Wat willen mannen dan?

13-09-2018 17:54 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?

Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mezelf ongeveer een 7.5 dus ik date ook binnen die league hoir. Maar zeker niet er onder.
Alle reacties Link kopieren
De man alsof het 1 homogeen ding is bestaat al niet.

Het hele huwelijk inclusief het (nep) vreemdgaan van Beyonce is een publiciteitsstunt waar grif aan verdiend wordt.

Waarom jij niet aan de man komt zou ik je best kunnen vertelle,n en een loep werkt ook, maar ik heb geen zin in een ban.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
13-09-2018 18:10
Middelmatige types? Leg eens uit
Nou, ik wil geen man-met-vistype .
Alle reacties Link kopieren
En investeer niet meer in een relatie dan je terug krijgt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:20
Nou, ik wil geen man-met-vistype .
Misschien ligt t dus daar wel aan. Wat is er mis met die man?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
13-09-2018 18:19
De man alsof het 1 homogeen ding is bestaat al niet.

Het hele huwelijk inclusief het (nep) vreemdgaan van Beyonce is een publiciteitsstunt waar grif aan verdiend wordt.

Waarom jij niet aan de man komt zou ik je best kunnen vertelle,n en een loep werkt ook, maar ik heb geen zin in een ban.
Ik kom makkelijk aan de man maar het komt nooit tot samenwonen en een huwelijk. En alle nare dingen die ik hier kan uiten houd ik voor me in relaties. Ik ben dan juist heel meegaand.
Alle reacties Link kopieren
Pff jij weer?

Zoek hulp joh, je blijft in cirkels praten en komt nergens met je negatieve gevoelens en verbitterdheid
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:21
Ik kom makkelijk aan de man maar het komt nooit tot samenwonen en een huwelijk. En alle nare dingen die ik hier kan uiten houd ik voor me in relaties. Ik ben dan juist heel meegaand.
Dus je bent niet jezelf?
.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 14-09-2018 08:36
98.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
13-09-2018 18:21
Misschien ligt t dus daar wel aan. Wat is er mis met die man?
Ik heb zelf universiteit gedaan dus wil dat ook van een partner. Interesses moeten ook overeenkomen, en ambitie.

Ruurd uit Vinkeveen die een ROC heeft afgerond, saaie kampeerjassen draagt en fan is van de NL top 100 zal vast een aardige vent zijn maar totaal niet wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
It is lonely at the top.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
13-09-2018 18:22
Toen ik mijn man leerde kennen was hij aan het werk in drie ploegen diensten.
Vast niet goed genoeg kwa opleidingsniveau voor to.
Ik wil iemand uit hetzelfde milieu.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg niks meer.....
ik geef mn bek ook maar een douw
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:25
Ik wil iemand uit hetzelfde milieu.
Stop dan met zoeken.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:23
Ik heb zelf universiteit gedaan dus wil dat ook van een partner. Interesses moeten ook overeenkomen, en ambitie.

Ruurd uit Vinkeveen die een ROC heeft afgerond, saaie kampeerjassen draagt en fan is van de NL top 100 zal vast een aardige vent zijn maar totaal niet wat ik zoek.

Eigenlijk zoek je gewoon een mannelijke versie van jezelf. Wel erg beperkend in je zzoektocht, en het lijkt me eigenlijk ook heel saai
Alle reacties Link kopieren
Dus mijn vader, hoog opgeleid, had nooit met mijn moeder moeten trouwen (alleen lagere school door de oorlog). Pfffff. Ze hadden een fantastisch huwelijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-09-2018 18:22
Dus je bent niet jezelf?
Niet 100% nee, jij spreid je negatieve eigenschappen ook niet tentoon lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:25
Ik wil iemand uit hetzelfde milieu.
Schrijf je in op een datingsite voor alleen hoogopgeleiden. Think outside the box.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:25
Ik wil iemand uit hetzelfde milieu.
Die willen jou misschien niet. En dat ligt zeer waarschijnlijk aan al je issues. Ik vind je hier op het forum al doodvermoeiend overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
13-09-2018 18:26
Dus mijn vader, hoog opgeleid, had nooit met mijn moeder moeten trouwen (alleen lagere school door de oorlog). Pfffff. Ze hadden een fantastisch huwelijk.
Andere tijden waarin vrouwen werden beperkt. Nu is er geen oorlog en mogen vrouwen carriere maken.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:26
Niet 100% nee, jij spreid je negatieve eigenschappen ook niet tentoon lijkt me?
Nou bij mij is het echt “ what you see is what you get” als mij iets bevalt zie je dat van een kilometer afstand.
Alle reacties Link kopieren
gyda schreef:
13-09-2018 18:26
Schrijf je in op een datingsite voor alleen hoogopgeleiden. Think outside the box.
Volgens mij zitten daar alleen oudere mannen op. Mijn generatie tindert.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-09-2018 18:27
Die willen jou misschien niet. En dat ligt zeer waarschijnlijk aan al je issues. Ik vind je hier op het forum al doodvermoeiend overkomen.
Al mijn exen hadden achteraf tig keer meer issues hoor.
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
13-09-2018 18:22
Toen ik mijn man leerde kennen was hij aan het werk in drie ploegen diensten.
Vast niet goed genoeg kwa opleidingsniveau voor to.
Niks is goed genoeg voor To. en maar blijven zeuren in het tindertopic dat ze geen man vindt... Vervolgings gaat ze anderen in dat uitmaken voor afgelikte boterham als die wel van hun vrijgezellentijd weten te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:29
Al mijn exen hadden achteraf tig keer meer issues hoor.
Achteraf kijk je een koe in de kont. Heb je niks aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven