Wat willen mannen dan?

13-09-2018 17:54 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?

Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
Omdat ik alles vrij zakelijk zie. Zo ben ik gewoon. Ik zie het leven ook als een lijst dingen die ik wil afwerken. Ik hou niet van 'ik zie wel'. Ik heb overal keihard voor gewerkt om te komen waar ik ben. Ik kan heel goed doorgaan voor open en sociaal want heb alle dingen onthouden uit fora en bladen en noem maar op. Ik weet dat ik moet doorvragen en complimenten moet geven. Waarom lukt dat wel met collega's en vrienden?
In de liefde gaat het er toch uiteindelijk gewoon om dat je houd van iemand zoals hij is. De klik die je hebt dat je diegene graag bij je hebt en oprecht de behoefte hebt die andere gelukkig te zien en waardeert hoe die persoon is.

Ik snap heel die lijst van eisen eigenlijk totaal niet. Het is geen sollicitatie gesprek.

Ik denk dat het daarom niet werkt voor je to. Je denkt alleen puur met je hoofd en het plaatje voor de buitenwereld.

Je bent niet geïnteresseerd in wie die man echt is, maar alleen in zijn CV.

Volgens mij is dat ook de reden dat mannen uiteindelijk ook niet met je willen trouwen of kinderen willen krijgen.

Wat als hij ontslagen word en niet meer aan de bak komt of andere tegen slagen krijgt?

Ben jij dan de persoon die achter hem blijft staan? Of praat je alleen maar met hem mee zolang alles goed gaat?

Misschien is het in jouw geval beter om alleen te blijven, aangezien je niet echt geïnteresseerd bent in de persoon die achter het plaatje zit..
Westerpaviljoen schreef:
13-09-2018 19:55
Wat mannen willen?

Dat Feyenoord kampioen wordt.

Maar ja.....
Echte mannen gaan natuurlijk voor Ajax.

Afbeelding
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
13-09-2018 21:06
Topmodellen zijn te mager, te veel op hun uiterlijk gericht en leeg. Waarom zou een miljonair op zo’n type moeten vallen?
Vraag het Elon, of die gast van Snapchat.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 19:22
Ik heb geen officiele diagnose, heb een sociale baan, vriendenkring etc. Ik ben wat meer op mezelf en bekijk relaties wat serieuzer/formeler. Ik 'volg' een recept op dat gebied. Maar ik krijg nooit de taart die ik bak.
Omdat mensen geen taarten zijn. :lightbulb:

Denken in lijstjes en eigenschappen is een heel oppervlakkige en zwart-witte manier van kijken naar relaties.
Ik denk dat daarbij je autisme (?) je echt in de weg zit. Je komt niet tot de kern van het probleem door op zoek te gaan naar 'wat mannen willen'.

Het probleem is niet dat er te weinig hoogopgeleide, artistieke, "7,5" mannen zijn die met jou matchen op tinder of waar dan ook.
Het probleem is dat jij je niet geliefd, gewild en geaccepteerd voelt. Dat je iets heel graag wilt maar je tegelijk niet open durft te stellen want datgene wat je wilt kan je ook enorm kwetsen.

De realiteit is dat je dat niet kunt voorkomen.
Niet door de formule voor de perfecte man te zoeken, niet door jezelf totaal weg te cijferen, niet door een torenhoge eisenlijst.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:43
Tot ik iemand vind die hrt waard is.

Mannen met mbo prikkelen me niet. Ik moet op mijn werk alles al tig keer uitleggen. Been there, done that. Zijn ze eigenlijk wel slim dan vind ik ze weer niet ambitieus genoeg omdat ze niet hebben gestudeerd.
Wanneer ambitie zich voor jou enkel doorvertaald in studie heb je een redelijk kortzichtig denkpatroon.

De meest ambitieuze mensen die ik ken hebben geen phd of master maar een hbo of lager en hebben keihard gewerkt om hun leven geheel naar eigen hand in te richten zoals zij dat willen, aan de hand van eigen ondernemingen die ze vanaf de grond zelf hebben opgebouwd met als beste leerschool het leven.

Probeer eens kritisch naar je eigen denkbeelden en patronen te kijken en meer open te staan voor verandering: wanneer je een universitaire studie hebt gedaan heb je hiervoor de handvaten aangereikt gekregen: probeer deze eens toe te passen op jezelf in plaats van in dezelfde hokjes te blijven denken en daarmee de zelfde rondjes te blijven draaien!
Ikhouvankaas schreef:
13-09-2018 21:14
In de liefde gaat het er toch uiteindelijk gewoon om dat je houd van iemand zoals hij is. De klik die je hebt dat je diegene graag bij je hebt en oprecht de behoefte hebt die andere gelukkig te zien en waardeert hoe die persoon is.

Ik snap heel die lijst van eisen eigenlijk totaal niet. Het is geen sollicitatie gesprek.

Ik denk dat het daarom niet werkt voor je to. Je denkt alleen puur met je hoofd en het plaatje voor de buitenwereld.

Je bent niet geïnteresseerd in wie die man echt is, maar alleen in zijn CV.

Volgens mij is dat ook de reden dat mannen uiteindelijk ook niet met je willen trouwen of kinderen willen krijgen.

Wat als hij ontslagen word en niet meer aan de bak komt of andere tegen slagen krijgt?

Ben jij dan de persoon die achter hem blijft staan? Of praat je alleen maar met hem mee zolang alles goed gaat?

Misschien is het in jouw geval beter om alleen te blijven, aangezien je niet echt geïnteresseerd bent in de persoon die achter het plaatje zit..
Ik zie daten idd als een sollicitatie.

En als ik echt om iemand geef wil ik hem graag helpen om zijn leven op de rails te krijgen. Zolang ik het kan dragen. Vind ik niet erg. Maar dan moet hij ook bij mij blijven in hetzelfde geval.
Koffiekopjes schreef:

Ja, laten we vooral een voorbeeld aan Elon nemen.

:-?
alleenmaarliefde schreef:
13-09-2018 21:16
Wanneer ambitie zich voor jou enkel doorvertaald in studie heb je een redelijk kortzichtig denkpatroon.

De meest ambitieuze mensen die ik ken hebben geen phd of master maar een hbo of lager en hebben keihard gewerkt om hun leven geheel naar eigen hand in te richten zoals zij dat willen, aan de hand van eigen ondernemingen die ze vanaf de grond zelf hebben opgebouwd met als beste leerschool het leven.

Probeer eens kritisch naar je eigen denkbeelden en patronen te kijken en meer open te staan voor verandering: wanneer je een universitaire studie hebt gedaan heb je hiervoor de handvaten aangereikt gekregen: probeer deze eens toe te passen op jezelf in plaats van in dezelfde hokjes te blijven denken en daarmee de zelfde rondjes te blijven draaien!

Als ik iemand zoals dat ontmoet wil ik best wel een keer op date, maar de laatste keer dat ik een mbo'er datete moest ik zijn administratie doen want dat snapte hij niet.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 21:13
Omdat ik alles vrij zakelijk zie. Zo ben ik gewoon. Ik zie het leven ook als een lijst dingen die ik wil afwerken. Ik hou niet van 'ik zie wel'. Ik heb overal keihard voor gewerkt om te komen waar ik ben. Ik kan heel goed doorgaan voor open en sociaal want heb alle dingen onthouden uit fora en bladen en noem maar op. Ik weet dat ik moet doorvragen en complimenten moet geven. Waarom lukt dat wel met collega's en vrienden?
Dat is nu juist je issue: “Omdat ik alles vrij zakelijk zie. Zo ben ik gewoon. Ik zie het leven ook als een lijst dingen die ik wil afwerken. Ik hou niet van 'ik zie wel'.

Dit schrikt leuke, spontane, lekkere en leuke mannen af.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 21:18
Als ik iemand zoals dat ontmoet wil ik best wel een keer op date, maar de laatste keer dat ik een mbo'er datete moest ik zijn administratie doen want dat snapte hij niet.
hij begreep het prima, maar liet het graag door jou doen.
jij wilt toch graag pleasen, dus zo geschiedde..
wij slapen nooit.
Foechoer schreef:
13-09-2018 21:17
Ja, laten we vooral een voorbeeld aan Elon nemen.

:-?
Ja, hij is een miljonair toch? De enige amdere jonge miljonair die ik weet is Zuckerberg maar die heeft een normale vrouw.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 21:18
Maar dat wéét je toch Mbo'ers kunnen helemaal niets.

zucht.

Jij wil en kan het niet snappen lijkt het. Hoe intelligent bén je dan dus.
tyche schreef:
13-09-2018 21:15
Omdat mensen geen taarten zijn. :lightbulb:

Denken in lijstjes en eigenschappen is een heel oppervlakkige en zwart-witte manier van kijken naar relaties.
Ik denk dat daarbij je autisme (?) je echt in de weg zit. Je komt niet tot de kern van het probleem door op zoek te gaan naar 'wat mannen willen'.

Het probleem is niet dat er te weinig hoogopgeleide, artistieke, "7,5" mannen zijn die met jou matchen op tinder of waar dan ook.
Het probleem is dat jij je niet geliefd, gewild en geaccepteerd voelt. Dat je iets heel graag wilt maar je tegelijk niet open durft te stellen want datgene wat je wilt kan je ook enorm kwetsen.

De realiteit is dat je dat niet kunt voorkomen.
Niet door de formule voor de perfecte man te zoeken, niet door jezelf totaal weg te cijferen, niet door een torenhoge eisenlijst.
Ik voel me hartstikje geliefd door familie en vrienden. Niet door mannen.

Ik ben bang om.alleen te eindigen, dat wel. Dat ik niemand heb straks als ik oud ben. Verder weet ik het niet. Als ik een man vind dir aan mijn lijst voldoet probeer ik hem.krampachtig te pleasen omdat hij zo uniek is. Maar ze blijken altijd weer abusers.
Ik denk dat er ook best veel mannen zijn die vrij zakelijk zijn net zoals TO. Ik zou toch eens rond kijken op de datingsite Inner Circle.

Er zijn mannen die het misschien wel prettig vinden als hun vrouw/vriendin zich niet zo laat leiden door haar emoties.

Een man die een beta-studie heeft gedaan wellicht.
Ja zolang jij het kan dragen... Precies mijn punt een vrouw waar ze wel mee trouwen en kinderen mee willen krijgen is iemand waarbij ze ook zwak kunnen zijn en dingen kunnen verkloten..

Liefde is geen baan en als dat wel zo gaat voelen gaan ze weg..
Koffiekopjes schreef:
Ik vroeg het net aan me zelf.
“Oudebaas, je bent miljonair. Val je ook op fotomodellen?”
Toen zei Oudebaas:” Nee, in het algemeen vind ik ze niet sexy. Ze hebben te veel issues om sexy te zijn. Ze zijn vaak geobsedeerd met hun uiterlijk, zijn te mager en hebben te weinig diepgang”
Zie je, hier een miljonair die waarschijnlijk denkt als de meeste miljonairs en niet als die paar showmiljonaors uit de bladen.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 21:20
Ja, hij is een miljonair toch? De enige amdere jonge miljonair die ik weet is Zuckerberg maar die heeft een normale vrouw.
De meeste miljonairs hebben hele normale vrouwen hoor.
Ikhouvankaas schreef:
13-09-2018 21:22
Ja zolang jij het kan dragen... Precies mijn punt een vrouw waar ze wel mee trouwen en kinderen mee willen krijgen is iemand waarbij ze ook zwak kunnen zijn en dingen kunnen verkloten..

Liefde is geen baan en als dat wel zo gaat voelen gaan ze weg..
Dit dus. Iemand die een mens zoekt en geen sjabloon.
Lees het boek van Rosie eens, misschien herken je daar iets in?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Rosie?
The rosie project
Waar zat die technische universiteit ook alweer?
Wageningen?

In die regio kwam autisme vaker voor, maar er waren minder echtscheidingen dan in vergelijking met de Randstad.

Met een touringcar naar Wageningen?
Wie gaat er mee?
Mijn tip:
Stop met denken in mannen en vrouwen.
Ga denken in mensen.
En verhuis.
Een andere omgeving , een nieuw begin doet wonderen
merle78 schreef:
13-09-2018 21:33
Waar zat die technische universiteit ook alweer?
Wageningen?

In die regio kwam autisme vaker voor, maar er waren minder echtscheidingen dan in vergelijking met de Randstad.

Met een touringcar naar Wageningen?
Wie gaat er mee?
Wageningen is landbouwuniversiteit. Delft of Enschede moet je hebben, maar in principe voldoet elke universiteit waar technische natuurkunde, econometrie of wiskunde is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven