geleden afgewezen heb. Ik krijg idd nog regelmatig berichten van haar dat ze zo verliefd op me is. Dus eigenlijk is ze gewoon niet in staat om professioneel te zijn? Wat vind jij daar nu van baas?"

En vul de rest zelf maar in.
Deze man geeft niets om jou en je gevoel. En het zou zo maar kunnen zijn dat hij het hard gaat spelen. En aangezien hij heel erg goed is om jou aan het lijntje te houden zou het zo maar kunnen zijn dat hij de baas ook heel makkelijk kan overtuigen van zijn kunde en jouw onkunde. En uit ervaring kan ik je vertellen dat dit vaker gebeurt.
Dit zou zomaar eens de realiteit kunnen worden.

Zeker als hij je smachtende appjes/ berichtjes bewaard heeft.
Ibelize schreef:
07-05-2018 20:31
als hij die baan wil hoeft hij je niks te vragen, wel nobel dat hij wel t gedaan heeft trouwens
Eens met het eerste, maar niet met het tweede. Het is niet nobel, hij vraagt het, zij uit haar bezwaren en hij doet het toch. Zijn goed recht, maar dat maakt de vraag nou niet echt nobel.
Summerdance schreef:
07-05-2018 21:35
Dit zou zomaar eens de realiteit kunnen worden.

Zeker als hij je smachtende appjes/ berichtjes bewaard heeft.
Yep. Ik wist het iig wel als baas. Ik hou van openheid, eigen verantwoordelijkheid en professionaliteit op de werkvloer. En bij TO lees ik vanalles, behalve deze drie zaken. Voor mijn bedrijf ongeschikt bevonden.

Jou daarentegen zou ik zo ongeveer blind aannemen. Ik lees je heel graag en vind je nuchtere kijk heerlijk.

Enne gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk :yes: :heart:
Jenny9899 schreef:
Klopt.

Dus omdat jij je niet professioneel op kunt stellen loopt hij promotie mis.

Nou ja, allebei een les geleerd. Voor hem pakt het wel erg zuur uit.
Jufjoke schreef:
07-05-2018 21:36
Eens met het eerste, maar niet met het tweede. Het is niet nobel, hij vraagt het, zij uit haar bezwaren en hij doet het toch. Zijn goed recht, maar dat maakt de vraag nou niet echt nobel.
Hij speelt een spel en bepaalt de spelregels. TO probeert vals te spelen en heeft waarschijnlijk geen pokerface. De vraag is: aan wie is de baas loyaal? En wat is het beste voor het bedrijf?
GenieInABottle schreef:
07-05-2018 21:39
Yep. Ik wist het iig wel als baas. Ik hou van openheid, eigen verantwoordelijkheid en professionaliteit op de werkvloer. En bij TO lees ik vanalles, behalve deze drie zaken. Voor mijn bedrijf ongeschikt bevonden.

Jou daarentegen zou ik zo ongeveer blind aannemen. Ik lees je heel graag en vind je nuchtere kijk heerlijk.

Enne gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk :yes: :heart:
Awwww.....wat een lief compliment
Word er een beetje verlegen van :redrose:

En dank je wel voor de felicitatie.

Maar TO, ik snap wel dat je nog helemaal hoteldebotel bent van deze man.
Maar ben je echt bereid om alles op het spel te zetten voor een man die op geen enkele manier jouw gevoelens deelt?

Je zet je baan, je reputatie, je eergevoel en je goede naam te grabbel?

Ik geloof niet dat je je dat realiseerde toen je voor her eerst met hem naar bed ging, maar als ik jou was zou ik daar nu wel heel goed over nadenken
Annelleke schreef:
07-05-2018 21:41
Dus omdat jij je niet professioneel op kunt stellen loopt hij promotie mis.

Nou ja, allebei een les geleerd. Voor hem pakt het wel erg zuur uit.
Nou ze hebben er wel samen voor gekozen om zich onprofessioneel te gedragen en met elkaar de koffer in te duiken.
Ik had het ook niet prettig gevonden nog met hem samen te moeten werken, had hij ook maar beter moeten nadenken voordat hij zijn leuter erin stak.
Bblientje schreef:
07-05-2018 22:00
Nou ze hebben er wel samen voor gekozen om zich onprofessioneel te gedragen en met elkaar de koffer in te duiken.
Ik had het ook niet prettig gevonden nog met hem samen te moeten werken, had hij ook maar beter moeten nadenken voordat hij zijn leuter erin stak.
Die laatste zin, volgens mij klopt die niet.
Dat zou toch moeten zijn, had ZIJ ook maar beter moeten nadenken?

Want echt, ik geloof niet dat hij er op geen enkele wijze mee zit.
Voor hem is het een afgesloten hoofdstuk.
Bblientje schreef:
07-05-2018 22:00
Een relatie op de werkvloer hoeft echt niet onprofessioneel te zijn, zeker niet als ze niet samen hoeven te werken. Dat TO na een half jaar nog steeds deze gevoelens heeft is natuurlijk k** voor haar. De manier waarop ze nu 'wraak' gaat nemen door dwars te liggen bij een promotiemogelijkheid omdat zij niet in staat is om zich in zijn nabijheid professioneel te gedragen, dat is pas onprofessioneel.
Summerdance schreef:
07-05-2018 22:02
Die laatste zin, volgens mij klopt die niet.
Dat zou toch moeten zijn, had ZIJ ook maar beter moeten nadenken?

Want echt, ik geloof niet dat hij er op geen enkele wijze mee zit.
Voor hem is het een afgesloten hoofdstuk.
Hij loopt hierdoor mogelijk promotie mis.
Dat zal hem ook niet in de koude kleren gaan zitten.
Ze hadden beiden beter moeten nadenken over de gevolgen voordat ze elkaar besprongen.
Jenny9899 schreef:
Klopt.

Ik hoop dat ze je snel doorhebben en je vervangen voor iemand die nooit dit soort 'geintjes' zal flikken.
Dieptriest dat je op deze manier wraak op deze man neemt. Je hebt een blauwtje gelopen en nu wil je hem straffen door deze rotstreek uit te halen. Ik geloof in Karma TO, en jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven