Zie ik het verkeerd?
zondag 16 december 2018 om 21:44
Een maand terug heb ik een hele leuk gehad met een vrouw. Ik 33 en man, zij 29. Was vanaf het eerste moment dat ik haar zag; totaal weggeblazen, positief natuurlijk. Beide een taxi moeten nemen omdat we de laatste trein hadden gemist, en complimentjes over en weer uitgedeeld. De dagen na date nog volop geappt en afgesproken om nog een keer op date te gaan. Dat zouden we eerst doen na dat ze terugkwam van een zakenreis, maar dat moesten we uitstellen omdat ze nog maar 2 dagen had voordat ze weer wegging.
Maar nu komt het, ze gaf aan dat ze pas na de feestdagen kan omdat ze de afgelopen 3 weken regelmatig naar het buitenland moest, en ze soms ook behoefte heeft om eventjes uit te rusten. Nu zit ze wederom in het buitenland en komt ze pas na oud en nieuw terug.
Heb haar aangegeven dat het allemaal prima is, maar eventjes later begon ik te twijfelen. We hebben nog steeds contact, hoewel het steeds oppervlakkiger wordt en ik telkens het initiatief moet nemen.
Word ik nu gentle afgescheept? Te meer omdat ik toevallig onlangs zag dat ze lid is geworden van een andere dating medium.
Als ik zo vrij mag zijn, wat denken jullie?
Maar nu komt het, ze gaf aan dat ze pas na de feestdagen kan omdat ze de afgelopen 3 weken regelmatig naar het buitenland moest, en ze soms ook behoefte heeft om eventjes uit te rusten. Nu zit ze wederom in het buitenland en komt ze pas na oud en nieuw terug.
Heb haar aangegeven dat het allemaal prima is, maar eventjes later begon ik te twijfelen. We hebben nog steeds contact, hoewel het steeds oppervlakkiger wordt en ik telkens het initiatief moet nemen.
Word ik nu gentle afgescheept? Te meer omdat ik toevallig onlangs zag dat ze lid is geworden van een andere dating medium.
Als ik zo vrij mag zijn, wat denken jullie?
zondag 16 december 2018 om 22:21
Ik werd laatst ook bijna door een bladblazer weggeblazen. Daarom haat ik de herfst.
Maar ja als ze geen interesse meer heeft dan mag je me een een bericht sturen. Ex 2 staat nog steeds op blok. Vermeld er je tinder profiel bij dan kijk ik of we een match zijn. Tof dat je hier komt kijken. Ik word gek van al die vrouwen.
Maar ja als ze geen interesse meer heeft dan mag je me een een bericht sturen. Ex 2 staat nog steeds op blok. Vermeld er je tinder profiel bij dan kijk ik of we een match zijn. Tof dat je hier komt kijken. Ik word gek van al die vrouwen.
.
zondag 16 december 2018 om 22:43
Zo dacht ik er zelf over want het lijkt me niet het type dat er liegt. Hoewel ik het natuurlijk altijd mis kan hebben haha
zondag 16 december 2018 om 22:50
zondag 16 december 2018 om 22:53
Laat het initiatief maar een keer van haar uit komen.
Andere vraag: Hoezo zag je toevallig dat ze lid was geworden van een ander dating medium? Je was zelf op het al voor jullie beide bekende dating-medium, en dacht, ik ga eens opzoeken of zij ook elders ingeschreven staat? Of wilde jij jezelf ook inschrijven?
Zou vooral luchtig hiermee omgaan. Maak zelf wat leuks van de feestdagen, en vertel haar hier een volgende keer vrolijk over.
Andere vraag: Hoezo zag je toevallig dat ze lid was geworden van een ander dating medium? Je was zelf op het al voor jullie beide bekende dating-medium, en dacht, ik ga eens opzoeken of zij ook elders ingeschreven staat? Of wilde jij jezelf ook inschrijven?
Zou vooral luchtig hiermee omgaan. Maak zelf wat leuks van de feestdagen, en vertel haar hier een volgende keer vrolijk over.
zondag 16 december 2018 om 23:05
Nou, ik kreeg een mail dat ik weer views had, dus ik dacht laat ik eens even kijken. En zag haar staan tussen de nieuwe leden. Vandaar...Anoniempje2050 schreef: ↑16-12-2018 22:53Laat het initiatief maar een keer van haar uit komen.
Anyway, we gaan het zien wat het wordt na de feestdagen. Maar krijg haar op een of andere manier niet meer uit m'n gedachten, helemaal na de leuke date en de leuke gesprekken daarna. We'll see. Thanks allen!
maandag 17 december 2018 om 20:01