Wat willen mannen dan?

13-09-2018 17:54 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?

Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 21:13
Omdat ik alles vrij zakelijk zie. Zo ben ik gewoon. Ik zie het leven ook als een lijst dingen die ik wil afwerken. Ik hou niet van 'ik zie wel'. Ik heb overal keihard voor gewerkt om te komen waar ik ben. Ik kan heel goed doorgaan voor open en sociaal want heb alle dingen onthouden uit fora en bladen en noem maar op. Ik weet dat ik moet doorvragen en complimenten moet geven. Waarom lukt dat wel met collega's en vrienden?
Ik vind je eerlijkheid verfrissend.
Ik spreek uiteraard niet voor alle mannen maar een dergelijk zakelijke instelling of aard is het tegenovergestelde van aantrekkelijk voor mij. Een partner is namelijk ook een ding op jouw lijstje en no way dat een intelligente man dat een goed idee vindt op de lange duur.

Als mensen in een gesprek zeggen dat ze keihard hebben gewerkt om te komen waar ze nu zijn haak ik trouwens meestal af. Totaal onnodige borstklopperij en oninteressant ook nog. Veel interessanter is waar je naar toe wil, waarom en wat je zwakheden zijn.

Kijk, je bent wie je bent en ook op jouw potje past ongetwijfeld een dekseltje. Er zijn echt intelligente mannen die jouw zakelijke en let's face it, bijna autistische kijk op het leven kunnen waarderen, misschien omdat zij wat van jou in zichzelf herkennen. Kom dus gewoon uit voor je sociale façade die je opwerpt en laat zien wie je bent, maar toon je geen échte interesse in een potentiële partner, blijft het allemaal wel een long shot hoor.
Mannen willen gewoon een leuke, lieve en lekkere vrouw. Spontaan ook graag.
Mijn mening is gestippeld.
Mannelijke autisten zijn super beta, heb ik weer niks mee als kunstzinnige alfa
Blankepit schreef:
13-09-2018 21:38
Ik vind je eerlijkheid verfrissend.
Ik spreek uiteraard niet voor alle mannen maar een dergelijk zakelijke instelling of aard is het tegenovergestelde van aantrekkelijk voor mij. Een partner is namelijk ook een ding op jouw lijstje en no way dat een intelligente man dat een goed idee vindt op de lange duur.

Als mensen in een gesprek zeggen dat ze keihard hebben gewerkt om te komen waar ze nu zijn haak ik trouwens meestal af. Totaal onnodige borstklopperij en oninteressant ook nog. Veel interessanter is waar je naar toe wil, waarom en wat je zwakheden zijn.

Kijk, je bent wie je bent en ook op jouw potje past ongetwijfeld een dekseltje. Er zijn echt intelligente mannen die jouw zakelijke en let's face it, bijna autistische kijk op het leven kunnen waarderen, misschien omdat zij wat van jou in zichzelf herkennen. Kom dus gewoon uit voor je sociale façade die je opwerpt en laat zien wie je bent, maar toon je geen échte interesse in een potentiële partner, blijft het allemaal wel een long shot hoor.
Dit soort mannen is dus de reden dat ik steeds sneller afhaak op Tinder. Je noemt dingen meteen borstklopperij en valt mij af op iets waar ik trots op ben.
nina1966 schreef:
13-09-2018 20:22
Ik heb best wat universitaire opleidingen lopen in de familie. Wat zo verbazend is is dat ik vaak antwoorden of reacties op dingen heb waar hun even over moesten denken of het gewoon niet wisten. Eh hoe wéét jij dat is dan ook een veel gehoorde opmerking op feesten ed.
Tja oom, ik léés... Ja neef daar weet ik toevallig heel veel vanaf. Mag dan niet naar de uni zijn gegaan maar ik weet wel veel. En altijd die verbaasde blik..... Jaja ook zonder uni kun je best een gesprek voeren en interessant zijn als tafelgenoot. Tis wat in deze wereld.
Een diploma zegt niet zoveel over wat je kan, slechts iets over wat je hebt gedaan.

Volgens mij wil "de man" vooral niet al te gecompliceerd, maar wel ervaren.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik heb inner circle gedownload maar ik moet tig jaar wachten blijkbaar.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 17:54
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?

Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?

Dit zijn vrouwen die vaak niet op een man zitten te wachten en hun leven niet opzij zetten voor een man. Ze is sterk, onafhankelijk en haar leven is goed met of zonder hem! Ze heeft hem niet nodig. Hij voelt dat en daarom heeft hij haar nodig. Het zijn vrouwen die hun eigen belangen net zo belangrijk vinden als die van hem, hun eigen leven niet onderbreken en niet met zich laten sollen.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 21:41
Mannelijke autisten zijn super beta, heb ik weer niks mee als kunstzinnige alfa
He, opposites attrack toch? :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik vind ook niet dat je echt luistert naar de tips die hier gegeven worden.

Je zet vooral je hakken in het zand en blijft bezig over wat je niet wilt..

Ach ja dit gaat het op deze manier niet worden en dat is ook prima. Maar hou in ieder geval op mannen hier verantwoordelijk voor te houden terwijl het probleem overduidelijk jij bent..
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 21:43
Dit soort mannen is dus de reden dat ik steeds sneller afhaak op Tinder. Je noemt dingen meteen borstklopperij en valt mij af op iets waar ik trots op ben.
Ah, ik ben bevorderd tot "dit soort mannen", maar eerlijk is eerlijk; ik velde ook in één post al flink wat oordelen over jou.

Je bent trots op je harde werk maar je vergeet dat het slechts een middel is en dat het doel veel interessanter is. Een potentiële partner raakt echt niet opgewonden van het opsommen van je werkuren. Wel van je dromen en angsten.
Ik luister weldegelijk. Maar ik kan me niet echt inleven in iemand die niet op mij lijkt. Wel oppervlakkig, maar niet in een relatie.
tonkje schreef:
13-09-2018 21:47
He, opposites attrack toch? :)
Opposites attack lijkt me waarschijnlijker :P
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 21:18
Als ik iemand zoals dat ontmoet wil ik best wel een keer op date, maar de laatste keer dat ik een mbo'er datete moest ik zijn administratie doen want dat snapte hij niet.
Mijn punt is dat je alleen dit soort mensen zal ontmoeten wanneer je open staat/ verder kijkt dan je zorgvuldig opgestelde (eisen) lijstje!

Je geeft namelijk zelf aan dat je direct afhaakt wanneer iemand op zijn online datingprofiel vermeld wanneer hij lager opgeleid is; zou mij daarom niets verbazen dat je, wanneer je iemand offline ontmoet/ in real life, ook als een van de eerste vragen zal stellen welke studie iemand genoten heeft en afhaakt wanneer de ander aangeeft lager opgeleid te zijn.

Oftewel: wanneer je in plaats van afhaakt open blijft staan en door blijf vragen kom je ondernemende, intelligente, interessante en ambitieuze mensen tegen!
Misschien hier eens kijken: https://www.autismewegwijzer.nl/autisme ... esrelaties
Ik haak voor vriendschappen niet af, maar nogmaals; wil ik het elke dag met je uithouden dan kan ik dat alleen als je op mij lijkt. Anders ga ik mezelf afzonderen.

En ik ben idd trots dat ik alles doe wat een gezond iemand ook doet.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 22:06
Ik haak voor vriendschappen niet af, maar nogmaals; wil ik het elke dag met je uithouden dan kan ik dat alleen als je op mij lijkt. Anders ga ik mezelf afzonderen.

dan moet je blijkbaar een boekhouder zoeken.
wij slapen nooit.
Lavernb: inderdaad. Als je dit echt graag wil verdiep je dan eerst in jezelf en zoek uit hoe je hier mee om moet gaan.

Het lijkt me lastig vooral omdat ik heb begrepen dat er op het vlak van autisme bij vrouwen er in de wetenschap een enorme achterstand is.

Vooral omdat vrouwen zich beter sociaal aan kunnen passen.

Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je ooit de mister right vind :-).

Oo.. en als het toch een sexy loodgieter word.. laat het ons weten ;-)
Koffiekopjes schreef:
Dus gezonde mensen leven het leven als een lijstje van dat moeten worden afgevinkt en gedragen zich sociaal wenselijk zonder dat ze er iets bij voelen. Oh en kijken neer op minder intelligente en lager opgeleide mensen.
Koffiekopjes schreef:

Sorry, maar ik snap hier echt geen snars van. Je mag dan wel hoog opgeleid zijn, maar je sociale vaardigheden & intelligentie laat de wensen over. Hoe kan iemand jou serieus nemen als je alleen kijkt naar opleiding. Ik vind mensen die veel te vertellen hebben, omdat ze veel hebben mee gemaakt, dingen hebben ondernomen en veel hebben gereisd veel interessanter dan mensen met een hoog opleidingsniveau. Sterker nog, als ik mensen tegenkom die alleen maar opblazen over hun werk en hun hoge opleidingen dan haak ik gelijk af. Leven is zoveel meer dan werk, studie en carrière. Helaas komen mensen daar vaak achter wanneer het al te laat is... Zonde.. Maarja, ik ben ook maar een HBO'er he...
Naast veels te veel issues, een lelijke vagina?
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
TO: misschien kun je in een relatie juist veel leren van iemand die minder vanuit denken handelt. Die veel dichter bij zijn gevoel staat. Die juist niet is zoals jij. En die niet perse dezelfde intelligentie heeft als jij en andere kwaliteiten heeft, waarvan jij nu de waarde nog niet inziet.
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 22:19
2.83% gewijzigd
vrouwjagersma schreef:
13-09-2018 21:35
Wageningen is landbouwuniversiteit. Delft of Enschede moet je hebben, maar in principe voldoet elke universiteit waar technische natuurkunde, econometrie of wiskunde is.
Bedankt voor de tip. Ik zou iets gaan kunnen organiseren :lightbulb:
Het zijn vast geen verkeerde mannen daar; jammer dat ik zo gehecht ben aan onze hoofdstad.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:25
Ik wil iemand uit hetzelfde milieu.
Moet opeens aan deze reclame denken...milieu, milieu, ik kom uit een voortreffelijk milieu

https://www.youtube.com/watch?v=l15EjlBwONE
Vief74 schreef:
13-09-2018 18:51
Heb jij een stoornis in het autistisch spectrum? Serieuze vraag.
Of gewoon een bord voor haar kop. Ik lees iemand die enorm hoge eisen stelt aan een partner, neerkijkt op 'middelmatige mensen' en ondertussen zelf alleen maar ellende te bieden heeft.
Restera schreef:
13-09-2018 22:17
Naast veels te veel issues, een lelijke vagina?
Lelijke vagina’s bestaan niet of nauwelijks.
Wat wel kan is dat iemand als TO ook niet prettig is als bedpartner. Niet ongereemd, passievol en geil. Tjsa, dan haken mannen ook wel eens af.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven