Wat willen mannen dan?

13-09-2018 17:54 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?

Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
13-09-2018 18:56
Nou!

Ik ben ook Uitzonderlijk Hoogopgeleid, maar ik ben erachter gekomen dat wij geen betere mensen zijn en dat een graad geen intelligentiegarantie heeft. Er zijn nog altijd heel veel dingen die ik niet weet, niet kan of niet ken en ik heb echt andere mensen nodig om het voor me op te lossen of om me te helpen.
En dat dus ook. Hier hetzelfde verhaal.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:45
Ik kom uit een zeer hoogopgeleid gezin en ik word daar gewoon niet gelukkig van. Meerdere familieleden werk(t)en als hoogleraar.

En jij bent het zwarte schaap? Zou al je gemekker verklaren.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:36
Verliefdheid gaat toch weer over. Ik wil iemand die aansluit in mijn leven, met dezelfde normen en waarden en ambities. Die qua uiterlijk op hetzelfde niveau zit. Hij hoeft echt niet smoorverliefd te zijn op mij. Zolang hij er maar voor gaat.
Oja, wat mannen dus NIET zoeken is wanhoop en hoge nood
Alle reacties Link kopieren
Als John de Mol vrijgezel zou zijn, had je dan met hem een relatie willen hebben?

Oh nee, zijn hoogst genoten opleiding is Havo.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
13-09-2018 18:51
Heb jij een stoornis in het autistisch spectrum? Serieuze vraag.
Jup.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
13-09-2018 19:10
Als John de Mol vrijgezel zou zijn, had je dan met hem een relatie willen hebben?

Oh nee, zijn hoogst genoten opleiding is Havo.
Nee, vind hem saai.
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen wil hij een warme hartelijke vrouw waar hij redelijk mee voor de dag kan komen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
13-09-2018 18:48


Omdat die mannen nog denken (hopen) een veel aantrekkelijker vrouw te kunnen bemachtigen
Lijkt mij dat topmodellen die niet willen hoor, die daten of miljardaies of medecelebs.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:45
Ik kom uit een zeer hoogopgeleid gezin en ik word daar gewoon niet gelukkig van. Meerdere familieleden werk(t)en als hoogleraar.
Wij zijn allemaal universitair (plus) geschoold, inclusief ouders, muv één zus die 'maar' HBO heeft. Mijn gedoctoreerde ex was minder intelligent dan ik.... Maar ook dan de man met alleen middelbare school...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een artistieke/muzikale man, of in elk geval interesse in die richting.
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
13-09-2018 19:14
Wij zijn allemaal universitair (plus) geschoold, inclusief ouders, muv één zus die 'maar' HBO heeft. Mijn gedoctoreerde ex was minder intelligent dan ik.... Maar ook dan de man met alleen middelbare school...
Je hebt ook types wiens ouders hun diploma kopen he.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 19:15
Je hebt ook types wiens ouders hun diploma kopen he.
Aha.
Serieus, lees al je eigen Topics nog eens door! Word jij nou niet enorm moe van jezelf? Zo ja, laat staan een man........die zit hier toch echt niet op te wachten zeg 🤪

Tja, zelfreflectie is best heel erg moeilijk!
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 19:19
11.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
13-09-2018 19:08
En jij bent het zwarte schaap? Zou al je gemekker verklaren.
:HA:
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 19:11
Jup.
Als dat zo is dan maakt jou dat meteen een heel stuk onaantrekkelijke voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:45
Ik kom uit een zeer hoogopgeleid gezin en ik word daar gewoon niet gelukkig van. Meerdere familieleden werk(t)en als hoogleraar.
Dat vind jij het equivalent van hoog opgeleid? Iets anders is er niet? Voor iemand die beweerd zo intelligent te zijn heb je een behoorlijke eenzijdige kijk op dingen. Maar ja, dat hebben veel van die mensen die denken dat ze heel intelligent zijn.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 19:14
Ik wil een artistieke/muzikale man, of in elk geval interesse in die richting.
Zo iemand als Jay-Z
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het van een goede vriendin van mij, zij is oprecht fysiek mooier en slimmer dan dat ik ben en zij heeft nog nooit een serieuze relatie gehad en mannen stappen ook niet snel op haar af.
Zelf heb ik in mijn leven altijd achter elkaar relaties en dates gehad. Geen idee waar dat hem precies in zit, misschien omdat ik juist wat ‘normaler’ ben oid?
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
13-09-2018 19:20
Als dat zo is dan maakt jou dat meteen een heel stuk onaantrekkelijke voor mannen.
Ik heb geen officiele diagnose, heb een sociale baan, vriendenkring etc. Ik ben wat meer op mezelf en bekijk relaties wat serieuzer/formeler. Ik 'volg' een recept op dat gebied. Maar ik krijg nooit de taart die ik bak.
Alle reacties Link kopieren
Muzikaal en artistiek of een van beide, dan kom je uit bij de kunstacademie en/of conservatorium geschoold. Want mbo valt voor jou af.

Weet je dat met je ASS stoornis dan wel te handelen? Creativiteit, impulsen, geen vaste indeling van de dag. Vaak wisselende werktijden etc?
redhead70 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 19:24
Reden: Ik kwam wat mbo geschoold over
0.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-09-2018 19:20
Dat vind jij het equivalent van hoog opgeleid? Iets anders is er niet? Voor iemand die beweerd zo intelligent te zijn heb je een behoorlijke eenzijdige kijk op dingen. Maar ja, dat hebben veel van die mensen die denken dat ze heel intelligent zijn.
Nee hoor. Ik ben ook geen hoogleraar.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:25
Ik wil iemand uit hetzelfde milieu.
Heb je wel eens goed nagedacht waarom je dat wil? Enne, misschien heb jij een beetje verkeerde kijk op "jouw milieu" Jij zit misschien te laag voor de mannen die jij zou willen. En die hebben een neus voor omhoogneukers hoor.
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
13-09-2018 19:20
Zo iemand als Jay-Z
Hm, dan eerder iemand als Benedict Cumberbatch.
Alle reacties Link kopieren
redhead70 schreef:
13-09-2018 19:23
Muzikaal en artistiek of een van beide, dan kom je uit bij de kunstacademie en/of conservatorium geschoold. Want mbo valt voor jou af.

Weet je dat met je ASS stoornis dan wel te handelen? Creativiteit, impulsen, geen vaste indeling van de dag. Vaak wisselende werktijden etc?
ASS is heel anders bij vrouwen dan bij mannen. Ik ben hartstikke creatief en heb ook geen vast ingedeelde baan. Wel een drukke agenda dus ik wil geen artiest an sich. Ik kan niet zo maar tijd vrijmaken. Gewoon iemand die dat als hobby heeft.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:45
Ik kom uit een zeer hoogopgeleid gezin en ik word daar gewoon niet gelukkig van. Meerdere familieleden werk(t)en als hoogleraar.
Ik kom uit een miljonairsfamilie, alleen schep ik er iet over op. :jump:
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 19:30
0.18% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven