Wat willen mannen dan?

13-09-2018 17:54 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?

Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
Alle reacties Link kopieren
Foechoer schreef:
13-09-2018 20:01
Effe onder ons: ik ken toevallig verschillende hoogleraren en hele hordes Zeer Hoog Opgeleiden, ik heb wel jaren geduld moeten hebben voordat ik hem tegen het lijf liep.

Ik heb best wat universitaire opleidingen lopen in de familie. Wat zo verbazend is is dat ik vaak antwoorden of reacties op dingen heb waar hun even over moesten denken of het gewoon niet wisten. Eh hoe wéét jij dat is dan ook een veel gehoorde opmerking op feesten ed.
Tja oom, ik léés... Ja neef daar weet ik toevallig heel veel vanaf. Mag dan niet naar de uni zijn gegaan maar ik weet wel veel. En altijd die verbaasde blik..... Jaja ook zonder uni kun je best een gesprek voeren en interessant zijn als tafelgenoot. Tis wat in deze wereld.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-09-2018 20:17
Hoe weet je dat nou van die timmerman? Er zullen echt hele domme tussen zitten. Of een met gouden handjes met een matje en een tanktop.
Maar er zullen er ook heus wat tussen zitten die zonder die universitaire opleiding echt heel veel weten over de wereldse zaken, de kranten bijhouden, veel lezen en zo heel veel kennis op doen.
Je moet mensen van te voren niet beoordelen. Niet iedereen met de capaciteit er voor is geschikt voor de poeha van een universiteit.
Omdat ik heel wat heb gedatet :) Tinder, Happn, real life, werk, bijbaan, sport, taalcursus... Ik beperk me bewust niet tot een bepaalde manier/plaats en selecteer ook niet op opleidingsniveau e.d. Het is alleen dat ik juist DOOR al dat daten heb gemerkt wat ik belangrijk vind en wat dus (blijkbaar) niet werkt. Overigens, niet omdat ik er trots op ben, maar voor het beeld heb ik al mijn relaties verbroken omdat het voor mij niet werkte. Het was dus niet zo dat ze mij een ongezellig, arrogant en onvriendelijk kutwijf vonden (anders hadden zij het wel uitgemaakt, neem ik aan) ;)
De mijne had alleen een veterdiploma toen ik hem leerde kennen. Toen heeft hij zijn 21+ toetsen gehaald en zijn HBO afgerond. In den beginne heeft hij in Bitcoin belegd en gecashed voor de val.

Mijn man was op papier niets waard, maar in de praktijk blijkt hij goud te zijn.

Ik had ook een lijst waaraan mijn partner moest voldoen en toen werd ik verliefd en ging de lijst zo hop t raam uit want hij voldeed aan geen daarvan.
quattro35 schreef:
13-09-2018 18:48


Omdat die mannen nog denken (hopen) een veel aantrekkelijker vrouw te kunnen bemachtigen
Logischer kan niet :)
Ik weet wel iemand voor je. Hij heeft slechts HBO, maar hij vindt zichzelf erg slim. Hij denkt dat hij omringt is door simpele zielen die zijn snelle geest niet kunnen volgen.

Zijn uiterlijk is net als jij een 7,5 (wel een beginnend buikje).

Hij knapte op zijn vorige vriendin af, omdat ze niet precies wist wat de 2e kamer inhield :roll: . Ze was wel erg mooi.

Hij 35 en heeft geen kinderen.

Hij zit op Inner Circle ook geloof ik.

Lijkt het je wat?
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 13-09-2018 21:14
1.11% gewijzigd
Vief74 schreef:
13-09-2018 18:50
Nou, dit dus. Ik ben ook hoger opgeleid dan mijn partner maar dat komt vrnml omdat hij gewoon twee stomme ouders had die hem nooit hebben gestimuleerd op intellectueel vlak. Hij heeft echter een enorm brede interesse en weet van veel onderwerpen zoals geschiedenis en politiek veel meer dan ik. En verder is ie lekker handig, voordeel van een technische opleiding :P. En hij is lief, knap en laat me elke dag lachen, al 13 jaar lang. Dus tja TO, als ik jou was zou ik lekker in mijn eentje blijven zitten verzuren met je eisenpakket.
Een handige man, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:10
Witte sokken kunnen mij gestolen worden. Ik kijk meer naar milieu, opleidingsniveau etc.
Mijn probleem is juist dat ik teveel geef in een relatie en me aanpas. Mannen worden daar verwaand door.
Te veel geven en aanpassen maakt mannen niet verwaand: het weerhoudt ze ervan om jou te zien zoals je echt bent! Mannen vallen misschien op het uiterlijk van een vrouw maar worden pas ècht verliefd op de persoon achter de vrouw; wanneer zij zichzelf durft te zijn. In mijn optiek kun je alleen ècht jezelf zijn wanneer je stopt met anderen continue naar de zin te maken en meer vanuit jezelf te leven en te handelen. Authenticiteit is key.

Mijn vraag aan jou is daarom: waarom verschuil je jezelf achter « please/ aanpas gedrag »?
Uomo schreef:
13-09-2018 18:52
Overigens is jouw stelling over "heel normale vrouwen" waar mannen om vechten best logisch..heel normaal noemen we meestal de meerderheid van de bevolking..daar zijn er dus veel meer van (m/v) dus die komen elkaar ook veel makkelijker tegen dan de top 5% qua intelligentie..en dan ga jij die 5% nog verder uitdunnen door eisen te stellen aan opleiding en afkomst..geen wonder dat het niet lukt.
:)
Ben je al lid van Mensa? daar heb je in ieder geval een concentratie van hoog iq..al zijn die sociaal weer wat minder begaafd goeddeels...maar dat lijk jij ook een beetje..no offense.
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 19:14
Ik wil een artistieke/muzikale man, of in elk geval interesse in die richting.
Nog meer eisen.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:21
Ik kom makkelijk aan de man maar het komt nooit tot samenwonen en een huwelijk. En alle nare dingen die ik hier kan uiten houd ik voor me in relaties. Ik ben dan juist heel meegaand.
Opnieuw: in je meegaandheid zit misschiennde creux: mannen zijn net als vrouwen en voelen het fijnloos aan wanneer iemand een rol speelt of een hidden agenda heeft!
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:06
Mijn issues komen juist door de vele slechte relaties die ik had. Maar ook zat vrouwen zonder issues hebben die.
Als je voornamelijk slechte relaties hebt gehad val je kennelijk op de verkeerde mannen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik bang ben dat ik weer gedumpt word.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-09-2018 18:37
...
Mannen willen een vrouw die zichzelf is, die bij ze past, van zichzelf houd zodat ze van een ander kan houden, eentje die niet de schuld altijd bij de man legt. Eentje die aanvulling zoekt ipv vervulling. Eentje die niet zoekt maar tegenkomt en openstaat voor iemand op haar pad, zonder veroordelingen beoordelingen en eisen waaraan iemand meteen moet voldoen.
+100000000000000 :jump:
thedutchwiseguy wijzigde dit bericht op 13-09-2018 21:00
8.98% gewijzigd
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 19:22
Ik heb geen officiele diagnose, heb een sociale baan, vriendenkring etc. Ik ben wat meer op mezelf en bekijk relaties wat serieuzer/formeler. Ik 'volg' een recept op dat gebied. Maar ik krijg nooit de taart die ik bak.
Dan klopt je recept niet. En dat kan, want jouw recept is anders dan dat van mensen zonder ASS. Het feit dat ik al dacht dat jij dat had na het lezen van een paar posts op een forum moet toch wel iets zeggen? Ik vind het oprecht lullig voor je, want je kunt er niets aan doen. Maar ik denk dat je echt voor de mogelijkheid open moet staan dat het aan jouw manier van communiceren en je vreemde eisenpakket ligt. En dan zeg ik niet dat je genoegen moet nemen met minder, want dat wil je blijkbaar al, hence je 'hij hoeft niet smoorverliefd te zijn.' Liefde is geen zakelijke overeenkomst en je komt nogal gevoelsarm over. Die 'totaal niet bijzondere vrouwen' bv, kunnen in de ogen van iemand anders de meest bijzondere vrouw ter wereld zijn.
anoniem_64e625faf160e wijzigde dit bericht op 13-09-2018 21:08
0.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ach joh, na een paar huwelijken ben je dat getrouw ook wel zat.
valentinamaria wijzigde dit bericht op 13-09-2018 21:03
1.59% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:29
Volgens mij zitten daar alleen oudere mannen op. Mijn generatie tindert.
Onjuiste aanname:
www.e-matching.com
www.theinnercircle.co (laatste heeft veel hoger opgeleiden waarvan een percentage redelijk oppervlakig is qua interesses)
alleenmaarliefde wijzigde dit bericht op 13-09-2018 21:02
0.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 19:28
Omdat mijn relaties buitenom.mij ongelukkig maakten. Ik had geen raakvlakken naast de seks.

Mijn milieu is geen miljardair uit Laren hoor. Ik val niet op geld. Zijn vaak verwend en egoistisch. Mijn milieu ks gewoon iemand met een hoge opleiding die zijn werk belamgrijk vindt. Geen bankier ofzo, val daar niet op.
Ik kom uit een rijk milieu en ben zelf ook niet onbemiddeld. Ik val echter absuluut niet op dames die van status, geld of een hoge opleiding een vochtig broekje krijgen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 19:13
Lijkt mij dat topmodellen die niet willen hoor, die daten of miljardaies of medecelebs.
Topmodellen zijn te mager, te veel op hun uiterlijk gericht en leeg. Waarom zou een miljonair op zo’n type moeten vallen?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
merle78 schreef:
13-09-2018 20:51
Een handige man, heerlijk!
Ja, echt ZO fijn! Hij wil alleen ook niet trouwen. Maar we hebben een zoon van elf, dus ik denk dat het wel goed zit inmiddels. ;)

TO: Waarom hamer jij zo op dat trouwen? Volgens mij sla je wat stapjes over hoor, en sws: waarom heeft dat zoveel meerwaarde voor jou?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
13-09-2018 18:34

Daarbij ben jij opzoek naar een man die je aanzien kan geven en een bepaalde levensstijl ipv dat je opzoek bent naar iemand die oprecht voor je gaat incl. je goede en minder goede kanten.
Emotionele intelligentie en gedeelde normen en waarden zijn zo veel aantrekkelijker en beter relatie materiaal dan maakt niet uit welke master, phd studie of identieke achtergrond!

Zou je kunnen omschrijven hoe voor jou je ideale relatie eruit zou zien? Doel daarmee niet op een omschrijving van de persoon met wie je graag een relatie zou willen. Maar wat je hoopt te vinden in een relatie? Bijvoorbeeld vertrouwen, veilgheid, gedeelde waarden, eerlijkheid, openheid etc
Alle reacties Link kopieren
Ik val niet op rijk?
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
13-09-2018 18:37
Alweer dezelfde vraag? Heb je nog niet genoeg antwoorden gekregen in je andere topic?
Mannen willen een vrouw die zichzelf is, die bij ze past, van zichzelf houd zodat ze van een ander kan houden, eentje die niet de schuld altijd bij de man legt. Eentje die aanvulling zoekt ipv vervulling. Eentje die niet zoekt maar tegenkomt en openstaat voor iemand op haar pad, zonder veroordelingen beoordelingen en eisen waaraan iemand meteen moet voldoen.
Precies dit!
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-09-2018 18:06
Mijn issues komen juist door de vele slechte relaties die ik had.
Wrong
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Elkaar veel zien en samen leuke dingen doen, stedentrips etc. En vertrouwen, samen kunnen lachen, praten over onze gedeelde interesses, eerlijkheid en geborgenheid.
Alle reacties Link kopieren
Mannen willen gewoon een leuke vrouw die niet zanikt en ergens woont waar ze kunnen parkeren.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven