Ziek van twijfels
dinsdag 27 november 2018 om 02:15
Na heel lang twijfelen wil ik toch mn ei kwijt en hopen op andere inzichten.
Sinds half augustus heb ik contact met een hele leuke man, we hebben elkaar 5x gezien en dat was echt heel gezellig en leuk. We appen ook iedere dag en stuurden veel lieve berichtjes naar elkaar. Ik schrijf idd stuurden want er is iets voorgevallen 2 weken terug en sindsdien is alles heel koud en kil geworden.
Voor het voorval was alles heel leuk, hij vond mij heel leuk en lief en wilde graag bij me zijn (zijn woorden), ook miste hij mij soms en hoopte dan dat ie me snel weer zou zien. Hij deed echt moeite om tijd voor me vrij te maken. De laatste keer dat we elkaar gezien hebben is nu zo’n 4 weken terug, hij maakte zelfs tijd in zn agenda vrij om bij mij te blijven eten. Door de dingen die hij zei ook irl en de dingen die hij deed dacht ik dus echt dat hij verliefd op mij was. Maar helaas vertelde hij mij 2 weken terug in een heftige discussie dat dit nog niet zo was maar dat het nog wel kon komen want bij hem duurt het gewoon wat langer. Toen ik hem vertelde dat ik wel verliefd op hem ben schrok hij er zelfs een beetje van, hij had het niet verwacht.
Maar sinds ik weet dat hij niet verliefd is blijven er toch wat dingen in mn hoofd spoken. Vooral veel waarom vragen. Bijvoorbeeld, waarom wil hij exclusiviteit als hij niet verliefd is (we zijn na date 3 en 4 met elkaar naar bed geweest en vroeg hij mij dat), waarom doet hij dingen voor mij die een partner zou doen als hij niet verliefd is, waarom zegt hij mij te missen als hij niet verliefd is., waarom vertelt hij dat hij een leuke vrouw date aan zn beste vrienden én zn zus als ie niet verliefd is (ik heb het nog helemaal niemand vertelt omdat ik het eerst aan wilde kijken hoe serieus hij is)... Het leek er echt op dat we de goede kant op gingen, maar nu heb ik steeds het idee dat het een schijnvertoning is. Hij wil graag verder blijven daten en wil ook wel tijd vrijmaken maar door zn drukke agenda lukt het op het moment niet. Hij zou een paar dagen geleden komen, maar vroeg op de dag zelf of het verschoven kon worden naar de dag erna, ik stemde ermee in en de volgende dag meldde hij alsnog af.
Ik merk ook dat ik eigenlijk nog weinig zin heb om met hem te daten, want ik (ja het zit tussen mn oren) kan niet met hem zoenen, knuffelen, vrijen met in mn achterhoofd dat hij niet verliefd is op mij. Dat ik eigenlijk op een wachtbankje zit tot hij eindelijk weet wat ie wil. En hij zegt dat hij ook niet weet of het nog gaat komen. Ik zie dan een heel akward date voor me waarbij we elkaar zoveel mogelijk lichamelijk proberen te vermijden om maar geen verkeerde signalen af te geven. Hij zegt dat het wel mee zal vallen. Op het moment voel ik alleen maar boosheid naar hem toe, voel ik me diep gekwetst door hem en heb ik een muurtje opgetrokken om mn hart. Ik heb hem gezegd dat ik hem zo snel mogelijk wil zien zodat ik mijn keus kan maken of ik echt nog met hem door moet gaan of niet. Hij zou kijken wat hij kon doen, alleen hoor ik er nu niets meer over. Aan de ene kant wil ik hem die kans geven, aan de andere kant wil ik hem vergeten en verder gaan. Ik heb sinds 2 weken (sinds zijn biecht) echt een molensteen in mn maag en slaap ik behoorlijk slecht. Ik ben zo in twijfel dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Wie weet raad in deze...
Sinds half augustus heb ik contact met een hele leuke man, we hebben elkaar 5x gezien en dat was echt heel gezellig en leuk. We appen ook iedere dag en stuurden veel lieve berichtjes naar elkaar. Ik schrijf idd stuurden want er is iets voorgevallen 2 weken terug en sindsdien is alles heel koud en kil geworden.
Voor het voorval was alles heel leuk, hij vond mij heel leuk en lief en wilde graag bij me zijn (zijn woorden), ook miste hij mij soms en hoopte dan dat ie me snel weer zou zien. Hij deed echt moeite om tijd voor me vrij te maken. De laatste keer dat we elkaar gezien hebben is nu zo’n 4 weken terug, hij maakte zelfs tijd in zn agenda vrij om bij mij te blijven eten. Door de dingen die hij zei ook irl en de dingen die hij deed dacht ik dus echt dat hij verliefd op mij was. Maar helaas vertelde hij mij 2 weken terug in een heftige discussie dat dit nog niet zo was maar dat het nog wel kon komen want bij hem duurt het gewoon wat langer. Toen ik hem vertelde dat ik wel verliefd op hem ben schrok hij er zelfs een beetje van, hij had het niet verwacht.
Maar sinds ik weet dat hij niet verliefd is blijven er toch wat dingen in mn hoofd spoken. Vooral veel waarom vragen. Bijvoorbeeld, waarom wil hij exclusiviteit als hij niet verliefd is (we zijn na date 3 en 4 met elkaar naar bed geweest en vroeg hij mij dat), waarom doet hij dingen voor mij die een partner zou doen als hij niet verliefd is, waarom zegt hij mij te missen als hij niet verliefd is., waarom vertelt hij dat hij een leuke vrouw date aan zn beste vrienden én zn zus als ie niet verliefd is (ik heb het nog helemaal niemand vertelt omdat ik het eerst aan wilde kijken hoe serieus hij is)... Het leek er echt op dat we de goede kant op gingen, maar nu heb ik steeds het idee dat het een schijnvertoning is. Hij wil graag verder blijven daten en wil ook wel tijd vrijmaken maar door zn drukke agenda lukt het op het moment niet. Hij zou een paar dagen geleden komen, maar vroeg op de dag zelf of het verschoven kon worden naar de dag erna, ik stemde ermee in en de volgende dag meldde hij alsnog af.
Ik merk ook dat ik eigenlijk nog weinig zin heb om met hem te daten, want ik (ja het zit tussen mn oren) kan niet met hem zoenen, knuffelen, vrijen met in mn achterhoofd dat hij niet verliefd is op mij. Dat ik eigenlijk op een wachtbankje zit tot hij eindelijk weet wat ie wil. En hij zegt dat hij ook niet weet of het nog gaat komen. Ik zie dan een heel akward date voor me waarbij we elkaar zoveel mogelijk lichamelijk proberen te vermijden om maar geen verkeerde signalen af te geven. Hij zegt dat het wel mee zal vallen. Op het moment voel ik alleen maar boosheid naar hem toe, voel ik me diep gekwetst door hem en heb ik een muurtje opgetrokken om mn hart. Ik heb hem gezegd dat ik hem zo snel mogelijk wil zien zodat ik mijn keus kan maken of ik echt nog met hem door moet gaan of niet. Hij zou kijken wat hij kon doen, alleen hoor ik er nu niets meer over. Aan de ene kant wil ik hem die kans geven, aan de andere kant wil ik hem vergeten en verder gaan. Ik heb sinds 2 weken (sinds zijn biecht) echt een molensteen in mn maag en slaap ik behoorlijk slecht. Ik ben zo in twijfel dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Wie weet raad in deze...
dinsdag 27 november 2018 om 02:27
Jeetje joh, pas 5 dates en nu al issues... verliefd worden kan tijd kosten toch? Waarom zo zwaar op de hand? Waarom word je hier zo ziek van? Ik vind dat buiten proportioneel heftig eigenlijk... wel vind ik 5 dates in al die tijd bijzonder weinig. Ben je wel een prioriteit voor hem? Ik vind dat stukje opvallender dan ‘het nog niet verliefd zijn’.
dinsdag 27 november 2018 om 02:32
Tot die laatste alinea toe, vraag ik me af of je er niet gewoon wat te zwaar aan tilt. Sommige mensen zijn nou eenmaal twijfelaars of langzaam of staan niet zo in contact met hun gevoel. Alle feiten wijzen er dan wel op dat hij je erg leuk vindt en de moeite waard om tijd voor vrij te maken en om beter te leren kennen.
In die laatste alinea klinkt het minder goed omdat de afspraak nu ook nog niet gemaakt is. En jij er dusdanig onzeker van wordt of je niet voorgelogen wordt. Wachten tot hij weet wat hij wil, lijkt me inderdaad ook geen fijne bedoeling. Waarom appen jullie nu niet meer, is dit omdat het bij jullie beide is stil gevallen of omdat jij afgeknapt ben na zijn opmerking?
Wat ik zou doen... nogmaals een date organiseren en daar met een open houding heen gaan en kijken hoe het voelt. Ga er niet vanuit dat het awkward is, want dat hoeft echt niet per se zo te zijn. En ja, misschien is het niks, dan weet je dat. En misschien is het toch wel weer gezellig en kunnen jullie vanuit dat punt kijken waar jullie staan en heen willen.
In die laatste alinea klinkt het minder goed omdat de afspraak nu ook nog niet gemaakt is. En jij er dusdanig onzeker van wordt of je niet voorgelogen wordt. Wachten tot hij weet wat hij wil, lijkt me inderdaad ook geen fijne bedoeling. Waarom appen jullie nu niet meer, is dit omdat het bij jullie beide is stil gevallen of omdat jij afgeknapt ben na zijn opmerking?
Wat ik zou doen... nogmaals een date organiseren en daar met een open houding heen gaan en kijken hoe het voelt. Ga er niet vanuit dat het awkward is, want dat hoeft echt niet per se zo te zijn. En ja, misschien is het niks, dan weet je dat. En misschien is het toch wel weer gezellig en kunnen jullie vanuit dat punt kijken waar jullie staan en heen willen.
dinsdag 27 november 2018 om 02:39
Bij sommige mensen komen de gevoelens gewoon niet zo snel en groeit het intenser naarmate de relatie wat steviger wordt.
Ik begrijp dat je enorm onzeker bent.
Hij heeft ook het bed met jou gedeeld maar sommige mensen doen dat ook als ze iemand leuk vinden. Ze hoeven niet persee helemaal verliefd te zijn.
1 ding weet je wel, hij vindt jou absoluut leuk!. Hij heeft het gedeeld met vrienden en familie.
Wel erg jammer dat hij van zich laat afweten op het moment.
Ik hoop dat je weer wat beter kan slapen
Ik begrijp dat je enorm onzeker bent.
Hij heeft ook het bed met jou gedeeld maar sommige mensen doen dat ook als ze iemand leuk vinden. Ze hoeven niet persee helemaal verliefd te zijn.
1 ding weet je wel, hij vindt jou absoluut leuk!. Hij heeft het gedeeld met vrienden en familie.
Wel erg jammer dat hij van zich laat afweten op het moment.
Ik hoop dat je weer wat beter kan slapen
dinsdag 27 november 2018 om 03:17
Ik snap echt wel dat verliefdheid moet/kan groeien, maar zoals hij deed voor zijn biecht leek het er echt op dat hij echt heel verliefd op mij was, duidelijk dat ik zijn signalen dus verkeerd heb beoordeeld.
We hebben nog wel iedere dag een beetjd contact, maar het is bijna zakelijk zo koud en kil. Af en toe krijg ik nog wel een berichtje met een blowkiss, iets waar we voor het voorval elkaar bijna mee dood gooiden over de dag heen. Maar ik heb hem gezegd dat hij die emoji voorlopig niet meer van mij krijgt, evenals hartjes en koosnaampje. Hij stuurt ze af en toe wel, maar ik merk dat ik dan twijfel aan zijn oprechtheid. Ik geloof best dat ie zn best doet voor me, maar toch lijkt het bij mij niet meer binnen te komen alsof hij moeite doet. Het is alleen zo jammer dat hij geen aanstalten maakt om een nieuwe afspraak in te plannen, want het lukt niet met zn veel te drukke agenda. En als ik dan iets opper dan zegt ie dat ie dan al wat heeft staan. Het is echt heel anders dan een paar weken terug, dat hij heel blij melde dat er tijd voor mij was vrijgemaakt, nu lijkt zelfs een uurtje al te lastig te zijn.
We hebben nog wel iedere dag een beetjd contact, maar het is bijna zakelijk zo koud en kil. Af en toe krijg ik nog wel een berichtje met een blowkiss, iets waar we voor het voorval elkaar bijna mee dood gooiden over de dag heen. Maar ik heb hem gezegd dat hij die emoji voorlopig niet meer van mij krijgt, evenals hartjes en koosnaampje. Hij stuurt ze af en toe wel, maar ik merk dat ik dan twijfel aan zijn oprechtheid. Ik geloof best dat ie zn best doet voor me, maar toch lijkt het bij mij niet meer binnen te komen alsof hij moeite doet. Het is alleen zo jammer dat hij geen aanstalten maakt om een nieuwe afspraak in te plannen, want het lukt niet met zn veel te drukke agenda. En als ik dan iets opper dan zegt ie dat ie dan al wat heeft staan. Het is echt heel anders dan een paar weken terug, dat hij heel blij melde dat er tijd voor mij was vrijgemaakt, nu lijkt zelfs een uurtje al te lastig te zijn.
dinsdag 27 november 2018 om 03:45
dinsdag 27 november 2018 om 04:15
Dat heb ik hem dus ook gezegd, maar daar krijg ik geen antwoord op. Hij weet de dagen dat ik altijd kan afspreken, het enige wat hij moet doen is kijken wat voor hem uitkomt. Het frustreert me gewoon dat ie dat eerst wel deed en nu niet meer. Daar krijg ik twijfels van en wordt er heel onzeker van.
dinsdag 27 november 2018 om 04:26
Die man is niet verliefd en heeft waarschijnlijk gewoon weinig zin in een relatie en bijbehorende verplichtingen, je hebt hem pas 5 keer ontmoet in 4 maanden tijd, voor hem was je gewoon leuk voor erbij.BowGirl35 schreef: ↑27-11-2018 04:15Dat heb ik hem dus ook gezegd, maar daar krijg ik geen antwoord op. Hij weet de dagen dat ik altijd kan afspreken, het enige wat hij moet doen is kijken wat voor hem uitkomt. Het frustreert me gewoon dat ie dat eerst wel deed en nu niet meer. Daar krijg ik twijfels van en wordt er heel onzeker van.
En hoe weet je of hij zijn vrienden en familie over jou vertelt heeft?
dinsdag 27 november 2018 om 04:54
Dat heeft hij mij zelf verteld goen we wen knus momentje op de bank hadden.Lord*Voldemort schreef: ↑27-11-2018 04:26Die man is niet verliefd en heeft waarschijnlijk gewoon weinig zin in een relatie en bijbehorende verplichtingen, je hebt hem pas 5 keer ontmoet in 4 maanden tijd, voor hem was je gewoon leuk voor erbij.
En hoe weet je of hij zijn vrienden en familie over jou vertelt heeft?
En hij is wel op zoek naar een relatie met alles erop en eraan, ook dat heeft hij mij verteld. Hij wil graag kijken hoe het tussen ons loopt en dat de verliefdheid nog kan komen. Hij zegt wel gevoelens te hebben voor me, maar het is nog geen verliefdheid.
dinsdag 27 november 2018 om 05:33
Ja dat soort crap vertel ik ook als ik graag in een vrouw haar broekje wil. Hij gebruikt je als hij niks beters heeft, hij houdt je aan het lijntje door jou te laten geloven dat hij misschien nog wel verliefd op je kan worden. En het werkt kennelijk.BowGirl35 schreef: ↑27-11-2018 04:54Dat heeft hij mij zelf verteld goen we wen knus momentje op de bank hadden.
En hij is wel op zoek naar een relatie met alles erop en eraan, ook dat heeft hij mij verteld. Hij wil graag kijken hoe het tussen ons loopt en dat de verliefdheid nog kan komen. Hij zegt wel gevoelens te hebben voor me, maar het is nog geen verliefdheid.
Protip: pas neuken als je ook daadwerkelijk een relatie hebt, niet tijdens de datefase.
dinsdag 27 november 2018 om 05:52
Ik weet na vijf dates ook nog niet of ik verliefd ben hoor, dat is best weinig? Heel leuk vinden wel maar echt verliefd? Daarnaast kan dat net zo snel weer weg zijn dus date meestal lang, dan weet ik of het serieus is voor mij. Maar dat is dan ook wel vaker dan eens per maand. Zou het afkappen als je er nu al zo bij voelt.
dinsdag 27 november 2018 om 06:38
Jullie hebben elkaar nu al een maand niet meer gezien en hij heeft 2x afgezegd en ook heel matig en joud contact. Dit wordt m niet meer TO maar hij gaat t idd laten doodbloeden zoals hier boven al gezegd. Ik zou zelf maar nu de pleister er in 1x afrukken en dan heb je ook duidelijkheid voor jezelf .
♡
dinsdag 27 november 2018 om 06:43
Dit lijkt wel de andere kant van het verhaal.. heeft het ook over ‘hartjes en koosnaampjes’ 
relaties/frustrerend/list_messages/432224
relaties/frustrerend/list_messages/432224
dinsdag 27 november 2018 om 07:10
Ik had het ook ontzettend druk toen ik 3 haar geleden mijn man leerde kennen.
We woonden ook nog eens 150km bij elkaar vandaan
En toch vonden we een mogelijkheid om elkaar MINIMAAL 2x per week te zien.
Druk vind ik een altijd een beetje een laf excuus als je elkaar echt heel erg leuk vindt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 27 november 2018 om 07:22
Overigens vind ik er ziek van zijn en boos zijn op hem wel een beetje overdreven. Hoezo boos? Hij zegt toch gewoon dat hij het niet voelt. Het waren 5 dates, geen 5 jaren hoor. Misschien vindt hij jou wel te zwaar op de hand en heeft hij daar niet zoveel zin in (niet lullig bedoeld. Maar dit zou voor mij geloof ik wel een enorme afknapper zijn).
dinsdag 27 november 2018 om 08:06
dinsdag 27 november 2018 om 08:13
Wat een kinderachtig gedrag van jou zeg. Zou ik snel klaar mee zijn. En hij dus ook. Sowieso is die "drukke agenda" van hem een smoes. Hij wilde een wip en jij gaf al toe na 3 keer elkaar zien. Hij hoefde niet eens "verliefd" te worden.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 27-11-2018 08:16
15.73% gewijzigd
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.