Wat wil hij nu??

06-06-2018 08:45 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem, ik begrijp niet hoe een man denkt. Er is iemand die ik super leuk vind. Wij gaan wel eens samen op stap en dan begint het altijd van zijn kant met pesterijtjes. Het zijn leuke pesterijtjes hoor! Maar ik kan ook heel serieus met hem praten! Maar soms kan hij ook een beetje lomp zijn, het is dan met een vage glimlach en hij probeert dan een reactie van mij te ontlokken. Hij heeft al eens gezegd ik vind het leuk als jij hapt op mij. Wij hebben wel vaker oogcontact maar hij kijkt dan meestal ook snel weer weg. Maar hij doet wel alles voor mij wat ik hem vraag. Hij is zo tegenstrijdig dat ik niet weet wat ik moet denken! Vind hij mij nu leuk of niet? We zien elkaar meerdere keren per week...
Wat wil jij? Vind jij hem leuk?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je stelt de verkeerde vraag. De vraag die je je moet stellen is of jij het ok vind dat iemand je continu plaagt en wil dat je ‘hapt’. Vroegah bestond het spreekwoord : Meisje plagen =kusjes vragen. Dus ik denk dat ie wel interesse in je heeft. Maar heb jij zin in zijn spelletjes?
Ik denk dat hij ook niet begrijpt hoe jij denkt, want als je wilt weten hoe het zit zou je dat toch aan hem moeten vragen en niet aan onbekenden?
Wat leuk een vent die van pesten houd.
viva-amber schreef:
06-06-2018 08:48
Wat wil jij? Vind jij hem leuk?
Dit inderdaad.
Geen idee, ik kan niet voor die man denken, net als jij.
Vraag het hem zou ik zeggen, daar ga je bij mijn weten niet dood van.
Ik vind hem inderdaad super leuk! Maar wil ons contact niet verpesten als ik het fout heb! Daarom dat ik dit vraag.
Kelly39 schreef:
06-06-2018 10:51
Ik vind hem inderdaad super leuk! Maar wil ons contact niet verpesten als ik het fout heb! Daarom dat ik dit vraag.
Dan begin je toch voorzichtig met een beetje flirten. Zie je vanzelf of hij ook hapt.
borboletas schreef:
06-06-2018 11:06
Dan begin je toch voorzichtig met een beetje flirten. Zie je vanzelf of hij ook hapt.
Maar denk je dan dat hij mij idd leuk vind op die manier?
Kelly39 schreef:
06-06-2018 11:50
Maar denk je dan dat hij mij idd leuk vind op die manier?
Geen idee. Hij lijkt je in ieder geval niet onaardig te vinden dus kun je best een klein beetje risico nemen. Je hoeft je echt niet meteen naakt voor z'n voeten te werpen maar gewoon een beetje flirten op zo'n manier dat je altijd nog kan beweren dat je dat niet deed.
Kelly39 schreef:
06-06-2018 10:51
En hoe denk je dat wij het weten kunnen dan?
Ik ben niet helderziend, maar goed als je perse antwoord wil:
Hij vindt jou misschien ook leuk, of hij vindt jou misschien niet leuk.
Zo goed? Pffffff...
VHH

Vraag
Het
Hem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven