Woedeaanval vriend
donderdag 4 juli 2019 om 09:48
Gisteravond werd mijn vriend “ineens” woedend over iets wat hij nodig heeft maar niet kan vinden. Hij verweet mij dat ik altijd alles maar opruim en hij het daardoor niet kon vinden. Razend en tierend gooide hij met wat spullen door het huis. Daarna werd ik genegeerd waardoor ik een schuldgevoel kreeg. Maar ik heb datgene wat hij zocht, werkelijk niet eens gezien dus krijg de schuld van iets wat ik niet gedaan heb. Ik vind zijn reactie echt niet normaal. Ik ben dan ook weggelopen en de volgende ochtend zonder iets te zeggen weggegaan. Graag jullie advies hierover.. Ik voel me er niet goed bij.
donderdag 4 juli 2019 om 21:05
Ik lees nu je reactie. Fijn dat hij meteen zijn excuses aanbood.Nietalleenik schreef: ↑04-07-2019 20:43Dankjewel voor je tips. Gedaan en hij bood direct zijn excuses aan en dat het nooit zo had mogen lopen en dat hij niet met dingen had moeten gooien/kwaad worden op mij. Erkende het gelukkig volledig. Heb duidelijk gemaakt dat ik er absoluut niet van gediend ben. Dat hij op een andere manier om moet leren gaan met frustratie. Het was duidelijk geloof ik. Nu zal de praktijk uit moeten wijzen dat het niet nog een keer gebeurd. Hij weet de consequentie. Bedankt allen voor jullie tips en luisterend oor.
Ik vraag me alleen af wat je bedoelt met 'hij weet de consequentie'? Dus je maakt het meteen uit als het weer gebeurt?