Zo klaar met alleen zijn en datingsite moe

23-06-2020 08:17 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja de titel zegt het al, ik ben het alleen zijn vreselijk zat! Wil gewoon een leuke man om alles mee te delen.
Maar jeetje mina die datingsites pfff
Ik heb nu weer een membership voor een half jaar genomen maar na 2 dagen ben ik er al klaar mee.
Het is echt zoeken naar de welbekende speld in de hooiberg..
Graag jullie ervaringen e/o tips..
Als ik bijvoorbeeld het topic lees: liefde in tijden van corona, denk ik hoe dan, meerdere dates tegelijk en dan ook nog op Tinder off all places..
mimali wijzigde dit bericht op 23-06-2020 08:18
Reden: Typefout
0.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kanijn schreef:
24-06-2020 08:18
Het gaat er vooral om dat je je openstelt voor andere dingen. En dat lees ik niet bij je. Er wordt herhaaldelijk gezegd: mijn vriend is niet de knapste, en jij blijft vasthouden aan 'ja maar ik wil toch wel de foto een klik voelen'. Heel onrealistisch. Andere dingen die je worden gesuggereerd, wijs je ook direct van de hand.
Inderdaad, succes ermee dan.
Ik heb nergens genoemd dat ik een klik wil voelen bij een foto...
Als een foto mij niet aanspreekt doe ik er niks mee dat is toch niet heel gek?
Dat is het eerste wat je ziet, en wellicht ook het grote nadeel aan datingsites..
Mimali schreef:
23-06-2020 22:22
Daar kan ik niet over meepraten, maar praat me eens bij, hoe is het voor mannen op de datingsites? Ben ook wel benieuwd naar de andere kant..
Vaak een reactie in het begin en dan ineens stilte.
Te veeleisend zijn terwijl de dames in kwestie ook geen tienen zijn ;)
10 mannen per vrouw op een datingsite lijkt het wel, wat het ook niet makkelijk maakt.
Weken willen appen voordat er afgesproken wordt...
Mimali schreef:
24-06-2020 08:37
Ik heb nergens genoemd dat ik een klik wil voelen bij een foto...
Als een foto mij niet aanspreekt doe ik er niks mee dat is toch niet heel gek?
Dat is het eerste wat je ziet, en wellicht ook het grote nadeel aan datingsites..
Je wil dus wel al iets voelen bij een foto. En dat is onrealistisch. Jij wil toch ook niet alleen op basis van je foto afgewezen worden?
Alle reacties Link kopieren
En je wil een jongere man? Ik neem aan dat mannen van de leeftijdscategorie 45-50 ook liever een jongere vrouw willen... Dat wordt dus lastig. Leeftijd is "maar" een getal maar wel een getal dat op een datingsite heel prominent aanwezig is! In het echt leven kun je de leeftijd van iemand die je tegenkomt alleen maar schatten, en als het achteraf niet de juiste categorie blijkt te zijn, kan je dat vast niets schelen als je toch al verliefd bent... Ik zou je aanraden om gewoon in het echte leven contact te leggen, datingapps werken voor jou blijkbaar niet.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het waarschijnlijk zelf niet door, maar je komt nogal defensief en gesloten over. Je huidige aanpak maakt je niet gelukkig, maar elk voorstel om het eens anders te doen of anders te bekijken wijs je af.

Dit forum kan niet zorgen dat jouw droomman ineens toch wel reageert. Wij kunnen je alleen tips geven die je wellicht nog niet had overwogen.

Ik ken mijn partner van een speeddate, trouwens. Nu alweer héél lang geleden. Ik vond dat ook niet zo’n relaxte manier om mensen te leren kennen, maar in ons geval werkte het wel.
Griebus67 schreef:
24-06-2020 08:45
Je hebt het waarschijnlijk zelf niet door, maar je komt nogal defensief en gesloten over. Je huidige aanpak maakt je niet gelukkig, maar elk voorstel om het eens anders te doen of anders te bekijken wijs je af.

Dit forum kan niet zorgen dat jouw droomman ineens toch wel reageert. Wij kunnen je alleen tips geven die je wellicht nog niet had overwogen.
Precies. Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Alle reacties Link kopieren
Kanijn schreef:
24-06-2020 08:40
Je wil dus wel al iets voelen bij een foto. En dat is onrealistisch. Jij wil toch ook niet alleen op basis van je foto afgewezen worden?
Nee maar realiteit is dat dat dus wel gebeurt op zo'n site..
Mimali schreef:
23-06-2020 22:22
Daar kan ik niet over meepraten, maar praat me eens bij, hoe is het voor mannen op de datingsites? Ben ook wel benieuwd naar de andere kant..
Ik heb er in ieder geval goede ervaringen mee: ik heb er vorig jaar mijn vriendin leren kennen (we zijn allebei 50+). Zij vindt dat ik erg veel geluk heb gehad omdat de 2e date meteen raak was, dat schijnt normaal niet zo makkelijk te gaan. ;)
Ik heb zo'n maand op RP gestaan, en van ca. 20 vrouwen een berichtje gehad (waaronder van mijn vriendin), zelf één berichtje verstuurd (niets geworden). Ik moet wel zeggen dat ik van de 20 berichten die ik ontving er maximaal 5 interessant vond.
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
24-06-2020 09:58
Nee maar realiteit is dat dat dus wel gebeurt op zo'n site..
Het staat je vrij mensen niet te keuren op alleen hun foto.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
24-06-2020 10:11
Het staat je vrij mensen niet te keuren op alleen hun foto.
Precies. Verbeter de wereld, begin bij jezelf. :idee:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
24-06-2020 10:11
Het staat je vrij mensen niet te keuren op alleen hun foto.
No shit, volgens mij snapt TO dat wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Waarom schrijf je je niet in voor een single reis? In het ergste geval heb je een leuke reis gehad
Alle reacties Link kopieren
Is een paiq een idee? Daarbij zie je niet direct een foto en is het contact meer gericht op een leuk gesprek en pas later verschijnt de foto. Ik vond Paiq altijd wel gezellig om een beetje te kletsen met mensen en bij sommige blijf je wat langer hangen als het een leuk gesprek is en bij sommige nog langer (nu alweer zo'n 4 jaar ;) ).
Paiq was trouwens toen gratis, weet niet of dat nog steeds zo is.
Alle reacties Link kopieren
Little_bird schreef:
24-06-2020 10:19
Waarom schrijf je je niet in voor een single reis? In het ergste geval heb je een leuke reis gehad
Singlereizen zijn dus niet voor het daten hoor. Als je met die insteek op zo'n reis gaat, kom je nogal bedrogen uit, nou ja als vrouw dan. Want er zijn vaak meer vrouwen in zo'n groep dan mannen. Het is mij opgevallen dat vrouwen vaker met een singlesreis mee gaan en mannen vaker bij een gewone groep erbij gaan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
24-06-2020 08:37
Ik heb nergens genoemd dat ik een klik wil voelen bij een foto...
Als een foto mij niet aanspreekt doe ik er niks mee dat is toch niet heel gek?
Dat is het eerste wat je ziet, en wellicht ook het grote nadeel aan datingsites..
Nee hoor, laat je dat niet aanpraten hier.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
24-06-2020 01:43
Het hoeft niet 'in een keer' toch?

Als je op datingsites kijkt naar mannen die leuk genoeg lijken om te chatten, dan met een paar mannen chat. Misschien is er dan wel een paar mannen waarmee je chat die leuk genoeg lijken voor een date. Van die paar mannen is er misschien wel een leuk genoeg om mee samen te zijn. Herhaal tot je die ene vindt.
Hier komt het eigenlijk op neer TO....
Althans, dat is ook mijn bescheiden mening.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
24-06-2020 10:26
Singlereizen zijn dus niet voor het daten hoor. Als je met die insteek op zo'n reis gaat, kom je nogal bedrogen uit, nou ja als vrouw dan. Want er zijn vaak meer vrouwen in zo'n groep dan mannen. Het is mij opgevallen dat vrouwen vaker met een singlesreis mee gaan en mannen vaker bij een gewone groep erbij gaan.
Geen ervaring mee en ik dacht dat het wel eens zo georganiseerd was, en dat het ook kon zonder relatie als doel. En en zeg maar.

Kom dit wel tegen: https://www.single2travel.nl/datingsit ... glereizen/
Little_bird schreef:
24-06-2020 12:38
Geen ervaring mee en ik dacht dat het wel eens zo georganiseerd was, en dat het ook kon zonder relatie als doel. En en zeg maar.

Kom dit wel tegen: https://www.single2travel.nl/datingsit ... glereizen/
Ik ben verschillende keren op singlereis gegaan, de eerste keer ook half in de hoop op. Maar dat idee liet ik al heel gauw varen. Daarna ging ik mee omdat ik die reis wilde maken. Je kunt ook als gebonden persoon mee, als de partner maar niet meegaat.
Alle reacties Link kopieren
Little_bird schreef:
24-06-2020 12:38
Geen ervaring mee en ik dacht dat het wel eens zo georganiseerd was, en dat het ook kon zonder relatie als doel. En en zeg maar.

Kom dit wel tegen: https://www.single2travel.nl/datingsit ... glereizen/
Er zijn er vast bij die het doel daten hebben, maar bij de reisorganisaties (Sawadee, Djoser ed) waar ik mee op reis ging, was dat zeker niet het doel. Meer de drempel voor mensen die alleen op reis willen (of je nu single bent of niet) te verlagen.
Ik ben mijn vriend trouwens bij een gewone rondreis tegen het lijf gelopen. Het kan dus wel. Net zoals dat je iemand tegen kunt komen tijdens een gewone vakantie.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
TO je zit er ook pas drie dagen op. Ik hoor vaak dat je in het begin als nieuwkomer altijd een regen van reacties krijgt van mannen die snel willen testen of je alleen in seks geinteresseerd bent, en natuurlijk mannen die sowieso iedereen aanschrijven. Daarna wordt het vaak wat rustiger en krijg je ook normale reacties. Er kan nog een hoop gebeuren dus.
Alle reacties Link kopieren
Idd_ schreef:
24-06-2020 10:17
No shit, volgens mij snapt TO dat wel hoor.
Dank je! Blijkbaar denken ze dat ik niet begrijp hoe de wereld in elkaar zit ofzo..
Alle reacties Link kopieren
forumdame2011 schreef:
24-06-2020 11:02
Nee hoor, laat je dat niet aanpraten hier.
Dank je, ik zag mezelf al met iedereen op date moeten haha..
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
24-06-2020 13:57
TO je zit er ook pas drie dagen op. Ik hoor vaak dat je in het begin als nieuwkomer altijd een regen van reacties krijgt van mannen die snel willen testen of je alleen in seks geinteresseerd bent, en natuurlijk mannen die sowieso iedereen aanschrijven. Daarna wordt het vaak wat rustiger en krijg je ook normale reacties. Er kan nog een hoop gebeuren dus.
Nee hoor ik zit er al een jaar op..
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
24-06-2020 14:20
Blijkbaar denken ze dat ik niet begrijp hoe de wereld in elkaar zit ofzo..
Geen vreemde veronderstelling als je om tips vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Tip: met kanshebbers niet te lang blijven mailen/ chatten e.d. maar al vrij snel op neutraal terrein afspreken. Alleen IRL weet je of die klik er ook echt is. Is het een afknapper dan kun je verder en verspil je geen tijd en energie aan allerlei onterechte hoge verwachtingen . En bij een klik ... ga ervoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven